Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
in je playlist op dat driehoekje links vanboven duwen -> view -> swap panels
Heb je al tetten gezien?
en de live mode van fruity wie gebruikt da nu komaan zeg
akkused, ik heb fruity ni voor mij dus kan mij vergisse want mijn geheugen is uitsluitend visueel, maar het gaat inderdaad op een simpeldere manier. Open u piano roll in het heele fruity venster en copy paste zou moete werken. of anders selecteerde u noten met de roode balk in piano roll venster en duwt ge op de magische toetsten ctrl+C, en vervolgens op ctrl + V om ze te plakken in de piano roll naar keuze.
Quote from: wan bushi on August 10, 2009, 12:10:39 PMakkused, ik heb fruity ni voor mij dus kan mij vergisse want mijn geheugen is uitsluitend visueel, maar het gaat inderdaad op een simpeldere manier. Open u piano roll in het heele fruity venster en copy paste zou moete werken. of anders selecteerde u noten met de roode balk in piano roll venster en duwt ge op de magische toetsten ctrl+C, en vervolgens op ctrl + V om ze te plakken in de piano roll naar keuze. neen.hij bedoeld iets anders. copieren van ene project, een andere project openen en daarin pasten.antwoord is vrij simpel:-in de piano roll klik je links vanboven op dat pijltje.-FILE - Save Score As-open nieuw project-ga terug naar de piano roll en klik terug links vanboven op dat pijltje-FILE - Open Scoreet voila
neen.hij bedoeld iets anders. copieren van ene project, een andere project openen en daarin pasten.antwoord is vrij simpel:-in de piano roll klik je links vanboven op dat pijltje.-FILE - Save Score As-open nieuw project-ga terug naar de piano roll en klik terug links vanboven op dat pijltje-FILE - Open Score
mishein heb ik een uber pc, maar bij mij als ik iest copieer onthoud hij dat ook als je een nieuw project opent. Dat geld trouwens voor alles wat met copy paste te maken heeft, van cubase tot en met word en exell. zolang je het programma maar ni volledig sluit.na