collapse

* Recent posts

Author Topic: 6-7-8/04/2012 TRIBES GATHERING FESTIVAL// Steinbach, Gouvy (15 euro for 3 days)  (Read 10236 times)

Offline khristophe

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 98
  • Karma: +3/-6
Welle zen da zaterdag nacht om 5u aangekomen we dachtte ja we zullen nog is gan zien mss valt et tog nog mee daar (na vorige jaar mee al dieje shit). We gaan naar de kassa veu een ticket zit da zo een waals wijfke achter de kassa. Hare uitleg was nu ist nog 25 euro , maar om zes uur ist 40 euro. (het was toen halver,20 veu zes) Kunnen jullie daar nu aan uit? :think: Volgens mij was da gwn puur om geld uit ons tessen te jagen. Uiteindelijk toch nog binnen geraakt d.m.v bannekes deu te geven. Dieje knop van die bannekes kostte gwn losklikken :rofl: was gelijk ne knop van ne jas :razz:

Toch nog een paar goei setten gehoord uiteindelijk, win moest stoppe huh  :'(  in de plek kwam er ne kerel dieje een bekke wouw opvallen mee van die marginaal kutplaten en was gans int rood ant spelen volgens mij :nuts: Bertrand had ook nog een leuk setje von ik. Taxi vs mufson was wel heel vet voor zolang het duurde (waren just goe op gang ant komen :hungry:) plezant veu die manne hunne gear dat ze da boenk dieje stroom uitzetten :nuts:

Volgend jaar zien ze me daar niet meer, hopelijk denken veel mensen hetzelfde op dit moment.

Offline Smiley

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 175
  • Karma: +20/-20
  • Don't Hurry, Be Wappy
Dat verhaaltje van de inkom ken ik van rakti dei...toen was de uitleg, hou u vast: er is niet genoeg volk dus nu is het duurder...heb me uiteindelijk geamuseerd op de camping  :braaf:

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
content dat ik diene achterlijke danolite niet heb gesteund !  :reefteef:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline rEvolver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 114
  • Karma: +7/-7
goed onthaald geweest door de host (big up tim)

idd! niks van klachten voor mezelf, alles goed geregeld, nog een chanceke da de dj na mij veel te laat was dus nog wa langer kunnen doordraaien, zalig  :cool:
de rest van den avond is allemaal wa vager ma mij wel super geamuseerd. spijtig van ceephax, kwas gans chaud om em te zien ma ja theeft ni mogen baten, daardoor wel wa andere dingen gemist dak ook wel had willen zien ma ja bon zo hard boeide da ook ni. chanceke da mr orange 's ochtends nog heeft gespeeld (deel vs rotator?), spijtig dak ni wist dat die set nog zo lang ging duren want was super vet ma efkes naar den auto gegaan en kdacht dat al gedaan zou zijn.
kvond het alleszins de moeite ma gewoon tof gezelschap hebben is daarvoor natuurlijk de basis, al de rest is mooi meegenomen  :mrgreen:

ik heb massaal klachten en minpunten, geldklopperij is een van de grootste en wa een brakke soundsystems da daar stonden, echt triestig

maat zen bandje afgepakt aan den inkom zaterdagmiddag omda r een fleske WATER in zijne rugzak stak!!!!! reactie organisatie: ja koopt dan mer een nief bandje he!!!!!!!!

en da was gewoon mr orange en ne maat ervan ni rotator.

jo
"When the going gets weird, the weird turn pro."
-Hunter S. Thompson

Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
ze gaan blijkbaar allesinds veel geld hebben om betere boxen te zetten volgend jaar  :mrgreen:
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline a_j_a_s

  • Newbie
  • *
  • Posts: 22
  • Karma: +2/-2
ik em mij nochtans goe geamuseerd

Offline Mr.Orange

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 837
  • Karma: +13/-13
yep idd eerste uur b2b me rotator :-)


Offline rEvolver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 114
  • Karma: +7/-7
yep idd eerste uur b2b me rotator :-)



ah oeps verkeerd gezien dan, foutje van de firma!
"When the going gets weird, the weird turn pro."
-Hunter S. Thompson

Offline S3kToR2

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 303
  • Karma: +12/-21
  • what's goood nikkaH!
i was like  :raver: all night long, meer moet da nie zijn vo mij

tegen de ochtend dan nog 4u aan da kampvuur gezeten, supergezellig...afgezien van de koude, was dit voor mij e goe feestje, als de muziek beetje minder was in de core tent, dan was het knallen in de dnb, dus ik gelukkig :)

geluid stond nie altijd even strak, maar der was ALTIJD een plekje te vinden in de tent waar het wel goed zat...daar stond ik dan  :raver:

keb me zwaar gesmeten op Bashir, Hellfish, de noisy bastards en nog paar andere dak nie meer weet, in de dnb tent waren die hardere sets echt wel smietn (oa van x&trick, die dj set was lichtn stampeuh! ^^ )

xtorre

  • Guest
man man man, blij dak nie geweest ben dus  :sigh:

En mss zou het idd beter zijn zoals mufson zegt. Zet iemand die zo'n concept deftig op poten kan zetten aan het roer en je hebt een super tof alternatief festival dat mooi kan uitgroeien.

 :yarrr:

Offline Drinko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 299
  • Karma: +7/-9
    • http://www.soundcloud.com/drinko
ondanks paar min puntjes vond ik da hier toch wel de moeite wi :) kheb dan ook maar 15euro betaald voor men ticket dus veel ga ik niet zagen!
wel nog nooit zo'n scheef volk samen gezien :D

wel kut dat de 2 beste sets die ik heb gezien werden onderbroken... win en taxi vs muf

o en ik weet niet wie die industrial speelde zondag in dn'b tent rond 12 u ofzo? zo kletsen zeg :D
wel jammer dat het geluid iets te schel stond daar en dak men oordoppen moest insteken :(

« Last Edit: April 11, 2012, 04:06:07 PM by Drinko »

Offline Dfens

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 415
  • Karma: +6/-6
    • NoisyBastards
buiten de temperatuur was alles dik ok voor mij, geen probleem aan entree, bonnekes, betaling en ontvangst, ma da zal eerder aan de stage managers vd hardcore tent gelegen hebben dan aan de rest. Had fun, dikken ambiance tijdens ons setje dus wat zou ik meer willen?

 :cheer:

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
o en ik weet niet wie die industrial speelde zondag in dn'b tent rond 12 u ofzo? zo kletsen zeg :D
Da zal den Mr. Orange dan wel geweest zijn...

Was er dan gene stagemanager in die andere tenten dan?  :rolleyes:
In den Chillout was er alleszins een knappe Australische van dienst...  :mrgreen:

Wie heeft jou dan geboekt Mufson ? Den Dan zelf?


Offline ?!

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
  • Karma: +3/-3
Na wa dien flikker van nen dan ons vorig jaar gelapt heeft wou ik den boel daar wa gaan saboteren ma toen dat ik daar zaterdagavond aankwam en tussen de hekken door was gekropen zag ik dat weeral lijk vorig jaar was een festival da echt losgeslagen. Een uurke later besefte ik dak veel kon proberen vo den boel te verzieken daar maar Dan ge waard me voor jong ieder jaar zo'n budget vo der iets zot en ECHT vet van te maken ma toch liever een kutfestival organiseren dan ne euro winst te moete laten vallen

Undercovers iedere zoveel minuten in een tent, de helft van de DJ's da weer maar is gekomen of ze waren er wel ma vonden nergens ne stagemanager (die manne van kierewiet 3h aant zoeken geweest nooit iemand gevonden)
De rave tent was echt vet (als ge op de eerste 3m stond toch want anders dan hadde echt nix van sub nie moeilijk me zo'n 2 belachelijke torentjes gok 2x 15" bassreflex per kant en daarop een topkast me gok ik nen 12of 15" en een 1") Thad de sound vant steegske kunne zijn....

Tegenover vorig jaar was er dit jaar wel verlichting voorzien in ieder tent
4 ledpars en een paar blacklites dikke proficiat Dan  :clap:

Nog 1 van de betere stunten van dit jaar vind ik ook wel die gigantische tent die op vrijdag gebruikt werd da die den dag erop als chillout gebruikt word  :rolleyes:
De grootste tent van gans het festival me 10 man en ne paardekop derin  :clap: logisch zeker?

Ook gehoord da op zaterdag der soms 40 euro gevraagd is aan den inkom enzo

Als ge dan uitrekend da er minstens 4000 man heeft geweest die gemiddeld 20 euro hemme betaald vo hun ticket (zonder de inkomsten van al de rest da er op die wei stond) vind ik da als ge een ietsiepietsie kritisch zei over het festival da ge toch moogt vinden da ge int zak gezet zei vooral ook hoe die buitenwippers weer aant doen ware.

Allessinds khem den dan de maandagmorgen gezien toen em me zenne dikke bruine enveloppe (me een DEELTJE van de winst) en ne smile van hie tot in tokio rondliep twas alsof em echt content was van dezen tribes gathering.

Hoe dan ook van mij heeft em genne rosse cent in zen zakken kunne steken khem ervan genoten omdat gratis was en omdak er nix mee te maken had deze keer spijtig vo de gerard die het wel vanuit zen hart geeft da festival.

Achja Dan moest ik van u zijn kzou een gans jaar in men kot blijve zitten want me zo ne kop vo op te kloppen moet da vroeg of laat wel ne keer gebeuren.

Alst volgend jaar terug nen tribes is kom ik er me plezier weer gratis men eigen is uitleven das het enige positieve aan tribes letterlijk alles kan zolang de security maar ver genoeg weg is  :slayer:

PS Dan moeste nu mee zever afkomen da ge daar al maanden aan aan het werken ze kom hé maakt da een ander wijs khem freeparty's gezien da beter georganiseerd en voorzien waren.
Achja ooit komt er nen dag da de karmapolice voor uwe neus sta.
« Last Edit: April 13, 2012, 11:07:50 AM by ?! »

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41519
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Na wa dien flikker van nen dan ons vorig jaar gelapt heeft wou ik den boel daar wa gaan saboteren ma toen dat ik daar zaterdagavond aankwam en tussen de hekken door was gekropen zag ik dat weeral lijk vorig jaar was een festival da echt losgeslagen.
hopelijk gene karmapolitie voor jou dan ;)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal