collapse

* Recent posts

Author Topic: weyheyhey !! vs ROTATOR  (Read 6724 times)

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #15 on: August 27, 2013, 09:34:07 AM »
Quote
For example, Rotator regularly played 25-45 mins of my friend TechDiff's tunes in his set - passing them off as his own. Once on the SAME night TechDiff was playing. He even told TechDiff he was going to do it and gave him a list of his own tunes NOT to play! Crazy. These were unreleased tunes that TechDiff had given him and were supposed to have been releaed on PeaceOff, instead Rotator kept them to himself for YEARS.

da is wel ni cool...
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #16 on: August 27, 2013, 09:34:55 AM »
als het klopt is dat idd niet netjes... maar er was niemand van ons bij en dien tiep kan beweren wat ie wil, niet? :P
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #17 on: August 27, 2013, 09:38:56 AM »
das idd pervers, maar daar moet ook *Techdiff* uit leren eh:

1) niet zoveel materiaal releasen via peace off, hij moet wa meer zelfstandig zijn dingen releasen of andere labels aanspreken. over dingen die niet via peace off gereleased zijn heeft rotator gene fuck te zeggen

2) Ook voor zijn bookings moet hij zelfstandiger worden, zodat hij meer kan spelen zonder rotator ook op de line-up, dan speelt hij al wat em wil

Hij kan wel klagen, maar de meeste van zijn boekings zijn groepsboekings bij peace off en zijn verkochte releases zijn ook via peace off

edit: twas dus techdiff
dien vind ik wel wat zelfstandiger dan stazma, heeft er wss uit geleerd ipv wat online de geslagen hond te spelen



@ brambo, als rotator nu stopt met producen, en hij gaat op de line-ups gaan staan als Frank, dan ist plots al ok? Ook voor wheyheyhey!?
« Last Edit: August 27, 2013, 09:43:29 AM by joene »

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #18 on: August 27, 2013, 09:41:48 AM »
't ga over techdiff

en techdiff != stazma... techdiff heet meer traxx op ad noiseam dan op peace off bij mijn weten
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #19 on: August 27, 2013, 09:43:54 AM »
i was editing it...

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #20 on: August 27, 2013, 09:50:21 AM »
'k zie't :P 'k weet niet of het ok zal zijn voor weyheyhey, ik kan niet in dien zijn kopke kijken ;)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #21 on: August 27, 2013, 09:55:39 AM »
Efkes voor de duidelijkheid: weyheyhey !! is op geen enkele manier verbonden met Peace Off, hé. Dat gesample etc. was voor hem gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Zijn beste vrienden zijn Eraserhead en Techdiff en die hebben wel het een en ander te vertellen.  :clown:

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #22 on: August 27, 2013, 10:14:16 AM »
voila volgens mij gaat het diene mens echt om t principe ...

en da van techdiff da moet hij idd zelf weten , maar t is wel een mooie illustratie van hoe dien kerel te werk gaat

Rotator lijkt idd op den retour en probeert mss zo nog innovatief over te komen

kzou zeggen who cares ? ma t is e forum dus moeten toch iets hebbe voor over te zeveren zeker  :P
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #23 on: August 27, 2013, 10:27:22 AM »
ma t is e forum dus moeten toch iets hebbe voor over te zeveren zeker  :P
:love:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Shiteknob

  • Herr ScheissKnöpf
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1468
  • Karma: +122/-102
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #24 on: August 27, 2013, 10:27:59 AM »
okay,
't is inderdaad een volledig ander verhaal als je in plaats van samplen gewoon een volledige track gaat namaken. Dat'ie TechDiff veelvuldig live speelt in plaats van zijn eigen materiaal is op zich ook volledig normaal maar dat'ie hem dan een blaadje geeft als patron en zegt: "deze niet vanavond!" da's erover.

Ik denk dat weyheyhey er vooral een probleem mee heeft dat rotator zich soms gaat gedragen als een arrogante has-been rotzakje  :braaf:
http://soundcloud.com/shiteknob
                                                      YU!

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #25 on: August 27, 2013, 10:45:46 AM »
doe mij wa peizen aan de gasmask vs jones case
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Jotie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1465
  • Karma: +49/-49
    • Le feestboek ~
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #26 on: August 28, 2013, 11:16:56 PM »
doe mij wa peizen aan de gasmask vs jones case
Da moet echt keer weten hoe da in één zit  :lol:

Herinner mij Dj Floorclearer die een plaat van Shitmat oplegde om Shitmat te kloten.

Offline Jizzzle

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1050
  • Karma: +56/-56
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #27 on: August 28, 2013, 11:45:25 PM »
Moet wel irritant zijn als mensen die voor je spelen muziek van je draaien  :P

Offline Shiteknob

  • Herr ScheissKnöpf
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1468
  • Karma: +122/-102
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #28 on: August 29, 2013, 12:20:07 AM »
Moet wel irritant zijn als mensen die voor je spelen muziek van je draaien  :P

Een jaar of vijf geleden in Blankenberge nog tegengekomen met toenmalige semi-akoestische coverband. Voor ons speelde de DJ 2 nummertjes om op te warmen (paint it black en 'k denk house of the rising sun) en die zaten beiden in onze set :mrgreen:
http://soundcloud.com/shiteknob
                                                      YU!

Offline mayhem

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 131
  • Karma: +12/-12
Re: weyheyhey !! vs ROTATOR
« Reply #29 on: August 29, 2013, 02:44:20 AM »
om toch ook wa in dezelfde sfeer te treden Veerle P. =techdiff zijn lief of ex (heb er geen contact meer mee) heeft me ooit (+6jaar geleden) een eerste techdiff schijf laten horen en mijn reactie daarop was ...BOOS... da is gepiekt van snares!!! Toeval... mogelijk ...zelfde geniale sample gebruikt en wa amen breaks en het klinkt meer als een remix dan een nieuw nummer.

Maar zou alles met een korreltje zout nemen. Artiesten die platen uitbrengen krijgen idd shitloads aan trax van iedereen die wat op een pc iets in elkaar steekt... ik geloof niet dat Frank nummers zou stelen. ik zie het eerder als een zwaar compliment als hij je nrs speelt die hij jaren geleden al gekregen had maar misschien niet de moeite waart vond om toen uit te brengen.

moet ik kwaad zijn op panacea omdat hij op tribes gathering tim en mij bezig had gezien en een week later in Gent ook zijne set met diezelfde schijf afsloot? pfff heb zelf zijnen boytoy laten weten van wie die plaat was.

dat zijn monumenten: in 1999 of 2000 eerste keer rotator ergens in kortrijk gezien op een feestje van w-sap (toen waren ze nog met twee en volledig analoog)... no techdiff of weyheyhey toen... denk gewoon dat het wa gekwetste ego's zijn in een ruzie waar wij het juiste niet van weten.

Zou het niet kunnen dat er op da briefje de nummers stonden die hij wou releasen!!!

en wat dan nog als er een trak 2 keer op een avond gedraaid word (zo maak je hits  :D nooit naar techno party's geweest? vorige week maar 3 keer spokesman en 3 keer public energie 303 gehoord op feest in het park  :toxic:.
dan is er nog het taal probleem tussen die gasten  :sigh: en niet te onderschatten het gebruik van speed...   :sniff: en het veelvuldig elkaar tegen komen op feestjes ooveral :doggy:  tel dit alles op en je krijgt een mega clusterfuck ... maar inderdaad ...
 :quoties: kzou zeggen who cares ? ma t is e forum dus moeten toch iets hebbe voor over te zeveren zeker
« Last Edit: August 29, 2013, 02:52:06 AM by mayhem »

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal