collapse

* Recent posts

Author Topic: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele  (Read 8816 times)

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #75 on: August 29, 2011, 09:49:00 PM »
Ey, heb u zelf een maand op voorhand gevraagd of ge nie mee ging... :neutral:

"Kga mij 2 sets amuseren (of 2 minuten) & dan ben ik het beu" waren uw letterlijke woorden.

...mijn Guests zijn gebruikt als groepskorting in ruil voor snoepgoed.  :mrgreen:

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #76 on: August 29, 2011, 10:12:32 PM »
den xtorre ging mij ne guest fixen, maar is nie afgekomen, en 't is nie gelijk ik op den Bashir of TERROR moest rekenen :hand:

kvind u serieus waar ne schone gast ma mijn lief is nog net iets meer men type dus had voorrang  ;)

vrijdag dol avondje gehad. toegekomen bij flameboy, clean junglesetje als altijd. tijdens fff en bushi wa rondgehangen, gebabbeld en gefeest op hunne dikke muziek. tegen dune al veel te scheef om neig op de muziek te letten ma kheb me wel aardig geamuseerd op alle klassiekerkes (al had ik het nog wa happy en minder commerciele dingen derdoor verwacht). van men eigen set ook content en khad den indruk dat dat algemeen wel zo was ma kon het ni zo goe zien van zo ver opt podium. n-flow vet als altijd, leuk da ge nog is op een deftig uur speelde!! stivs veel verbeterd tegen laatste keer da ik em zag, echt dik in orde. zo dwaas da dtoxx nimeer kon spelen, kstond nog wel strak voor een gabberke te steken  :(
decor van acidstage was supervet, khad liever daar gespeeld precies  :mrgreen: (enfin ja, ander podium was ook wel ok me die schommels enzo ma minder impressionant)

zaterdag na de laatste bussen bericht gekregen van volk dat daar niet te doen was qua modder waardoor ons vervoer niet meer reed en er nimeer geraakt. spijtige zaak, hopelijk waren er niet teveel medeplooiers en is de organisatie zeker uit de kosten geraakt want tzou spijtig zijn als het de eerste en laatste was, superinitiatief!!!  :slayer:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

xtorre

  • Guest
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #77 on: August 30, 2011, 08:14:34 AM »
den xtorre ging mij ne guest fixen, maar is nie afgekomen, en 't is nie gelijk ik op den Bashir of TERROR moest rekenen :hand:

ge zei dat nog nie zeker was daj ging meegaan moest ik daar geweest zijn  ;)

Offline Kims

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 420
  • Karma: +28/-31
  • mean ppl suck, good ppl swallow
    • Goddamn Hippies
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #78 on: August 30, 2011, 10:30:05 AM »
echt zalig weekendje gehad...behalve die stomme regen...van vrijdag herinner ik mij vooral Rinse nog...da was zo wa overdreven nice
int vervolg ga ik tijdens da de muziek uit is gewoon slapen ipv te blijven zeveren om ter hardst
zaterdag helft gemist wegens nood aan slaap...zondag leuk.
Heel fijn festivalleke...hopelijk volgend jaar weer...met hopelijk meer geluk met het weer..

Offline Rinus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 198
  • Karma: +2/-2
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #79 on: August 30, 2011, 10:58:23 AM »
het was af! meer van dat!  :respect:
stefan en Li-z hun rave setje was zalig! voor de rest acid stage allemaal top! :cheer:
Pretty Girls Make Raves

xtorre

  • Guest
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #80 on: August 30, 2011, 11:00:36 AM »
waar zit wim met die fotoos  :P

Offline coob

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +3/-7
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #81 on: August 30, 2011, 01:55:16 PM »
twas tof
Vrijdag aan de rave stage niet zo heel veel herinneringen meer wegens extreme zatheid maar mij bij alles goed geamuseerd, zelfs bij Dune. Stivs was de beste jungle-dj + echt een extreem chille gast
Zaterdag was Human Resource geweldig leuk en eig. was alles aan de acidtekno stage wel goed maar de enige naam die me is bijgebleven was Dissolvement

het hoog aantal hollanders was eigenlijk zeer leuk, hollanders zijn fijn en belgen zien we toch al genoeg
maar een ding moet gezegd worden: die hollanders in die fritkraam waren heel vriendelijke, fijne mensen, maar ik heb nog nooit in m'n leven zo'n slechte fritten gehad. echt, marginaal slecht. twas dat er echt niks anders was buiten vegetarisch en ik van het principe ben dat ge om hard te feesten  vettig eten nodig hebt


Ik ben er niet 100% zeker van maar volgens mij heeft wilko ( dissolvement ) niet gespeeld en had hij zijn plek aan iemand anders gegeven die dan normaal op vrijdag had moeten spelen maar niet kon





ik weet niet of hij helemaal niet gespeeld heeft, maar hij heeft zeker niet op het ur gespeeld dat voorzien. te druk bezig met de regenschade te beperken denk ik.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41521
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #82 on: August 30, 2011, 01:56:12 PM »
dissolvement heeft zijn plaats afgestaan aan nektar las ik net op AoA omdat men zaterdagmorgen vroeger dan voorzien diende te stoppen...
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

xtorre

  • Guest
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #83 on: August 30, 2011, 02:11:28 PM »
ook geen timberlands?




Offline sjill!

  • burps
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1523
  • Karma: +89/-89
    • http://soundcloud.com/ignite303
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #84 on: August 30, 2011, 02:37:20 PM »
Veeeel Hollanders... zeker >50%


Ignite, eindelijk keer bezig gehoord ;) Goe gedraaid, wel vré kort?


ja maar 45min ipv 1uur, line up was kwartier uitgelopen en muziek moest om 18u zowiezo afleggen en sifres achter mij had een uur voorbereid dus ben om 17u gestopt  ;)

twas wel gezellig, alleen wel vrijdagnacht en zondag geweest

veel hollanders, die acidrave stage was wel lichtjes vet gedecoreert en nice om op te draaien!
thx en tot de volgende8
-never underestimate the power of stupid people in large groups-

Offline didier-

  • Newbie
  • *
  • Posts: 48
  • Karma: +0/-1
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #85 on: August 30, 2011, 06:06:10 PM »
dissolvement heeft zijn plaats afgestaan aan nektar las ik net op AoA omdat men zaterdagmorgen vroeger dan voorzien diende te stoppen...
Hij heeft nog wa plaatjes gedraaid tijdens Kev AA de zondagmiddag, net voor samoth & sevenum6.

Mononom, ignite en nog vele anderen hebben men weekend gemaakt. Bigup org!!  :respect:

Offline Jotie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1465
  • Karma: +49/-49
    • Le feestboek ~
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #86 on: August 30, 2011, 07:20:06 PM »
Weet er iemand nog wie die schijven van Horrorist heeft gedraaid? En wie Flash van Green Velvet?

Offline monkey

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
  • Karma: +0/-1
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #87 on: August 30, 2011, 09:53:24 PM »
kval in herhaling kweget:
GEZOCHT:
Ik ben men sleutelbos verloren, er hangt een fleskesopener aan. als iemand die heeft gezien of zo, ik heb ze echt terug nodig!!
(ook pas, bank en sis kaart kwijt, op naam van A.C.)
 niet gezien ? geen email adres van org ofzo, would be nice :rolleyes:
                             (life is hard for a non-facebook'r)
                           
« Last Edit: August 30, 2011, 10:57:54 PM by monkey »

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 26-28/08/11 RAVELAND! @ old zoo, Doornzele
« Reply #89 on: August 30, 2011, 11:21:02 PM »
Het aantal Nederlanders gaf een leuk extraatje aan het geheel. Verder leuk festival, gezellig, goede muziek op de main stage, de rest redelijk bagger eerlijk gezegd. Jammer van de regen en modder, daardoor veel geslapen. Verder heb ik me goed uitgeleefd. Voor mij was het de afsluiter van deze zomer.


BTW: Lidmaatschapskaart van Mark Koot gevonden.
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal