collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent  (Read 10082 times)

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #120 on: September 19, 2011, 03:07:10 PM »
Kosten? Welke kosten? Ga nu niet daarover beginnen zagen.
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline Elisa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +16/-26
  • luie taart
    • SoundCloud
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #121 on: September 19, 2011, 03:11:32 PM »
Ik heb het ook over alles vooraf. Omdat mensen insinueren dat alles zo weinig was :biggrin: Tuurlijk da we der nu veel aan over gehouden hebben. Geeft ons alleen maar meer kans om alles beter te doen ;) Djeez ben blij dat op facebook goeie reacties zijn. Dees vind ik echt maar een dik neutforum gekomen lol
Infected brains from the sounds in the air___

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41521
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #122 on: September 19, 2011, 03:15:26 PM »
gekomen? das al altijd zo geweest zu :mrgreen:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Elisa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +16/-26
  • luie taart
    • SoundCloud
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #123 on: September 19, 2011, 03:17:51 PM »
njaaah tegen betweters kunde nu eenmaal nie te veel doen zeker :mrgreen: Maar klaat het nie aan men hart komen ze. Ben trots op wa we gerealiseerd hebben NEH
Infected brains from the sounds in the air___

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #124 on: September 19, 2011, 03:23:32 PM »
uit de fouten leren en volgende keer beter eja!

aaah, eindelijk is nen deftige comment  :biggrin: kort ma krachtig.
Kijk ja, kga ier nie beginnen met iets goe te praten ofzo...

Ten eerste, minus one zwaar onschat! De nacht zelf veel stress had. Overal waster wel iets te doen waardak kon bijspringen. Iedereen eeft da IMO ook gedaan, zelfs mensen dak nie verwacht had. Waarvoor dank :)!!!

Enja, we kunnen er idd een les uit leren... Ma kijk ja, webben't nu is meegemaakt en leren gaan we der zeker uit doen :) Den ezel met die steen uitspraak daar.

Kmoe zeggen, wreed plezant vond'k 't zelf nie maar veel mensen die me over't feest aanspraken hadden hun wel geamuseerd. Kweeni, ... geuren en smaken verschillen zeker  :lol:

Twas ook een wijze samenwerking :) heb er een uberzalig weekend aan overgehouden.
Dusja, ier geen klachten ze!!! :)

gekomen? das al altijd zo geweest zu :mrgreen:

 :lol:
Maja, kmoe ier ook af en toe wel is mijn ei kwijt ze  :mrgreen:

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #125 on: September 19, 2011, 04:30:54 PM »
Hou er ook rekening mee dat we met verscheidene Vsn werkte dus da was iedere keer dubbel zo veel geld. Ook hebben we alles als STUDENTEN uit eigen zak betaald :mrgreen: Wa is dr daar eignlijk zo moeilijk aan om te verstaan voor sommige hier.. Doet maar ne keer zelf... EN ja we gaan der uit leren. Het was voor ons (destroyed records) nog maar ons eerste grote feest.. Dus geef ons toch ne keer een kans om te groeien ook. Bende kommaneukers  :hand:

kommaneuken zou zijn moest ik zagen over de ongeveer halfvolle cola's die ge kreeg en waar ik veel te veel geld heb moeten insteken. zagen over die sound is voor mij niks kommaneuken, ge kunt nog zoveel in u versuskes steken als ge wilt, meer dan wa basskes en gekraak erover heb ik niet gehoord. en over feesten uit eigen zak voorschieten moet ge me al helemaal niks leren ze. bon ja twas zen geld (voor mij!!!) absoluut niet waard, met de 700 man inkomsten zullen jullie er wel anders over denken. trek conclusies uit al dan niet terechte commentaar maar na wat ik daar ne ganse avond heb moeten horen kan ik niets anders dan de conclusie trekken dat zen geld niet waard was. en oprecht veel succes gewenst met jullie volgende feestje, budget genoeg nu vermoed ik.
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #126 on: September 19, 2011, 04:33:08 PM »
 :mrgreen:

 :slayer: :slayer: :slayer:

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #127 on: September 19, 2011, 04:38:46 PM »
Hou er ook rekening mee dat we met verscheidene Vsn werkte dus da was iedere keer dubbel zo veel geld. Ook hebben we alles als STUDENTEN uit eigen zak betaald :mrgreen: Wa is dr daar eignlijk zo moeilijk aan om te verstaan voor sommige hier.. Doet maar ne keer zelf... EN ja we gaan der uit leren. Het was voor ons (destroyed records) nog maar ons eerste grote feest.. Dus geef ons toch ne keer een kans om te groeien ook. Bende kommaneukers  :hand:

kommaneuken zou zijn moest ik zagen over de ongeveer halfvolle cola's die ge kreeg en waar ik veel te veel geld heb moeten insteken. zagen over die sound is voor mij niks kommaneuken, ge kunt nog zoveel in u versuskes steken als ge wilt, meer dan wa basskes en gekraak erover heb ik niet gehoord. en over feesten uit eigen zak voorschieten moet ge me al helemaal niks leren ze. bon ja twas zen geld (voor mij!!!) absoluut niet waard, met de 700 man inkomsten zullen jullie er wel anders over denken. trek conclusies uit al dan niet terechte commentaar maar na wat ik daar ne ganse avond heb moeten horen kan ik niets anders dan de conclusie trekken dat zen geld niet waard was. en oprecht veel succes gewenst met jullie volgende feestje, budget genoeg nu vermoed ik.



Now that's just rude ...  :mrgreen:

Offline Elisa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +16/-26
  • luie taart
    • SoundCloud
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #128 on: September 19, 2011, 04:44:13 PM »
Hehe ahja :biggrin:
Ben blij dat voorbij is. Nogmaals we kunnen dr maar uit leren  :mrgreen:
Anders en beter en mssn wel groter als we het na dees nog aankunnen hahaha :P
EN halfvolle cola's, kijk ik heb da nie gezien. En ja ik snap u frustraties. En trek mssn daar terplek dan u mond eens open. Ik zou allesinds van mijne zak gemaakt hebben.. Da was gewoon nog ne fout van ons. Beetje onderbemanning door onderschatting vant aantal mensen
Infected brains from the sounds in the air___

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #129 on: September 19, 2011, 10:04:48 PM »
Hou er ook rekening mee dat we met verscheidene Vsn werkte dus da was iedere keer dubbel zo veel geld. Ook hebben we alles als STUDENTEN uit eigen zak betaald :mrgreen: Wa is dr daar eignlijk zo moeilijk aan om te verstaan voor sommige hier.. Doet maar ne keer zelf... EN ja we gaan der uit leren. Het was voor ons (destroyed records) nog maar ons eerste grote feest.. Dus geef ons toch ne keer een kans om te groeien ook. Bende kommaneukers  :hand:

kommaneuken zou zijn moest ik zagen over de ongeveer halfvolle cola's die ge kreeg en waar ik veel te veel geld heb moeten insteken. zagen over die sound is voor mij niks kommaneuken, ge kunt nog zoveel in u versuskes steken als ge wilt, meer dan wa basskes en gekraak erover heb ik niet gehoord. en over feesten uit eigen zak voorschieten moet ge me al helemaal niks leren ze. bon ja twas zen geld (voor mij!!!) absoluut niet waard, met de 700 man inkomsten zullen jullie er wel anders over denken. trek conclusies uit al dan niet terechte commentaar maar na wat ik daar ne ganse avond heb moeten horen kan ik niets anders dan de conclusie trekken dat zen geld niet waard was. en oprecht veel succes gewenst met jullie volgende feestje, budget genoeg nu vermoed ik.



Now that's just rude ...  :mrgreen:

daarmee de laatste zin, kwil jullie helemaal niet schofferen ofzo
(en ja die cola's waren altijd maar iets verder dan den helft, ene keer iets van gezegd ma kreeg een vies gezicht en zeker ne volle centiliter extra dus de rest van den avond gelaten voor wat was aangezien ik ni echt in mijne spraakzame was)
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline tropmanga

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 102
  • Karma: +4/-6
    • JUNGLE TRAIN
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #130 on: September 19, 2011, 10:57:56 PM »
Ik heb het ook over alles vooraf. Omdat mensen insinueren dat alles zo weinig was :biggrin: Tuurlijk da we der nu veel aan over gehouden hebben. Geeft ons alleen maar meer kans om alles beter te doen ;) Djeez ben blij dat op facebook goeie reacties zijn. Dees vind ik echt maar een dik neutforum gekomen lol

howje! Twas een goe feest, ale da vond ik toch. Ben alleen gekomen vo Psykosis te horen en zeker een paar opmerkingen,vooral de sound. Maar kdenk dat dat wel gezegd is geweest... Nogthans da 2 goei extra topkasten veel deugd hadden gedaan denkik...


anyways, spijtig da je zo moeilijk over kritiek doet, kdenk da jullie hier een zware opkomst hadden en zeker meeeeer dan genoeg geld hebben ontvangen! Kvindt al zot da student zoveel geld hebben omziets op poten te zetten eigenlijk..

Next one gewoon NOG beter aja! same line up, better sound! :D


Offline tropmanga

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 102
  • Karma: +4/-6
    • JUNGLE TRAIN
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #131 on: September 19, 2011, 11:03:13 PM »
and please don't get me wrong! Hoemeer organisaties hun ding doen, hoe meer feesten, hoe meer feest!!

en btw, kvin da organisaties veel meer moeten samenwerken dan tegenwerken!  ;)


Offline e.m.

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 461
  • Karma: +2/-10
  • <Psykotixx>
    • Evert Martin: graphic design
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #132 on: September 20, 2011, 12:45:42 AM »
damnn waarom zagen de mensen nu allemaal.. de helft die hier zit te zagen was er niet eens... start your own topic.. ja er zijn fouten gemaakt, ne we konden niet alles verhelpen.. that's done end of discussion!

ps: btw, er waren nochtans geen gingers in de organisatie..
« Last Edit: September 20, 2011, 12:48:00 AM by e.m. »

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #133 on: September 20, 2011, 08:40:31 AM »
ps: btw, er waren nochtans geen gingers in de organisatie..

En wat wilt ge daarmee zeggen? EH?

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #134 on: September 20, 2011, 11:39:46 AM »
ps: btw, er waren nochtans geen gingers in de organisatie..

dermee dat ik m'n haar kleur  :mrgreen:
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal