collapse

* Recent posts

Author Topic: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven  (Read 9585 times)

Offline akkused

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 897
  • Karma: +14/-14
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #45 on: March 15, 2009, 01:03:52 PM »
Ondanks maagpijn die mij al de hele dag teisterde, heb ik me wel goe geamuseerd. Nixt was echt wel vet!

ohja: WAAR WAART GE JUNGLIST??  :mrgreen:
"Ja, en daar zaten nog echte hippies."
"Ha, ma ik ben nie voor hippies, ik ben voor Slayer..."

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #46 on: March 15, 2009, 01:28:22 PM »
Ondanks maagpijn die mij al de hele dag teisterde, heb ik me wel goe geamuseerd. Nixt was echt wel vet!

ohja: WAAR WAART GE JUNGLIST??  :mrgreen:
awel , kom naar huis, zegge die mietjes hier allemaal af te lui/loemp/saai/moe
dus ja dan moestk alleen na daar gaan en k dacht da iedreen in gent zou zitte dus heb ier tot 6 uur snachts wakker gezete ... had beter afgekome eee ..
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #47 on: March 15, 2009, 03:28:25 PM »
twas vet!

(Buiten dan da ge scheef wordt bezien als ge drankbonnekes vraagt. komaan, 5 bonnekes ofwa :eh: Na ne set zo uitgedroogd als iet aan den toog kome en ambras moete make over een drankske, pff.)

Nice one touw ;)
« Last Edit: March 15, 2009, 03:41:51 PM by Mufson »

Offline parkinson

  • Newbie
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +0/-0
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #48 on: March 15, 2009, 03:45:05 PM »
Nixt was echt wel vet!



PS, nixt was echt slecht. Constant doorvege, denk in die 2u geen 5minute break. Weinig variatie, ja von em echt ni goe. Ookal zit em op diable au corps tis nen druujegen biegel.  Ook de organisatie attitude vn, gratis spelen en drank zelf betalen vink eeeeecccht ni kunne.  5 Bonnekes krijgen en nog moete spele gratis is er gwn echt over. Laat staan voor ne live! waar de artiesten bloed zweet en tranen voor opofferen zijn er toch blijkbaar mensen die het normaal vinden da ze gwn gratis komen. Hoop dat hier in de toekomst verandering in komt en dat is naar ALLE organisaties toe.

Offline akkused

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 897
  • Karma: +14/-14
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #49 on: March 15, 2009, 04:01:57 PM »
Nixt was echt wel vet!



PS, nixt was echt slecht. Constant doorvege, denk in die 2u geen 5minute break. Weinig variatie, ja von em echt ni goe. Ookal zit em op diable au corps tis nen druujegen biegel. 

Ja, da t constant rechtdoor ging is just, ma da vond ik juist wel vet eigenlijk. Maja, smaken verschillen zeker?  ;)
"Ja, en daar zaten nog echte hippies."
"Ha, ma ik ben nie voor hippies, ik ben voor Slayer..."

Offline bluzark

  • T.A.Z.
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 471
  • Karma: +3/-3
    • [ ZONE OF THE FREE ]
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #50 on: March 15, 2009, 04:04:09 PM »
twas vet.  :slayer:
enkel buitenlandse acts sloegen tegen.
nixt was.. eentonig en kon mij er helemaal ni in vinde
en aldrick.. ik verschiet ervan dat em muziek kan maken  :mrgreen:
mar touw eeft mij aangenaam verrast me zijn kaskes

Offline parkinson

  • Newbie
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +0/-0
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #51 on: March 15, 2009, 04:19:11 PM »
Nixt was echt wel vet!



PS, nixt was echt slecht. Constant doorvege, denk in die 2u geen 5minute break. Weinig variatie, ja von em echt ni goe. Ookal zit em op diable au corps tis nen druujegen biegel. 

Ja, da t constant rechtdoor ging is just, ma da vond ik juist wel vet eigenlijk. Maja, smaken verschillen zeker?  ;)

ja smaken verschillen zeker. ma 2 u live mag toch wat variatie inzitten van tempo, breakz, rhytm.
Da was 2 u an e stuk vegen, dus dn is er iets mis met zijn smaakpapillen :d

Offline akkused

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 897
  • Karma: +14/-14
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #52 on: March 15, 2009, 04:22:50 PM »
Nixt was echt wel vet!



PS, nixt was echt slecht. Constant doorvege, denk in die 2u geen 5minute break. Weinig variatie, ja von em echt ni goe. Ookal zit em op diable au corps tis nen druujegen biegel. 

Ja, da t constant rechtdoor ging is just, ma da vond ik juist wel vet eigenlijk. Maja, smaken verschillen zeker?  ;)

ja smaken verschillen zeker. ma 2 u live mag toch wat variatie inzitten van tempo, breakz, rhytm.
Da was 2 u an e stuk vegen, dus dn is er iets mis met zijn smaakpapillen :d

Ja, ik snap wel wa ge wilt zeggen ze. Om een vb te geven: een liveset van Nosejob vind ik ook heel vet, juist omda da echt "diep" gaat. Als het gisteren de hele tijd zo rechtendoor was geweest, had ik t ook heel wa minder gevonden. Maar zo af en toe gewoon beuken zonder nadenken mag van mij wel es.
"Ja, en daar zaten nog echte hippies."
"Ha, ma ik ben nie voor hippies, ik ben voor Slayer..."

Offline parkinson

  • Newbie
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +0/-0
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #53 on: March 15, 2009, 04:25:36 PM »
ja, vo buitelandse act duidelijk ni de moeite in mijn ogen. But who is me to judge  :hippy:

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #54 on: March 15, 2009, 05:05:27 PM »
Leuk da ik en Samoth hier ons ding mochten doen. Het ging wel lekker maar in Kavka en in Mvf ging het lekkerder! Zat wat meer in de muziek, 's toch gemakkelijker me wa publiek vind ik. Maar denk wel dat de set uiteindelijk nog wel goe was.
't Was leuk om genoeg plaats en licht te hebben, had een lamp bij maar heb ze ni moeten gebruiken.

Offline keltek

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 344
  • Karma: +0/-0
    • DOD productions
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #55 on: March 16, 2009, 12:16:48 AM »
Nixt was echt wel vet!



PS, nixt was echt slecht. Constant doorvege, denk in die 2u geen 5minute break. Weinig variatie, ja von em echt ni goe. Ookal zit em op diable au corps tis nen druujegen biegel.  Ook de organisatie attitude vn, gratis spelen en drank zelf betalen vink eeeeecccht ni kunne.  5 Bonnekes krijgen en nog moete spele gratis is er gwn echt over. Laat staan voor ne live! waar de artiesten bloed zweet en tranen voor opofferen zijn er toch blijkbaar mensen die het normaal vinden da ze gwn gratis komen. Hoop dat hier in de toekomst verandering in komt en dat is naar ALLE organisaties toe.

dj's worden dus echt wel betaald. (tenzij ze zelf zeggen da ze niets moeten hebben)
de meeste dj's hebben 10 bonnekes gehad en gratis drank terwijl ze ant spele waren.
ge hebt het misschien nie alleen op ons, maar ik denk wel da wij ons dj's met genoeg respect behandelen.
anders moeten ze het ons maar zegge

bij deze nog is ne mercie naar alle dj's, t was echt vet

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #56 on: March 16, 2009, 09:16:19 AM »
Ik moet idd toch ook bekennen dat wij goed genoeg behandeld zijn geweest.

Offline parkinson

  • Newbie
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +0/-0
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #57 on: March 16, 2009, 10:08:25 AM »
Nixt was echt wel vet!



PS, nixt was echt slecht. Constant doorvege, denk in die 2u geen 5minute break. Weinig variatie, ja von em echt ni goe. Ookal zit em op diable au corps tis nen druujegen biegel.  Ook de organisatie attitude vn, gratis spelen en drank zelf betalen vink eeeeecccht ni kunne.  5 Bonnekes krijgen en nog moete spele gratis is er gwn echt over. Laat staan voor ne live! waar de artiesten bloed zweet en tranen voor opofferen zijn er toch blijkbaar mensen die het normaal vinden da ze gwn gratis komen. Hoop dat hier in de toekomst verandering in komt en dat is naar ALLE organisaties toe.

dj's worden dus echt wel betaald. (tenzij ze zelf zeggen da ze niets moeten hebben)
de meeste dj's hebben 10 bonnekes gehad en gratis drank terwijl ze ant spele waren.
ge hebt het misschien nie alleen op ons, maar ik denk wel da wij ons dj's met genoeg respect behandelen.
anders moeten ze het ons maar zegge

bij deze nog is ne mercie naar alle dj's, t was echt vet

Als ik het forum hier doorlees , zie ik al andere dingen. Ma ga er geen woorden meer aan vuilmaken. Just keep it in mind.

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12836
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #58 on: March 16, 2009, 10:10:03 AM »
Da ziet er wel nog een vette zaal uit, de Lido  :respect:
Kan er iemand eens de info posten in http://www.come-early-leave-late.be/V2/index.php?topic=154.0 ?

Offline keltek

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 344
  • Karma: +0/-0
    • DOD productions
Re: 14/03/2009 Phat Cookie Crew presents 100 %Live @ Lido Leuven
« Reply #59 on: March 16, 2009, 12:53:21 PM »
Het was echt wel vet.
mercie aan iedereen die is afgekomen om te feesten!

allemaal goeie muziek gehoord eigelijk.
Sparks was uiteraard goe
Samoth & Wasabi: aangenaam verrast, was zeer vet, zeker voor maar 3 weke same te spele  :respect:
Dream ook zeer vette acid(core)
Drazer hebk spijtig genoeg nie gehoord
NiXt vondek echt goe, juist omda het rechtdoor was :slayer: (maar zoals akkused zij, sjans da het nie de hele avond was)
Beanz, zoals altijd vet, zeker da stukske van de prodigy :twisted:
Aldrick, buite het feit da zijne set slecht was gemasterd, vondek de stukskes dak heb gehoord wel goe (zeker voor iemand da nog nie zo heel lang bezig is)
Mufson, vettige tekno, mee harde kicks, meer moest da nie zijn :)
Touw, k had er eerlijk gezegd nog nie van gehoord, maar gy hebt echt mijne avond gemaakt!, k kon zelfs nie blijve stilzitte achter de bonnekes! Doe zo voort!
oMega: zoals altijd: geweldig!

Bij deze nog maar eens ne dikke mercie aan alle dj's
ook aan de manne van DOD, voor de dikke sound ( en bijstand)
'K zou ook nog alle helpers willen bedanken, zonder ulle was het nie gelukt!

nog één ding dak effe wil zegge; k snap echt nie waarom er zoveel volk hunne eigen drank moeten kunne meepakken naar freeparty's (en ze doen da overal). oké mss is het soms maar water, maar als ge e bekerke hebt kunde da ook in de pot gaan bijvullen eh.

ma soit, UP TO THE NEXT!!

@ dcdent: k zal is ewa info posten

Post Merge: March 16, 2009, 01:39:23 PM
nog ff melden da alles is opgenomen, en da der massa's foto's en filmkes zijn

als we mogen van de dj's zette we et on line!
« Last Edit: March 16, 2009, 01:39:23 PM by keltek »

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal