collapse

* Recent posts

Author Topic: 6-7-8/04/2012 TRIBES GATHERING FESTIVAL// Steinbach, Gouvy (15 euro for 3 days)  (Read 10244 times)

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Proficiat aan de organisatie, twas zo waar nog slechter als vorig jaar!
Vorig jaar werd er tenminste nog gefeest ondanks alles, nu was het echt een triestige bedoening. Zielig bijna..

Qua respectloos omgaan met artiesten werd een weer een puntje aan gezogen. Op vrijdag valt de organisator fysiek iemand van spiral tribe aan. Ceephax acid crew niet gespeeld uit onvrede met dan. Wegens het ontbreken van een stagemanager werd de liveset van win onderbroken door 1 of andere idioot die gewoon plaatjes begon te draaien (veel te scheef/strak, absurd slecht gemixt, alles knal int rood & er ff 2 versterkers doorgeblazen  :rolleyes:).

Opt einde van mijn set samen met taxidermist werd de stroom gewoon afgetrokken. Héél fijn voor onze gear (of de rest van de installatie). Zeker als ge weet dat het doelbewust is gedaan, om de mensen van kierewiet te kloten. Zij hadden immers geen zin in een soundverhuur voor de voorgestelde spotprijzen van de organisatie (en gelijk  hadde ze want ons hebbe ze daar vorig jaar ook genaaid.) Daarom werd dat beleefd geweigerd. Het ego van dan kan dan natuurlijk niet verdragen dat ze nog durven komen spelen op zijn festival (terwijl ze geboekt waren). Dus sabotage van de hele tent, terwijl er nog zoveel mensen aant feesten waren! We waren nog maar net halverwege onze set.. Nog nooit zo iets gezien, ik kan dat niet begrijpen dat ge doelbewust u eigen feest zo verkloot om zo'n spelletjes te spelen. Zoveel klote toestanden gezien, zo weinig respect naar de feestganger & artiest gevoeld.. Zwaar foute boel gewoon.
Echt waar gast: welgemeende DIKKE DIKKE FUCK YOU   :hand:

man man, da gij daar nog zijt weest spelen na die bullshit van vorig jaar  :shifty:
fuck tribes gathering and join the anti!  :mrgreen:

ndrk

  • Guest
mayor :popcorn:

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
eigelijk alleen maar goed geamusseerd op de spiral tribe avond, dikke muziek, goe wasted ook.

verder echt maar een zielige sfeer.

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Proficiat aan de organisatie, twas zo waar nog slechter als vorig jaar!
Vorig jaar werd er tenminste nog gefeest ondanks alles, nu was het echt een triestige bedoening. Zielig bijna..

Qua respectloos omgaan met artiesten werd een weer een puntje aan gezogen. Op vrijdag valt de organisator fysiek iemand van spiral tribe aan. Ceephax acid crew niet gespeeld uit onvrede met dan. Wegens het ontbreken van een stagemanager werd de liveset van win onderbroken door 1 of andere idioot die gewoon plaatjes begon te draaien (veel te scheef/strak, absurd slecht gemixt, alles knal int rood & er ff 2 versterkers doorgeblazen  :rolleyes:).

Opt einde van mijn set samen met taxidermist werd de stroom gewoon afgetrokken. Héél fijn voor onze gear (of de rest van de installatie). Zeker als ge weet dat het doelbewust is gedaan, om de mensen van kierewiet te kloten. Zij hadden immers geen zin in een soundverhuur voor de voorgestelde spotprijzen van de organisatie (en gelijk  hadde ze want ons hebbe ze daar vorig jaar ook genaaid.) Daarom werd dat beleefd geweigerd. Het ego van dan kan dan natuurlijk niet verdragen dat ze nog durven komen spelen op zijn festival (terwijl ze geboekt waren). Dus sabotage van de hele tent, terwijl er nog zoveel mensen aant feesten waren! We waren nog maar net halverwege onze set.. Nog nooit zo iets gezien, ik kan dat niet begrijpen dat ge doelbewust u eigen feest zo verkloot om zo'n spelletjes te spelen. Zoveel klote toestanden gezien, zo weinig respect naar de feestganger & artiest gevoeld.. Zwaar foute boel gewoon.
Echt waar gast: welgemeende DIKKE DIKKE FUCK YOU   :hand:

man man, da gij daar nog zijt weest spelen na die bullshit van vorig jaar  :shifty:
fuck tribes gathering and join the anti!  :mrgreen:

Gij zou ook gaan spelen zijn moest uw booking normaal gelopen zijn ;)
Kendet, ik wil gewoon spelen.

Ergens wilde ik het zelfs na vorig jaar nog eens een kans geven, want het kan allemaal wel mooi zijn. Ik wil niet anti zijn om anti te zijn. Ik steek al mijn heel leven in gratis festivals/feesten voor iedereen, het verspreiden van een andere manier van feesten in alle vrijheid, maar doe dit op een positieve manier. De manier waarop dit weer moest verlopen raakte me recht in het hart..
Ben niet anti-tribes, maar wel anti-dan.

Vind ook dat België nood heeft aan een nieuw alternatief festival. Maar niemand heeft nood aan een egotripper die goedbedoelende mensen als vrijwilligers uitbuit, feestgangers bedot & artiesten bedriegt. Hij heeft een heel slim systeem opgezet om misbruik te maken van de underground, zelf niet te veel meer te hoeven doen & zijn zakken te vullen.

@ terror: inderdaad, wie voelt zich geroepen/ is bekwaam om dit te leiden, ik zou het ook niet weten... Spijtig toch dat er op een festival met dit kaliber (6tenten) niemand voorhanden is om even te helpen bij soundproblemen. Of in het oog te houden dat er geen kosten worden gemaakt door onbekwame mensen.
Ik verschiet er niet van dat er versterkers worden doorgespeeld. Zo weinig sound in zo'n tenten is erom vragen, zeker zonder stagemanager.

Anyway, als iemand van spiral tribe kloeg dat em in 20 jaar feesten nog nooit had meegemaakt zo te zijn beledigd & zelfs aangevallen door een organisator, zegt dat genoeg e... Die spelen overal ter wereld op allerlei soorten feesten, zou bijna kunnen stellen dat er geen slechtere organisator op de wereld rondloopt  :lol:
« Last Edit: April 09, 2012, 02:06:26 PM by Mufson »

Offline d_eus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 139
  • Karma: +4/-6
Voor het tweede jaar mij echt heel hard geamuseerd : :)

Spiral Tribe nacht opnieuw gezellig sfeereke.

Zaterdagnacht heel de nacht vette sets gehoord,

D-fens & xr8ted, alec empire  :badgerslayer:, stefan, syncope, win (was inderdaad triestig toen die kerel zijne set stopte en zelf begon te draaien  :hand:)

en weet iemand wie die twee mannen waren die draaiden in de acid rond 2 uur ofzo (denk ik?). was redelijke 'vrolijke' acid, ik dacht dat het ceephax acid crew was maar die hebben dan blijkbaar niet gespeeld.


Offline Kryll

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 574
  • Karma: +20/-28
    • Kryll's Home
jammer te horen,
weinig zin om er een hoofdgespreksonderwerp van te maken voor jezelf lijkt me


en idd, iets zien vorm te krijgen dat aanzien kan worden als een waardig "alternatief/underground" festival is nog het interessantste dat ik uit de losse fragmenten post-TG discussions haal

denk wel dat er voldoende degelijke organisaties bestaan die -in samenwerking- hiervoor instaat zouden kunnen zijn lijkt me



Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51

en weet iemand wie die twee mannen waren die draaiden in de acid rond 2 uur ofzo (denk ik?). was redelijke 'vrolijke' acid, ik dacht dat het ceephax acid crew was maar die hebben dan blijkbaar niet gespeeld.


volgens timetable was dat stefan zmk

ndrk

  • Guest
denk wel dat er voldoende degelijke organisaties bestaan die -in samenwerking- hiervoor instaat zouden kunnen zijn lijkt me
kzou het fijn vinden moest er iemand eens een vzw opstarten die fuiven, muziekoptredens en in feite alle organisaties die zulke dingen organiseren wat overkoepelt en kan fungeren als communicatie-en informatiekanaal

tis mr een idee... :whistle:

Offline stefanzmk

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 114
  • Karma: +7/-1
  • Mind Your Head
    • stefan*zmk@myspace
ik kan alleen uit mijn eigen ervaring spreken. Ik ben vorig jaar niet geweest. en heb dit jaar de boeking bijzonder voorzichtig aangenomen. Alles omtrent de boeking was uiteindelijk netjes geregeld en gecommuniceerd.

ik ben niet heel lang op het terrein geweest maar ik vond het een tof festival terrein, op alle stages was het goed feesten.

Om even iets recht te zetten uit mufson zijn post: Na mij zou Ceephax spelen, maar eerst moest er nog een tafel voor zijn liveset worden geregeld. dit duurde even, maar toen de tafel was geregeld bleek er geen mixer te zijn gehuurd voor zijn liveset (stond wel in zijn technische rider) er werd nog wel door meerdere mensen moeite gedaan om alsnog een mixer te regelen. maar uiteindelijk heeft Ceephax niet gespeeld, omdat er simpelweg geen mixer was voor al zijn apparatuur :(

Offline Mr.Orange

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 837
  • Karma: +13/-13
wow wel allemaal kut zo te lezen , mijn ervaring was vele positiever wel....

goed onthaald geweest door de host (big up tim) niks problemen gehad met betaling , bonnekes , eten etc.. enkel zware bummer da de sound in core verneukt was , zodoende heb ik daar niet deftig kunne spelen maar ter vervanging heb ik dan wel vanaf 8u in de dnb tent kunne spelen..aangezien er niemand was voorzien om na mij te spelen heb ik van 8 tot 14u kunne spelen..WAANZIN zoveel volk da op zulk uur ng aant freake was , vet vet !!! organisatie is zich ng komen verontschuldigen..dus kan geen slecht woord hiervan zeggen...volgend jaar zeker trg :-)

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
die sound in de dnb heeft m'n gehoord toch mooi gedeeltelijk verneukt, zo'n schelle boel :doh:

wel vet wat 'k toen gehoord had van je!

Offline Mr.Orange

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 837
  • Karma: +13/-13
vergeleken me de sound van de core vondek dien in den dnb best wel ok , stond enkel vaag afgesteld

Offline akkused

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 897
  • Karma: +14/-14
Ik was er zelf niet, maar vind het wel interessant om zo uiteenlopende reacties te lezen.
Had enkele kennissen die zijn gegaan en die hebben zich goed geamuseerd en geen last van orginisatorische miskleunen gehad...
"Ja, en daar zaten nog echte hippies."
"Ha, ma ik ben nie voor hippies, ik ben voor Slayer..."

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
Ik was er zelf niet, maar vind het wel interessant om zo uiteenlopende reacties te lezen.
Had enkele kennissen die zijn gegaan en die hebben zich goed geamuseerd en geen last van orginisatorische miskleunen gehad...
kdenk dat de graad van weg zijn in 't oofd ook al veel met de verschillende meningen te maken heeft.

vrijdag weg in 't oofd: topfeest
zaterdag nuchter: kutsfeer
zondag nuchter: zombiefest, maar wel lachen en leuke muziek

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
goed onthaald geweest door de host (big up tim)

idd! niks van klachten voor mezelf, alles goed geregeld, nog een chanceke da de dj na mij veel te laat was dus nog wa langer kunnen doordraaien, zalig  :cool:
de rest van den avond is allemaal wa vager ma mij wel super geamuseerd. spijtig van ceephax, kwas gans chaud om em te zien ma ja theeft ni mogen baten, daardoor wel wa andere dingen gemist dak ook wel had willen zien ma ja bon zo hard boeide da ook ni. chanceke da mr orange 's ochtends nog heeft gespeeld (deel vs rotator?), spijtig dak ni wist dat die set nog zo lang ging duren want was super vet ma efkes naar den auto gegaan en kdacht dat al gedaan zou zijn.
kvond het alleszins de moeite ma gewoon tof gezelschap hebben is daarvoor natuurlijk de basis, al de rest is mooi meegenomen  :mrgreen:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal