Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
We zullen het dan eens uitrekenen é 1229 MB totaal - 756 MB virtueel = 473 MB Fysiek geheugen Waarschijnlijk zit er dus 512 in maar gebruikt uw onboard videokaart daar nog een deel van...
go into the Control Panel, then System, and click the "Advanced" tab. Click on the "Settings" button under the "Performance" heading. Then click on the "Advanced" tab under "Performance Options". Under the "Virtual Memory" heading, you'll see the "total paging size" listed -- this is the amount of virtual memory currently available. Click on the "Change" button to modify your virtual memory settings.
RAM bijsteken ga ik niet doen bij dienen ouwen bak, kga mij gewoon binnenkort ne nieuwe kopen me dunkt... En hoe doe ik dat, Koji? Ben trouwens 25 minuten ver met ASIO, nog geen problemen.
Quote from: Neocortex on December 23, 2010, 11:00:21 AMRAM bijsteken ga ik niet doen bij dienen ouwen bak, kga mij gewoon binnenkort ne nieuwe kopen me dunkt... En hoe doe ik dat, Koji? Ben trouwens 25 minuten ver met ASIO, nog geen problemen.'k hebbet in men post ge-edit, probeert idd eerst is met dien ASIO, als da ni werkt kunde da foefke mee die swap vergroten is proberen (long shot)
Het lijkt me opgelost! Woepie!
Heb je al tetten gezien?