allemaal ne dikke merci om af te komen en mee te feesten!
was een zeer geslaagd feest, met wel redelijk wa onverwachtse shizzle, 'k was er zelf ook maar half een half met mijn kop bij
muzikale bom van begin tot einde voor mij:
morrcor en dream der al volledig ingevlogen mee vette lives
tripped echt altijd supergoeie sets e
d-fens en kill em all idd vette oldskool hardcore
roms jah zoals te verwachten fiesta :biggrin:
nosejob heb ik quasi nie gehoord aangezien ik toen aan den ingang de mensen moest binnenhouden
was wel benieuwd nr zen set, coole kerel ook
beast lekkere speedcore
die moet weer meer draaien e, echt
en bam ook echt goeie set gespeeld, en lang
vree tof dat ie de chipsy blues gespeeld heeft idd, was voor mij ook even een krop in de keel
wel jammer dat het geluid af en toe uitviel (meestal normaal door overgang van dj nr live), kweet nog steeds nie echt goe hoe da kwam
een woordje uitleg over de niet-meer-buiten shizzle:
er was ne voetbalmatch ofzoiets in waregem (kortrijk-waregem, ne risicomatch
), vorige keer da zo was zijn er blijkbaar in waregem 3 cafes kort en klein geslagen en hadden ze daarom van deze keer extra veel flikken (200 man
) en hielden ze die nacht ook veel meer alles in de gaten
op zich allemaal nie erg ware het niet dat op een bepaald moment de nooddeur achteraan is opengedaan terwijl da nie mag (enkel in noodgevallen, stil alarm ofzo), en da daardoor de flikken zowieso langskomen om te zien wa er gebeurt (ook helft van de waarborg kwijt daardoor
)
er stond toen ook veel volk buiten blijkbaar, en er waren klachten van overlast van de buren bij 't cafe... Anneke was daar nie echt over te spreken dus moesten we de mensen zoveel mogelijk binnenhouden, ook al omdat de flikken veel langskwamen om te controleren of er geen overlast was. Toch geprobeerd om de mensen die lucht nodig hadden zoveel mogelijk even aan de open deur te laten staan...
en mensen, als ge drugs wilt verkopen, doe da dan nie onder Anneke hare neus, maar buiten. Der hangt een camera op da stuk tussen het cafe en de zaal. Achterlijke mensen echt, nog chance dat niemand van int cafe da tegen de flikken gezegd had want anders wast feesje mss wel wa vroeger gedaan geweest...
Nen dikke merci aan Nitrogen (of de remains ervan
) voor deze versus, 't was echt geslaagd, zo mogen der meer zijn!