collapse

* Recent posts

Author Topic: 24 - 25 - 26/6/2011 Peer Pressure summer kick-off @ Oude zoo van Doornzele  (Read 23688 times)

Offline stefanzmk

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 114
  • Karma: +7/-1
  • Mind Your Head
    • stefan*zmk@myspace
ik dacht ook dat het een kleinere tent was...
Maar het bleek echt dezelfde tent te zijn al vorig jaar!

Echt weer massa's respect naar de organisatie!
Jullie hebben het weer voor elkaar gekregen, de evolutie tenopzichte met vorig jaar was echt heel duidelijk! Echt heel vet...

Bedankt!

Offline kros

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 456
  • Karma: +8/-8
  • i told you i was harcore
idd was zwaar vet!!
die monitoring en installatie om te draaien was extreem deftig lol, 4 monitors echt tkon nie beter
ben gans het weekend bijna nie uit die tent geraakt eigenlijk twas er veels te goe naar mn gedacht, wel blijkbaar wa interessante dingen gemist ach ja

heb me massas goe gehad hehe


big up
now that's an example of how to use humor to get your point across - in an agreeable way

www.bugklinik.com

Offline pitr

  • Burger King
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1806
  • Karma: +25/-26
proficiat om het te doen, zo'n festival, zo'n line-up, echt supervet!! ook superchille flikke en security

minder kantjes: soun din tent vond'k ma nix, ma één kassa? , ma één standje drankbonnekes?, amper bankskes of zitplekken anders dan de grond

nuja, ik kw&am vr de muziek en moet zeggen da'k teleurgesteld naar huiis ben gegaan (om 3u al de vrijdag) juist coco bryce was megavet en slugabed zijn eerste uur ook.

'k heb me wel zalig geamuseerd en goe wa bekend volk v lang geleden tegengekomen, dus da viel goe mee!
19/04/14: Stoofpot II (w/ Equinox) @ Kavka Jc, A'pen
03/05/14: Champion Sound stage @ For Flavor festival, Buggenhout
17/05/14: Champion sound 'Wild Card Battle' @ Kavka Jc, A'pen

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
(om 3u al de vrijdag)
Ja de lierboys zijn ook nt meer wa ze geweest zijn he :P .
Nog s merci voor den overschot he ;)

Offline Villian

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 524
  • Karma: +3/-3
(om 3u al de vrijdag)
Ja de lierboys zijn ook nt meer wa ze geweest zijn he :P .
Nog s merci voor den overschot he ;)

bwaa, khem daar toch me ene van lier 3 dage ons kapotgefeest. De pitr is gewoon ne platte, als de platte muziek gedaan is issem dan ook weg  :lol:
wel vroeg naar huis ze manneke, plaid en global goon moeste ni zien ofwa? Was nochtans de moeite!
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/arkyde/themas-jeugdcriminologie-vs" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/arkyde/themas-jeugdcriminologie-vs</a>

Offline pitr

  • Burger King
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1806
  • Karma: +25/-26
(om 3u al de vrijdag)
Ja de lierboys zijn ook nt meer wa ze geweest zijn he :P .
Nog s merci voor den overschot he ;)

bwaa, khem daar toch me ene van lier 3 dage ons kapotgefeest. De pitr is gewoon ne platte, als de platte muziek gedaan is issem dan ook weg  :lol:
wel vroeg naar huis ze manneke, plaid en global goon moeste ni zien ofwa? Was nochtans de moeite!

ha, plaid de moeite
wa hadde gij  gestoke man? zo mogelijk nog erger als op bangface twee jaar terug
(ma bon, nu weet'k wel wat vr u 'niet-platte-muziek' is :lol: ;)

@ crtm: welcome, hope you enjoyed 'em :)


sebiet is vertrekken richting platte muziek op fusion sé ;P
19/04/14: Stoofpot II (w/ Equinox) @ Kavka Jc, A'pen
03/05/14: Champion Sound stage @ For Flavor festival, Buggenhout
17/05/14: Champion sound 'Wild Card Battle' @ Kavka Jc, A'pen

Offline Leftchest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 314
  • Karma: +1/-3
  • cave in
    • www.peerpressure.be
 :clap:

Offline phobiak

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 389
  • Karma: +10/-10
  • HOW RUDE!
    • narcosis
@pitr, vrijdag vertrekken ten 3n en zeggen dat u muziek nie was is wel heel kort door den bocht

alle opmerkingen hierboven zijn zeker terecht en we zullen er dan ook volgend jaar rekening mee houden

peace

Offline matte

  • Backstagers
  • Jr. Member
  • *****
  • Posts: 81
  • Karma: +4/-5
Zalig festival, echt sjieke momenten gehad.
Muzikaal toch wel paar dingen ontdekt: pupkulies and rebecca, analogik, kombinat 100.
Die goa zondagmorgen was echt wel derover man man :hippy:
Jammer dat nog een jaar is naar de volgende

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
tof weekendje gehad daar. de vrijdag was gezellig, toen we toekwamen was der leuke muziek in den bos, zo wa dubstep, balkan, fidget en nog ne hoop door mekaar, was wel vetjes.
nadien boyswithoys gecheckt en was weer overdreven zalig setje. spijtiggenoeg is de rest van de avond nogal vaag ma kvond het wel goei muziek. vaag en plots einde van den avond ook ma wel geestig.
tweeden dag spijtiggenoeg maar de laatste 10min van den dub meegemaakt en dan daarna maar naar den acid gegaan en daar gans de avond gebleven. tof en goei muziek. just die laatste da speelde (kweet nimeer wie, kheb het denk ik verdrongen ofzo), da was echt afschuwelijk slecht, kzen der spontaan van naar de goa gevlucht.
en de goa was natuurlijk geen goei muziek ma wel goe moeten lachen. niemand die kerel me zen tamtam gezien waar dat dan zo een of anderen spirituelen kwam mee op kloppen?
kijk al uit naar volgend jaar  :up:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline d_eus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 139
  • Karma: +4/-6
heel cool weekend, bijna alleen goede muziek gehoord, en zaterdagochtend flowers of intelligence gehoord :wow:

Offline Kain

  • Newbie
  • *
  • Posts: 31
  • Karma: +0/-5
zeer geslaagd weekend , zaterdagmiddag toegekome, pintje openen,tent opzette en gaan feeste.
eerst naar de forest voor wa reggae en shizzle en dan s'avonds naar de tent voor den acidcore , heel de nacht blijve gaan :cheernutz:,goe geamuseerd en dikke setjes gehoord. tege zondagmiddag poging gedaan om te maffe, ma da was zo overdreven warm in mijn tent :nuts: da ik me veel moeite 2 uurkes geslape heb ofzo . dus dan maar terug naar de forest voor de goa en daar nog gebleven, af en toe is naar de minimal gaan zien maar da was nie mijn ding. tegen zondagnacht alles beginne inpakke en vertrokken.
merci aan de org en zeker tot volgend jaar  :clap: :respect:

minpuntje : schijtcamping : die koeie iets vroeger verplaatsen want ne m² zonder stront was ver te zoeke.

@bashir : ja ik heb diene gezien, we hebbe er nog mee gelachen , die was ver in zijn eigen wereldje aant gaan ze :hippy:
« Last Edit: June 30, 2011, 06:19:30 PM by Kain »

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
was der over! big up aan de org! heb mij echt kapot geamuseerd ,2dage nie goe van geweest zelf lol  :mrgreen:

zaterdagavond toegekome,heeld en acht in die acidtent gestaan,heel de nacht vette sets
dan efkes zwart gat :lol:
dan tege smiddags aan da strand gezete bij die buitestage tot savonds me veel te nice minimal  :slayer:

op naar de volgende :cheer:

sunnymuffins

  • Guest
jup dees was eentje om te herinneren!

eigenlijk niks op aan te merken, buiten de misschien slecht geplaatste camping wc's  :mrgreen:
 
voor de rest goei setje gespeeld, merci aan iedereen voor de support  :cheer:

montgomery clunk liveset van het jaar, zoveel kippevel had ik nimeer gehad sinds ... ?  :hungry: :yeah: Na dat ik dat had meegemaakt was er een permanente smile op mn gezicht geplaasterd!


 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal