collapse

* Recent posts

Author Topic: [electronica/glitch/hip-hop/expe/post dubstep] dustrickx - Next Level & Beyond  (Read 3063 times)

Offline rakketakke

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 530
  • Karma: +23/-23
  • :>


neenee, it's all part of the plan  :braaf:
Kenpo Killer

xtorre

  • Guest
 :rofl:

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator


neenee, it's all part of the plan  :braaf:

merci voor de avatar  :biggrin:

dustrickx

  • Guest
iedereen die mij kent weet dat ik in de verste verte geen racist ben noch met trots in Antwerpen woon, ik zie mezelf als wereldburger en ik ontvlucht geregeld aan mijn roots, ik voel me meer thuis in Istanbul dan in eender welke Belgische stad of streek, dus steek uw chauvinisme waar de zon niet schijnt... als ik zeg dat ik geen westvlaamse zegswijzen begrijp dan is dat zo en dat heeft niets te maken met mijn ideologie of politieke voorkeur wettewel? ipv jullie altijd zo in uw gat gebeten te voelen als er iemand eerlijk is kan je ook gewoon even jezelf vertalen naar het standaard nederlands dan hadden alle zeven volgende posts overbodig geweest, blijters.

Offline Jizzzle

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1050
  • Karma: +56/-56
't Is niet omdat je niets tegen negers hebt dat je daarom geen racist bent hé... Sommige van je uitspraken zijn gewoonweg racistisch.

dustrickx

  • Guest
gast fuck off echt waar wa voor een janette gezeik is me da hier? omda ik al es een mening heb en durf zeggen da er hier meer westvlamingen zitten dan andere mensen ben ik ne racist of wa? echt bende wankers wtf, en ikmaar moeite doen om mezelf deftig en beschaafd te formuleren, wel fuck da :-) as ge da echt wilt denken da ik ne racist ben denk da dan maar bende racisten...

Offline rakketakke

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 530
  • Karma: +23/-23
  • :>
gast fuck off echt waar wa voor een janette gezeik is me da hier? omda ik al es een mening heb en durf zeggen da er hier meer westvlamingen zitten dan andere mensen ben ik ne racist of wa? echt bende wankers wtf, en ikmaar moeite doen om mezelf deftig en beschaafd te formuleren, wel fuck da :-) as ge da echt wilt denken da ik ne racist ben denk da dan maar bende racisten...





En ik heb de mijne maar mijnheer voelt zich ook gelijk aangevallen hoor
Kenpo Killer

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
iedereen die mij kent weet dat ik in de verste verte geen racist ben noch met trots in Antwerpen woon, ik zie mezelf als wereldburger en ik ontvlucht geregeld aan mijn roots, ik voel me meer thuis in Istanbul dan in eender welke Belgische stad of streek, dus steek uw chauvinisme waar de zon niet schijnt... als ik zeg dat ik geen westvlaamse zegswijzen begrijp dan is dat zo en dat heeft niets te maken met mijn ideologie of politieke voorkeur wettewel? ipv jullie altijd zo in uw gat gebeten te voelen als er iemand eerlijk is kan je ook gewoon even jezelf vertalen naar het standaard nederlands dan hadden alle zeven volgende posts overbodig geweest, blijters.

gast fuck off echt waar wa voor een janette gezeik is me da hier? omda ik al es een mening heb en durf zeggen da er hier meer westvlamingen zitten dan andere mensen ben ik ne racist of wa? echt bende wankers wtf, en ikmaar moeite doen om mezelf deftig en beschaafd te formuleren, wel fuck da :-) as ge da echt wilt denken da ik ne racist ben denk da dan maar bende racisten...

Kvin et wel vreemd dat ge als wereldburger den eersten zijt om te beginnen over het feit dat ier veel westvlamingen zitten... das geen deel vd wereld ofwa?

Offline dekloned.be

  • Dekloned.nl / STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1402
  • Karma: +91/-73
  • Iteratie
    • dekloned.be # rekordstore

Offline Shiteknob

  • Herr ScheissKnöpf
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1468
  • Karma: +122/-102
anyhooooo....


wel een leuk setje!
geestige glitch-nummertjes, goed aan elkaar gemixed.
easy-listening music!
http://soundcloud.com/shiteknob
                                                      YU!

dustrickx

  • Guest
thnx dude! (finally on topic)

@ joene; 't is ni omda ge wereldburger zijt dat ge niet kunt zien dat er veel Turken in uw buurt wonen of whatever, jullie halen altijd alles uit de context, er zijn drie dingen; feiten, meningen en ideologische waarden; het is een feit dat er hier veel west-vlamingen zitten, het is mijn mening dat daar niets mis mee is zolang ze zich niet gezamenlijk tegen andere mensen of plekken gaan uitspreken. het feit dat er hier veel west-vlamingen zitten staat los van de ideologische waarde vb. dat iemand daar iets op tegen kan hebben aangezien hij of zij een probleem heeft met westvlamingen.
ik heb met niemand problemen ik versta gewoon niet alle dialectische uitspraken...en daar bedoelen 'wij' (de rest van de vlamingen die niet altijd alles verstaan) niets slecht mee ;-)





Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41520
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
dustrickx stop met bullshit te verkopen aub ge zijt uw eigen in nesten aant werken :wow:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
thnx dude! (finally on topic)

zolang ze zich niet gezamenlijk tegen andere mensen of plekken gaan uitspreken. het feit dat er hier veel west-vlamingen zitten staat los van de ideologische waarde vb. dat iemand daar iets op tegen kan hebben aangezien hij of zij een probleem heeft met westvlamingen.
ik heb met niemand problemen ik versta gewoon niet alle dialectische uitspraken...en daar bedoelen 'wij' (de rest van de vlamingen die niet altijd alles verstaan) niets slecht mee ;-)


er wordt hier toch niet gezamenlijk tegen andere mensen of groepen uitgesproken, dat is bij mijn weten nog nooit gebeurd. Ok, er is wat getrol, sommigen ergeren zich, sommigen verkneukelen zich, maar dat is het ook, niet meer, niet minder. Dat heeft niets met west-fluut of niet te maken, en kbegrijp niet hoe je het erbij sleurt. Ge zijt eiglijk juust de goeien om zo'n dingen te zeggen; gij zijt degene die zich tegen een groep uitspreekt, op basis van veralgemening, en op een beledigende manier. En ge probeert dat ook in groep te doen door te stellen dat 'jullie' (de rest van de vlamingen die niet altijd alles verstaan) hierdoor niet meer naar CELL afzakken.
En bovendien, nu zwak je je bewering af dat 'jullie' malaise stamt uit het feit dat je niet alle dialectische uitspraken verstaat; das al iets anders dan te zeggen/veralgemen dat het een clubje domme west-vlamingen zijn, die van niet beter weten en niets constructiefs bijdragen

dustrickx

  • Guest
once again; je ziet het verschil niet tussen feiten, meningen en ideologische waarde
- feiten; er zijn hier veel westvlamingen die zich geregeld uitspreken tegen bepaalde leden of tegen bepaalde steden
-meningen: ik vind dat nogal banaal en overbodig
- ideologische waarde die jij er in ziet; dat ik een racist ben die alle westvlamingen domme associale zakken vind

groot verschil...


Offline Jizzzle

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1050
  • Karma: +56/-56

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal