collapse

* Recent posts

Author Topic: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba  (Read 5741 times)

Offline xof

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 645
  • Karma: +31/-44
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #30 on: June 30, 2009, 02:48:22 PM »
Hopelijk deze keer nie 4 uur stilte van 2 tot 6 ofzo. Was echt KUT vorige keer.

En wie weet kom'k de zondag nog wel ies piepen, als iedereen al goe aan't doorstuiken is  :hippy:
moeten ze doen van't gemeente/stadsbestuur... vind ik eigenlijk meer dan normaal...

hoezo? van 3 tot 7 is de tijd dat de Heronaren slapen?

er worden pogingen ondernomen om mij daarheen te krijgen die mssch wel eens kunnen lukken  :whistle:
Our goal for the future is total unemployment, so we can play!

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #31 on: June 30, 2009, 02:55:39 PM »
neen de mensen uit lommel slapen dan... ik hou ook van mijn nachtrust en zou het ook ambetant vinden als ik een heel nacht wakker gehouden wordt door een beat uit de verte (kans bestaat natuurlijk dat ik zou opstaan en die beat zou opzoeken :mrgreen: maar niet iedereen houdt van elektronische muziek hé)  ;)

ik vind stilte tussen 3 en 7 dus meer dan aanvaardbaar :)
« Last Edit: June 30, 2009, 02:59:07 PM by brambo »
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline xof

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 645
  • Karma: +31/-44
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #32 on: June 30, 2009, 03:07:44 PM »
wel, da's juist het absurde.. als't voor de nachtrust van de buren is, is 4 uur wel extreem weinig he.. en rare uren om een goa stil te leggen..
Our goal for the future is total unemployment, so we can play!

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #33 on: June 30, 2009, 03:13:21 PM »
als't voor de nachtrust van de buren is, is 4 uur wel extreem weinig he..
eigenlijk wel ja :) ma beter vier dan niets zeker? soit 't gemeente/stadsbestuur zal wel weten wat ze doen ;)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Spherical

  • "Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws." -Mayer Amschel Rothschild
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: +3/-3
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #34 on: June 30, 2009, 03:14:05 PM »
Hopelijk deze keer nie 4 uur stilte van 2 tot 6 ofzo. Was echt KUT vorige keer.

En wie weet kom'k de zondag nog wel ies piepen, als iedereen al goe aan't doorstuiken is  :hippy:
blijkbaar van 3tot7 stilte

Ahja 'k had line up nie gecheckt, dan kom'k zondagmorgend ma af ze peis'k... Hoewel op die camping rondtsjolen was nog wel grappig  :hippy:
Everything you say can and will be used against you in a court of law. Everything I say is based upon the fiction called reality
and thus is to be interpreted and repelled as so untill further notice.

Signed, the homunculus' homunculus

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #35 on: July 04, 2009, 12:01:41 PM »
en nu hopen dat het weer gelik nu zo blijft tot morgenavond :pray: :pray: :pray:
Max 666; characters remaining: 632

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #36 on: July 06, 2009, 09:07:05 AM »
de zondag rond 10u00 toegekomen... was nog 20€ entree, efkes slikken :mrgreen: ... Keer de progressive stage gaan checken waar Ziggler bezig was. Was meteen onder de indruk van't geluid :drool: loepzuiver en luid maar niet te luid naais :)

Maar we kwamen niet voor de prog dus naar de goa stage :) onze held, sarcasm detected, klosterfrau was bezig. Ofwel lag het aan't geluid ofwel lag het aan hem maar daar was het veel te scherp. Muziek kon mij ook niet echt boeien en iemand die met een laptop iemand anders nummertjes aan elkaar mixt en dan nog ietwat te enthousiast is ... euh ja :hand: :mrgreen:

Dan maar gaan boefen :P de beloofde veggi standjes waren er precies niet ofwel hebben we erover gekeken, soit I'm a carnivore so who cares anyway :party: Buikje gevuld en terug gaan feesten. 't Was ondertussen aan Lynx vs Kaset, opgefokte acidtrance alle remmen los, ow yeah :slayer: De zon begon ondertussen ook aardig te duwen, amai, azo zweten zeg :doh:

Dan was't eindelijk aan Binary Bliss die een kanjer van e waldorf keyboard mee had :drool: als zijn set volledig live was, wel petje af zu. Dansbaar, meeslepend, af! Mij goe gesmeten tijdens zijn set :up:

Mix van alcohol, drukkende zon en grappige sigaretten verdoezelen de herinneringen precies :think: Anoebis blijkbaar voor een stuk gemist. 'k Denk dat goed was maar buiten stilzitten en hopen dat er een wolkje voor de zon ging komen 'k kwam er toen niet veel uit bij mij :mrgreen:

Bij Ethereal kwam er een stevige wind opzetten dus eindelijk wat verkoeling :P 'kwam terug bij mijn positieven dus terug gaan feesten :) muziek was goed maar miste precies toch goeie flow in hun set, 't was wat langdradig :(

En toen kwamen de buitjes opzetten :( bij de motregen was het een leuke verfrissing maar toen het wat harder begon te regenen toch eens naar de chill tent getrokken waar er toch leuke jazzy experimentele muziek gespeeld werd. Gelukkig bleef het niet regenen dus nog wat Foose vs Leech kunnen meepikken, klonk goed en daarna nog de allerlaatste energie er uitgedanst op Amanians zijn set :) er stond een laptop voor hem was't live of niet geen idee maar 't klonk vet!

Uit nieuwsgierigheid toch ook eens Ephedrix gaan checken bij de full on. Klonk zeer goed geproduced maar die full on boeit mij toch niet... Dan liever de minder afgewerkte sound van de old skool :drool:

Buiten dat ze veel problemen hadden met de bier tap :cheersad: en dat het wat prijzig was, geslaagd feest :up:  Paar cell'ers gezien ook (BUSTED :mrgreen: )

Volgende week cactus festival  :cheer: hopelijk weer mooi weer  :hungry:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline acid_mind

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 237
  • Karma: +1/-1
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #37 on: July 06, 2009, 09:21:38 AM »
hier zondag smorges ook ineens beland na tsteegske
geen inkom betaald uiteraard. 20euro voor zondagske daar rond te hange tzal wel zijn :nuts:
super veel respect aan svekke met zenne sound op de parking :respect:
eindeloze waterpret gehad met wa tekos derbij :hippy:
weer genoeg goa gezien voor de komende maande in ieder geval :)

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #38 on: July 06, 2009, 09:29:40 AM »
twas vet :slayer:
ke zowaar de hippie uitgehangen en op mijn blote voeten staan dansen :whistle: volgende keer best ook mijn voeten insmeren, want ze zijn verbrand :lol:
spijtig dat het weer een jaar wachten is

wel ff verschoten dak vanochtend al om 7uur wakker kwam. en toch lekker uitgeslapen :cool:
Max 666; characters remaining: 632

Offline smaug

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4204
  • Karma: +124/-124
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #39 on: July 06, 2009, 09:44:54 AM »
goe feest, goe weer, goe volk
zo'n open terrein en die windmolens zijn wel vet
die vulkaanuitbarsting (in rusland?) doet weer zotte shit me de lucht :love:
fullon/prog stage kon me 't meest bekoren want voor mij moet het vooruit gaan :hungry:

jammer da'k dag 1 grotendeels plat lag me kloppende slapen en da'k op dag 2 ook een beetje mis ging
daardoor wel vrij veel van de pret gemist en iets te veel gechilled op de camping..
« Last Edit: July 06, 2009, 10:01:16 AM by smaug »

Offline xof

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 645
  • Karma: +31/-44
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #40 on: July 06, 2009, 01:15:59 PM »

Dan maar gaan boefen :P de beloofde veggi standjes waren er precies niet ofwel hebben we erover gekeken,

tiens, die waren nochtans niet moeilijk om vinden..
voor de rest geen zo'n sherpe herinneringen als brambo  :whistle: maar heb me wel geamuseerd (jups, ook op blote voeten)
Our goal for the future is total unemployment, so we can play!

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #41 on: July 06, 2009, 01:54:24 PM »
tiens, die waren nochtans niet moeilijk om vinden..
strange buiten die pizza tent niets gezien :think: oh well

ahja and nice meeting ya! 'k ben wat doof aan't worden vandaar dat ge X aantal keren uw nickname hebt moeten herhalen :whistle:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline xof

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 645
  • Karma: +31/-44
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #42 on: July 06, 2009, 03:40:39 PM »
tiens, die waren nochtans niet moeilijk om vinden..
strange buiten die pizza tent niets gezien :think: oh well

gewoon, tussen de andere kraamkes: een pita en vegan burger kot, en dan nog een kraampje met pasta en slaatjes en zo.

Quote
ahja and nice meeting ya!

insgelijks 
Our goal for the future is total unemployment, so we can play!

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline eye

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 221
  • Karma: +1/-1
Re: 04-05/07/09 Heron Festival @ tba
« Reply #44 on: July 06, 2009, 08:46:22 PM »
Geweldig geamuseerd. Zaterdag was de muziek niet altijd zo geweldig wanneer we op de wij geraakten, en zondag overdag lukte er niet veel meer dan plat neerliggen, maar zondagavond dan toch nog alle schade ingehaald, en voortdurend pret gehad =) Fijn sfeertje, alleen al daarvoor zou je't doen.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal