collapse

* Recent posts

Author Topic: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)  (Read 7995 times)

Offline rEvolver

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 114
  • Karma: +7/-7
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #75 on: May 16, 2011, 11:11:02 PM »
I:GOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

zweten gelijk zot in da klein zaaltje

bangelijk weekend

brain damage

:love:


"When the going gets weird, the weird turn pro."
-Hunter S. Thompson

Offline pitr

  • Burger King
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1806
  • Karma: +25/-26
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #76 on: May 17, 2011, 01:23:01 AM »
alle  core in de queen owa?
19/04/14: Stoofpot II (w/ Equinox) @ Kavka Jc, A'pen
03/05/14: Champion Sound stage @ For Flavor festival, Buggenhout
17/05/14: Champion sound 'Wild Card Battle' @ Kavka Jc, A'pen

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #77 on: May 17, 2011, 10:20:53 AM »
nope fish & fury, atari, bong-ra bvb in de bang room

't was echt retevet!

een paar vrij lastige set-clashes zoals fish/fury en droon tegelijk, luna-c  en stivs, bong-ra en fff  :doh:

teveel goeie shizzle om op te noemen, enkele uitschieters voor mij:
- DNA en the Bells van Jeff Mills, pure nostalgie
- Limewax, gene second stilgestaan
- Droon die naar mijn bescheiden mening veel beter was dan hellfish en fury
- de pool party  :mrgreen:
-  ATR, Otto, Luna-c en Bong-ra achter mekaar, allemaal gestoord goe en bong-ra met een dikke streep metal  :slayer:
waaronder mashups van mijn favoriete bands  :love: set van 't weekend voor mij
- I:Gor die iedereen int cafe omver heeft geblazen, t was precies ne 2e poolparty maar dan mee zweet ipv water :P
- Ceephax acidheld :cheer: Sydney's Sizzler ftw!
- Dien beatboxer  :eek: Reeps One denk ik, fok die was goe!
- Leftfield, trancy shizzle  :wow:

Nu keelpijn en een fucked up bioritme en een kutgevoel da 't weer een jaar ga duren voor ik er weer kan staan... Ma 't was et echt wel dubbel en dik waard!

Ahja en volgens saint-acid waren de kankerhollanders met meer dan ons belgen vandejaar (ge zou het aan het volume nie gezegd hebben  :mrgreen:) dus euh, volgend jaar met meer meegaan e peepz!  ;)

 
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #78 on: May 17, 2011, 12:51:45 PM »
Vrijdag stevige Jungle opener gehad met:
- Dave Skywalker, Bizzy-B, Equinox
- Soundmurderer was niet normaal beestig.
- idem dito Limewax
- Jeff Mills suckte zwaar (in vergelijking met setjes 10 jaar geleden)
- dan 1000x liever Dj Pierre (niet normaal zwaar & donker voor een House-godfather)
- Kanji kinetic de maxx als afsluiter voor mij... dan gecrashed.

Zaterdag

- Squire of Gothos de perfecte opener.
- Nog stuk van ATR gezien: Alec als Dj met geupdate muziek! Beter dan old-school ATR imo.
- Luna-c de grote verassing voor mij: Beestige hardcore met maar licht "happy hardcore" toetsen.
- Bong-Ra old school setje was dik te doen.
- 030303 raveteam: onnozele hollanders met ouwe gabberplaten. Lachen!
- Igor: stevig, maar ik had geen zin meer in de sweatpitt.

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #79 on: May 17, 2011, 04:11:59 PM »
yow Tim, waar zat gij, gast!

Ben er maar 1 avondje geweest, (da kan dus eh, vrijdag na u werk gaan raven in engeland en dan nog ne ganse zaterdag en zondag thuis shit doen, zot in feite) 'k peis dak den allereerste was om weer te vertrekken van bangface.. maar bon, kpeist dak het wel begrepen heb, was de max, vooral al het volk da ge tegenkomt da ge al lang ni meer gezien hebt, 'k peis dak 50 keer "kende mij nog" gehoord heb. daar is mijn kopke echt ni op voorzien ze, moest constant door spae en time flitsen om faces bij tours te plaatsen, israeliers, amerikanen, ieren, etc etc.. en dan heb ik er nog een gans pak gemist, barcelona posse dak gemist heb, Tim en andere belgen, etc etc. mss daarvoor dak wel nog wa langer had willen blijven, s' morgens door de bungalowparks zwerven was we het grappigste, zeer bizar. zeker als ge volledig nuchter zijt.. allee, nuchterder..

kwa muziek.
pff, beeke jaded, niks ontdekt ofzo, kanji kinetic heb ik gemist, te veel aan socializen, which I don't regret..
maar monster x vind ik toch altijd vree goe in feite..

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #80 on: May 17, 2011, 04:19:34 PM »
Ah, ja, ook, mijne set.. gans den tijd gasten aan mijn schouders "yow are you droon, when do you play" Ik uitleggen, 4 uur, the pub, bla bla.. Ik dacht, wow, da kot gaat daar ontploffen vant volk, heh, die waren daar allemaal ni ze, tsjoolders... ma kom, 't zat toch 2/3e vol ofzo, en toch vree excited tot een rij of 3 diep, eigenlijk mss wel de meest excited crowd in een jaar of meer, ge staat er ook vree dicht bij in de queen vic, das is wel de max aan het klein zaaltje.. raar o; dan allemaal volk van int steegske en de kaka te zien, beeke nen timewarp headfuk

goe setje gespeeld, usual styles, maar 'k had mij wa ingehouden kwa zuip dus was wel strak genoeg denk ik. goeie sound ook leek mij.. 'k had toch wa reacties van mensen die het nog nooit hadden gehoord, da zijn altijd de leukste.. ze mogen mij zeker terug vragen, en dan blijf ik wel het weekend peis ik.


Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #81 on: May 17, 2011, 04:25:36 PM »
Ah, ja, ook, mijne set.. gans den tijd gasten aan mijn schouders "yow are you droon, when do you play" Ik uitleggen, 4 uur, the pub, bla bla.. Ik dacht, wow, da kot gaat daar ontploffen vant volk, heh, die waren daar allemaal ni ze, tsjoolders...
hellfish en fury speelden boven op 't zelfde moment... 'k veronderstel dat er veel volk daarnaar gaan zien is mee dat die bekender zijn dan gij. Ze hadden wel ongelijk imho  ;)

Quote from: droon
ze mogen mij zeker terug vragen, en dan blijf ik wel het weekend peis ik.
Ge zou het u alvast nie beklagen :twisted:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline dskjt

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 456
  • Karma: +10/-10
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #82 on: May 17, 2011, 04:29:20 PM »
zalig weekend gehad

van muziek, vrijdag besten dag, dj pierre  :hungry: :yeah:
zaterdag atari, dikke show

en voor de rest, de sfeer, blijft toch iets speciaal

volgend jaar terug, hopelijk wel me nen iets betere line-up

Offline murphy

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 160
  • Karma: +1/-2
  • tettn
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #83 on: May 17, 2011, 04:56:25 PM »
kben blij dak terug thuis ben ma toch me pijn in het hart ze  :boohoo:

kheb mij zot goe geamuseerd met die inflatebles zelfs n kostuum uit gemaakt ^^

en muzikaal zat ook veel goe , thans dak van den eersten avond ni veel kan herinneren !

aja en als toevallig iemand nen legerhelm heeft gevonden waar op staat gespoten BANGING CREW
en vanachter sgt. Murphy ds die van mij en ge krijgt n beloning as ik die terug krijg ( kans is klein ma die helm heeft mij goe geholpen tijdens opblaasgevechten

volgend jaar zowiezo terug !!!  :cheer:
28/05/11 | BANGING III brings you a night of awesomenessszz with : Pattern j / Sirio / Eraserhead / Wan Bushi / And the Banging Crew !

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #84 on: May 17, 2011, 04:56:53 PM »
yow Tim, waar zat gij, gast!
LA-LA-LAND  :wow:

Chrissy wel goeien dag gezei, maar te scheef om te beseffen dat ik ook naar jou opzoek was...


Offline Slash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1489
  • Karma: +88/-76
  • Bleh!
    • Foggy
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #85 on: May 18, 2011, 12:33:43 PM »
Twas  :cheer:
Bleh!

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #86 on: May 18, 2011, 12:50:45 PM »
amai weer beestig weekend gehad, totaal fucked up en derna totaal destroyed. opeens was het zondagmiddag, bijna gedaan en den eerste keer een klopke. totale verwarring van alles wat voordien gebeurd is, kdacht echt dat we nog maar zaterdag waren. wel ne zure om dan te beseffen dat al de laatsten avond was maar hij was het ook nog waard, kdenk de beste afsluitavond van de laatste 3 jaar.
muzikaal was het (weer) te weinig happy toestanden voor mij maar diegene die er waren zat wel in orde en de schade meer dan ingehaald op de chalet (hopelijk niet tot wanhoop van sommige mensen :mrgreen:). eigelijk weeral veel te weinig gaan zien, of veel niet echt super op de muziek gelet wegens teveel gerave ahja. eerste avond was den dave weer dik in orde, mark II iets minder dan vorig jaar ma weer tof. voor de rest weet ik niet zo veel meer wegens programma kwijt. hixxy was wel vet (ahja) maar kvond dat de nummerkeuze plezanter kon, beetje meer onnozeliteit erin. droon en fff ook massas vet, spijtig wel dat het in da klein zaaltje was, toch ni men favoriet voor te feesten. luna-c was weer massas vet, ma precies de minste van de 3 keer da ik em gezien heb. ook wa serieuzer dan anders. ma bij nader inzien heb ik ver gans het weekend lopen zagen da ik alles te serieus vond dus ik kan der ook compleet naast gezeten hebben. laatsten avond herinner ik mij nog het meeste van de muziek, luke vibert was zalig, was echt de muziek da ik toen nodig had. leftfield kon ook mee in da rijtje, wist ni echt aan wat mij te verwachten maar was lekker dansbaar. en dan nog wa goeien dnb van de saint acid, lag me ook wel ma nog wa meer happy opt einde van zen set had wel vet geweest ma bon ja daarover zit ik precies wa op een wirreke.

spijtig wel dat er pas zondag zoveel glowstyx waren, die maken me altijd zo blij :sad:
ma wel bedankt aan alle toffe mensen, what a weekend!!! :love:


- 030303 raveteam: onnozele hollanders met ouwe gabberplaten. Lachen!

damn die stonden zwaar op men lijstje maar de avond zelf compleet uit het oog verloren
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #87 on: May 18, 2011, 02:24:01 PM »
muzikaal was het (weer) te weinig happy toestanden voor mij maar diegene die er waren zat wel in orde en de schade meer dan ingehaald op de chalet (hopelijk niet tot wanhoop van sommige mensen :mrgreen:)
:mrgreen: :mrgreen: :lol: :nuts: :hand: :whistle:

spijtig wel dat er pas zondag zoveel glowstyx waren, die maken me altijd zo blij :sad:
ja e vorig jaar hadden ze nog een excuus met dien vulkaan, maar 'k vond ook dat de eerste 2 dagen het veel minder inflatable-, bordjes- en glowstickfest was dan de voorgaande editie. Ma 'k heb et echt nie aan mijn hart laten komen zenne.   

ma wel bedankt aan alle toffe mensen, what a weekend!!! :love:
:love: indeed  :respect:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #88 on: May 18, 2011, 03:27:06 PM »
Ik had het enige bordje dak wou hebben: BELGIAN HARD CREW (en op de achterzijde 'THE BANGFACE VIRUS').

@ Bashir: De happy muziek in de chalet viel vree goed mee. Vooral lachen toen Maxime voor de 6e keer "All my friends are dead..." liet horen tot groot ongenoegen en jolijt van alle andere aanwezigen.

Ik wou wel naar de helft van Droon gaan zien, maar eenmaal in de feeststemming bij Hellfish daar toch niet meer weg geraakt - ook met het idee aan de overdrukke en snikhete zaal beneden.

Qua muziek kan ik eigenlijk moeilijk zeggen welke exact de goeie waren aangezien ik amper op de line-up zitten kijken heb. Vooral de zaterdagavond met Atari Teenage Riot, Bong-Ra, I:Gor enzo waren wel vet. Alleen jammer dat ik daardoor dus Droon en FFF gemist heb.

De poolparty was ook wel extreem wijs om te doen. Nogmaals dank aan Bungholio om mij te overtuigen om mee te gaan naar daar!

Voor mijn part zou het een week mogen duren, maar achteraf zou het des te pijnlijker zijn om in het echte leven terug aan de slag te moeten denk ik.

En heel leuk om massaal veel nieuw volk te leren kennen ook.  :respect:

Offline Hardcore Smiles

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 479
  • Karma: +1/-1
Re: 13-15/05/11 Bangface Weekender @ Camber Sands (UK)
« Reply #89 on: May 18, 2011, 06:20:50 PM »
- 030303 raveteam: onnozele hollanders met ouwe gabberplaten. Lachen!
damn die stonden zwaar op men lijstje maar de avond zelf compleet uit het oog verloren

Die hun afterparty was anders ook wel dik in orde lang leve chalet 69 :-) (de enigste da mocht doorgaan!)

Veel happy shizzle

Nog tot 8u daar gezeten
07-05 B-day Bashment @ Blauwe Kater: Uplift, Sc@r, Toxica, N-flow, MrBadmonkey, Wan Bushi, Stykz vs Speedwagon
22-05 Hardcore Smiles VS King Of The Jungle @ MOD: Luna-C, The Panacea, Twhinhooker & Paulie Wallnuts, Bexxie and Residentz

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal