collapse

* Recent posts

Author Topic: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)  (Read 22586 times)

dustrickx

  • Guest
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #165 on: June 22, 2009, 03:54:11 PM »
'geen risico nemen' = snel buigen

der stond twee man wettewel...
kzeg ni dak het ni begrijp fzow he, kzou er zelf alleen minder aan toe geven
vb. geluid afzetten als flikken komen = toegeven dat muziek spelen iets 'fout' is
which is not...

bon once again, ik begrijp de positie die jullie innemen in zo'n situatie, maar dat is er wel één die snel buigt...



gdv kerel das toch ni te doen mee u e gast... kwist gwoon op voorhand toen ik las da GY kwam dak mij er op een of ander manier toch nog zou moeten in opjagen ...

Alle gast denk is na, ze komen om 2 uur na lang onderhandelen mogen we van de politie doorgaan tot 7 u ! Voor ne keer daze wille onderhandele , moette dan blijven risicos nemen...
kvond al schoon dawe mochten doorgaan . En als g AL u geld in u geluid, generators hardware etc steekt (en dan gratis feeste heeft !!!) dan denkte der wel anders over als ze daar mee officiele documenten staan na hun TWEEDE poging om et stil te legge... Zeker na wat we in Frankrijk gezien hebben bv... Nog verder provoceren hoefde echt ni, twas mooi gweest en tbegon toch slecht weer te worden ...

Maja de beste schippers staan aan wal e dustrickx !
garantie da gy et weer beter had gedaan  :lol:  :rolleyes:

Kzeg et nog  is,  zalig feest !  :cheer:

lol @ overdreven reactie

Quote from: dustrickx
ik begrijp de positie die jullie innemen in zo'n situatie

de beste stuurlui hebben vroeger al genoeg gevaren

 :respect:

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #166 on: June 22, 2009, 03:58:16 PM »
'geen risico nemen' = snel buigen

der stond twee man wettewel...
kzeg ni dak het ni begrijp fzow he, kzou er zelf alleen minder aan toe geven
vb. geluid afzetten als flikken komen = toegeven dat muziek spelen iets 'fout' is
which is not...

bon once again, ik begrijp de positie die jullie innemen in zo'n situatie, maar dat is er wel één die snel buigt...



gdv kerel das toch ni te doen mee u e gast... kwist gwoon op voorhand toen ik las da GY kwam dak mij er op een of ander manier toch nog zou moeten in opjagen ...

Alle gast denk is na, ze komen om 2 uur na lang onderhandelen mogen we van de politie doorgaan tot 7 u ! Voor ne keer daze wille onderhandele , moette dan blijven risicos nemen...
kvond al schoon dawe mochten doorgaan . En als g AL u geld in u geluid, generators hardware etc steekt (en dan gratis feeste heeft !!!) dan denkte der wel anders over als ze daar mee officiele documenten staan na hun TWEEDE poging om et stil te legge... Zeker na wat we in Frankrijk gezien hebben bv... Nog verder provoceren hoefde echt ni, twas mooi gweest en tbegon toch slecht weer te worden ...

Maja de beste schippers staan aan wal e dustrickx !
garantie da gy et weer beter had gedaan  :lol:  :rolleyes:

Kzeg et nog  is,  zalig feest !  :cheer:

lol @ overdreven reactie

Quote from: dustrickx
ik begrijp de positie die jullie innemen in zo'n situatie

de beste stuurlui hebben vroeger al genoeg gevaren

 :respect:
overdreven reactie??? moeste gij zo geen domme commentaar geve zoen wij nie moen overdreve reageren wa ;)

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #167 on: June 22, 2009, 05:01:16 PM »
``de beste stuurlui hebben al genoeg gevaren ``` :rofl: shiiit kerel  :lol:


hahah man da meende toch zelf ni hoop ik ... Ebde gy dan ooit zelf (ìlligale) free parties georganiseerd op zon lokaties bv (en nu hebbek et ni over een gratis feest geven in een of ander cafe of pandje ;)) , ebde gy ooit zelf speakers gemaakt of in geinvesteerd?...Dit zijn ma kleine voorbeelden , stopt aub mee te doen alsof g in alles kei ervaren zijt ... Uzelf op de lineup slijmen van een free party is nog altyd iet anders dan zelf enen organiseren e...

Trouwes kerel wa lult gy toch allemaal , ge zegt da wij plooien voor de flikken (om 7u smorgens en na 2 keer aandringen even bij vermelden) ma g probeert ni eens zelf een illigaal feest te geven, alles wa gy organiseerd is legaal en gecontroleerd en tga zelfs nog verder , ni dak daar iets tegen heb, ma probeert dan ni de grote man uittehangen e...
« Last Edit: June 22, 2009, 05:08:01 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #168 on: June 22, 2009, 05:10:33 PM »
al bij al geslaagd feestje. wa moeilijkheden me de generators :doh:, toen da de flikken der voor de eerste keer waren wouden ze het al stil leggen denk ik :boohoo:, ma dan toch nog kunnen overtuigen om tot 7 uur door te gaan :cheer: :slayer: de 2de keer was er geen praten me aan :snooty: twas stil leggen of boete/sound in beslag nemen en nog wa miserie achteraf. ook al waren ze maar me 2 moesten we door gedaan hebben zouden der rap meer staan :hand: en ging we er nie zo simpel van af gekomen zijn.
voor de rest bedank aan iedereen die afgekomen is en iedereen van exite 23 en legal sound  :respect: :cool:
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

dustrickx

  • Guest
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #169 on: June 22, 2009, 05:13:38 PM »
ieders recht van spreken; vandaar het bestaan van een 'forum' (openbare plaats waar iedereen komt)

ik heb mij rot geamuseerd, verschoot er zelfs van da na de paar uur baggerfluftek er effectief kicks uit de boksen kwamen
jammer da ni al het geluid kon aanstaan maar de muziek maakte zelfs ni veel uit de locatie en al het Antwerpse volk maakte der een reuzefeest van, was precies privefeesje van m'n mate fzow =)

maar idd =) "moest het mijn feest geweest zijn" had ik meer met de klote van de flikken gerammeld ipv te doen wa ze vroegen en zou geen probleem hebben gegeven, aangezien ze daarna toch nimmer geweest zijn en er mensen zijn blijven feesten tot 's avonds had het feest ook gewoon door kunnen gaan terwijl nu de helft van mijn maten vertrokken zijn omdat de sound al werd afgebroken...
ik begrijp volledig de situatie en de angst voor consequenties, maar er moet toch wel wat meer gebeuren voor die effectief doorgevoerd worden... dat heeft zich al vaak bewezen.

't is ook gene commentaar naar iemand of zo hé, ieder doet zijn ding op zijn manier, maar ieder geeft ook commentaar vanuit zijn visie en als post-anarchistische coreliefhebber die net in de sfeer van een feesje komt begin je zwaar te balen als je de system meteen ziet ingepakt worden als er twee jolige smurfen langskomen 's morges...

gezien het gehalte extreem scheve mensen en afval op de grond hebben ze natuurlijk vaak wel grond van klagen, mijn carablikken zaten in de rugzak vb.

't is ni dak geen respect heb voor het concept of de effort da erin gestoken is of de mensen die eraan bijdragen, vollenbak wel anders zou ik er ook ni geweest zijn...

vind gewoon het revolutionaire gehalte van de nieuwe generatie bekke op laag pitje staan ;)

en of het dan in kraakpanden, zelf gekraakte hangars, gedropte feesjes in café's, openluchtlokaties of whatever is en of het nu me geleend en gehuurd geluid of zelf gekocht geluid is heeft er voor mij nooit niks mee te maken gehad hoor...als ge dat van uzelf een prestatie vind dan komt dat zeker ter uwer eer. 't is idd dapper om leefgeld in een risicovolle hobby te steken, heb zelf ook al mijn geld in platen geïnvesteerd en zou die ook ni afgepakt willen zien worden door eender wie en daar waarschijnlijk ook wel over stressen...

maar euh... mezelf op een line up slijmen?
er zijn meerdere soundsystems in Engeland en Nederland  die op voorhand waarschuwen als ze in de buurt zijn om zeker te zorgen da ik platen meeneem, dus ge moe ni zo van de toren blazen alsof ge mij en mijn verleden kent, ik ben van '83 ni van '90 en ik smeer ni alles wak doe op illegale basis uit over het internet.

ik heb totaal respect voor wa jullie doen en denken dus zou da beter ook hebben voor wa andere mensen doen en denken ipv zo aan uw imago te denken als er een beetje kritische visies opduiken...




Post Merge: June 22, 2009, 05:20:45 PM
btw

illegale feesten 2004 -2008:

- apocalyps new
- clochardcore [kraakpand]
- first warning
- I kill techno
- project mayhem
- foor en core [kraakpand]
- zero intolerance [zelf gekraakt fabriekspand]
- UMR 01 [kraakpand]
- UMR 02 [kraakpand]

ik heb in mijn leven misschien drie feesten gegeven waarvan er iets op papier stond en dan enkel omda er internationale acts bij betrokken waren die het respect van zekerheid verdienen...
open airs op afgelegen terreinen ineensteken zonder eigen vervoer is onmogelijk, vandaar dat er nog nooit van gekomen is...maybe one day :)

dus asge ni weet waarover ge spreekt houdu dan ff in aub

cheers

 
« Last Edit: June 22, 2009, 05:25:43 PM by dustrickx »

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #170 on: June 22, 2009, 05:35:17 PM »
ieders recht van spreken; vandaar het bestaan van een 'forum' (openbare plaats waar iedereen komt)
toch raar da gy alty de p[ersoon zijt mee de discussies

ik heb mij rot geamuseerd, verschoot er zelfs van da na de paar uur baggerfluftek er effectief kicks uit de boksen kwamen
zie gast deze opmerking alleen al getuigd aan een totaal lak van respect aan uwe kant

maar idd =) "moest het mijn feest geweest zijn" had ik meer met de klote van de flikken gerammeld ipv te doen wa ze vroegen en zou geen probleem hebben gegeven, aangezien ze daarna toch nimmer geweest zijn en er mensen zijn blijven feesten tot 's avonds had het feest ook gewoon door kunnen gaan terwijl nu de helft van mijn maten vertrokken zijn omdat de sound al werd afgebroken...
ik begrijp volledig de situatie en de angst voor consequenties, maar er moet toch wel wat meer gebeuren voor die effectief doorgevoerd worden... dat heeft zich al vaak bewezen.

de flikken zijn wel nog geweest pipo, enkel nimeer boven op den dijk omda de muziek toch uitstond, en ja ze worde ni doorgevoerd  :rolleyes: ter zijn alleen overlaast 26 systems zonder boe of ba in beslag genomen, tgebeurt in holland soms zelf daze live in beslag nemen.En kzeg nog is angst voor consequenties, twas in de eertse plaats begrip wetende dat ze  om 2 uur al aant klagen waren, als g dan van de flikken moogt doorgaan , terwijl et volledig illigaal is,kvin da mooi, da gebeurt ni veel. En wa stoorde u dan eigenlijk da de muziek uitging of da u ``vrienden`` vertrokken??


't is ni dak geen respect heb voor het concept of de effort da erin gestoken is of de mensen die eraan bijdragen, vollenbak wel anders zou ik er ook ni geweest zijn...

Jwel anders zoude ni blijten dawe et om zeven stillegen om et ni te laten escaleren,

vind gewoon het revolutionaire gehalte van de nieuwe generatie bekke op laag pitje staan ;)

Alle toon ons dan eens hoe het kan e grote mond

en of het dan in kraakpanden, zelf gekraakte hangars, gedropte feesjes in café's, openluchtlokaties of whatever is en of het nu me geleend en gehuurd geluid of zelf gekocht geluid is heeft er voor mij nooit niks mee te maken gehad hoor...als ge dat van uzelf een prestatie vind dan komt dat zeker ter uwer eer. 't is idd dapper om leefgeld in een risicovolle hobby te steken, heb zelf ook al mijn geld in platen geïnvesteerd en zou die ook ni afgepakt willen zien worden door eender wie en daar waarschijnlijk ook wel over stressen...

da geeft er alles mee te maken e man, wij steken al tgeld vant feesten en geld van ons werk in die sound6tem, kiezen voor ongecontroleerde locaties, vragen nix vnan inkom , bier 1 euro, gewoon omdat dit onze visie van feesten is wa denkte da we dan gaan blijven provoceren ? nee dan gevek lievr de week erna nog ne freeparty erges anders, twas toch al 7 nu

maar euh... mezelf op een line up slijmen?
er zijn meerdere soundsystems in Engeland en Nederland  die op voorhand waarschuwen als ze in de buurt zijn om zeker te zorgen da ik platen meeneem, dus ge moe ni zo van de toren blazen alsof ge mij en mijn verleden kent, ik ben van '83 ni van '90 en ik smeer ni alles wak doe op illegale basis uit over het internet.

  :rofl:  :rofl: alle dan zijde 3 jaar ouder dan mij, en nog is lol, als er ier enen is da graag alles uitsmeert op internet over zichzelf dan zulde gy et wel zijn e

ik heb totaal respect voor wa jullie doen en denken dus zou da beter ook hebben voor wa andere mensen doen en denken ipv zo aan uw imago te denken als er een beetje kritische visies opduiken...

Ziet gewoon eerst dat u `kristische visies`` gefundeert zijn




en als g nog wilt verder zeiken en u zelf bewijzen doevet dan in pm cause nobody cares
als g ier iedreen zen comments leest trouwes is er toch precies weer ma enen dat het ni begrijpt ook e.. :rolleyes:
« Last Edit: June 22, 2009, 05:42:48 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #171 on: June 22, 2009, 05:45:56 PM »
ieders recht van spreken; vandaar het bestaan van een 'forum' (openbare plaats waar iedereen komt)

ik heb mij rot geamuseerd, verschoot er zelfs van da na de paar uur baggerfluftek er effectief kicks uit de boksen kwamen


 
baggerfluftek???wa speelt gij dan ask vrage mag??

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #172 on: June 22, 2009, 05:48:46 PM »
Den dustrickx speelt ALLE electronische underground genres, wa wilde mee al die ervaring ? :) alle kom we gaan eerlijk zijn da mixen lukt nu toch al beter na 7 jaar of ist 8 jaar ?

Post Merge: June 22, 2009, 06:06:18 PM
Goeie soundsystem trouwens. Een redelijk volume, maar vooral een zuiver geluid. Mijn dank ook aan de org om het in elkaar gestoken te hebben. Doe zo voort!

 :respect: leuk om te horen...

enkele pics dak al toegestuurd gekregen heb :



partypeople :)




van links na recht : treetrone ,acitve-o , wasabi en samoth






man twas der schoon  :P
« Last Edit: June 22, 2009, 06:07:26 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

dustrickx

  • Guest
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #173 on: June 22, 2009, 06:11:52 PM »
ieders recht van spreken; vandaar het bestaan van een 'forum' (openbare plaats waar iedereen komt)

ik heb mij rot geamuseerd, verschoot er zelfs van da na de paar uur baggerfluftek er effectief kicks uit de boksen kwamen


 
baggerfluftek???wa speelt gij dan ask vrage mag??

alles behalve franse tek me goakicks en radiomelodiekes :)
en mijn kritiek is gefundeerd aangezien ik er aanwezig was en da mijn visie is op de situatie...
dage die visie ni deelt das wel duidelijk :)


Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #174 on: June 22, 2009, 06:28:19 PM »
En hij kon het hem weer niet laten  :whistle:
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #175 on: June 22, 2009, 06:29:32 PM »
En hij kon het hem weer niet laten  :whistle:
idd :boohoo:

pain

  • Guest
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #176 on: June 22, 2009, 06:30:45 PM »
ik voel weer nen ban dustrickx topic aankomen :mrgreen:

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #177 on: June 22, 2009, 06:32:37 PM »
ieders recht van spreken; vandaar het bestaan van een 'forum' (openbare plaats waar iedereen komt)

ik heb mij rot geamuseerd, verschoot er zelfs van da na de paar uur baggerfluftek er effectief kicks uit de boksen kwamen


 
baggerfluftek???wa speelt gij dan ask vrage mag??

alles behalve franse tek me goakicks en radiomelodiekes :)
en mijn kritiek is gefundeerd aangezien ik er aanwezig was en da mijn visie is op de situatie...
dage die visie ni deelt das wel duidelijk :)


kwil u wel ke live zien en as ge geen fransen tek wilt ore moej ma na ander feeste gaan :respect:

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #178 on: June 22, 2009, 06:38:40 PM »
gaat er gewoon nimeer op in anders blijft em den topic vervuilen me zen gezeik !!

(ALS G WILT BLIJTEN DOET DA DAN VANAF NU IN NE PM DUTSRICKX!!!, of opent nen topic ``waarom systems na drijgementen van politie de muziek stoppen op aanvaardbare uren``)

plus ter zijn echt veel genres gespeelt, kgeloof zelfs maar 1 uur `franse` hardtek dit ter zijde
« Last Edit: June 22, 2009, 06:43:12 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline dopehead

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 89
  • Karma: +0/-0
Re: 20/06/09 LEGAL SOUND, EXIT23 & DC TEK meet again @ Secret location (NL)
« Reply #179 on: June 22, 2009, 07:07:34 PM »
Echt goe geamuseerd en zotte locatie, twast waard vo 2uren te tjolln mee den auto.
Idd wel spijtig da den boel moest sluiten om 07.00 ma keb et nie an min hart laten komen.
Big up Legal sound, exit 23 n DCtek
Lucy in the Sky with Diamonds...

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal