collapse

* Recent posts

Author Topic: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK  (Read 12538 times)

Offline smaug

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4204
  • Karma: +124/-124
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #45 on: April 28, 2009, 01:28:33 AM »
BELGIAN HARD CREW :slayer:

edit: beke fotokes op menne space (gsm qualiteit)
« Last Edit: April 28, 2009, 01:55:14 AM by smaug »

Offline Hannah Montana

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 694
  • Karma: +4/-4
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #46 on: April 28, 2009, 12:52:53 PM »
 :hungry: laat ze maar komen die reviewkes... komaan !!
Tweencore <3 <3 <3

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #47 on: April 28, 2009, 02:46:21 PM »
Quote
reviewkes
Scheefste drugfeest evva.  :nuts:

Muziek viel me wat tegen eigenlijk.

Beverly Hills 808303 meest van genoten.
Dj Funk de grootste meevaller.
Zombie de grootste surprise.


Offline nico

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 319
  • Karma: +10/-11
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #48 on: April 28, 2009, 03:12:12 PM »
was fun, smiddags zonneke aan zee, savonds ravin time...
goeien electro en jungle/d&b gehoord... wel veel van tzelfde, mocht wa meer acid en core zijn.
altern8 opgenomen:


kentaro ook, moet maar zien naar mijn andere filmkes

Offline Dfens

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 415
  • Karma: +6/-6
    • NoisyBastards
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #49 on: April 28, 2009, 03:18:48 PM »
khad er ééél graag weer bijgeweest dit jaar, maar twas onmogelijk  :(
kan me de fratsn wel levendig voorsteln were  :rofl:
we want anekdotes en pittige details, komaaaann!!!
en picsssss  :hungry:
 :mrgreen:

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #50 on: April 28, 2009, 03:28:42 PM »
Mo vent toch  :cheernutz:  :yeah: :cheernutz:  :yeah: :cheernutz:  :yeah: :cheernutz:  :yeah: :cheernutz:

zoooooo fucking vettttt
aargh ik wil terug

vrijdag iets mindere dag muzikaal voor mij, ma wel bere sets van o.m. Ceephax, Vibert, Luna C, Current Value... Venetian vonnek wa tegenvallen, net als Cardopusher. Ebola en Shitmat gemist  :doh:

zaterdag pool party mocht ik niemeer binnen, fucking bastards, net aan den ingang moeten zien hoe remarc daar vette plaatjes begint te smijten :P

ma bon, dan maar gaan op Wisp, massas vette set, net als Zomby en Caspa, en DJ Funk :love:
Titties, ass, ass n titties  :mrgreen: :yeah: Mee ortanceke mn kont deraf gaan shaken  :mrgreen:
Skream en Flying Lotus, MATJES! Dien clickhop was echt af!
Noisia wazige set :P Enduser vollekot! Jammer dat ie smaen stond met kenny, heb nog kwartierke X&trick gezien, helft van Belgian Hard Crew stond daar te geven  :twisted: :mrgreen:
En dan mijn grote held op Bangface, HELLFISH!  :drool: :cheernutz: ma vent toch azo ne reteharde superset! Hakkeuuuhhh!!!  :wow:
Saint acid gaf derna er nog maar es ne lap op, feesten tussen alle kapotte inflatables  :lol: man echt hilarisch mee die draagbare banaandinges, poppen, smileys, maskers, glowsticks, dolfijnen  :nuts: Zowa 20 keer op foto gezet door scheve britten die mn pop hilarisch vonden  :wow: :lol:
Otto eeft me toen wel nr buiten gejaagd met zijn ik-verander-om-de-maat-wel-ne-keer-of-drie-van-ritme set...
dan teruggekeerd om te merken da onze muziekinstallatie afgepakt was door de security, slight bummer :P had zin in wan bushi  :cool:

Zondag: metallicamomenten op graspleintjes... senseo verafgoding... ontmoetingen met ket en kut  :lol:
wegens problemen met drumcomputer ofzo speed dealer moms afgezegd, was wel ff  :cheersad:
ma ceephax heeft dat dan maar weer ne keer schoon opgevangen  :geek:
dj kentaro was wijs om te zien ma kon er lijk nie al te vree meer op dansen
808 state wel pokkevet ma kwas echt te cassé, en wegens volgende dag rijden derna maar in men nest gekropen

echt zo vette sets allemaal, en totaal nie genregebonden, gewoon telkens inspelen opt publiek
 
zalig weer, elken dag supergoe zonneke behalve de maandag, was precies om ons weg te jagen  :lol:

en ja, +- scheefste drugsfeest ever da ik al gezien heb... including teknival :P
hoeveel kilo ket/s/trip/md/fluo/methyleen/... da sommigen in hun kas geslagen hebben  :eek: ma tbleef wel telkens een supergoei sfeer, niks grimmigs of afkickmerde aan, iedereen altijd vriendelijk, ook de security enzo

echt 1 van de beste zoniet beste festival da ik al gedaan heb  :clap:
volgend jaar opnieuw daar zen  :exclaim: :cheer:

edit: jah en euh ok fotos zeker :P mss nie allemaal voor publicatie vatbaar dus in zipkes :)
als er iemand zenne kop eraf wil moet die et maar zeggen e  :mrgreen:
http://www.mediafire.com/file/gtm4yxnnznm/bangface_weekender_2009_fre.zip
http://www.mediafire.com/file/dzdznjujmcz/BANGFACE09_stijn.zip
« Last Edit: April 28, 2009, 03:31:08 PM by Bungholio »
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Tripped

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2891
  • Karma: +38/-32
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #51 on: April 28, 2009, 04:28:48 PM »

Offline bug klinik

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 224
  • Karma: +3/-6
  • Something for your mind
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #52 on: April 28, 2009, 04:56:10 PM »
BANG FACE!

tis en blijft de beste rave on the planet!!!

twas minder 'heftig' dan vorig jaar, maar daarom nie slechter...
mega goeie dingen gezien, toppers: ceephax, altern8, kentaro, hellfish, skream...
kortom, perfecte setting, crazy toestanden en prachtig weer...

respect aan alle belgen die de x&trick rave system zijn komen supporten, efkes kot op stelten   :clap: :clap: :clap: :respect:

begrijp tim's reactie wel nie zo goe, muziek die tegen viel terwijl het daar vol stond van de legends, en waarvan iedereen toch wel paar heel vette sets heeft gehoord, twas ook onmogelijk om alles te zien dus wees zeker dat iedereen wel iets goed gemist heeft... ;)
ma misschien komt dat door die love rush, waardoor al de rest mss wa saaier lijkt ;) ;) ;)
en nico: de lineup weet je toch vooraf ?



Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #53 on: April 28, 2009, 05:00:35 PM »
begrijp tim's reactie wel nie zo goe, ...
ma misschien komt dat door die love rush, waardoor al de rest mss wa saaier lijkt ;) ;) ;)

 :lol: ja e terror  :love: :lol:

 ;)
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Farachaton

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 393
  • Karma: +8/-8
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #54 on: April 28, 2009, 05:10:29 PM »
mmmmmmmmmmatjes!    :cheer:  :cheernutz:  :cheer:  wa een weekentje!!!!  :love:  :love:  :love:

Veels te vroeg ons boot genomen en dus ook veels te vroeg aldaar aanwezig, maar geen nood:
onszelf en kot gepimpt & belgisch vlagje gehange aant raam (kwestie van herkenningspunt te hebbe)

Tegen 16u stuikt half vlaanderen daar toe:
bungholio/ orteceke/ storungslette/ de pages/ foxn/ reva/ boyswithoys/ hendrok/ skip/ me zuster/ kros & my core.wav/ de Bugklinik crew & de hele LAW gang
Aankomst gevierd met wisky in tzonneke en vanaf dan heb ik geen chronologie meer in me verhaal en verval ik in anekdotes:

V-snares was slechter als in den AB (my opinion) ma alec empire was vettttjes!!!
moesten daar in die zaal door een zee van opblaasbeesten en fluo kettingskes, ben massa gevallen tegen scheven britten!
Sta daar te dansen en in me exitement klopt ik met me elleboog tegen de slaap van zo'n scheef gedrocht da achter me staat, écht megahard, dien peet danst gewoon verder, eeft dr nix van gevoelt  :nuts:
Ben braafjes me zonden gaan laten wegzuiveren door heilige foxn die daar hardcore elke dag als jesus verkleed stond...

Kom in me chalet, blijkt da iedereen me al kweetnihoelang kwijt is, heb zelf geen idee waar ik heb uitgehangen ma kwas megakapot! zitn ze daar met een hele bende te afteren! heb dan maar X&trick en zn lawaaimakkers buitengesojst en gaan slape... wa ni goe lukte met al die toeters en hardcore op tgrasveld  :rolleyes:

Opgestaan en bungholio gevonden, helemaal in outfit: fluopants en '90 vestje net als skip  :rofl: klimpt dien tochwel als een aapke een boom in en al die britten peizen da ze aant trippe zijn!!!!
Dan in de chalet zittn scheve met ortenceke, bungholio, vermandele, reva en storungstelle...
khad mn rave rolkar mee en écht iedereen wou em afpakke om de mongool in zichzelf terug te vinden, met alle hilarische toestanden tot gevolg!

met me zuster en vermandele in tzwembad gesprongen, mega vette party onder de beats van DMX crew, heel tbad vol met opblaaspoppen, bootjes, palmbomen en (giga)strandballen. kzwem zo nr nen kwijlende brit die brokke ket aan ze neus heeft hangen en ksteel ze oranje duikbril en we kuisen ons schup af. da was echt nhoogtepunt!! moeten ze hier ook es doen!!!

dien avond echt veels te beestige setjes! eerst met reva nr altern8, daar met de rolkar tussen tpubliek gereden (iedereen ging opzij omdat ze dachten dak gehandikapt was  :angel:) op dien kar staan dansen vo dood! bungholio komt daar toe met een sekspop rond zen nek gebonden, iedereen wou fotos van em trekke! kwam nimeer bij van tlache!
dan vet happy hardcore setje van X&trick waarna we met zn alle hellfisch hebbe bestormd en een mega inflateblefight hebbe gehoude  :twisted:  (ask for mercy you bitch)!
iedereen ineens kwijt geraakt: ben dan met page op tpodium bij saint acid geklomme en staan shaken tot et gedaan was...
afterparty in zeck ze chalet met kros en de hele bende, ben daar gelijk veel kwijt geraakt.
twas drover!  :hippy: woorden als 'change' en 'obama' kome me bekend voor...
de rest van die ochtend herinner ik me nimeer  :mrgreen: ....

zondag veels te zwaar dagje... mega goe weer, ligge chillen voor me chalet, savonds tsetje van dj kentaro gezien, wish was like: wooooooooow  :eek: . 808 state vond ik ni goe.

over talgemeen wast echt beestig, ben blij dak geweest ben, next year again!  :cheer:






« Last Edit: April 28, 2009, 05:13:54 PM by Farachaton »

Offline UBD

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 248
  • Karma: +1/-3
  • Your quality label since 2009
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #55 on: April 28, 2009, 05:50:38 PM »
ik herinner mij helemaal niks meer ;)

Offline igneon system

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 667
  • Karma: +7/-18
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #56 on: April 28, 2009, 05:54:58 PM »
hellfish had ik laatste keer gezien op smackdown in nederland en daar stond ik ook al van wow. beuken beuken en nog eens beuken!

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #57 on: April 28, 2009, 06:19:19 PM »
Quote
begrijp tim's reactie wel nie zo goe, muziek die tegen viel terwijl het daar vol stond van de legends, en waarvan iedereen toch wel paar heel vette sets heeft gehoord
Kheb de laatste weken een overdosis aan schitterende setjes meegemaakt denkik.  :oops:
Afx, Ceephax & Snares in Eindhoven
Snares & vooral squarepusher in den AB (+ fantastische afterparty btw)
Popof & Cassius in de Vooruit (vette rave  :exclaim: )

Ik heb echt genoten van de muziek op Bangface, daar nie van.  :lol:
Maar met al die recente verwennerij ligt de lat wat te hoog :shifty:
Maar slechts enkele artiesten konden me echt uit de bol laten gaan.
Alec Empire, Noisia, Caspa, Wisp, Snares, Otto deden dat deze keer niet.
Zomby, Hellfish, Ceephax, Dj Funk, Beverly Hills bliezen mijn hersenpan weg.  :nuts:
808 state & Altern-8 waren leuk om eens te zien & te horen, maar daar blijft het dan ook bij.
Kentaro's platenkeuze von ik eerder thuishoren op Dour dan op Bangface, maar heb daar wel zwaar op staan shaken...  :yeah:
Ongelooflijk veel acts gemist wel.  :(

Soit, ik zou direct weer geld betalen voor dezelfde line-up!
Maar geef me een jaartje om te recupereren...  :wow:

Offline Hannah Montana

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 694
  • Karma: +4/-4
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #58 on: April 28, 2009, 06:51:17 PM »
allee klinkt goed!!  :love:
iemand Jack Beats gezien?
Tweencore <3 <3 <3

Offline sam

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 761
  • Karma: +34/-34
  • 26/06/09 TOYFABRIC 7 playyyyyyyytime :-)
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #59 on: April 28, 2009, 07:50:11 PM »
keb der geen woorden voor...

best partyweekend EVER !!!!!!!!!!!!!!!!  :wow:

goeie line-up of nie, volgend jaar ZEKER terug

TOYFABRIC 7 is fun to play alone, or team up with a buddy to prolong the adventure !

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal