collapse

* Recent posts

Author Topic: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK  (Read 12534 times)

Offline nervine

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 223
  • Karma: +0/-0
    • Töndra
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #60 on: April 28, 2009, 08:23:57 PM »
bungholio komt daar toe met een sekspop rond zen nek gebonden

ah, da was dus bungholio  :biggrin:

Twas inderdaad retevet. Hebben donderdag eerst nog naar londen gegaan, nog relatief goe de weg gevonden daar met den oto. Links rijden is echt nie zo moeilijk. Wa gechilled in Camden. Opstaan en vertrokken naar Camber Sands. Paar keer verkeerd gereden waardoor da we 6u inpv 2u gedaan hebben naar Bang Face. Behold! E mega smiley in de lucht. We zijn er. Den helf van de Belgian Hard Crew staat aant rond punt.

De rest zal nie in chronologische volgorde zijn:

Wisp. VET. Venetian even machtig gelijk altijd. Kwas up en tend mo toch nog gebleven tot dat em gedaan had. Kentaro was goed. Ceephax toen dat em Speed Dealer Moms moest vervangen was één van de beste sets dak daar gezien heb. Alec Empire maar gezien van ver met een half oor omdak aant discussiëren was ma klonk nog goed.  DJ Funk was dwaas. Hellfish ok.  Enduser behoorlijk nog. Saint Acid was dikke feeste ondanks dat em bleef zeggen oe wasted dat em was :D Shitmat weet ek niemeer. Teknoist was blijkbaar gecancelled. Weet er ier iemand iets van? Echt bummer. Vibert was ook heel goed.

De rest zit behoorlijk ver... Ook men zonden laten vergeven door Foxn Christus. Nog nooit van men leven zoveel glowsticks gezien  :wow: Zondag wa gezeverd met de buren die van gent waren.. Een zatte soep gekregen van die mannen. Zalig. BANG BANG BANG BANG FACE FACE FACE FACE... Volgend jaar terug met zoveel Belgisch bier dak ma kan meenemen. Brits bier is NIE TE ZUIPEN. Het is hun zelfs gelukt om Stella te verneuken.  :doh: Next year Jupiler en Rochefort van 10e wi  :slayer:
« Last Edit: April 28, 2009, 08:31:48 PM by nervine »
"Drone Metal: think of it as ambience for criminally insane people."

Offline Foxn

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1578
  • Karma: +35/-32
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #61 on: April 28, 2009, 09:14:41 PM »
Awel kgelove dak 6keern en moetn herrijzen  :mrgreen:
veel te vet festival!  :love:
denk dak ni anders ga kun dan volgend jaar trug gaan om het rave-ism te verkondigen  :pray:
de sfeer daar was echt ni te doen. massa's zalig.
wel verzekers 300keer op de foto gestaan. zelf bizzy b die vroeg om een foto te trekn met ik  :biggrin:
en onze engelse bovengebuur had da blad mee van "jezus raves". twas lik dat em et wist.

muzikaal 1 van de beste soundsystems dak al horen spelen heb. echt zukn zuivere klank.  :clap:
al de belgen zater wel nog redelijk uit elkaar bij de chalets. (zou da ietn met vorig jaar te maken hebben mss?  :mrgreen: )

veel gezeverd alleszins. me stem zeg. jis er hele aan.
.less die opeens bij ons in de chalet zat. nice to meet you btw!

en euh farachaton  :oops: kem er gin gedacht van wie je bent ofwel ek u gezien in een "verlichtend" moment  :mrgreen:

setjes kank ook ni direct meer in  volgorde zegn.

Ceephax acid crew !!!!! de man vant festival. echt zukke setjes zeg  :clap:
Wisp keiard goe ook. vette sound echt!
Hellfish was ook wel supervet. de laatste sets dak van em hoord had waren nog voor 1/4 zo goed ni als deze.
Me ook wel goed gesmeten op Altern-8, alec empire en dj funk. Funk was echt zalig muzieksje. shake momentje a volanté wi.
Vsnares heeft mij toch wel geboeid voor zover dak et hoord heb want twas weer het zeveruurtje da moment.
Rob hall ebk ook gezien ma kherinner me lik niets meer van die set  :think:
Halverwege het setje van bizzy b toegestekt. jungle fever wi  :cheer: :cheer: zalige klassiekertjes hoord.
X&trick was ook bère. belgium hard crew wi! twas lik op een feesje bij ons daj stoeg.
De ogen uit mijne kop gekeken op de set van kentaro  :eek: dien is toch wel ni mi geweune wi. ook de muzieksjes vonk super mo die ze scratches  :slayer: :hungry:
En zo jammer van Speed dealer moms. De 808 moet ergens kapot zijn geweest en ze kregen hem niet meer gesyncd. was toch wel 1 van de dingen waar ik het meeste naar uit kijkte  :cheersad:
Saint acid weet ik wel nog dak me amuseerd heb mo da ist. zelfde van 808 state.

in ieder geval volgend jaar opnieuw wi.
Kga dan ook wel zorgen voor apostel membership cards  :mrgreen:


oja juist. heeft er iemand een foto van die grote vlag met dien tb erop  :surprised: ? dien was ni te doen!

Offline Farachaton

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 393
  • Karma: +8/-8
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #62 on: April 28, 2009, 09:23:46 PM »

en euh farachaton  :oops: kem er gin gedacht van wie je bent ofwel ek u gezien in een "verlichtend" moment  :mrgreen:


ook ni alsk zeg da ge me nog een gouden portemoneeke moet?  :mrgreen:

Offline Foxn

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1578
  • Karma: +35/-32
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #63 on: April 28, 2009, 09:39:06 PM »

en euh farachaton  :oops: kem er gin gedacht van wie je bent ofwel ek u gezien in een "verlichtend" moment  :mrgreen:


ook ni alsk zeg da ge me nog een gouden portemoneeke moet?  :mrgreen:
mistery solved  :mrgreen:

Offline nervine

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 223
  • Karma: +0/-0
    • Töndra
"Drone Metal: think of it as ambience for criminally insane people."

MdBXL

  • Guest
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #65 on: April 29, 2009, 12:18:49 AM »
wel dat was een leuk weekend!!!
vroeg toegekomen, vroeg geïnstalleerd met blijkbaar naast ons de hardcore smiles crew wat het daar alleen maar leuker maakte, vroeg gebbqt en veel booze en bijgevolg ook lekker vroeg en forme gekomen zodat we tegen die openingsceremonie daar geraakten. en tot zover het chronologisch ordenen van men verslagje (kzal wel nog men best proberen doen maar programma enzo wat kwijt).
held van de eerste avond: luna c. amaaaaai wa ne vette set, echt gewoon happy raven, springen, knuffels en gans den boel dat erbij moet. echt de max, gans mijn hoogtepunt vant weekend. ceephax zen setje was zoals altijd de max. dan grootste bron van ergernis: de helft van de artiesten die ik wou zien stonden daar in dat stom cafe beneden. bij ebola even binnengewaaid maar nogal rap buitengesmeten door de security waarmee ik pas na zen set weer binnenkon. cardopusher nadien was wa veel dubstep naar men goesting, wa later teruggekomen en twas al beter maar khad den indruk dat em niet al te scherp stond. bij shitmat was em pas bezig toen het brandalarm afging en iedereen buiten moest dus maar naar de chalet (enfin ja...) gegaan en daar na een uur ofzo beslist van is te gaan zien of em nog bezig was en twas van dat, toch nog een half uurke kunnen feesten. die kerel zag er wel zalig uit me zen haar, ook wel een figuur precies. als noisia ook die avond was: begin was wat minder met die electro ma nadien wast wel leuk, weinig blijvende indruk precies wel. shit ja congo natty ook nog, was wel leuk ja. neig content van die mannen eens bezig gezien te hebben.

de zaterdag constructief begonnen door op de middag al op te staan en der direct in te vliegen en wa te staan feesten tot een uur of vijf, waarna der opeens een zwaar klopke en bijhorende crash hoorde. poolparty dus niet geraakt, spijtig wel precies me da remarc alleen daar speelde en luna c der ook nog is speelde maar kzal volgend jaar nog eens proberen (enfin ja, proberen was een groot woord).
qua muziek denk ik toegekomen bij skream, moet ongeveer de eerste keer zijn dat ik na een dubstep set echt onder den indruk was. da was meer dan wiebelmuziek. altern 8 was lekkerrrrr. gieren ook met billie me zijne viks enzo  :rofl:. dan wa belgië gaan supporten op een zeer goed setje van x&trick. spijtig dat hij met die belgeninvasie niet in de grote zaal stond. vrij zeker dat em meer mensen dan saint acid op zen podium had gekregen. vette dansers ook wel ja  :lol:. spijtig dat het tijdens enduser was maar ik wou da café toch nog eens een kans geven. nadien teknoist afgezegd, al bij al goed want anders was ik wss niet meer boven geraakt voor hellfish. om het disfemistisch uit te drukken: cava setje wel he. lekker staan hakken in me aussie  :love:. saint acid nadien was ook wel leuk, spijtig dat er geen kwartierke langer afkon en had me ergens ook wel aan wat acid verwacht maar niettemin goeie set. dan te horen krijgen dat de security onze stereo had afgepakt (voordien waren ze ook al me drie binnengewaaid en vonden ze het nodig van ander lekkers af te pakken) waardoor er wa minder viel te beleven op kot en dan opeens bangfacetv toch gevonden en nog wel wa leuke filmkes kunnen zien. toch eens een poging ondernomen om op zoek te gaan naar wat bekenden, maar het lukte echt niet om ook maar een enkel chaletnummer te onthouden dus ik was rap terug. (gelukkig) nog eens een klopke gekregen waardoor ik er dan nog op een cava uur inlag.

de zondag voor den eerste keer int weekend mijn kooktaken opgenomen en nadien ook voor den eerste keer int weekend eens een toerke gaan maken en nog wa tof volk tegengekomen enzo. voornemen voor volgend jaar: meer van mijn chalet proberen weggeraken. ook memorabel moment was het televisieoptreden van dj talent, ik kan het maar op één manier illustreren:



pas naar ginder gegaan voor ceephax en amai neig wel de moeite. veel betere set nog dan de vrijdag, blij dat hij goed doortrok. wat er nadien speelde was echt wel mijn ding niet om na zo ne set te horen dus wa afkoeling gaan zoeken en zien dat ik op tijd binnen was voor 808state. leuke liveshow, nog de laatste beetjes uit mijn lijf proberen persen. zalig flashen op pacific, alles wa licht gaf en/of opblaasbaar was dat er nog doormoest, iemand precies de schoonste moment van zen leven zien beleven met enkel een opblaasbaar trommelke en twee glowsticks, knuffels, ijsjes, ... mooie afsluiter vant festival.

nog wa gechilld maar dan klopten er twee ouw bekenden op de deur waardoor we toch nog ergens anders zijn gaan chillen. van iemand die ik zijn naam alleen onthoud als titi (ik wist zelfs dat het me niet ging lukken maar dees zalt wel niet zijn) wijze levenslessen gekregen over het opnemen van verantwoordelijkheden en dan nog zelfstandig in mijne nest geraakt.

het opstaan en de terugreis waren wat minder maar ik neem aan dat dat bij iedereen zo zal geweest zijn. wreed leuk ook dat de zee zo woelig stond  :sick:
algemene indrukken van bangface zijn dat ik ten eerste volgend jaar doffice terugga. ten tweede dat dat de max is dat daar zoveel mensen zo hard bezig zijn met u een supervet weekend te geven. ten derde dat ik mij soms op schoolreis voelde door al die security enzo. ik weet dat die mannen zeer chill waren voor zo een groot event en voor zo ne hoop zwijnen bij mekaar maar tegen zondagavond liep ik halvelings paranoia zelfs als ik buiten stond te smoren ofzo. spijtig dat mensen hun eigen wss niet genoeg kunnen gedragen waardoor ze daar nodig zijn. en ten vierde dat stom cafe. echt dwaas dat zowat alle core daar stond. ma toch ni veel anders dan positief over dees raveke!!!

weet er iemand trouwens van wie dat rave/happy hardcore liedje is dat ze daar lijk redelijk veel gespeeld hebben (laatste keer voor 808 state tijdens de soundcheck)?  

Offline superpsilo

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 429
  • Karma: +12/-8
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #66 on: April 29, 2009, 12:57:09 AM »
ik heb gezien: Dave Skywalker, Ceephax Acid Crew, Congo Natty, Surgeon, Alec Empire, Venetian Snares, Beverly Hills 808303, Shitmat, DMX Krew, Wisp, Bizzy B, DJ Funk, Altern-8, Enduser, Hellfish, Otto Von Schirach, Floorclearer, X&trick, Scheme Boy, Dan Donovan, DJ Kentaro, 808 State
misschien nog een paar dak vergeet...

anyway : www.wimvanwambeke.net

Carnage

  • Guest
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #67 on: April 29, 2009, 01:25:33 AM »
 :wow:

what the... :biggrin:

Offline superpsilo

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 429
  • Karma: +12/-8
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #68 on: April 29, 2009, 01:38:04 AM »
oja juist. heeft er iemand een foto van die grote vlag met dien tb erop  :surprised: ? dien was ni te doen!


found one on facebook:



Post Merge: April 29, 2009, 01:43:25 AM
Quote
Dave Skywalker - Friday Nights Opening Set (mp3!)
by Dave Skywalker » Yesterday, 16:40

As requested.. here's my set from the Friday night - opening up the festival!

Tracklisting
01: Intro [CDR]
02: The Prodigy - Warriors Dance [Take Me To The Hospital]
03: Axwell - I Found U (Mulder Remix) [CDR]
04: Mistabishi - Shock Out [Hospital]
05: Mistabishi - Printer Jam [Hospital]
06: Mistabishi - Printer Jam (UHF Remix) [CDR]
07: Dizzee Rascal vs Armand Van Helden - Bonkers (Doorly Remix) [CDR]
08: Lily Allen - The Fear (Jayou Oh No Remix) [CDR]
09: Origin Unknown - Valley of Shadows (Dfrnt Remix) [CDR]
10: Origin Unknown - Valley of the Shadows [Ram]
11: Jackanapes - A Picture of Devon [CDR]
12: AC Slater - Crowd Control [Pitched Up]
13: Wombcorps - Gay Fish [CDR]
14: Lennie De Ice - We Are IE (Vapour Remix) [Stepback Sessions]
15: General Degree - Papa Lover (Serum Remix) [Stepback Sessions]
16: Dave Skywalker - Antiques Roadshow (Smash the Owl Mix) [CDR]
17: DJ Donna Summer - Get The Fuck Off [Cock Rock Disco]
18: The Panacea - Wintermute (AC Slater Remix) [Kniteforce Again]
19: Luna C - Piano Confusion (Hattrixx Remix) [Kniteforce Again]
20: Garry Bynon - Live at Vitalbeats [10%]
--: Dave Skywalker - 3 Minutes To Go
21: XtreemIce - Wars Star [CDR]

Download link: http://www.megaupload.com/?d=LHXGSGX0
« Last Edit: April 29, 2009, 01:43:25 AM by superpsilo »

Offline Hannah Montana

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 694
  • Karma: +4/-4
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #69 on: April 29, 2009, 12:13:10 PM »
Hey I just come across this on the interwebs http://www.sendspace.com/file/10bup8 - For all you folks who missed last night's Wrong Music Show.
Tweencore <3 <3 <3

Offline mank

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 464
  • Karma: +17/-17
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #70 on: April 29, 2009, 12:58:50 PM »
man man man...
Hard core bangface mutate crew all the way...

echt, weeral de max...
Iets minder nieuw en overdonderend dan eerste editie... maar toch nog fabelachtig cool...iets minder volk en sfeer in de zalen.. maar goed, toch nog top...

Verschrikkelijk veel gaten, heel weinig gepit wegens te veel afterparties in onze chalets enz.

Qua muziek: t'wijste vond ik Altern8, past het best op bangface...
Voor de rest megagoe: Ceephax, Bizzy B, 808 State, wisp, kenx, Skream, Kentaro, Andrew Weatherwall...

Spijtig genoeg Lory D niet afgekomen en Speed dealer mom afgelast...

En veel te veel gemist: Dj Fuck, Kevin Saunderson, Hellfish, Cuurent Value, Alec Empire

Dringend boeken voor volgend jaar waar  :eek: :nuts: :clap:

1 groot nadeel: die Engelse vrouwen... wtf ?  :silenced: :sick:
Viny denkt na...

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #71 on: April 29, 2009, 01:00:11 PM »
1 groot nadeel: die Engelse vrouwen... wtf ?  :silenced: :sick:

lol van? :mrgreen:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline mank

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 464
  • Karma: +17/-17
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #72 on: April 29, 2009, 01:04:16 PM »
gewoon extreem lelijk, marginaal, niet om naar te kijken...echt héél extreem..
Als er hier en daar één meeviel kon je zeker zijn dat het een buitenlandse was..

nu goed, khad wel andere prioriteiten...maar is altijd wel wa gezelliger, nietwaar
Viny denkt na...

MdBXL

  • Guest
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #73 on: April 29, 2009, 01:05:51 PM »
gewoon extreem lelijk, marginaal, niet om naar te kijken...echt héél extreem..
Als er hier en daar één meeviel kon je zeker zijn dat het een buitenlandse was..

hehe echt he, als der eens een knappe voorbijliep wast da ze elke keer nederlands praatte. me dunkt dat wij hier niet te klagen hebben!!!

Offline ortenceke

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 76
  • Karma: +0/-0
Re: 24-26/04/09 Bangface, The Weekender @ Camber Sands, UK
« Reply #74 on: April 29, 2009, 01:15:30 PM »
nouw, dat was leuk !!!  :yeah:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal