collapse

* Recent posts

Author Topic: 8/10/2011 ELECTROKILLAH goes mad - N'ko Bday Party @ Steegske & Rector,Ghent  (Read 2934 times)

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Al die franstaligen! 't Was daar ne ufo geland zeker? En dan geven ze een bandje maar mochten we eerst niet buiten. Wat een dipshits!
Al b;ij al wel goede muziek gehoord, maar 't werd toch iets te plat naar mijn goesting tegen een uur of 4. Had toch liever nog wat langer gefeest eigenlijk...

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
nie na buiten in 't steegske?

wa ist volgende? geen eigen drank?

Offline Crackbeats

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
  • Karma: +1/-1
Tof feest! Dank aan de organisatie. Ik was om 10:00 vanmorgen weer terug in Tilburg. Volgende keer de trip met de auto proberen want ik had geluk dat ik nog met de trein in Gent kon komen door alle vertragingen en gemiste overstap mogelijkheden.

De verbouwing bij Frontline is trouwens echt een vooruitgang. Volgende keer weer!

Bas

RIOTEER

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41520
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
wa ist volgende? geen eigen drank?
Das al altijd zu :lol: misschieen geen controle ma denk ni dat den uitbater da fijn vindt ;)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Robeir

  • STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1203
  • Karma: +28/-20
  • INSIDE OUT?
neje 't is ma ne vozen, den "buitbater"  ;)

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Kvond eigk ma alles behalve een gezellig feest... Totaal nie op de muziek gelet zelfs...
En eindigen is echt moordend!

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
nie na buiten in 't steegske?

wa ist volgende? geen eigen drank?

't Waren duidelijk Walen die het organiseerden. Qua brandveiligheid kan het ook wel tellen dat het hek van het steegske dicht was.

Offline Shiteknob

  • Herr ScheissKnöpf
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1468
  • Karma: +122/-102
wel jammer dat de geluidskwaliteit van headshot en KRTOON ni zo strak was,
't klonk eerder door een transistorradio afgespeeld. Maar alles erna klonk stukken
zuiverder dus 't zal wel aan hen gelegen hebben.

mochten die gasten goed ge-EQ'ed (spelling?) staan was't zeker e brick in the face geweest.

voor de rest een leuke zaterdagavond gevuld met interessante gespreksjes :)

en Ozzy Ozwald gemist ... maar wel e gigantisch smakelijke durum met vettige frieten ervoor in de plaats :hungry:
http://soundcloud.com/shiteknob
                                                      YU!

Offline legaleaf

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 736
  • Karma: +21/-21
Ik had het inderdaad ook drukker verwacht.
Leuke muziek gehoord, wel slechte geluidskwaliteit, maar dat was te verwachten.

Offline PolPap

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 87
  • Karma: +2/-2


De verbouwing bij Frontline is trouwens echt een vooruitgang. Volgende keer weer!


wat is er soms verbouwd aant steegske? buiten belachelijk gevaarlijke ijzeren platen met scherpe randen als ge naar de rector ging/ er van kwam, niet iets opgemerkt. twas al bijna een jaar geleden dat ik er kwam, het gebrek aan wc-deuren blijft een vaste waarde.

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud


De verbouwing bij Frontline is trouwens echt een vooruitgang. Volgende keer weer!


wat is er soms verbouwd aant steegske? buiten belachelijk gevaarlijke ijzeren platen met scherpe randen als ge naar de rector ging/ er van kwam, niet iets opgemerkt. twas al bijna een jaar geleden dat ik er kwam, het gebrek aan wc-deuren blijft een vaste waarde.
Ie bedoeld mss gewoon die gang naar de rector, maar zijn dus 2 verschillende zalen normaal gezien, voor alle duidelijkheid :P
Heb ook gemerkt dat ze nu prikkeldraad gespannen hebben langs het dak daarboven aan die trappen. Eindelijk geen mensen meer die over de daken lopen? :P

Inderdaad extreem veel fransen, content als ge tegen iemand int nederlands kon praten! Niet TE druk, toch niet in de rector. Rond 5u naar steegske gegaan omdat de muziek mij te chaotisch werd in de rector
Maissouille gemist door die drukte opt koerke en de gang naart steegske, wou er mij zelf niet tussen wringen :P Voor de rest, KRTM en Rakuza nice as always, ongeveer alles dat ik mij nog herinner

Offline S3kToR2

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 303
  • Karma: +12/-21
  • what's goood nikkaH!

voor de rest een leuke zaterdagavond gevuld met interessante gespreksjes :)



aangename kennismaking  :respect:

Offline Shiteknob

  • Herr ScheissKnöpf
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1468
  • Karma: +122/-102

voor de rest een leuke zaterdagavond gevuld met interessante gespreksjes :)



aangename kennismaking  :respect:

insgelijks! :respect:
http://soundcloud.com/shiteknob
                                                      YU!

Offline Elisa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +16/-26
  • luie taart
    • SoundCloud
lol zoveel fransen, twas e waalse organisatie :biggrin:
De caves zijn weg e dus ze weten nie echt waar ze naar toe moeten...
Infected brains from the sounds in the air___

Offline S3kToR2

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 303
  • Karma: +12/-21
  • what's goood nikkaH!
lol zoveel fransen, twas e waalse organisatie :biggrin:
De caves zijn weg e dus ze weten nie echt waar ze naar toe moeten...

multisounds in namen enz. zaten toch ook vol vlamingen?

btw, walen zijn toch net zoveel mensen als jullie? zijn toch ook belgen zoals jullie? stop keer allemaal me zo hypocriet te doen en begin keer wa hippie love uit te stralen  :hippy:

muziek was voor mij teleurstellend (vooral omwille vant feit dat het geluid zowel in de rector als int steegske slecht afgesteld was imo), maar me al bij al toch geamuseerd. interessante gesprekken (zowel me walen als me vlamingen als me west-vlamingen als me gentenAARS als me aliens en nog meer gekke figuren)

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal