collapse

* Recent posts

Author Topic: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT  (Read 7628 times)

Offline d4_damager

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 8463
  • Karma: +321/-383
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #60 on: November 26, 2012, 07:25:26 AM »
Lol met "CEO" staan zwaaien als titel en der is zo geen bedrijf geregistreerd :D
Legendarische F1RST!-koning
Officiële F1RST!-koning 2020
Officiële F1RST!-koning 2021
Officiële F1RST!-koning 2022


Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #61 on: November 26, 2012, 10:52:56 AM »
Voorwa zou ne VZW gene CEO kunnen hebben?
Ge moet maar eens kijken op LinkedIn naar al die CEO's van VZW's.   :mrgreen:
Nen "Chairman of the board of shareholders" kan daarentegen niet voor een VZW.  ;)

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #62 on: November 26, 2012, 11:34:19 AM »
Nog meer van die zelfverklaarde titels op zijn linkedin...  :lol:


Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #63 on: November 26, 2012, 11:37:24 AM »
Ik ben ceo van cell :cool:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #64 on: November 26, 2012, 11:38:10 AM »
Ik ben project manager bij mij thuis.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #65 on: November 26, 2012, 11:41:08 AM »
Thuis ben ik alles behalve ceo :whip:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #66 on: November 26, 2012, 11:41:47 AM »
Polyvalent bediende zeker?

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #67 on: November 26, 2012, 11:42:37 AM »
Zoiets ja :lol:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #68 on: November 26, 2012, 11:58:57 AM »
Sorry ze, maar aan uw signature te zien denk ik dat jij feestjes organiseert?
Als ge nog niet weet dat ge zo'n zaken moet melden... dan hebt ge geen enkel recht om zo van wal te steken.
Ik geef al 5 jaar die feesten en deze maand is het de eerst keer dat ik iets hoor van dat te moeten melden.. Ok heb nu dankzij al deze discussies ontdekt dat het aangegeven staat op www.fuiveningent.be/meldingsplicht .

"In de grondwet staat dat iedereen het recht heeft om ‘vreedzaam en ongewapend te vergaderen’ (GW art.26). Voor een fuif in een tent of in een zaal en voor een privé-fuif heb je dus in principe geen toelating nodig."
Daar ging ik van uit, niet van het feit dat je ieder event moet melden aan de politie en brandweer.. Ik denk ook niet dat al veel organisaties in het steegske op voorhand naar de politie hebben gebeld, dus zo een uitzondering ben ik nu ook weer niet he

edit
Als ik dat meldingsformulier nu eens doorneem lijkt het mij ook eerder iets dat Hendrik vant Steegske moet invullen dan wij als organisatie. Weet ik veel of die kerel een brandverzekering heeft.. En betwijfel dat de organisatie zelf een verzekering moet aangaan per gegeven fuif..
« Last Edit: November 26, 2012, 12:01:38 PM by Kevin »

Offline e_wann

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 899
  • Karma: +30/-28
  • keep steppin - driver yerself nucking futs
    • isope
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #69 on: November 26, 2012, 12:01:13 PM »
en hoofd vd afdeling saniteir

kben zelf ook wcmadam thuis :P


kzei dernet op t werk nog:
'kmoet tegen men kuisvrouw zeggen dat ze men broeken strijkt' -
pak menne kraag en doe alsof ik in ne micro spreek' NOTE TO me: werkbroeken strijken

Offline cfk

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 253
  • Karma: +18/-18
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #70 on: November 26, 2012, 07:22:51 PM »
Sorry ze, maar aan uw signature te zien denk ik dat jij feestjes organiseert?
Als ge nog niet weet dat ge zo'n zaken moet melden... dan hebt ge geen enkel recht om zo van wal te steken.
Ik geef al 5 jaar die feesten en deze maand is het de eerst keer dat ik iets hoor van dat te moeten melden.. Ok heb nu dankzij al deze discussies ontdekt dat het aangegeven staat op www.fuiveningent.be/meldingsplicht .

"In de grondwet staat dat iedereen het recht heeft om ‘vreedzaam en ongewapend te vergaderen’ (GW art.26). Voor een fuif in een tent of in een zaal en voor een privé-fuif heb je dus in principe geen toelating nodig."
Daar ging ik van uit, niet van het feit dat je ieder event moet melden aan de politie en brandweer.. Ik denk ook niet dat al veel organisaties in het steegske op voorhand naar de politie hebben gebeld, dus zo een uitzondering ben ik nu ook weer niet he

edit
Als ik dat meldingsformulier nu eens doorneem lijkt het mij ook eerder iets dat Hendrik vant Steegske moet invullen dan wij als organisatie. Weet ik veel of die kerel een brandverzekering heeft.. En betwijfel dat de organisatie zelf een verzekering moet aangaan per gegeven fuif..

Ja, I know, als ge iets in een zaal organiseert dan gaat ge er van uit dat alles in orde is.
Nuja, bij het Steegske, Rector en co zou ik alleszins wel eens persoonlijk op onderzoek gaan.

Ik geef alles aan (Politie) en ik organiseer alleen in Vooruit/Gent, da's dan toch één zaal waarvan ge verwacht dat alles OK is hé (en alles is ook OK daar, toch doe ik het).

Anyways: mijn punt: op moment dat er zo'n discussies ontstaan tussen orga's - Stad dan sta je (nog) steviger in uw schoenen als AL uw huiswerk hebt gedaan. Maw: altijd alles aangeven, aan alle instanties, verzekeringen checken (van uzelf + gebouw + materiaal), etc. etc. En als iets niet in orde is (bv. met de zaal) kaart je dat ook best aan, je zet het op papier/mail en houdt dat bij. Op termijn loont dat en kunnen ze u nog op weinig pakken. En als er iets gebeurt (ja: soms gaat er iets mis) dan ben je (beter) ingedekt.
Het zijn maar tips.

En I know, als je eenmalig iets organiseert wordt daar een pak losser mee omgegaan, als je frequent iets doet: maak dat je in orde bent, met ALLES. Zelf met vrijwilligers, enzovoort.

Er wordt zeer los omgegaan met zo'n zaken bij veel organisaties en als er iets gebeurt kan het grote miserie zijn. Ik ben er zéker van dat ook het Stad hiervan op de hoogte is en dat niet als pluspunt beschouwt.

Offline ztran

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 965
  • Karma: +36/-47
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #71 on: November 26, 2012, 08:51:51 PM »
feestje in den twieoo vergeten, brambo ;)

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #72 on: November 28, 2012, 05:45:01 PM »
Ja nu ik dat weet ga ik het zeker aangeven (ook al is het geen 6 weken meer..), wil hier inderdaad geen problemen mee..
Dat formulier lijkt mij wel eerder voor de eigenaar van het steegske dan voor de organisatie, qua milieuvergunning, verzekering invullen, etc.. Zal het dan maar aan Hendrik vragen. Of maandag op gesprek met de horeca coach misschien eerst eens meer info vragen

Offline cfk

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 253
  • Karma: +18/-18
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #73 on: November 28, 2012, 07:05:50 PM »
Ja nu ik dat weet ga ik het zeker aangeven (ook al is het geen 6 weken meer..), wil hier inderdaad geen problemen mee..
Dat formulier lijkt mij wel eerder voor de eigenaar van het steegske dan voor de organisatie, qua milieuvergunning, verzekering invullen, etc.. Zal het dan maar aan Hendrik vragen. Of maandag op gesprek met de horeca coach misschien eerst eens meer info vragen

" De meldingsplicht is de verantwoordelijkheid van de organisator."

Is sowieso voor organisator, niet voor zaal.
Aangeven is goed, maar het nu, te laat, aangeven voor zo'n feestje is toch ook weer risico lopen, niet?

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #74 on: November 29, 2012, 06:13:24 PM »
Ja ik weet wel dat het voor ons is :P Het gewoon bij verzekering en vergunning "zie eigenaar frontline" opgeschreven.

Als we het totaal niet aangeven zal het zeker afgelast worden, dus dan denk ik beter te laat dan nooit? :P

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal