collapse

* Recent posts

Author Topic: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent  (Read 4284 times)

Offline vol_core

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 66
  • Karma: +0/-0
    • I Am Nasty on myspace
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #30 on: November 07, 2010, 11:53:01 PM »
geslaagde avond! heb me erg goed geamuseerd.
er waren wel enkele problemen met één van de draaitafels maar verder liep alles heel vlot.
mensen kwamen redelijk laat toe, piek rond een uur of 3 schat ik en toen was het feest al wel deftig losgebarsten. heb genoten van alle sets, hoogtepunten voor mij waren Little Monster, vet setje! heel gevarieerd, veel mashups, super selectie en goed gemixt, amens all the way!
en Atiq; 1,5u crossover live set tussen dubstep, dnb, jungle, rave en core
16bit, dom&roland en dolphin in één set =  :slayer:
2Times heeft me verrast; speelde alleen maar eigen producties en zaten echt vette stukken tussen

Tropmanga & Mèche waren goed zoals altijd, die mannen kunnen mixen!  :respect:
Zelf afgesloten, met een jungle / core setje, heb mij super geamuseerd achter de decks en t publiek leek t ook te apprecieren. veel bangface hardcrew gezichten vooraan ^^
ook nen dikke merci aan vj BeeldZonderNaam om ons heel den avond van vette visuals te voorzien, heb er veel positieve reacties op gekregen! :clap:
en over het algemeen hing er nen erg goeie vibe op het feestje, veel chille mensen en eigenlijk ni echt problemen tegengekomen

'k Was toch wel wat teleurgesteld in dit feestje. Gans de dag zitten uitkijken naar een avondje jungle en dan bleek het eerst reggae-ragga te zijn en daarna meer dubstep-drumnbass. Heel af en toe kwam er wat jungle door, maar tegen 3u was ik het toch beu en ben ik gewoon voort gegaan. Gehoord dat er de rest van 't feestje ook niet echt volop jungle geworden is. Wel jammer, want toch nog wat teleurgestelde mensen gehoord.

er is op heel de avond geen enkele reggae-ragga plaat gedraaid, Atiq heeft inderdaad eerst dubstep en dan drum&bass gespeeld, als je iets langer had gebleven had je nog rave, raggajungle en raggacore gehoord in diezelfde set. alle andere dj's hebben vooral jungle gespeeld dus heb best moeite met te volgen in je redenering.

in ieder geval merci aan iedereen die is komen feesten, draaien, helpen,
twas echt een plezant feestje!

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #31 on: November 08, 2010, 12:17:11 AM »
Toch vreemd dat ik niet de enige was die er zo over dacht dan. En om 3u was daar echt nog niet zoveel volk dus als dat al de piek van de avond was, vond ik het maar een vrij lage opkomst. Als jij daar tevreden mee bent, dan ligt jouw lat duidelijk ook niet bepaald hoog. Blij dat jij je geamuseerd hebt, maar ik vond het niet zo goed (en ik heb veel mensen die anders volop staan geven, zien stilstaan ook).

En ja, die genres, daar kan je altijd over blijven discussiëren. Wat voor mij een vette jungleset is, is er voor mij niet uitgekomen. Als er per dj anderhalf uur voorzien wordt en die dj na een half uur nog bezig is met iets anders dan jungle draaien dan heb je in mijn ogen al een vierde van de tijd verspild. Intro's zijn cool en een opbouw kan ik altijd appreciëren, maar dit was voor mij te traag qua opbouw. Tjah, dan haak ik af. Was het vette jungle geweest, dan had ik daar nog enkele uurtjes willen blijven staan ze.

Offline vol_core

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 66
  • Karma: +0/-0
    • I Am Nasty on myspace
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #32 on: November 08, 2010, 01:09:29 AM »
Toch vreemd dat ik niet de enige was die er zo over dacht dan. En om 3u was daar echt nog niet zoveel volk dus als dat al de piek van de avond was, vond ik het maar een vrij lage opkomst. Als jij daar tevreden mee bent, dan ligt jouw lat duidelijk ook niet bepaald hoog. Blij dat jij je geamuseerd hebt, maar ik vond het niet zo goed (en ik heb veel mensen die anders volop staan geven, zien stilstaan ook).

En ja, die genres, daar kan je altijd over blijven discussiëren. Wat voor mij een vette jungleset is, is er voor mij niet uitgekomen. Als er per dj anderhalf uur voorzien wordt en die dj na een half uur nog bezig is met iets anders dan jungle draaien dan heb je in mijn ogen al een vierde van de tijd verspild. Intro's zijn cool en een opbouw kan ik altijd appreciëren, maar dit was voor mij te traag qua opbouw. Tjah, dan haak ik af. Was het vette jungle geweest, dan had ik daar nog enkele uurtjes willen blijven staan ze.


met een piek rond 3 uur bedoel ik dat er toen veel mensen zijn beginnen toekomen, we hebben verspreid over de avond rond de 150 feestgangers over de vloer gehad wat voor een jungle-minded feest zonder echt bekende headliners niet slecht is en je weet op voorhand dat je de lat niet hoger moet leggen voor dit soort feest. ik heb me inderdaad erg goed geamuseerd en ook enkel positieve reacties gekregen, als je dan enkel lachende gezichten voor je ziet is het wel logisch dat het voor mij een geslaagd feest is. maar misschien ligt jouw definitie voor een geslaagd feest net anders. lijkt me ook logisch wanneer een producer meerdere genres creëert + een eigen label heeft dat hij hier ook iets van los laat op het publiek. ik en vele anderen vonden net die overgang tussen stijlen erg vet en vernieuwend, het is helaas onmogelijk om aan ieders smaak te voldoen. kvind het alleen jammer dat je een avond vrij negatief samenvat waarop je jungle verwacht wanneer je eigenlijk al voor de echte (jungle)headliner vertrekt. ben blij dat ik toch al enorm veel andere reacties gehoord heb.

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #33 on: November 08, 2010, 10:13:08 AM »
sjah, get jungle en get jungle é

Ik blijf ook vaak op mijn honger zitten op jungle feesten, ook mét jungle headliners zoals twinhooker en consoorten. Meestal wordt er idd vooral dnb gespeeld, en op het einde wordt mijn jungle-honger pas bevredigd.

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #34 on: November 08, 2010, 12:41:35 PM »
twas tof, content da ik gegaan ben. qua jungle niet echt te klagen gehad, ik was eerder content da er wa afwisseling was. atiq was een chique setje ma vooral wolf opt einde was dik losgaan
en gezellig wast daar ook wel vanvoor
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #35 on: November 08, 2010, 12:47:20 PM »
Denk je niet dat je het ook te persoonlijk opneemt? Aléja, er worden hier constant commentaren in feesttopics gegeven waarin bepaalde mensen klagen over de dj's of over de sfeer of wat dan ook.

En ja, ik kwam er niet in voor de - zoals jij het noemt - echte headliner aan bod kwam, dus ik ga daar ook niet nog 2u staan staan. En als dat anders het geval is, heb ik nog wat volk om mee te staan kletsen buiten om die tijd te doden, maar die was er nu niet. Misschien moet ik gewoon ander volk leren kennen ofzo, wie weet.

Ik vind het gewoon zonde dat er tegenwoordig op veel feestjes de hoofdmuziek van de avond er pas doorkomt tegen 3-4u. Als ik een ganse dag gewerkt heb en mij kan bezighouden tot 23u om wakker te blijven om naar het feestje te vertrekken en dan nog eens 4u mij moet bezighouden op het feestje zelf om te horen waarvoor ik kwam... Tjah, dan is dat voor mij te lastig. Ik neem geen drugs waardoor ik 4u van de wereld kan zijn ondertussen.

Offline tropmanga

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 102
  • Karma: +4/-6
    • JUNGLE TRAIN
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #36 on: November 08, 2010, 08:00:19 PM »
euhm...
alle sets waren jungle buiten die van AtiQ en Wolf (gedeeltelijk).

om eerlijk te zijn had ik van AtiQ wat meer verwacht, dubstep op een jungle feest?
Ik heb van redelijk wat mensen gehoord dat AtiQ volk heeft doen weggaan, wat heel jammer is, maar in feite kunde ze het echt ni kwalijk nemen...kvin da zelf ook ni passen...

2times was echt vet imo!

Little Monster was de beste, full raggajungle set, zoals de bedoeling was..
veeel goeje dingen over gehoord!
Next time wa meer oldskool!!!



dustrickx

  • Guest
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #37 on: November 08, 2010, 08:19:36 PM »
atiq  :cheer:

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #38 on: November 08, 2010, 11:03:58 PM »
Als ik een ganse dag gewerkt heb en mij kan bezighouden tot 23u om wakker te blijven
ipv u bezig te houden om wakker te blijve, gewoon nt wakker blijven en powernapke doen, does wonders :shhh: :P ;)

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #39 on: November 08, 2010, 11:51:28 PM »
't Is niet dat ik moe was ofzo é. Ik hou er gewoon niet van om ergens toe te komen en nog 3u te moeten wachten op ambiance. En ik was ook niet in de mood om in mijn zetel te blijven hangen. Misschien ligt het gewoon allemaal wel aan mij.  :rolleyes:

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #40 on: November 09, 2010, 12:14:50 AM »
Misschien ligt het gewoon allemaal wel aan mij.  :rolleyes:
wss wel moeilijk geval :P  :mrgreen:

Hendrok

  • Guest
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #41 on: November 09, 2010, 11:11:56 AM »
En als dat anders het geval is, heb ik nog wat volk om mee te staan kletsen buiten om die tijd te doden, maar die was er nu niet. Misschien moet ik gewoon ander volk leren kennen ofzo, wie weet.
:snooty: :hand:

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #42 on: November 09, 2010, 01:56:11 PM »
om eerlijk te zijn had ik van AtiQ wat meer verwacht, dubstep op een jungle feest?
Ik heb van redelijk wat mensen gehoord dat AtiQ volk heeft doen weggaan, wat heel jammer is, maar in feite kunde ze het echt ni kwalijk nemen...kvin da zelf ook ni passen...
+1

k vond het niet zo heel speciaal
maar 't is nu ook nie alsof ik mij nie geamuseerd heb
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Miauw

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2163
  • Karma: +53/-54
    • smoelboek
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #43 on: November 09, 2010, 04:49:08 PM »
En als dat anders het geval is, heb ik nog wat volk om mee te staan kletsen buiten om die tijd te doden, maar die was er nu niet. Misschien moet ik gewoon ander volk leren kennen ofzo, wie weet.
:snooty: :hand:

kversta haar volledig :P
\^-^/               ROESBAAN               \^-^/

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11033
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 05/11/10 Nasty Pressure @ Frontline, Gent
« Reply #44 on: November 09, 2010, 06:48:17 PM »
 :mrgreen:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal