collapse

* Recent posts

Author Topic: 13-15/09 Leffinge Leuren Festival @ Leffinge  (Read 1892 times)

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41516
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 13-15/09 Leffinge Leuren Festival @ Leffinge
« Reply #15 on: September 15, 2013, 11:19:26 AM »
tweede dag was muzikaal STUKKEN beter :wow: toegekomen tijdens the spectors, beginnende west-vlaamse band, best genietbaar... maar 't was stiekem toch wachten op steak number eight, they delivered as always :slayer: kerel zingt toch altijd de ziel uit zijn lijf

cayucas gaan checken in de zwerver, niet slecht, maar eerder iets zo voor onder een warme zomerzon aan een schoon strand met een mojito in uw hand :up:

pura vida & congo ashanti roy, best ok, maar mijn ding niet... bed rugs, cava wel... sx, goed, maar overhyped imo...  still corners gemist door rustpauze :D gewacht op The Horrors, vond ik echt goed, leuke show :up:

au revoir simone was ook zeer goed, ook om naar te kijken :love: drie schone deernes met drumcomputers en synths :D jessie ware :yawn: terug naar de zwerver gevlucht dus voor compact disk dummies, damn what a show! Elektropoprock van de bovenste plank, echt vet!!!

dan nog efkes naar't hoofdpodium geweest voor the magician, ie was net zijn hitje aan het draaien en ik vrees dat ik de pezewever nooit meer van mijn netvlies zal krijgen als ik dat nummer hoor :( :lol: rest van zijn set was best ok, stukken beter of tiga den avond ervoor alleszins

dan nog meegesleurd naar brugge voor kenji minogue :rofl: ook weer zoiets dat ik moeilijk van mijn netvlies zal krijgen wawasmedaddeallemale :lol: wel licht agressief geworden van de dj er achter, van die dimitri vegas toestanden ja goeienoene wa voor ne platte kak was me dadde

memorabel dagsje :love: op naar elements :drunk:

edit: jacco gardner vergeten :doh: was toch ook wel zeer goeie act! vette vizuals ook, zeker es checken
« Last Edit: September 15, 2013, 11:23:55 AM by brambo »
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41516
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 13-15/09 Leffinge Leuren Festival @ Leffinge
« Reply #16 on: September 17, 2013, 02:10:43 PM »
beetje reclame voe mijn collega's:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Slash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1489
  • Karma: +88/-76
  • Bleh!
    • Foggy
Re: 13-15/09 Leffinge Leuren Festival @ Leffinge
« Reply #17 on: September 17, 2013, 02:29:35 PM »
geven die mannen geen tickets weg voor elements festival mss?  :angel:
Bleh!

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41516
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 13-15/09 Leffinge Leuren Festival @ Leffinge
« Reply #18 on: September 17, 2013, 02:30:57 PM »
te laat dat was op 9/9 al :P

beter hun facebook in de gaten houden ;)
https://www.facebook.com/festivilla?fref=ts
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal