collapse

* Recent posts

Author Topic: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne  (Read 8846 times)

Offline xof

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 645
  • Karma: +31/-44
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #120 on: April 18, 2011, 03:49:10 PM »
Twas vet! Weeral zot sfeerke.
Als we toekwamen wast wel ietske minder, op een rijtje staan me de armen gespreid, bagage op een rijtje, één voor één besnuffeld door dien hond. De mijne nie gevonden, ma mijne maat had minder geluk, pv'ke gekregen.

dienen hond is bij mij blijven zitten, terwijl dak niks bij had.. apart mogen gaan voor te fouilleren en zo. gelukkig bleef dien flik wel vriendelijk en geloofde ie uiteindelijk wel dak echt niks bij had.

volgens mij blijven die beesten gewoon willekeurig voor iemand zitten.

maar toch wel ferm derover dat ze daar zo neig op controleerden.

mij voor de rest wel wreed geamuseerd.. nu nog wat aan't bekomen :p

Our goal for the future is total unemployment, so we can play!

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #121 on: April 18, 2011, 11:29:32 PM »
Dik in orde! Mooie start van het seizoen!  :yeah:

Soms wel beetje chaotisch (hectisch? is mss beter verwoord) qua organisatie precies, maar muzikaal kwam ik elke moment wel ergens aan mijn trekken, enkel op vrijdag idd die mc, zeker tijdens Slugabed echt teveel lawaai ze. Ook stonden de stages op vrijdag echt wel zeer stil, maar zaterdag & zondag zat dat helemaal snor.

Volgend jaar precies wel eens die cocktail-bar uitchecken, totaal gemist.

Top 3:

1. Felix Kubin
2. Beatbutcher
3. Hééééél veel (& wrs nog een heel pak dat'k al vergeten ben)

Offline basswar

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 265
  • Karma: +2/-2
  • Coming to C.E.L.L. is loading up batteries
    • http://www.youtube.com/user/b77w4r
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #122 on: April 19, 2011, 03:48:19 PM »
organisatie : prima
de vrijdag aanschuif al vergeten?  :think: :P
ja okee, volgende keer mogen ze wel ne keer naar den brico gaan voor zo'n knijptang of twee extra.... knoeiers  :razz:

maar bon, gij hebt een extra ticket gekregen en ik heb echt genoten van bochum welt en ozric tentacles ...  :hippy:
de strijd tegen de dB's was wel typisch , het stond heel stil bij bochum welt :( ... het was een festival binnen alle dB normen denk ik, maar interessant genoeg om naar af te zakken. Dik OK Festival dit jaar !

xtorre

  • Guest
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #123 on: April 20, 2011, 08:30:06 AM »
niemand die hier wa schrijft over zion train??? Die hadden de vrijdag pas de feeste open gesmeten  :whistle:

Kros en Circumflexer gaan checken op de camping. Kros is en blijft een held toch  :respect:

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #124 on: April 20, 2011, 09:31:46 AM »
 :cheer: :cheer:

toch wel goe geamuseerd iere
wel maar voor 1 dag/nacht geweest en met spijt int hart vertrokken zundag

toch wel goe muziekjes gehoord, al soms wel wat te stil. Schijtbier, nie te doeine  :mrgreen:
topper voor mij was µ-ziq!!

Offline monorf

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1263
  • Karma: +102/-38
    • ||||||||||||||||||||||||||||
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #125 on: April 20, 2011, 09:32:01 AM »
vet festival!!
laatste dag was beste dag qua muziek, wel bitterweinig in de tent gestaan..
mijn toppers: ozric tentacles, de bruyn, gyselinck & roland, felix kubin & wallace vanborn
sowieso volgend jaar terug aanwezig!
 :hungry:

xtorre

  • Guest
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #126 on: April 20, 2011, 09:42:03 AM »
Schijtbier, nie te doeine  :mrgreen:

Estaminet  :hand:

Offline osana twuk

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 340
  • Karma: +4/-4
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #127 on: April 20, 2011, 05:26:11 PM »
Heel erg geamuseerd!
Goed programma, schoon weer, niet te druk, niet te dure drank, gezellige sfeer...  :hippy:
toppers : Roland en co, Acidburp, Felix Kubin, µ-ziq, Zion Train, Yeux d'la Tete, Ms jinx, en zoveeel meeeerrr

Toch ook wel enkele serieuze minpunten:
*één stage was gewoon op de camping  :nuts:, waardoor je moeilijk zomaar kon switchen van podium en er waarschijnlijk ook weinig publiek stond behalve dan als alles afgelopen was op het terrein
*aanbod eten was erbarmelijk, ik eet zelfs geen vlees, maar meer keuze zou wel wenselijk zijn, ge kon 2 keer frieten eten, een pizzabroodje, soep, een paar snacks en daar stopte het ongeveer én het drankaanbod was ook ni da
*overal teveel flikken=grote sfeerbederver
*eerste dag liep organisatie precies wat in het honderd, ma soit, voor slechts een 2de editie mssn ook wel wat zeer groots bedoeld festival

Zoals ik zei zeer goed geamuseerd, maar op veel momenten dacht ik van hmmm, waarom is dat hier nu zo? en ook véééél mensen horen klagen
maar zowiezo verdient het evenveel lof om de kloten te hebben om zoiets groots en verfrissend te durven organiseren!

Offline cfk

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 253
  • Karma: +18/-18
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #128 on: April 20, 2011, 07:32:50 PM »
- Zion Train inderdaad goede kick-off gegeven, ideaal om te chillen en toch al te beginnen inkomen, daarna was The Herbaliser zwaar de king!!!! (spijtig dat ze geen zangeres of mc meehadden ma soit)

- imo moeten ze die tent voor een groter deel afsluiten, bachen naar beneden dus, dat zou geluid tegengehouden hebben en misschien nog iets meer sfeer gegeven hebben (donkerder)

- wat meer aanbood in food would be nice

- stromend water op camping zou ook leuker zijn, maar uiteindelijk heb'k zelf altijd genoeg water mee om eens in mijn gezicht te kletsen als ik 3 dagen ergens ben

- flikken die wat zaagden etc en een paar beuje verhaalkes gehoord, maar zelf (gelukkig) geen last van gehad, denk dat de orga hier niet veel kan aan doen en dat't door de '''''bekrompen''''/overvoorzichtige mentaliteit is van zo'n dorp

- tent op camping zouden ze beter beetje anders aanpakken, bv. pas starten na einde van de weide, vond het nogal zielige voor de soms wel goede DJ's daar... + iemand die geen camping ticket heeft kan daar niet op (en 8 euro extra is ook niet echt de moeite) en zo waren er wel veel denk ik


Maar in general echt chapeau, voor een jonge groep mensen echt deftig, kan zeker mooi groeien! + respect voor de programmatie
Verder nog een chanceke gehad: had dagticket gekocht maar ze hebben mij door 'chaos' aan inkom een bandje voor heel't weekend gegeven, wijselijk gezwegen, maar dan wel drie dagen gebleven en pinten gedronken als return ;)

Offline Villian

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 524
  • Karma: +3/-3
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #129 on: April 20, 2011, 08:22:28 PM »

- tent op camping zouden ze beter beetje anders aanpakken, bv. pas starten na einde van de weide, vond het nogal zielige voor de soms wel goede DJ's daar... + iemand die geen camping ticket heeft kan daar niet op (en 8 euro extra is ook niet echt de moeite) en zo waren er wel veel denk ik


echt é!
twas vet om maar met 20 man op enduser te staan feesten, maar langs den andere kant ook wel vree zielig voor die kerel.
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/arkyde/themas-jeugdcriminologie-vs" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/arkyde/themas-jeugdcriminologie-vs</a>

Offline kros

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 456
  • Karma: +8/-8
  • i told you i was harcore
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #130 on: April 20, 2011, 08:52:40 PM »
heb enkel zion train kunnen zien vrijdag en was wel lekker heb me daar wel geamuseerd,

voor de rest op camping en draaien ma werd opeens weer ferm ziek hooikoorts en keelpijn bier drinken deed zelfs pijn, dusjah, dan maar rond 2 naar huis geweest, als kik al keer zo vroeg naar huis ga ist teken dat nie goed is lol, en kmoest rest vant weekend nog ergens anders dusjah

dus veel kank er nie over zeggen, had anders ook wel graag andere dagen meegemaakt felix kubin en al jammer dak da nie gezien heb

now that's an example of how to use humor to get your point across - in an agreeable way

www.bugklinik.com

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #131 on: April 20, 2011, 10:35:00 PM »
- stromend water op camping zou ook leuker zijn, maar uiteindelijk heb'k zelf altijd genoeg water mee om eens in mijn gezicht te kletsen als ik 3 dagen ergens ben

Stromend water was er anders hoor, er waren douchehokjes met 8 of 10 douches in ;)

Offline pitr

  • Burger King
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1806
  • Karma: +25/-26
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #132 on: April 22, 2011, 02:20:23 PM »
positief:

programmatie
inkleding
sfeer

slugabed had'k wel lievr zondr kakmc gezien mabon..
herbaliser was leuk, goe geswingd :lol:
bongra was verassend strak en oldskoolbreakcoregricht ipv zijn nief darksteptrashmetalgedoe
hidddenwas ook welgesjellig

beatbutcher   :cheer: :love:  :cheer:  :clap:  :cheer:

minder:

campingstage te ver weg (neem daar dan ook nog bij dat op zondag de bar aan die tent ook nog is gedurende tweetal uren werd geslote wegens onderbemanning, chance dat de djs v die stage toch nog aan booze konden gerakn)

téveel flikken, cameras etc, mijn onveiligheidsgevoel is zelden zo groot geweest op n festival..

estaminet

festivalterrein leek me ook wat klein: jan de wilde met op de achtegrond blazende bassen bv

eten, die porties frietjes daar zou nog geen ethioperke moeite vr doen

maar:

ziek goe geamuseerd!!


wel tot dernet koorts gehad van de koude campingnachten

19/04/14: Stoofpot II (w/ Equinox) @ Kavka Jc, A'pen
03/05/14: Champion Sound stage @ For Flavor festival, Buggenhout
17/05/14: Champion sound 'Wild Card Battle' @ Kavka Jc, A'pen

Offline OMFG

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-1
Re: 15-17/04/11 Once Upon A Festival @ Kasteel van Laarne, Laarne
« Reply #133 on: April 24, 2011, 01:48:25 AM »
eten, die porties frietjes daar zou nog geen ethioperke moeite vr doen

idd, ik ben een grote jongen en kon dus bij ieder tentje in de rij om voldoende voedsel binnen te krijgen  :hungry:

Offline superpsilo

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 429
  • Karma: +12/-8

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal