collapse

* Recent posts

Author Topic: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour  (Read 10418 times)

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11030
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #135 on: July 21, 2013, 03:20:07 PM »
snares was  :nuts: :nuts: :nuts: :nuts: :nuts:
all the children are dead en eindigen met we hate russel  :slayer:
en tis daar focking warm :whistle:

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #136 on: July 23, 2013, 06:33:36 PM »
amaaaai jong heb ik daar vijf dagen liggen creveren van de warmte  :nuts: ma muzikaal wel den besten dour gehad tot nu toe denk ik.
donderdag behalve otto von schirach en wa dingen int begin die ik al vergeten ben gans den tijd in de dnb gebleven, heten boel ma mij wel heel goe geamuseerd daar al was ik ni echt van veel onder den indruk. begin mij jammergenoeg wel wa oud te voelen voor zo 'dnb volk' waarvan ik mij toch ni echt herinner da het er vroeger zo duwerig aan toe ging  :hand:
vrijdag bleek ik een ontsteking in mijn voet te hebben, kost er bijna niet meer op staan ma ze hebben der in den ehbo een goe zalfke en een verbandje op gedaan en heb zo de drie komende dagen zonder noemenswaardige last kunnen doordoen, thumbs up voort rode kruis, they saved my dour  :up:
aangezien het liefke mocht kiezen gans den tijd aan den techno gebleven, gelukkig hadden we den dag voordien (spijtiggenoeg pas tijdens de laatsten dj) gemerkt da het daar buiten voor da scherm en de boxen toch wel een pak doenbaarder was dan in de tent. gans den tijd goe staan geven ma toch zo da tikske kalmer, echt ideaal. gans den avond daar geweest, len faki en dave clarke waren echt massas vet. nina kravitz en carl craig eigelijk ook, twas gewoon gans den tijd goe. nadien nog scntst meegepikt, enkele supervette nummers ma vooral afsluiten met africa van toto, dikken bal  :mrgreen:
zaterdag ook pas 's avonds kunnen gaan ma kzag den avond wel gans zitten, zeker om met jurassic 5 te beginnen. en fuck jong, wa ne show!!! was echt af, presence, goei muziek, wa humor ma dan vooral da ze ni alleen me nu-mark speelden ma ook met cut chemist, twas nog dubbel zo zot!! kzat er echt voor de rest van dour in een zalig flowke van, made my festival!!!
nadien snares was wel cava ma hem al beter gezien, ma wel goe staan geven ma khad lijk meer zin in hardcore. chance dak direct lekker strak kost gaan op manu le malin en hellfish. manu vonden de meesten blijkbaar ni echt wauw ma kvond het echt een vette set, opt einde nog wa breakcore door en al wel verrassend. hellfish was dan weer lang geleden dak hem zo ne set heb zien spelen (tenzij de vs met producer op bangface 2012)
de zondag liep ik nog steeds keicontent rond, en tis muzikaal nog ne veeeeeel betere avond geworen dan verwacht (zeker tov de zondagen de vorige jaren). carbon airways gecheckt, dikke electropunk me dubstep enzo door ma echt goed gebracht. dan gaat da licht aan en zien die twee der zo nogal jong uit, bleek dat een broer en zus van 15 en 16 jaar te zijn  :nuts: dan alek et les japonaises, toffer en dansbaarder dan verwacht, turnoefeningske hier en daar, ideaal. nadien eindelijk salut c'est cool en ze hebben de verwachtingen meer dan waar gemaakt!! ik vreesde voor iets teveel marginaliteit opt podium ma hunne show zat tof ineen, veel volk het podium op en echt allemaal goeie nummerkes gespeeld. spelen donderdag en zaterdag op gentse feesten (bata bata) en vrijdag in brussel dus wie het niet heeft gezien ik kan ni anders dan ze aanraden!! daarna was het hugo freegow, wa ne goeien dj  :eek: echt wa dien allemaal van stijlen heeft aangehaald was echt zot, wa rave, hiphop, bogdanneke dertussen, echt wauw, supertoffen afsluiter echt.

wel veeeeeel te veel geld opgedaan aan drank (en dan vooral non alcoholische want we waren op dat vlak al goed voorzien) ma ja da moest wel met dat het zo degoutant warm was en ene keer da ge over ne bepaalden drempel zijt lunt ge blijven uitgeven he  :whistle: en bon ja hoe hard dak ook afgezien heb, dees was 1000 keer beter dan al diene vettige modder, volgend jaar mij maar iets beter voorbereiden qua regen of zonbescherming
en van flikken niks van last gehad, ni op gelet via welke oprit we kwamen maar het was al laat dus wss waren ze gewoon al weg. klhoorde de zondag wel da ze der random volk uitpikten aan de ingang voor volledige controle ma ook niks gezien (gelukkig)  :cheer:
« Last Edit: July 23, 2013, 06:37:19 PM by Bashir »
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #137 on: July 23, 2013, 09:13:26 PM »
DOUREEEUUUUHHHHH :cheer:
Was me da nice :D

Onderweg de controle kunnen voorbij rijden, de maandagmiddag wel tegengehouden geweest paar kilometer voorbij dour. Gewoon toegegeven dat ik gezopen had nacht ervoor en ook wa gesmoord, moest keer blazen maar alles was in orde :) Ook super random in 1 vakske in mn auto gekeken, waar gelukkig niks in zat :P Lucky!

Voor mij toch wel de beste Dour tot nu toe, extreem heet maar daar kan ik wel nog tegen met genoeg water (thx @ crew voor de bidons zo snel op te vullen :D), juist slapen was wel lastig me die hitte, maja, doure!

Donderdag High Contrast, Roni Size, Wutang, Skream en Black Sun Empire, allemaal dik in orde, vond Wu dan nog het minste eerlijk gezegd..
Vrijdag Kalkbrenner gemist :( Maar Len Faki heeft da meer dan dubbel goed gemaakt, wa ne set!! Dan Carl Craig, Four Tet en Dave Clarke, damn!

Ma zaterdag was toch wel de topper :D Beginnen met Bunzero, nice maar te stil, bij de dubstep blijven staan tot na DMZ, met Loefah als dikke topper! De eene schijve na de andere :D Dan Dub FX, not bad!
En dan wat heel mijn Dour dubbel heeft afgemaakt, Venetian, Manu le malin en vooral dan HELLFIIIISH, da ne set! Big up!

Zondag was dan weer opt gemakske bakken in de tent, juist nog Alborosie en The bug gezien, was meer dan genoeg :)

Mij zien ze daar volgend jaar zeker terug :D

Offline d_eus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 139
  • Karma: +4/-6
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #138 on: July 24, 2013, 11:18:08 AM »
nadien nog scntst meegepikt, enkele supervette nummers ma vooral afsluiten met africa van toto, dikken bal  :mrgreen:

da was echt inderdaad een redelijk geniaal grappig moment, en kherinner het mij pas nu dak et in uw tekst lees :D

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #139 on: July 24, 2013, 11:46:47 AM »
Warm, en daardoor enkele dingen gemist. Veel toffe dingen gezien, ook enkele nieuwe ontdekkingen gedaan. Tofste momenten waren VSnares, Wu, Rustie, Converge en toen DMZ 2 nummers draaiden van mijn kameraad waardoor die z'n Dour niet meer stuk kon. Minder leuke momenten waren de ontdekking dat LFO niet kon spelen, de hitte en de halve dag op de EHBO waarvan ik nog steeds maar half bekomen ben.

Veel flikken, zelfs 'gedrugshond' in het treinstation van Saint-Ghislain. Gelukkig koop ik nooit 'greens' en had ik er dus ook geen mee. Ook op de camping meer presence van de organisatie, wat ik niet slecht vond to be honest.

Geslaagde Dour, mindere laatste dag maar dat hoort er bij I guess. Op naar volgend jaar!

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #140 on: July 24, 2013, 12:49:45 PM »
Minder leuke momenten waren de ontdekking dat LFO niet kon spelen

kheb da pas ontdekt hier op cell toen ik terug was, wou die zeker zien ma twas zo tof en luchtig aan den techno dus daar blijven plakken (en zo was er eentje content  :love:), zo nadien aan vrienden gevraagd van hoe was lfo en tscheen ni zo speciaal te zijn, kvraag me af naar wie ze dan stonden te kijken  :lol:

Geslaagde Dour, mindere laatste dag maar dat hoort er bij I guess.

euh kdenk da ge gewoon verkeerde keuzes hebt gemaakt ze, kvond het de beste laatsten dag da al geweest is
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #141 on: July 24, 2013, 01:59:14 PM »
Ik kende gewoon niks op die laatste dag, op Alborosie en The Bug na dan. Maar goed ook want was er heel aan, perfect dagske om uit te bollen :P

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #142 on: July 24, 2013, 02:14:29 PM »
Minder leuke momenten waren de ontdekking dat LFO niet kon spelen

kheb da pas ontdekt hier op cell toen ik terug was, wou die zeker zien ma twas zo tof en luchtig aan den techno dus daar blijven plakken (en zo was er eentje content  :love:), zo nadien aan vrienden gevraagd van hoe was lfo en tscheen ni zo speciaal te zijn, kvraag me af naar wie ze dan stonden te kijken  :lol:

Haha ja, ik ben ook eens gaan kijken en het suckte redelijk hard. Ik weet ook pas sinds ik terug ben dat LFO niet speelde maar had wel al zoiets gedacht. Ik wou het gewoon eens zien, tussen Rustie door. Na 5 minuten alweer weggegaan.


Geslaagde Dour, mindere laatste dag maar dat hoort er bij I guess.

euh kdenk da ge gewoon verkeerde keuzes hebt gemaakt ze, kvond het de beste laatsten dag da al geweest is

Neenee, niet van muziek. Gewoon persoonlijk, ik voelde mij niet goed enal. Toch even op de weide geweest om DJ Shadow te zien, viel een beetje tegen. Ik wou toch enkel Tryo zien zondag, maar die heb ik dus gemist. No problem, de andere 3 dagen waren meer dan nice op muzikaal vlak.

Offline Slash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1489
  • Karma: +88/-76
  • Bleh!
    • Foggy
Re: 18-21/07/2013 - Dour Festival @ Dour
« Reply #143 on: July 29, 2013, 04:40:09 PM »
Bleh!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal