collapse

* Recent posts

Author Topic: 6-7-8/04/2012 TRIBES GATHERING FESTIVAL// Steinbach, Gouvy (15 euro for 3 days)  (Read 10250 times)

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
hahahahah goedjah drane  :lol: :lol:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline stROKe

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
  • Karma: +0/-1
last update for the IDM// HARDCORE // BREAKCORE = Wit / white = Mu = Wood

14.00 - 15.00 Clotaire 1er
15.00 - 16.00 Ignite
16.00 - 17.00 Bashir
17.00 - 18.00 Skeudwalker
18.00 - 19.00 Awax
19.00 - 20.00 Dfens & X8ED
20.00 - 21.00 Ep-Leptik
21.00 - 23.00 Terror & Mayhem
23.00 - 01.00 Alec Empire
01.00 - 02.30 Hellfish
02.30 - 03.30 Rotator
03.30 - 04.30 Paranoid
04.30 - 05.30 Santisima Virgem Maria
05.30 - 06.30 Mr Orange
06.30 - 07.30 Tripoz
07.30 - 08.30 Stroke
08.30 - 09.30 Sebacid
09.30 - 10.30 ...
« Last Edit: April 05, 2012, 08:34:28 PM by stROKe »

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
hahahahah goedjah drane  :lol: :lol:
ksnap em niet :braaf:

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Spiraaltje - Spiral Tribe

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
Spiraaltje - Spiral Tribe
aight!  :cheer:

seffes keer aanzetten :raver:

Offline oMega

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 607
  • Karma: +18/-18
    • OMEGAHARDKORE
dadelijk keer vertrekken als onze drane met tess en damy voor mijn deur staan
 :raver:

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Wie was die artiest voor terror en mayhem?
Ie was wel goe.

brkcr!

 :yarrr:

Offline mayhem

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 131
  • Karma: +12/-12
Wie was die artiest voor terror en mayhem?
Ie was wel goe.

brkcr!

 :yarrr:


clotaire 1er uit rennes ... comming too gent soon :raver:

zalig feestje beestige rave jammer van de geluidsinstalatie die het af liet weten tijdens para-noid

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Vet feest.

Heksen & bonfires... paaseieren bij de vleet...
Where's the bunny at?

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Proficiat aan de organisatie, twas zo waar nog slechter als vorig jaar!
Vorig jaar werd er tenminste nog gefeest ondanks alles, nu was het echt een triestige bedoening. Zielig bijna..

Qua respectloos omgaan met artiesten werd een weer een puntje aan gezogen. Op vrijdag valt de organisator fysiek iemand van spiral tribe aan. Ceephax acid crew niet gespeeld uit onvrede met dan. Wegens het ontbreken van een stagemanager werd de liveset van win onderbroken door 1 of andere idioot die gewoon plaatjes begon te draaien (veel te scheef/strak, absurd slecht gemixt, alles knal int rood & er ff 2 versterkers doorgeblazen  :rolleyes:).

Opt einde van mijn set samen met taxidermist werd de stroom gewoon afgetrokken. Héél fijn voor onze gear (of de rest van de installatie). Zeker als ge weet dat het doelbewust is gedaan, om de mensen van kierewiet te kloten. Zij hadden immers geen zin in een soundverhuur voor de voorgestelde spotprijzen van de organisatie (en gelijk  hadde ze want ons hebbe ze daar vorig jaar ook genaaid.) Daarom werd dat beleefd geweigerd. Het ego van dan kan dan natuurlijk niet verdragen dat ze nog durven komen spelen op zijn festival (terwijl ze geboekt waren). Dus sabotage van de hele tent, terwijl er nog zoveel mensen aant feesten waren! We waren nog maar net halverwege onze set.. Nog nooit zo iets gezien, ik kan dat niet begrijpen dat ge doelbewust u eigen feest zo verkloot om zo'n spelletjes te spelen. Zoveel klote toestanden gezien, zo weinig respect naar de feestganger & artiest gevoeld.. Zwaar foute boel gewoon.
Echt waar gast: welgemeende DIKKE DIKKE FUCK YOU   :hand:
« Last Edit: April 09, 2012, 10:49:55 AM by Mufson »

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Ik hoop da nu eindelijk iedereen zijn conclusies trekt, en daar gewoon ni meer naartoe gaat... Ben blij da ik ni ben geweest in ieder geval  :hand:

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Ik hoop da nu eindelijk iedereen zijn conclusies trekt, en daar gewoon ni meer naartoe gaat... Ben blij da ik ni ben geweest in ieder geval  :hand:

Was wel opmerkelijk minder volk als vorig jaar. Veel minder bekenden, veel jonger volk dat zich aan de promopraat laten vangen. Vind ik ook spijtig, want het kan echt een tribes gathering zijn, met een andere persoon met een andere persoonlijkheid/gedachtengoed aan het hoofd.

Offline technoville

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 267
  • Karma: +8/-12
haha nog slechter dan vorig jaar, moej serieus je best voor gedaan hebben :biggrin:
beschamend...

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Ik hoop da nu eindelijk iedereen zijn conclusies trekt, en daar gewoon ni meer naartoe gaat... Ben blij da ik ni ben geweest in ieder geval  :hand:

Was wel opmerkelijk minder volk als vorig jaar. Veel minder bekenden, veel jonger volk dat zich aan de promopraat laten vangen. Vind ik ook spijtig, want het kan echt een tribes gathering zijn, met een andere persoon met een andere persoonlijkheid/gedachtengoed aan het hoofd.

Amai, klote om te horen dat het zo in het honderd gelopen is voor jullie.  :cheersad:

Maar wie dan Mufson? Wie heeft er de tijd, connecties & goede reputatie om zich met zo'n organisatie bezig te houden? Da's een fulltime job hé & voor het geld moet je het niet doen.

Onze stage liep alles qua geld, bonnekes voor de artiesten, vervoer & timing VEEEEL beter dan vorig jaar... totdat de versterker het begaf. Geen soundmensen aanwezig om 6u smorgens & geen reserve materiaal. Sorry aan iedereen die niet meer heeft kunnen spelen. 


Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41519
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
sja jarenlang zelfde zever met rakti dei...

facebook comments zijn ook...
« Last Edit: April 09, 2012, 12:47:37 PM by brambo »
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal