collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent  (Read 10093 times)

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #90 on: September 18, 2011, 05:44:27 PM »
het was gezellig en de sfeer zat goed, maar tegen het einde hebde altijd een bende marginalen die het zo nodig vinden marginaal te gaan doen... ik heb een tourke gedaan ronde de minus achter het feest, heb gevonden, sleutels, enkele leeggestolen rugzakken, kleren, opengebroken fiets sloten + motoslot.., 2 fietsen, intergatie aangvraag papieren of tot zover ik begreep toch, 100000000 van die rot bekers :), een hoopje stuikers.. :)
Ge zou beter tourkes doen TIJDENS uw feest & die marginalen tot de orde roepen.
Als ge op deze manier dingen organiseert, VERKLOOT je het voor alle andere .org's.
Get your shit straight or fuck off  :exclaim:

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #91 on: September 18, 2011, 06:27:45 PM »
och  jonge  terror   ga  gaan  lopen  veznt,  moogt hij  altijd  ke  probere zenne,  org  kan  er  niet  aan  doen  dat  marginalen  et  kome  verkloten  , ze proberen  under  best  te  doen  zoveel  mogelijk  te  vermijden maar  sommigen vinden  et  lijk  beter  comment  te  geven achter  under  schermke  veilig  bij  mama , en  sommigen vinden  et  ook  leuk   na    x aantal  waarschuwingen  ook   nog  altijd  voort  uit  te  dagen   aan  controle,  tjah   de  gevolgen  zijn  inmiddels  ook  wel  bekend , moja   doe  maar  eh  gast  ,  breek  maar  af,ge  zijt  goe  bezig ;)
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline Elisa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +16/-26
  • luie taart
    • SoundCloud
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #92 on: September 18, 2011, 07:16:09 PM »
Eerst en vooral. Het was een geslaagd feest. Ik heb veel moeten de trut uithangen en ik heb steeds binnengelopen om tegen iedereen te zeggen da ze nie binnen moeten roken. Is iedereen dan eigenlijk fucking achterlijk da ze nie kunnen lezen wat er op de blaadjes staat!! En echt terror met u dwaze comment. Altijd zelfde. Ik ben da echt beu da organisaties altijd commentaar hebben op elkaar. Als ze het anders willen aanpakken da ze maar doen weetwel.. Moet nie altijd kijken op iemand anders zijn vingers. Wa is da toch altijd de laatste tijd.
En voor de rest met die marginaaln. Moetn we naast et wc gaan luistern wa ze doen me ulder kak ofwa? Wij hebben ons best gedaan. We hadden nie verwacht dat er daadwerkelijk zoveel mensen ging komen. We hebben het onderschat. Maar houd er ook nog altijd rekening mee da wij beginners zijn.. We kunnen er enkel uit leren maar zo'n comment is ronduit laag bij de grond!! Echt.. Maja op een forum ist altijd makkelijk gezegt... Maar bedankt aan iedereen die gekomen heeft en geholpen heeft. Ik vond het zelf nie zo geestig door de stress maar toch. Meer dan ons best kunnen we niet doen..
Infected brains from the sounds in the air___

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #93 on: September 18, 2011, 07:17:04 PM »
Ge zou beter tourkes doen TIJDENS uw feest & die marginalen tot de orde roepen.
Als ge op deze manier dingen organiseert, VERKLOOT je het voor alle andere .org's.
Get your shit straight or fuck off  :exclaim:

Waart gij eigenlijk aanwezig opt feest?
voor zover ik weet niet he...dus vraag ik me af wrm jij nu zo'n opmerking geeft?

Zoals wij als organisaties al op voorhand hadden afgesproken liep er constant een equipe rond in de zaal en controleerden die ook de parking.
Zodat men bv. niet meer binnen rookt, er geen gevechten ontstaan of men niet aan de deco/sound komt of mensen die niet toegelaten zijn achter het podium wegsturen,... enz

Maar gij, of all people, want ge zijt allesbehalve achterlijk +Ge kent de stress en verantwoordelijkheid die je draagt op MASSA events zoals Breakcore Gives Me wood.
moet toch ook wel inzien of zelfs weten dat je niet overal en altijd ogen en oren kan hebben, zodoende je ook niet altijd iedereen en alles overal kan controleren op "associaal gedrag".
Er was meer dan 700 man aanwezig, die constant van binnen naar buiten gingen.
Helaas hebben wij geen honden en metaaldetectors en scanners voor iederen te controleren op diefstal of drugs of whatever...
Mor feit is dat wanneer er vermoedens waren of het overduidelijk een moeilijk geval was die anderen lastig viel, dan werd die stanté pédé buitengezet.

Ik kan niet accepteren dat jij ons (vrij vertaald) een bende prutsers noemt
Want dat zijn wij allesbehalve!
Wij staken hier ons hart en ziel in om het te verwezenlijken en om het zo vlot mogelijk te laten verlopen en alles tot een goed einde te brengen.
Ook ben ik ervan overtuigd dat wij net alles doen om het voor de andere organisaties ook een zekere toekomst te kunnen bieden door onze zaken op een correcte manier te organiseren en af te handelen want uiteindelijk trekken we allemaal aan hetzelfde eind en voelen wij zowiezo ook de gevolgen.

Alle respect vr u Tim, echt waar
Mr ik hoop dat jij ook respect voor ons kan opbrengen


|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #94 on: September 18, 2011, 07:24:36 PM »
Tof dien "TEK" precies...
Ze breken het kot af, slaan op elkaars muil
& hebben geen respect voor elkaar of anderen.

FREE SPIRIT MY ASS!  :hand:

Ga ergens in de bossen den boel afbreken ofzo,
bende marginalen!



Afkickske ?  :lol:

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #95 on: September 18, 2011, 07:32:16 PM »
Tof dien "TEK" precies...
Ze breken het kot af, slaan op elkaars muil
& hebben geen respect voor elkaar of anderen.

FREE SPIRIT MY ASS!  :hand:

Ga ergens in de bossen den boel afbreken ofzo,
bende marginalen!



Afkickske ?  :lol:

Jah, wunder oudere generatie die de breakcorefeesten in alcahel en kelder aan stbaafs heeft meegemaakt zijn ni altijd even gesteld op de jongste generatie Tekkertjes...
Met reden!
Al is het maar het gebrek aan respect dat sommige jonge gasten hebben...

Mr terror, moogt ook niet iedereen die graag nr die muziek luisterd of nr die feestjes komt over dezelfde kam scheren he?
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #96 on: September 18, 2011, 08:05:36 PM »
'k Wil ook efkes vermelden dat de mensen die ik met mijn eigen ogen (dus versta mij niet verkeerd) lastig of beu heb zien doen, of wreed aan het slechtgaan waren bijna uitsluitend niet-jonkies waren...

Ik vond ook wel dat de organisatie wreed goed hun best hebben gedaan ze, alles liep (volgens mij) overal en altijd vloeiend. Behalve aan den bar misschien iets te weinig volk af en toe, maar dat viel erg goed mee!

Ik ben zelf niet zo voor tek, dus voornamelijk de socialen uitgehangen eerder dan te feesten... :think:

Wel veel strakstaanders ( :eek: ) gezien... Maar het was dan ook een Strak Plan!, hé...

Offline Ovilation

  • =Psykotixx Crew=
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 455
  • Karma: +2/-2
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #97 on: September 18, 2011, 08:48:30 PM »
Als organisatie niets op de posts van mijn collega's aan te voegen, wil gewoon de mensen die buiten hebben gerookt héééél hard bedanken, alsook de mensen die spontaan hebben meegeholpen met de opkuis!
Aan rotte appels kan je niet veel doen, we doen ons best maar willen er ook geen massa-event van maken met duusd sponsors, politie, metaaldetectors,... Probeer gewoon zelf niet al te veel u spullen laten rondslingeren, (kheb het niet op die fiets natuurlijk, meer op rugzakken,..) en trek u niet te veel aan van al de rest, amuseer u en geniet van de muziek, de sfeer maak je zelf ;)
PSYKOTIXX CREW

Offline rushroom

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 549
  • Karma: +11/-24
  • Administrator
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #98 on: September 18, 2011, 10:25:53 PM »
Als organisatie niets op de posts van mijn collega's aan te voegen, wil gewoon de mensen die buiten hebben gerookt héééél hard bedanken, alsook de mensen die spontaan hebben meegeholpen met de opkuis!
Aan rotte appels kan je niet veel doen, we doen ons best maar willen er ook geen massa-event van maken met duusd sponsors, politie, metaaldetectors,... Probeer gewoon zelf niet al te veel u spullen laten rondslingeren, (kheb het niet op die fiets natuurlijk, meer op rugzakken,..) en trek u niet te veel aan van al de rest, amuseer u en geniet van de muziek, de sfeer maak je zelf ;)

Amen to that  ;)
Psykotixx Tea party II W/ Charly Linch, Droon,...
18th May , Frontline Gent.

http://www.psykotixx.be

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #99 on: September 19, 2011, 12:21:07 AM »
beetje uwe nek durven uitsteken, waar, bij mij waren die nooit binnen gekomen :hand:

awel ma krewl, zo te zien hebt gij een neus vo die spelmakers te rieken want ge zou ze direct ni binnenlaten...
Da betekent dat gij dus volgende keer aan de deur zult staan als "geurcontroleur" vo de ambetanterikskes deruit te halen!

Ideaal...dacht dat het een mythe was,
maar zo te zien bestaat ie echt...  :wow:
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #100 on: September 19, 2011, 12:44:04 AM »
't Gaat weer nergens over.

DIY

er was oook nog een gloednieuwe blauwe, maar die was al snel weg, die lag onder die brug daar..
Die was van mij dus.
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #101 on: September 19, 2011, 12:47:06 AM »
Ik geef wat kritiek en de hel breekt los...  :hippy:
Natuurlijk kijkt de rest van de scene mee, heb belangt ons nl.
ALLEMAAL dat jullie feest het ook goed doet.

Als ge 700 man trekt ben je geen 'beginner' meer.
Als ge vind da je als crew alles gegeven hebt om den boel daar deftig te laten doorgaan & het mislukt,
dan moet je conclusies trekken...

Ga kleiner, ga groter of trek naar de bossen. EVOLVE!

Je hebt als .org wel degelijk invloed op wat voor publiek je aantrekt.


Offline e.m.

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 461
  • Karma: +2/-10
  • <Psykotixx>
    • Evert Martin: graphic design
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #102 on: September 19, 2011, 02:11:54 AM »
niet te veel ruzie maken... we hebben ons best gedaan, en ja er zijn fouten gemaakt, maar niet aan alles kunnen we doen...

we zullen volgende keer 3 dagen doen, en we zullen het TREKT U PLAN! noemen :p  :wow:

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #103 on: September 19, 2011, 02:13:10 AM »
niet te veel ruzie maken... we hebben ons best gedaan, en ja er zijn fouten gemaakt, maar niet aan alles kunnen we doen...

we zullen volgende keer 3 dagen doen, en we zullen het TREKT U PLAN! noemen :p  :wow:
awel

+1
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 16/09/11 Psykotixx, Destroyed records and KNW sound @ Minus One, Ghent
« Reply #104 on: September 19, 2011, 02:19:11 AM »
Natuurlijk heb je als org. directe invloed op welk soort volk ge lokt.
Tegenwoordig trekt Tek en Core meer en meer heel jonge mensen, hype vant moment?

en dan even ingaan op uw "trekt de bossen in..."
We leven nog steeds in België waar ge geen feest in een "bos" kunt geven omdat ge toch last zult veroorzaken bij omwonenden want vreet groot zijn de "bossen" hier niet
+ Dedie van natuur & milieu wilt ge echt ni op uw kap hebben omdat ge feest in bos geeft...
afval, lawaai voor dieren die daar in het wild leven, omwonenden blabla

Op dit moment is de keuze van geschikte zalen voor dit soort feesten nogal gelimiteerd.
Zeker als ge het ietske groter wilt maken dan pakweg feest in 'T steegske/frontline
Dan heb je de keuze tussen ofwel Minus one in Gent of The steeple in Waregem.
En Minus one is een toplocatie met goeie huurvoorwaarden zodus...

En Die 700 man, niemand van ons had zo'n groot aantal mensen verwacht, eerder max 450 mss 500
wij kunnen dat aantal dan ook mr opvangen naargelang de grote en sterkte van ons team die nrml uitgerust is om zo'n kleine 500 man aan te kunnen, dus kon niet overal iemand op alle tijdstippen zijn

We mogen best trots zijn op zo'n massieve opkomst :)
en we mogen ook trots zijn op onszelf en elkaar omdat het al bij al op rolletjes is gelopen ^^
Evolve, ja maar bos ingaan, nee

we zullen volgende keer 3 dagen doen, en we zullen het TREKT U PLAN! noemen :p  :wow:

Schoontje  :clap:
« Last Edit: September 19, 2011, 02:20:55 AM by surprise act »
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal