collapse

* Recent posts

Author Topic: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent  (Read 6571 times)

Offline 7eknocrat

  • King Fokking Bling
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 616
  • Karma: +23/-23
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #45 on: September 09, 2013, 01:32:57 PM »
zo'n elitair volkske hier toch, als ik die comments lees.
johnnies, technomannetjes, precies hindoeshit irl. doe toch keer normaal, iedereen is daar om te feesten, de rest is zever.

even bekrompen aan't worden als de goasletjes...
daar in doorzele ook nog efkes gelachen, geitenwollensokken mode en als er keer volk komt met iets treffelijks aan, wegstaren die handel :braaf:


hahaha wit je wa dat er bekrompen is hele dagen discussiëren en comments geven vanachter je computer  :lol: ajje zelve in de zale gestaan ging jed wel gesnapt en, sensory overload was do alles no de fokking kloten ant draaien wit wel, de boxen zien de totempaal en em draait de rituele regendans zodanig dat al de indianen berserk kun gaan, mo ad den elft van de zaal stilstaat is da bitje lastig hee, nah mean en ge kost gerust aflezen van de gezichten dazze gin flauw gedacht en wukke acidstorm dat er juste ant passeern was  :lol:

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11030
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #46 on: September 09, 2013, 01:34:07 PM »
Quote
de boxen zien de totempaal en em draait de rituele regendans zodanig dat al de indianen berserk kun gaan,

schoon verwoord  :mrgreen:

Offline smaug

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4204
  • Karma: +124/-124
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #47 on: September 09, 2013, 02:03:58 PM »
ik stond zelf in de zaal, op de eerste rijen zelfs. nog maar es een overhaaste conclusie, goe bezig.
blijkbaar wel op een plezieriger plekske zonder zuurpruimen die denken dat ze de enigen zijn die de muziek kunnen appreciëren.

moet wel praktisch zijn, de enige waarheid kunnen aflezen van de mensen hun gezichten.
maar ulder elitaire koppekens zitten al zodanig vol vooroordelen da er niet meteen nog nut verbonden is aan deze discussie, blijkbaar.

Offline wooder

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 309
  • Karma: +22/-24
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #48 on: September 09, 2013, 02:35:22 PM »
ik stond zelf in de zaal, op de eerste rijen zelfs.

dan moet je toch ongetwijfeld gemerkt hebben dat de sfeer er niet goed inzat tijdens rebuild
sensory overload was de respons al beter, zal te maken hebben met het uur voor velen :sniff:
en nu ook niet zeggen dat dat een vooroordeel is  :D

Offline 7eknocrat

  • King Fokking Bling
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 616
  • Karma: +23/-23
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #49 on: September 09, 2013, 02:44:02 PM »
ik stond zelf in de zaal, op de eerste rijen zelfs. nog maar es een overhaaste conclusie, goe bezig.
blijkbaar wel op een plezieriger plekske zonder zuurpruimen die denken dat ze de enigen zijn die de muziek kunnen appreciëren.

moet wel praktisch zijn, de enige waarheid kunnen aflezen van de mensen hun gezichten.
maar ulder elitaire koppekens zitten al zodanig vol vooroordelen da er niet meteen nog nut verbonden is aan deze discussie, blijkbaar.

 :hippy:

Offline smaug

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4204
  • Karma: +124/-124
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #50 on: September 09, 2013, 03:03:18 PM »
tjah.. tot zover mijn poging.

Offline Rinus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 198
  • Karma: +2/-2
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #51 on: September 09, 2013, 04:29:17 PM »
Ik heb ook al kloppen gekregen op een vorige retro acid van die bruine buitensmijter!
ook voor totaal geen reden hij pakt er af en toe gewoon iemand uit...

voor de rest heb helemaal geen last gehad van al het gezever.
voor mij was het een zalig nachtje en miss djaxx haar setje mocht er gerust zijn!
en ignite always deliver!  :toxic:
Pretty Girls Make Raves

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #52 on: September 09, 2013, 04:31:11 PM »
en klacht ingediend? als er niemand klaagt blijft die blok testosteron daar werken hé...

nog nooit in mijn leven miserie gehad met buitensmijters feitelijk :think:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #53 on: September 09, 2013, 04:44:20 PM »
en klacht ingediend? als er niemand klaagt blijft die blok testosteron daar werken hé...

mee uw ongetwijfeld nogal scheve botten klacht gaan indienen bij de flikken is ook nie echt eengoe gedacht meestal...
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #54 on: September 09, 2013, 04:46:01 PM »
krijg net een bericht van iemand van kozzmozz crew die aanmaant om effectief klacht in te dienen btw...

Quote
ik lees op u forum klachten over een buitensmijter, het is idd zoals je zegt, als niemand ons laat weten kunnen we niets doen, want we zijn er zelf niet van op de hoogte, ze mogen hun klachten steeds mailen naar info@kozzmozz.com

dus zeker doen hé mensen... ik betwijfel dat een party organizer het graag heeft dat iemand van zijn crew een fuiver onterecht behandelt!
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Shiteknob

  • Herr ScheissKnöpf
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1468
  • Karma: +122/-102
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #55 on: September 09, 2013, 04:47:22 PM »
en klacht ingediend? als er niemand klaagt blijft die blok testosteron daar werken hé...

mee uw ongetwijfeld nogal scheve botten klacht gaan indienen bij de flikken is ook nie echt eengoe gedacht meestal...

men gaat dan ook ni met z'n scheve botten naar de flikken é,
en blauwe plekken staan toch altijd nog wat feller de dag erop  :adolf:

maar serieus:
iedereen die onterecht slaag kreeg van een buitensmijter op een feest MOET inderdaad klacht indienen, anders komt daar nooit een eind aan...


edit:
merk net dat dit de eerste post is op nieuwe pagina en brambo's vorige post daardoor mss minder gezien word:

krijg net een bericht van iemand van kozzmozz crew die aanmaant om effectief klacht in te dienen btw...

Quote
ik lees op u forum klachten over een buitensmijter, het is idd zoals je zegt, als niemand ons laat weten kunnen we niets doen, want we zijn er zelf niet van op de hoogte, ze mogen hun klachten steeds mailen naar info@kozzmozz.com

dus zeker doen hé mensen... ik betwijfel dat een party organizer het graag heeft dat iemand van zijn crew een fuiver onterecht behandelt!
« Last Edit: September 09, 2013, 04:52:16 PM by Shiteknob »
http://soundcloud.com/shiteknob
                                                      YU!

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #56 on: September 09, 2013, 04:49:38 PM »
just pointing out why some don't, not saying you shouldn't ;)
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #57 on: September 09, 2013, 04:51:36 PM »
ja je hebt gelijk hoor, zo zat als een zwitser naar de flikken gaan lijkt mij ook niet echt een strak plan :)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #58 on: September 09, 2013, 11:56:10 PM »
Zat zijn is toch geen reden om in elkaar geklopt te worden? Zorgen dat je enkele getuigen hebt en dan is jouw woord sterker dan het zijne...

Offline mayhem

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 131
  • Karma: +12/-12
Re: 07/09/2013 Retro Acid @ Concertzaal Vooruit, Gent
« Reply #59 on: September 10, 2013, 01:22:09 AM »
lijkt mij dat er meer troubels met de bouncers zijn in gent dan op feestjes zonder ... pas dit wekend vernomen dat security in nederland wapens mag dragen ... dat beloofd ...
terug naar topic. rebuild was de max en wat een setup!!! hadden een studio leeg geroofd denk ik :lol: !!!... spacid was strak en technisch perfect zoals altijd  :respect:... jammer van mike dearborn  :angry: ... wel knap dat ze toch iemand hadden gevonden om in te vallen ...miss djax dus  :hippy:... heb 1 super track gehoord maar was niet echt onder de indruk van haar set. hard is niet noodzakelijk goed als je het mij vraagt ... sensory overload had niet echt opgebouwd, gewoon plankgas ...hij krijgt voordeel van de twijfel omdat ik toen niet in de zaal was, was wel aan het filmen...en mensen die hem kennen zeiden dat hij beter kan  ;) . en ignite ... tja :respect: allemaal nr's die ik niet kende (buiten de bogdan schijf en haar laatste schijf zenit) maar mag je wel als  :cheer: suporter of your local dj dingen schrijven ... eerlijk!! aan de kopjes van de mensen in de zaal te zien, die ik gefilmd heb wast er boenk op  :yeah:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal