collapse

* Recent posts

Author Topic: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT  (Read 5805 times)

dustrickx

  • Guest
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #60 on: April 09, 2011, 01:11:40 PM »
ben der al voor het begint normaal dus can't help you

skip the damn job :P

Offline PITAMAAT

  • Newbie
  • *
  • Posts: 27
  • Karma: +0/-0
  • hammertime!
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #61 on: April 09, 2011, 04:08:05 PM »
tijdstafel !

ROOM 1 : RECTOR

23.00 – 00.00 SUNNYMUFFINS
00.00 – 01.15 NINJATO
01.15 – 02.00 OMYIGA
02.00 – 03.00 SKIP
03.00 – 04.30 IDEAZ
04.30 – 06.00 IMMUNE VS LUCKY 7



ROOM 2 : STEEGSKE

22.00 – 00.00 REZZ-QR vs KULTIV-8
00.00 – 01.30 DJ SUCKMYDUCK
01:30 – 02.30 TOXICA
02.30 – 04.00 BASHIR
04.00 – 05.30 MURPHY VS DAZED
05.30 – 06.30 CHERNOBYL vs TEK9
06.30 – 07.30 RAKUZA






Wasted-youth-generation-future here we come!

And boy was I right...

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41521
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

dustrickx

  • Guest
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #63 on: April 09, 2011, 08:59:51 PM »
vertrek aan't zuidstation Antwerpen rond tien
kheb twee plekken over als er iemand mee wil call me now 0488232732

dustrickx

  • Guest
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #64 on: April 09, 2011, 09:11:59 PM »
nog één plek

Offline Rakuza

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 415
  • Karma: +4/-3
  • umaisupa
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #65 on: April 09, 2011, 10:22:41 PM »
kziet volledig zitten :)
laatste 3 a 4 weken nie moete spele dus verwacht under maar aan een paar nieuwigheden  :boohoo: ;)

tot straks  :cheer:
((--BITCHES BE BITCHES--))

Offline murphy

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 160
  • Karma: +1/-2
  • tettn
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #66 on: April 10, 2011, 05:29:58 PM »
kvond dit een zeer aangenaam feest  :cheer: gezellig , ni te druk en muzikaal dik in orde !

Bashir was weer n dik feesje ! God i love happy hardcore ^^

ma na n weekendje steegske ben ik wel blij dak terug in men thuishaven vn antwerpen ben :)

28/05/11 | BANGING III brings you a night of awesomenessszz with : Pattern j / Sirio / Eraserhead / Wan Bushi / And the Banging Crew !

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #67 on: April 10, 2011, 06:01:28 PM »
ben ik wel blij dak terug in men thuishaven vn antwerpen ben :)



-Haven van Antwerpen

-mijn thuishaven, Antwerpen

 :P  :mrgreen:

-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Villian

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 524
  • Karma: +3/-3
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #68 on: April 11, 2011, 12:45:30 PM »
Kheb mij kapotgeamuseerd,
Voor het eerst ook een keer een set gespeeld en kwas er vree content van. Ook altijd zalig om veel goeie reacties te horen! Merci daarvoor :) Mss 1 van de dagen mijn set is opnemen en online zetten.

Skip was supervet. Den happy hardcore is ni men ding majah me men zatte botte der wel echt goe op gegaan.

EN DAN: Ik ben mijne gsm kwijtgespeeld (openschuifbare zwarte samsung c3050) en heb er naar gebeld en iemand uit merelbeke ging die normaal zondagavond terug meeneme naar gent maar toen ik die terugbelde was het mijn antwoordapparaat. Moest iemand hier iets van weten of deze persoon zijn gegevens kunnen sturen plz doe!

<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/arkyde/themas-jeugdcriminologie-vs" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/arkyde/themas-jeugdcriminologie-vs</a>

Offline rushroom

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 549
  • Karma: +11/-24
  • Administrator
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #69 on: April 11, 2011, 01:24:12 PM »
Kheb mij kapotgeamuseerd,
Voor het eerst ook een keer een set gespeeld en kwas er vree content van. Ook altijd zalig om veel goeie reacties te horen! Merci daarvoor :) Mss 1 van de dagen mijn set is opnemen en online zetten.

Skip was supervet. Den happy hardcore is ni men ding majah me men zatte botte der wel echt goe op gegaan.

EN DAN: Ik ben mijne gsm kwijtgespeeld (openschuifbare zwarte samsung c3050) en heb er naar gebeld en iemand uit merelbeke ging die normaal zondagavond terug meeneme naar gent maar toen ik die terugbelde was het mijn antwoordapparaat. Moest iemand hier iets van weten of deze persoon zijn gegevens kunnen sturen plz doe!




Zal wrs omyiga zijn , moest daar draaien en is van merelbeke :) zit hier ook op cell dus komt wel good!
Psykotixx Tea party II W/ Charly Linch, Droon,...
18th May , Frontline Gent.

http://www.psykotixx.be

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #70 on: April 11, 2011, 01:44:19 PM »
wreed toffen avond gehad, lekker oldskool bij suckmyduck, goe gaan als altijd bij toxica  :love: en nog harder gaan tijdens men eigen set, weer super publiek en me massas geamuseerd, vollembak euphorie zegt maar . murphy en dazed was wel lekker rechtendoor trekken. nadien ist allemaal wa waziger, cherno en tek9 waren weer aangenaam en rakuza ook, goe scheef nog wa plaatjes gedraaid dan nog alleen spijtig da opt einde maar ene kant werkte. nu ne major maandaghangover  :doh:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Mr Bad Monkey

  • just a monkey
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1313
  • Karma: +58/-45
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #71 on: April 11, 2011, 02:44:56 PM »
wreed toffen avond gehad, lekker oldskool bij suckmyduck, goe gaan als altijd bij toxica  :love: en nog harder gaan tijdens men eigen set, weer super publiek en me massas geamuseerd, vollembak euphorie zegt maar . murphy en dazed was wel lekker rechtendoor trekken. nadien ist allemaal wa waziger, cherno en tek9 waren weer aangenaam en rakuza ook, goe scheef nog wa plaatjes gedraaid dan nog alleen spijtig da opt einde maar ene kant werkte. nu ne major maandaghangover  :doh:

Als ge te hard in het rood speelt valt er in het steegske altijd één kant uit (remember bong-ra)...
Next Monkey Live:

08.11.13 Bankizz @ Brussel
15.11.13 Subconnections @ Nijmegen (NL)
06.12.13 TBA @ Beverlo

http://soundcloud.com/mr-bad-monkey

Offline omyigacore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 223
  • Karma: +9/-4
    • feesboek
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #72 on: April 11, 2011, 03:08:38 PM »
Kheb mij kapotgeamuseerd,
Voor het eerst ook een keer een set gespeeld en kwas er vree content van. Ook altijd zalig om veel goeie reacties te horen! Merci daarvoor :) Mss 1 van de dagen mijn set is opnemen en online zetten.

Skip was supervet. Den happy hardcore is ni men ding majah me men zatte botte der wel echt goe op gegaan.

EN DAN: Ik ben mijne gsm kwijtgespeeld (openschuifbare zwarte samsung c3050) en heb er naar gebeld en iemand uit merelbeke ging die normaal zondagavond terug meeneme naar gent maar toen ik die terugbelde was het mijn antwoordapparaat. Moest iemand hier iets van weten of deze persoon zijn gegevens kunnen sturen plz doe!




Zal wrs omyiga zijn , moest daar draaien en is van merelbeke :) zit hier ook op cell dus komt wel good!

heunk; ik ben idd oorspronkelijk van Merelbeke maar ik weet van niks over uw GSM, sorry tzal iemand anders zijn  :)
soundcloud.com/omyiga
soundcloud.com/omyigacore

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #73 on: April 11, 2011, 04:09:40 PM »
wreed toffen avond gehad, lekker oldskool bij suckmyduck, goe gaan als altijd bij toxica  :love: en nog harder gaan tijdens men eigen set, weer super publiek en me massas geamuseerd, vollembak euphorie zegt maar . murphy en dazed was wel lekker rechtendoor trekken. nadien ist allemaal wa waziger, cherno en tek9 waren weer aangenaam en rakuza ook, goe scheef nog wa plaatjes gedraaid dan nog alleen spijtig da opt einde maar ene kant werkte. nu ne major maandaghangover  :doh:

Als ge te hard in het rood speelt valt er in het steegske altijd één kant uit (remember bong-ra)...

ja nee ene platenspeler werkte maar, raar genoeg op alle kanalen
ma tkan ook aan de algemene scheefheid van mezelf en de andere probeerders hebben gelegen :mrgreen:
« Last Edit: April 11, 2011, 04:13:32 PM by Bashir »
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline rushroom

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 549
  • Karma: +11/-24
  • Administrator
Re: 09/04/11 DURUM DELUXE @ Steegske vs Rector, GENT
« Reply #74 on: April 11, 2011, 04:33:08 PM »
wreed toffen avond gehad, lekker oldskool bij suckmyduck, goe gaan als altijd bij toxica  :love: en nog harder gaan tijdens men eigen set, weer super publiek en me massas geamuseerd, vollembak euphorie zegt maar . murphy en dazed was wel lekker rechtendoor trekken. nadien ist allemaal wa waziger, cherno en tek9 waren weer aangenaam en rakuza ook, goe scheef nog wa plaatjes gedraaid dan nog alleen spijtig da opt einde maar ene kant werkte. nu ne major maandaghangover  :doh:

Als ge te hard in het rood speelt valt er in het steegske altijd één kant uit (remember bong-ra)...

ja nee ene platenspeler werkte maar, raar genoeg op alle kanalen
ma tkan ook aan de algemene scheefheid van mezelf en de andere probeerders hebben gelegen :mrgreen:

Heeft hendrik daar niets over gezegd ?
Wij hadden vrijdag ons feest daar en toen was het al dat de ene platenspeler niet werkte ..
Ie had nog een vervang platenspeler gezet maar die deed ook .. niets ..  :lol:

+ de ene kant vn de boxen deden bij ons ook opt einde niet te veel meer ,
hebben we bij de opkuis gemerkt dat er een of andere pipo een kabel had uitgetrokken van de onderste rechterbox ..
Psykotixx Tea party II W/ Charly Linch, Droon,...
18th May , Frontline Gent.

http://www.psykotixx.be

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal