collapse

* Recent posts

Author Topic: 18-20/05 TACTICZ OUTDOOR (free festival!!) FULL LINE UP !!!!@t'plein kortrijk  (Read 13216 times)

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
da is dan hardcore, maar alleszins geen uk hardcore

kerel echt, neuten over dingen da ge geen verstand van hebt :P

Moet in dit punt toch wel krewlio gelijk geven hoor, uk hardcore (aka. breakbeat/oldschool hardcore) stamt uit '91/'92. Dat is dan overgegaan naar happy hardcore en dan uitgemond op gabberhouse, waarbij hellfish veel breaks gebruikte en hiphop samples. Soort van verlengde van jungletechno ofzo gecombineerd met gabber beats.

Tegenwoordig is 'rave' ineens gare mainstream hardstyle geworden, waar die omslag ineens is gemaakt weet ik zelf ook niet.

ja idd
ik refereerde gewoon naar de typische hardcore met veel breaks en idd hippedyhop samples dat voornamelijk uit de UK komt => UK hardcore voor mij, excuseer dak nie de 'juiste' term gebruikte   :ban: :mrgreen:

Ik vond het setje van hellfish gewoon goed, tkan mij nie schelen welke stijl dat was...

+1

al die muziekpuriteinse discussies, allemaal zever if you ask me

dadde!

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
ik refereerde gewoon naar de typische hardcore met veel breaks en idd hippedyhop samples dat voornamelijk uit de UK komt
vind dat er tegenwoordig toch nog ma weinig breaks en zeker hippedyhop overblijft :(

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Da's nu crossbreed geworden zeker  :lol:

Offline dekloned.be

  • Dekloned.nl / STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1402
  • Karma: +91/-73
  • Iteratie
    • dekloned.be # rekordstore
da is dan hardcore, maar alleszins geen uk hardcore

kerel echt, neuten over dingen da ge geen verstand van hebt :P

Moet in dit punt toch wel krewlio gelijk geven hoor, uk hardcore (aka. breakbeat/oldschool hardcore) stamt uit '91/'92. Dat is dan overgegaan naar happy hardcore en dan uitgemond op gabberhouse, waarbij hellfish veel breaks gebruikte en hiphop samples. Soort van verlengde van jungletechno ofzo gecombineerd met gabber beats.

Tegenwoordig is 'rave' ineens gare mainstream hardstyle geworden, waar die omslag ineens is gemaakt weet ik zelf ook niet.

ja idd
ik refereerde gewoon naar de typische hardcore met veel breaks en idd hippedyhop samples dat voornamelijk uit de UK komt => UK hardcore voor mij, excuseer dak nie de 'juiste' term gebruikte   :ban: :mrgreen:

Ik vond het setje van hellfish gewoon goed, tkan mij nie schelen welke stijl dat was...

+1

al die muziekpuriteinse discussies, allemaal zever if you ask me

dadde!

Hoooo, ik ging alleen even hard op het feit dat Bung zei dat Krewlio naast de plank sloeg enzo.

Het is gewoon raar want er zijn maar 2-5 producers die die sound hebben die hellfish heeft/had en daaraan wordt dan meteen een subgenre vastgeplakt. Desalniettemin begrijp ik wel meteen wat je bedoelt hoor :)
« Last Edit: May 20, 2013, 05:53:05 PM by dekloned.be »

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217

Het is gewoon raar want er zijn maar 2-5 producers die die sound hebben die hellfish heeft/had en daaraan wordt dan meteen een subgenre vastgeplakt. Desalniettemin begrijp ik wel meteen wat je bedoelt hoor :)

volledig de verdienste van el fish if you ask me

Offline dekloned.be

  • Dekloned.nl / STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1402
  • Karma: +91/-73
  • Iteratie
    • dekloned.be # rekordstore

Het is gewoon raar want er zijn maar 2-5 producers die die sound hebben die hellfish heeft/had en daaraan wordt dan meteen een subgenre vastgeplakt. Desalniettemin begrijp ik wel meteen wat je bedoelt hoor :)

volledig de verdienste van el fish if you ask me

Hellfish hardcore dus  :cool:

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
yep!  :mrgreen:

vind dat er tegenwoordig toch nog ma weinig breaks en zeker hippedyhop overblijft :(

 :hug:


Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
fishcore :yarrr:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
vind dat er tegenwoordig toch nog ma weinig breaks en zeker hippedyhop overblijft :(
:hug:
vroegah was alles betah JWT!

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Twas de max!
Oe lang is da ni geleden dak mij nog zo gejeund heb.

De muziek was vet!
Drum&bass, house, acid, jungle, rave, hardcore,..
En da al op 1 dag. :slayer:
Max 666; characters remaining: 632

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Was idd dik in orde :D volgend jaar meer van dat!

Offline SHORDI°

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 68
  • Karma: +3/-3
THX!!!!!!!  :raver:

Ik vond het setje van hellfish gewoon goed, tkan mij nie schelen welke stijl dat was...
Jammer dat het om 1u gedaan was, die set van dfens ging mij meer gesmaakt hebben rond een uur of 5 pijzek, maar Kortrijk is wel goe bezig, uurke per uurke :up:

Nice job Tacticz, kben nog eens uit mijn kot geraakt en kheb mij dan nog zot geamuseerd ook...

Offline Shortyb

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 248
  • Karma: +1/-1
volgende keer geen camouflagenet op de bonnetjesstand graag, heel da plein moeten aflopen tegen dat ik het vond :p

Offline Jotie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1465
  • Karma: +49/-49
    • Le feestboek ~
vond het soms ook niet, maar dat plein is nu niet zo insane groot allez

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
't was tof. goed geluid, goeie sfeer, goed weer, goed bier.
+1

fijne cell meetings enzo

toffe harde set van schelvis (wel beetje serieus druk in die tent)

nog es merci aan ons bobette :)

Graag gedaan! 'k Vond leuk dat je er bij was :)

Twas de max!
Oe lang is da ni geleden dak mij nog zo gejeund heb.

De muziek was vet!
Drum&bass, house, acid, jungle, rave, hardcore,..
En da al op 1 dag. :slayer:

En nuttie: 't Lag misschien aan 't feit dat je ook uwe bob eens mee had :) Den brambo was hem precies wel minder aan 't geven dan vorige jaren ze :P

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal