collapse

* Recent posts

Author Topic: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT  (Read 7624 times)

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #45 on: November 24, 2012, 05:28:30 PM »
maw, de zaal niet goed geboekt, en dan et proberen opt stad te steken??

 :clap:

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #46 on: November 24, 2012, 05:46:44 PM »
Ik denk dat het vooral over slechte communicatie gaat tussen de uitbater en de organisatie.. Vroeger werd er minder strikt gekeken, maar als nu niemand laat weten wat je allemaal in orde moet hebben, dingen die vroeger niet gebeurden, dan weet je dat ook niet..

Quote from: Termont
Het evenement werd laattijdig gemeld (pas 3 dagen op voorhand i.p.v. de verplichte 6 weken). Er kon daardoor geen volwaardige risicoanalyse meer opgemaakt worden door de diensten.

Gemeld? Nooit van geweten dat dat moest..

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #47 on: November 24, 2012, 06:39:50 PM »
Termont mag het draaien of keren gelijk hij wil.
T'is nie omdat hij zegt dat er niks geviseerd wordt of het tussen ons & Tribes is, dat da WAAR is.
Ik heb met alle partijen gesproken, los van Tribes.
Er is meer aan de hand dan dit & ik heb zelf vroeger ook feestjes in de Minus gegeven.
Feestjes in Tsteegske & Minus-one worden niet op een kabinet besproken op voorhand  :nuts:
tenzij er wat aan de hand is. En dat lijkt me de laatste weken wel ERG duidelijk.
Ten Termont gaat hier niet voor niks zwaar in de verdediging hé.

Als ik Tribes was sleepte ik de Minus voor de rechtbank.

Offline Jotie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1465
  • Karma: +49/-49
    • Le feestboek ~
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #48 on: November 24, 2012, 07:20:54 PM »
Ik denk dat het vooral over slechte communicatie gaat tussen de uitbater en de organisatie.. Vroeger werd er minder strikt gekeken, maar als nu niemand laat weten wat je allemaal in orde moet hebben, dingen die vroeger niet gebeurden, dan weet je dat ook niet..

Quote from: Termont
Het evenement werd laattijdig gemeld (pas 3 dagen op voorhand i.p.v. de verplichte 6 weken). Er kon daardoor geen volwaardige risicoanalyse meer opgemaakt worden door de diensten.

Gemeld? Nooit van geweten dat dat moest..

Mogen idd keer tonen waar dat zwart op wit staat.

Dat moet voor een zaal om brandveiligheidschecks te doen. Minus one zal dat wel al effe geleden gehad hebben.

I call bullshit

Offline cfk

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 253
  • Karma: +18/-18
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #49 on: November 24, 2012, 07:28:58 PM »
Ik denk dat het vooral over slechte communicatie gaat tussen de uitbater en de organisatie.. Vroeger werd er minder strikt gekeken, maar als nu niemand laat weten wat je allemaal in orde moet hebben, dingen die vroeger niet gebeurden, dan weet je dat ook niet..

Quote from: Termont
Het evenement werd laattijdig gemeld (pas 3 dagen op voorhand i.p.v. de verplichte 6 weken). Er kon daardoor geen volwaardige risicoanalyse meer opgemaakt worden door de diensten.

Gemeld? Nooit van geweten dat dat moest..


Mogen idd keer tonen waar dat zwart op wit staat.

Dat moet voor een zaal om brandveiligheidschecks te doen. Minus one zal dat wel al effe geleden gehad hebben.

I call bullshit

Voor zover ik weet is er een meldplicht van evenementen aan het Stad/politie en moet er toelating verkregen worden.
Als de zaal gekend is (en gekeurd en dat geregistreerd staat) moet er in principe geen screening meer gebeuren, anders (in principe) wel.
Bij mijn weten geldt iets dergelijks in bijna elke gemeente/stad.

Nuja, ik kan mij inbeelden dat organisaties dat niet altijd meer aangeven aan het stad, maar daar kunnen ze u dus wel op pakken nu ook hé.

/edit/

Gemeld? Nooit van geweten dat dat moest..

Sorry ze, maar aan uw signature te zien denk ik dat jij feestjes organiseert?
Als ge nog niet weet dat ge zo'n zaken moet melden... dan hebt ge geen enkel recht om zo van wal te steken.
« Last Edit: November 24, 2012, 07:48:18 PM by cfk »

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #50 on: November 24, 2012, 07:38:00 PM »
Die meldplicht geldt toch in iedere gemeente/stad?

Edit: zoals cfk al zei dus...
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #51 on: November 24, 2012, 07:48:40 PM »
Reply op de termont post

Quote
Beste Mn De Burgemeester,

U zal een openbare brief krijgen maandag van uit ons organisatie waarop we u enkele vragen zullen stellen, die u natuurlijk mag beantwoorden.

We zijn open voor een dialoog, maar u was niet open daarvoor. We hebben een afspraak aangevraagd op donderdag met u kabinet en de kabinet van de schepen van jeugd. Beide lieten ons weten dat geen tijd daarvoor was. We merken dat u wel de tijd heeft om een media campagne te voeren via facebook, waar u zegt dat een dialoog mogelijk is. U heeft dan weer niet de tijd om de organisatoren waarvan u hun feest aflast te ontmoeten.

We weten maar al te goed dat u schuld niet, is dat deze situatie in de Minus One zo ver is gekomen. Maar wie dan wel ? Weet u meneer de burgemeester dat de opvang en begeleiding van de Minus One slecht werd uitgevoerd door de mensen die ùw gemeente heeft aangenomen.

Hoe is het mogelijk dat de heer Kasper zegt dat het besluit is genomen tussen de burgemeester, politie en de minus one om ons evenement te cancelen. Is er spraken van het zogezegde paraplu systeem om zich te beschermen?

Hoe is het mogelijk dat een jongen KO wordt geslagen op de parking van de Minus One en dat er geen enkele security aanwezig is?

Hoe is het mogelijk dat tot in September 2012 evenementen hebben plaatsgenomen waar niemand aanwezig was van de Minus One gans de nacht?

Hoe is het mogelijk dat er feesten zijn kunnen doorgaan met 800 bezoekers wanneer dat de zaal maar 280 toelaat?

Hoe is met mogelijk dat beide keer dat we die zaal hebben afgehuurd in 2011 en 2012, niemand ons een uitleg heeft gegeven rond de evacuatie protocol als er iets gebeurt?

Hoe is het mogelijk dat er tot op heden zich niemand aantrok van de politie melding (als die maar binnen was voor de evenement) en nu opeens wel zoveel aandacht wordt gevestigd erop?

..........

Er is een dialoog mogelijk als u natuurlijk open staat om te luisteren naar de mening van organisatoren en niet probeert om sociale media te gebruiken om de situatie goed te praten door een paar gemeentelijk medewerkers uw communicatie werk laten doen. We vinden wel heel raar dat vanaf gisteren u kabinet zo veel aandacht besteedt aan deze situatie ..... beter laat dan nooit.

Mvg
Firoiu Dan
CEO CoCo Agency
Bestuur: Tribes Gathering Crew

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #52 on: November 24, 2012, 08:01:41 PM »
Pff, was da voor ne stomme nestkakker brief. Das toch vree goe da ge daar feesten van 800 man kunt geven en dat er niemand aanwezig is? Straks sluiten ze 't kot nog... is niemand mee gediend.

Offline Smiley

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 175
  • Karma: +20/-20
  • Don't Hurry, Be Wappy
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #53 on: November 24, 2012, 08:49:34 PM »
En als we allemaal genoeg met modder smijten kunnen we er zelfs een feestje in houden...
De Minus is Woodstock nie he het is potverdorie naast het gerecht en dan verschiet ge der van dat ge u aan die zogenaamde regels moet houden.
Trouwens ik vind dat om eerlijk te zijn een vrij feestonvriendelijke locatie. Gezelligheid nada tenzij je van kubussen houdt, geluid mja mits nen wreeeeed goeien technicien...
Zijn de locaties zoals de Eskimo fabriek ed aan de vaart niet meer te huur? Of wordt ik te nostalgisch? Of moeten die terug opgeeist worden  :slayer:

ANDERS EN BETER   :hungry:

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11033
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #54 on: November 25, 2012, 10:32:29 AM »
Pff, was da voor ne stomme nestkakker brief. Das toch vree goe da ge daar feesten van 800 man kunt geven en dat er niemand aanwezig is? Straks sluiten ze 't kot nog... is niemand mee gediend.


ja kpeis daze nu serieus in under eigen vel gaan snijden :think:

Offline Shiteknob

  • Herr ScheissKnöpf
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1468
  • Karma: +122/-102
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #55 on: November 25, 2012, 05:02:48 PM »
hebben jullie met wood zich al gedistantieerd van die brief van Tribes?
En al hun onnozele smoelboek-opmerkingen!
 
Laat't duidelijk wezen dat de reputatie van een organisatie zeer belangrijk is in Gent.
Als zij dan beetje arrogante en ongeletterde schijtluizen gaan uithangen dat ze jullie erbuiten laten.
http://soundcloud.com/shiteknob
                                                      YU!

Offline phobiak

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 389
  • Karma: +10/-10
  • HOW RUDE!
    • narcosis
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #56 on: November 25, 2012, 05:48:49 PM »
kvind het geheel van den brief der ook loskes over

Offline The Agnostic

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 81
  • Karma: +12/-12
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #57 on: November 25, 2012, 08:36:25 PM »
Idd, ik vind just dat Termont weer zijn best doet om het op een persoonlijke manier via dialoog aan te pakken en dan hoeft zo'n mogolenbrief echt niet. Hopelijk escaleert dit hier niet...

Offline sjill!

  • burps
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1523
  • Karma: +89/-89
    • http://soundcloud.com/ignite303
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #58 on: November 25, 2012, 10:54:34 PM »
tstaat dan ook nog is vol me schrijffouten, da ne mongool
-never underestimate the power of stupid people in large groups-

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 24/11/2012 CANCELLED BGMW vs Tribes Gathering @ Minus-One, GENT
« Reply #59 on: November 26, 2012, 02:10:32 AM »
hebben jullie met wood zich al gedistantieerd van die brief van Tribes?
En al hun onnozele smoelboek-opmerkingen!
 
Laat't duidelijk wezen dat de reputatie van een organisatie zeer belangrijk is in Gent.
Als zij dan beetje arrogante en ongeletterde schijtluizen gaan uithangen dat ze jullie erbuiten laten.
Ik zie onze naam daar nergens in staan.
En is Tribes met modder aan het gooien? T'is nie gelijk dat hij aan het liegen is ofzo.

Quote
Zijn de locaties zoals de Eskimo fabriek ed aan de vaart niet meer te huur? Of wordt ik te nostalgisch? Of moeten die terug opgeeist worden 

Dat is wat het stad net wil. Minder kleinere feesten enkel grote organisaties.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal