collapse

* Recent posts

Author Topic: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE  (Read 9628 times)

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #105 on: July 16, 2012, 10:45:56 AM »
Ufamammut was de max
'k heb ma under ceedeetje upgeleid achter je berichtje :(
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #106 on: July 16, 2012, 10:52:23 AM »
Spijtig daj er ni bij was bram en spijtig dat ni ging om mee te luisteren via de gsm  :)
Volgende keer  :D
Max 666; characters remaining: 632

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #107 on: July 16, 2012, 10:53:35 AM »
't is da :slayer:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11033
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #108 on: July 16, 2012, 12:38:37 PM »
fucking veel slijk haha wtf :nuts: :nuts:
hoogtepunten waren messugah :slayer: :slayer: napalm death en squarepusher
zondag niet meer naar de weide gegaan want zagen het niet meer zitten, kamping was tot de enkels int slijk, gelukkig nog redelijk goed van de parking geraakt (da was zondagnamiddag) ondertussen heel wa regen erbij en tveld zal wel kapotgereden zijn ondertussen) onderweg naar huis wel nog e klapband gehad op de autostrade, daar gaat mn goedkoopste dour héhé
swat, twas gezellig  :D

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #109 on: July 16, 2012, 04:03:05 PM »
Modder. Modder everywhere. Vooral die geniepige putten aan de overgang tussen weide en camping waren... modderig  :P

Toppers: MESHUGGAH (wajoo, dat een optreden), MUNICIPAL WASTE, Afrika Hitech, Squarepusher, Clark, Lunice (best wel zalig, eigenlijk), Textures, Dope D.O.D. ('t is ne keer iets anders), Amen Ra (eerste keer dat ik ze live zag, miljaardegrijs dat was goed) en DJ Scotch Egg.

Floppers: Suicide Silence ('t is geleden van Borgore op de eerste Elements Festival dat ik nog zo'n slecht optreden zag - en zo ne voeler, diene zanger!) en Atari Teenage Riot was toch ook wel een pak minder dan verwacht...

Napalm Death moeten missen omdat de vriendin was flauwgevallen (suikertekort). Dan maar een feestje bouwen op de EHBO  :lol:

Al bij al een heel tof festival, en die modder moet ge er maar bij pakken é  :whistle:
« Last Edit: July 17, 2012, 01:35:38 PM by Neocortex »

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #110 on: July 16, 2012, 07:13:51 PM »
Mudfest massive!!

Ma man ben ik content da 'k geweest ben.

Godflesh en Meshuggah waren de SHIT op vrijdag. Al de rest verbleekt erbij.

Zaterdag Bon Iver efkes gezien tussen Caliban en Heaven Shall Burn; eerste keer; vond ik toch ook zeer nice! :up:
Heaven Shall Burn zoals gewoonlijk 't kot afgebroken en Caliban met den helft van de crowd op't podium  :lol:
Alle dubstep ten spijt (veel te veel dit jaar toch?) vond k toch enkel Bar 9 de moeite, en nie zoveel van gezien. Limewax + Panacea en Counterstrike waren wel echt goed, 't meest 'breakcore' minded van heel 't festival imo. Feesjeeeuh   :cheernutz:
En Kolombo zn minimal was ook wel nog vet voor het slapengaan wa uitshaken met mooie lady  :love:

Zondag modderpoel die tegen dan scheenbeen diep was nogmaals doorploeterd voor Red Fang, Ufomammut, AmenRa en Baroness, 'k heb het mij nie beklaagd!

Red Fang stevig als gewoonlijk, ma der zijn dus ook echt spasten op zo'n festival, deden ne wall of death op dit nummer:   :rofl: :nuts:

Ufomammut voor 2e keer op rij set van't festival voor mij. They iz awesomely da shit! Can't wait till next time :)
AmenRa was vet, naar hun termen redelijk lange set nog... Een nummer uit hun nog uit te komen cd gespeeld ook. Sludge masters from Belgium stond op 't boekske van hellfest; wel 't is waar :mrgreen:
Gitarist wel 2 foutjes zien maken, ook den eerste keer  :lol: 
Baroness was wel goed maar al hun nieuwe nummers da ze gespeeld hebben vond ik tohc ook maar meh. Hun vorige werk is gewoon beter, en 't publiek was precies akkoord. Nevertheless zeer leuk om nog eens te zien. A Horse called Golgotha  :love:


Derna vertrokken, het vooruitzicht van de plas modder nogmaals over te zwemmen was net iets te kut :P

Modder da wel, ma beestig geamuseerd! Shout out to the cock posse! :slayer:

Nu van mn kinesist gaan horen dat mijn nek en schouders weer helemaal vastzitten wellicht :mrgreen:


Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #111 on: July 16, 2012, 07:55:01 PM »


Nu van mn kinesist gaan horen dat mijn nek en schouders weer helemaal vastzitten wellicht :mrgreen:



als je de rest van t festival hebt staan headbangen zoals k uit de verte gezien heb, verbaast me da nix :rofl:

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #112 on: July 16, 2012, 08:05:55 PM »
welja :whistle:

ge moogt altijd es hallo komen zeggen ze ik bijt nie  :mrgreen:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #113 on: July 16, 2012, 08:14:26 PM »
als die gast nu eens geen zin had om hallo te zeggen? kunt zo gans den avond hallo zeggen, weet wel!
ja en dan achteraf hier vies komen doen zeker zoals sommigen :whistle: :P

Offline stoansteppas

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 219
  • Karma: +11/-17
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #114 on: July 16, 2012, 08:53:58 PM »
ja wadde dadde, dour was echt vet dit jaar, mijn top:


tnght, lunice, lefto, caspa, squarepusher, congorock, counterstrike, selah sue, biertent camping b, shlohmo, mount kimbie, franz ferdinand, kanka, dilated peoples, caribou, scuba, bar 9 & pinch


(limewax gemist :( )

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #115 on: July 17, 2012, 01:27:26 PM »
kunt zo gans den avond hallo zeggen, weet wel!
gelijk op de flashmarkt bedoelde?  :drunk:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #116 on: July 17, 2012, 03:07:46 PM »
muzikaal maar ne matigen dour voor mij. eersten dag te weinig in den dnb gezeten naar mijn goesting, oa om squarepusher te zien ma kvond hem niet zo goed, neig op men honger blijven zitten. nadien dan clark gaan zien omda ik hype toch al gezien had, was wel cava ma ook ni wauw.
vrijdag wa me ne maat meegegaan naar wa dubstep, platten boel meestal. naar caspa gaan ipv naar friction was ook direct dé flosh van dour  :doh: laatste 10 minuutjes nog gezien en allemaal hitjes, me like. dien datsik nadien nogal rap van gaan lopen en de r&s stage is geprobeerd en was supervet, lekker clubbeuh  :P
me dak me zowa elk festival schuldig voel dak ver niks gaan zien (overdag) den dag nadien om 18h op de wei geraakt en ja als der zo niks is da ge echt wilt zien en ge kunt u nergens zetten en ge zijt moe en nat valt da wel tegen. zo wa lopen breien tot aan punish yourself ma dan besloten om wa moed op te doen tegen da audio begon... die ik natuurlijk gemist heb  :rolleyes: gelukkig wel op tijd voor limewax vs panacea, had veel hardcore verwacht en gekregen, ondanks de 5 kilo aan elke voet een goe danske kunnen placeren. counterstrike was ook cava, meestal ni echt zot van ma de combinatie van weinig dnb gezien én bijna niks van core maakte dees veel boeiender dak normaal vind blijkbaar. derna nog brodinski vs gesaffelstein gezien en da was wel stevig, nog zo wa retro dingen derdoor en al.
traditioneel de zondag op men schuldgevoel verdergebouwd en der bijgevolg in geslaag wa meer te zien. tiken yah fakoly al is beter gezien op couleur café (luisterde toen wel wa meer naar reggae) ma twas wel een tempo dak op dees uur van den dag kon gebruiken. in die elan opgebouwd naar the skatalites, leukjes :) nadien enig rockmomentje van dour me suicidal tendencies, tof van ze is gezien te hebben én goeie set ondanks de zever van de zanger. terug wa moed opgedaan voor bloody beetroots dj set, plat ma wel geamuseerd. dan eindelijk atari. in orde ma de minste van de drie keer dak ze nu gezien heb. publiek ging ni zo hard als verwacht ook. ma da was geen erg voor mij  :mrgreen: richting scotch egg dan, zen eigen set was leuk maar die devilman die erop volgde (moest normaal voordien) was voor mij compleet overbodig en geen leuk einde van het festival. chance da ze op de camping op da redbulltruckske nog wa zijn doorgegaan (om 8h in men tent gekropen,  weet niet tot hoe laat het daar nog duurde) en na zo vier dagen regen wast zalig om een van de eerste keren vant weekend het zonneke te zien, en der dan nog wa in te kunnen dansen (en me de voeten in ne plas moor ma ja da was wel al gewend ondertussen).
vermoeiend, nat, vuil en ni wauw van muziek ma toch wreed plezante weekend gehad, kan al ni wachten tot volgend jaar  :mrgreen:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #117 on: July 18, 2012, 03:56:01 PM »
Alleen zondag daargeweest en super geamuseerd.

Red Fang Baroness Amenra Ufomammut Suicidal tendencies! Crowbar Machine Gun Bulls are on parade
Stukske ATR en bij t begin van scotch egg gaan slapen saaie boel
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Offline Jizzzle

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1050
  • Karma: +56/-56
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #118 on: July 26, 2012, 06:31:45 PM »
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dF9ydlhoQ1hYc09nWENJaFk2VGhoNUE6MQ#gid=0

geef feedback en stel verbeteringen voor (meer jungle en breakcore bijvoorbeeld  :) )

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 12-15/07/2012 - DOUR Festival @ Dour, BE
« Reply #119 on: July 26, 2012, 07:35:47 PM »
krewlio wil er meer lol in blijkbaar

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal