Sudden Infant slecht noemen is echt wel een understatement

shiiit wat was me dat zeg

drank was idd duur! 3€ voe eine pissbiere

maar fucking hell wat een festival

drie dagen lang goeie muziek (met een paar uitzonderingen) en wat een sfeer, the crowd was up for it (and looked fucking freaky, nog nooit zoveel jartellen gezien of van't weekend

lightshow en visuals waren ook fucking impressive! als ook het geluid, loepzuiver

)
vrijdag:
Fausten gitzware live, wel totaal niet dansbaar zoals verwacht maar toch wel supervette muziek

Sudden Infant tien minuten gekeken en weg gegaan
Config.Sys kende ik niet maar dikke set, lekker dansbaar

Tzol'kin dacht dat het niet dansbaar ging zijn maar viel best wel mee, sfeervolle chille muziek, blij dat ik ze eindelijk eens gezien heb
En dan set van de avond Iszoloscope, zo gans der over, mijn voeten deden pijn

The Klinik was dan weer beetje tegenvaller voor mij
zaterdag:
Cacophoneuses, direct een lap er op, geen genade vollen bak gaan
Mezire, leuke laidback electronica, echt sjiek dat er zoveel afwisseling in de muziek zit
Alarmen en greyhound, 'k weet niet wie ik precies gezien heb met dat we dan gaan boefen zijn maar dat was er kloef op allesins
Ruby My Dear was idd maar saai, paste ook niet echt op het festival imho, dubstep/jungle lijk dat ge hier altijd in Belgistan hoort... ma denk
dat velen hier het wel goed zullen vinden
andere acts weet ik niet meer zo goed

'k weet wel dat hypnoskull op de kloten trok, eerste kwartier was beloftevol maar de rest shiiit,
noizy soundscapes zonder verhaal, boooring, hun laatste album is nochtans retevet

jammer
Synapscape maakte alles wel goed! elektro op steroids en e flinke laag distortion

Zondag:
pfiewe was wel al lastiger

Monolog opende, vet synthgeluiden maar o zo saaie breaks, niet voor mij
Silent Walls, dikke darkambient/drones echt vet!
Shorai was toch een heel grote verassing leuke electro

sonic area ook sterke live, veel show wel maar zijn muziek mocht er echt wel zijn, het ene moment retehard het andere moment rustig maar steeds
dansbaar
Mono No Aware heeft mij wel dood gedaan, keiharde powernoize/industrial of hoe je het ook noemt
ah cama sotz nog efkes gechecked en dan wijselijk gaan slapen
hopelijk binnen een paar jaar nog eens, leuk om zoveel muziek te horen dat je hier in Belgie niet of bijna niet hoort (jammer wel)