collapse

* Recent posts

Author Topic: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent  (Read 5907 times)

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #60 on: January 06, 2012, 05:39:42 PM »
kweenie, tligt wrs sowieso aan mij...ma heel de tijd dak er was, heb ik nie 1 dikke plaat gehoord waar ik op kon feesten  :cheersad:

ik missn lichtn tijd en feesten waar er tenminste bikke schwung in de muziek zat... en nu, je komt toe...POM POM POM POM...komt trug 3 u later, nog altijd POM POM POM POM, dezelfde kick...en aj sjanse ed keer e klein bikke zwaarder...ma nog altijd POM POM POM POM POM POM POM POM POM POM POM en iedereen doet de keta-stap (weet wel, da typisch gewaggel  :whistle: )

omt even wukke feest daj doet tegenwoordig, tis al acid en platte ketatek van rond de 160 - 180 BPM max  :cheersad: ...da mensen eigenlijk nog vragen wrom dak bijna nooit meer na feesten ga  :doh:



 :boohoo: :boohoo: :boohoo:
:lol: de keta-stap :mrgreen:



begrijp het echt volledig

op de meeste feesten klinkt het alsof ze 1 lange plaat draaien die op repeat staat...

als het maar hersenloos gebeuk is, misschien onder den drugs dat da goed klinkt maar nuchter is da zoooo slaapverwekkend... ooit al is van afwisseling/opbouw/nieuwe elementen gehoord ?? ipv voor de duizendste keer uw kick of uw bass af te spelen maar gewoon in een andere frequentie?  :lol:

maar goed iedereen zijn ding! en in elke genre zijn er betere en mindere artiesten . Ik blijf dan gewoon thuis en wacht wel tot er nog is een goed breakcore/jungle feest voorbij komt :)

A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41520
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #61 on: January 06, 2012, 05:41:19 PM »
ach die tekno hype gaat wel weer liggen binnen een paar jaar :mrgreen:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline 7eknocrat

  • King Fokking Bling
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 616
  • Karma: +23/-23
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #62 on: January 06, 2012, 06:54:08 PM »
das gewoon muziek voe geduldige mensen hee ja, ge moet je der helemaal in verdiepen en je laten meesleuren in de outerspace ervaring en de kracht van de langetermijnopbouw proberen te voelen  :slayer:

Offline always_core

  • Backstagers
  • Jr. Member
  • *****
  • Posts: 88
  • Karma: +2/-2
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #63 on: January 06, 2012, 07:25:28 PM »
Kvond mono amine toch weet et beste wat ik gehoord heb voor daar toch effe aanwezig geweest te zijn.

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #64 on: January 06, 2012, 08:06:02 PM »
Ik vind et wa denigrerend om over iets te spreken als hersenloos gedreun, omdat uw genre niet is. Den één hoort er alleen maar een kick in, den ander meer, en een ander nog veel meer. Awel, met breakcore is da ook é, den één hoort alleen distortion, en ander hoort breaks en de liefhebber hoort er nog veel meer in. En idd, elk genre heeft zijn parelkes en onvermijdelijke ook mindere platen, er zijn idd te monotone teknotracks, zoals er ook te distorted en chaotische breakcore tracks zijn etc.  En nog zijn er mensen die ze goed vinden...

Vroeger had je vele genres op een feest, was er zowaar variatie en opbouw en kon je vanalles meepikken. Nu zijn de feesten veel meer uitgepuurd op een genre, zelfs met ander publiek en dan kun je natuurlijk wel een beetje op je kin kloppen als je op het verkeerde feest terecht komt. En heb je ook het feit dat er veel meer feesten van de ene soort zijn dan de andere. Aan onszelf om daar dan verandering in te brengen zeker?
Ge kunt dat jammer vinden dat et zo verandert is, maar dat is evolutie, en zolang dat iets evolueert, beweegt et, which iz a good thing

Offline Mr Bad Monkey

  • just a monkey
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1313
  • Karma: +58/-45
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #65 on: January 06, 2012, 08:20:45 PM »
Vroeger had je vele genres op een feest, was er zowaar variatie en opbouw en kon je vanalles meepikken.
Het is net dat dat ik zo jammer vind. Maar gelijk ge zegt, het is aan ons om er iets aan te veranderen...
Next Monkey Live:

08.11.13 Bankizz @ Brussel
15.11.13 Subconnections @ Nijmegen (NL)
06.12.13 TBA @ Beverlo

http://soundcloud.com/mr-bad-monkey

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #66 on: January 06, 2012, 08:42:34 PM »
Je moet het inderdaad allemaal wat binnen hun perspectieven bekijken. Mij kon het bijvoorbeeld niet zoveel schelen welke muziek er gedraaid werd, zolang ik maar genoeg bekend volk kon zien. Dat de muziek leuk was om af en toe een beentje uit te slaan en ik wat bekende muziek hoorde en wat gekende hoofdjes zag blinken vooraan was leuk meegenomen.

Op avonden waar ik - zoals hier al werd aangehaald - voldoende sociaal gedoe gehad heb, verlang ik ook naar iets meer variatie om gans de tijd te kunnen doorgaan. Dat mis ik ook wel op de meeste feestjes, maar er zijn er wel degelijk nog altijd.
Voor mij zijn dat dan eerder de jungle joy's, rtf, bgmw, law, peer pressure, musick, abused, dionysus,...

'k Denk dat het dus inderdaad meer een kwestie is van misschien eens te luisteren bij andere vrienden wat de feestjes betreft om op de hoogte te blijven :) 


Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41520
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #67 on: January 07, 2012, 08:43:57 AM »
Vroeger had je vele genres op een feest, was er zowaar variatie en opbouw en kon je vanalles meepikken.
ach de goeien ouwen tijd :mrgreen: toen da ge nog idm, acid, ragga jungle en hardcore op dezelfden avond kon horen :cool:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline dekloned.be

  • Dekloned.nl / STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1402
  • Karma: +91/-73
  • Iteratie
    • dekloned.be # rekordstore
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #68 on: January 07, 2012, 11:14:13 AM »
ooit al is van afwisseling/opbouw/nieuwe elementen gehoord ?? ipv voor de duizendste keer uw kick of uw bass af te spelen maar gewoon in een andere frequentie?  :lol:
Of dezelfde amenbreaks, of dezelfde manier van breaks op te bouwen etc. etc.

Alles over één kam strijken is wel erg makkelijk:) Ik vind het ook nogal ongenuanceerd om te zeggen: "onder invloed van drugs zou je zoiets leuks kunnen vinden".

Anyway, iedereen zijn ding en er zijn gewoon veel paupere artiesten in elk genre. ( En denk aub niet dat ik alleen maar naar techno of acid luister )



"My subculture will kick your subculture’s ass anytime", ik word er een beetje ziek van:)

« Last Edit: January 07, 2012, 11:24:55 AM by dekloned.be »

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #69 on: January 07, 2012, 01:11:44 PM »
van de drugs bedoel ik niet zomaar van dat zal wel zo zijn, maar vroeger vaak naar zo'n feesten geweest omdat ik het echt wou proberen om het leuk te vinden (altijd vette locaties), dat het leek alsof 90 % van de mensen op drugs aan het feesten waren en zij echt wel in die "flow' van die muziek geraakten terwijl ik er alleen maar slaperig van werd

maar dus again no harm intended  :hippy:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline S3kToR2

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 303
  • Karma: +12/-21
  • what's goood nikkaH!
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #70 on: January 07, 2012, 01:24:56 PM »
van de drugs bedoel ik niet zomaar van dat zal wel zo zijn, maar vroeger vaak naar zo'n feesten geweest omdat ik het echt wou proberen om het leuk te vinden (altijd vette locaties), dat het leek alsof 90 % van de mensen op drugs aan het feesten waren en zij echt wel in die "flow' van die muziek geraakten terwijl ik er alleen maar slaperig van werd

maar dus again no harm intended  :hippy:


YUUUUUUUUP

...nochtans...hoeveel dope dak ook binnen ad...die muziek werd er nooit beter op  :think:

Offline wan bushi

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 112
  • Karma: +10/-8
    • Official Bushi website
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #71 on: January 07, 2012, 04:13:20 PM »
dat muziek eentoonig is, traag opbouwend en u in een soort trance wilt laten komen kan ik absoluut inkomen en da's 100% een kwestie van smaak !

Maar als artiest is het u taak om persoonlijk uit de hoek te komen. ALs u set als één lang nummer klinkt, en al de kerels (of kerelienen) voor u en na u ook zo klinken als gij dan heeft dat niet met persoonlijke smaak te maken maar gewoon een gebrek aan creativeit.

Iets wat trouwens vaak voorkomt, in veel muziek genres. meestal ook wel omdat ze der geld uit willen slaan. Maar als ge het doet 'voor de muziek' zoals ik vaak hoor, dan moogde toch ook wel een efforeke doen  :hippy:
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/wan-bushi/wan-bushi-scavenger" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/wan-bushi/wan-bushi-scavenger</a>

http://www.wanbushi.com
http://www.raggaterrorfront.com
http://www.facebook.com/wanbushimusic

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41520
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #72 on: January 07, 2012, 04:25:32 PM »
...nochtans...hoeveel dope dak ook binnen ad...die muziek werd er nooit beter op  :think:
moet daar bij zuipen, waar :snooty:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline PolPap

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 87
  • Karma: +2/-2
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #73 on: January 07, 2012, 04:26:06 PM »
dat muziek eentoonig is, traag opbouwend en u in een soort trance wilt laten komen kan ik absoluut inkomen en da's 100% een kwestie van smaak !

Maar als artiest is het u taak om persoonlijk uit de hoek te komen. ALs u set als één lang nummer klinkt, en al de kerels (of kerelienen) voor u en na u ook zo klinken als gij dan heeft dat niet met persoonlijke smaak te maken maar gewoon een gebrek aan creativeit.

Iets wat trouwens vaak voorkomt, in veel muziek genres. meestal ook wel omdat ze der geld uit willen slaan. Maar als ge het doet 'voor de muziek' zoals ik vaak hoor, dan moogde toch ook wel een efforeke doen  :hippy:

hear hear!

Offline S3kToR2

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 303
  • Karma: +12/-21
  • what's goood nikkaH!
Re: 31/12/11 Bunga Bunga NYE : Nuke Your Ears @ Somewhere, Ghent
« Reply #74 on: January 07, 2012, 06:13:52 PM »
...nochtans...hoeveel dope dak ook binnen ad...die muziek werd er nooit beter op  :think:
moet daar bij zuipen, waar :snooty:

...never!   :nono:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal