de zondag rond 10u00 toegekomen... was nog 20€ entree, efkes slikken
... Keer de progressive stage gaan checken waar Ziggler bezig was. Was meteen onder de indruk van't geluid
loepzuiver en luid maar niet te luid naais
Maar we kwamen niet voor de prog dus naar de goa stage
onze held, sarcasm detected, klosterfrau was bezig. Ofwel lag het aan't geluid ofwel lag het aan hem maar daar was het veel te scherp. Muziek kon mij ook niet echt boeien en iemand die met een laptop iemand anders nummertjes aan elkaar mixt en dan nog ietwat te enthousiast is ... euh ja
Dan maar gaan boefen
de beloofde veggi standjes waren er precies niet ofwel hebben we erover gekeken, soit I'm a carnivore so who cares anyway
Buikje gevuld en terug gaan feesten. 't Was ondertussen aan Lynx vs Kaset, opgefokte acidtrance alle remmen los, ow yeah
De zon begon ondertussen ook aardig te duwen, amai, azo zweten zeg
Dan was't eindelijk aan Binary Bliss die een kanjer van e waldorf keyboard mee had
als zijn set volledig live was, wel petje af zu. Dansbaar, meeslepend, af! Mij goe gesmeten tijdens zijn set
Mix van alcohol, drukkende zon en grappige sigaretten verdoezelen de herinneringen precies
Anoebis blijkbaar voor een stuk gemist. 'k Denk dat goed was maar buiten stilzitten en hopen dat er een wolkje voor de zon ging komen 'k kwam er toen niet veel uit bij mij
Bij Ethereal kwam er een stevige wind opzetten dus eindelijk wat verkoeling
'kwam terug bij mijn positieven dus terug gaan feesten
muziek was goed maar miste precies toch goeie flow in hun set, 't was wat langdradig
En toen kwamen de buitjes opzetten
bij de motregen was het een leuke verfrissing maar toen het wat harder begon te regenen toch eens naar de chill tent getrokken waar er toch leuke jazzy experimentele muziek gespeeld werd. Gelukkig bleef het niet regenen dus nog wat Foose vs Leech kunnen meepikken, klonk goed en daarna nog de allerlaatste energie er uitgedanst op Amanians zijn set
er stond een laptop voor hem was't live of niet geen idee maar 't klonk vet!
Uit nieuwsgierigheid toch ook eens Ephedrix gaan checken bij de full on. Klonk zeer goed geproduced maar die full on boeit mij toch niet... Dan liever de minder afgewerkte sound van de old skool
Buiten dat ze veel problemen hadden met de bier tap
en dat het wat prijzig was, geslaagd feest
Paar cell'ers gezien ook (BUSTED
)
Volgende week cactus festival
hopelijk weer mooi weer