collapse

* Recent posts

Author Topic: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent  (Read 6570 times)

Offline Cocabots

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 842
  • Karma: +84/-84
    • platenresort
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #60 on: September 10, 2013, 12:12:10 PM »
:think:

Quote
We've just received some bad news. Mike Dearborn won't make it tonight. His United Airlines flight 972 got cancelled for security reasons and needed to fly back to Chicago airport. So Dearborn won't make it to the gig . He wants us to know that he's really sorry, but he'll make it up another time. But no panic, Retro Acid wouldn't be the party if we couldn't come up with an equally worthy replacement. So tonight, MISS DJAX will do us the honours to deliver a pure acid Live set. She's the label boss of Djax-Up Beats, a label which Mike Dearborn released a lot of records on. So musically we're on the right track. So tonight's line-up will look like this:

23.00 - 01.00: Spacid
01.00 - 02.00: Rebuild Live
02.00 - 02.30: Spacid
02.30- 03.45: Miss Djax live
03.45 - 04.45: Sensory Overload Live
04.45 - 06.00: Dj Ignite
niets gemist dan :cool: allez buiten sjill en sensory overload, ma die heb ik al genoeg gezien

en twee keer spacid ofwat? :o

Enkel een narcist en heavy weight champion opportunist als Spacid boekt zichzelf twee keer op één avond.

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #61 on: September 10, 2013, 12:13:16 PM »
bwa nog op een acid geweest in't antwerpse waar een lokale dj hetzelfde deed hoor :P
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline dekloned.be

  • Dekloned.nl / STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1402
  • Karma: +91/-73
  • Iteratie
    • dekloned.be # rekordstore
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #62 on: September 10, 2013, 12:24:51 PM »
pas dit wekend vernomen dat security in nederland wapens mag dragen ... dat beloofd ...
terug naar topic.

Wat een zever, laat je niet zomaar van die indianen verhalen aanpraten.

Er is al jaren een wetsvoorstel in ontwerp om beveiligers van internationaal geldtransport te bewapenen, niet de doorgesnoven harrie die buitenwipper speelt op een of ander willekeurig feest.

Zie -> https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-33420-5.html
« Last Edit: September 10, 2013, 01:04:47 PM by dekloned.be »

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #63 on: September 10, 2013, 01:42:26 PM »
zeer toffen avond gehad, kben gene spacid basher en heb genoten van zen twee setjes, begrijp die zever op hem ni echt ma bon. rebuild was echt zalig, sowieso beste van den avond voor mij  :love: miss djax vond ik ook heel leuk misschien geen vollenbak acid ofzo (dacht toch redelijk wa) maar kvond dat op korte termijn ne zeer degelijke vervanger. sensory overload was not my cup of tea, slecht wast niet ofzo maar khad geen zin in dat soort. set nadien van ignite was der vlam op, idealen afsluiter en dikke platenkeuze, thumbs up x 3  :up: :up: :up:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline sjill!

  • burps
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1523
  • Karma: +89/-89
    • http://soundcloud.com/ignite303
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #64 on: September 11, 2013, 05:32:28 PM »
zeer toffen avond gehad, kben gene spacid basher en heb genoten van zen twee setjes, begrijp die zever op hem ni echt ma bon. rebuild was echt zalig, sowieso beste van den avond voor mij  :love: miss djax vond ik ook heel leuk misschien geen vollenbak acid ofzo (dacht toch redelijk wa) maar kvond dat op korte termijn ne zeer degelijke vervanger. sensory overload was not my cup of tea, slecht wast niet ofzo maar khad geen zin in dat soort. set nadien van ignite was der vlam op, idealen afsluiter en dikke platenkeuze, thumbs up x 3  :up: :up: :up:

Tof da je nog bent afgekomen, ondanks dat je koorts had :D
Merci voor de positieve comments iedereen, opname van mijn setje sta ondertussen online!
-never underestimate the power of stupid people in large groups-

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal