collapse

* Recent posts

Author Topic: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)  (Read 3689 times)

Offline xr8ed

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 173
  • Karma: +1/-1
  • noisy bastardos
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #30 on: August 29, 2010, 06:41:24 PM »
Bedankt mensen om mijn doorregend trieste zondagnamiddag toch iets of wat van waarde te geven :)
Hahahahaha
 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

lol

Offline Khaoz-Engine

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 896
  • Karma: +5/-11
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #31 on: August 29, 2010, 06:52:46 PM »
ze hadde gwn Stage-tenten moeste opstelle ofzo , kzou nooit een open air geve rond deze tijd  :geek:

Gij nie nee, misschien hadde beter ook gewoon thuis gebleven ipv te zagen over wat gij allemaal zou doen. Als ge weet hoe lang we aan het foefelen hebben geweest om een ietwat deftige waterdichte constructie te maken me het materiaal da voor handen was...

Maar ik zou zo zeggen probeer het zelf maar eens, dan zal ik wel eens me u komen lachen.

Trouwens werchter is toch ook niet overdekt (ja oké de marquee wel) en voor de prijs van die tickets zou da best haalbaar zijn om da te overdekken (en zelfs als het regent zagen ze der nie op).
Maar zoals meestal staan de beste stuurlui aan wal klaar om alle moeite van nen hoop van +10 man af te breken me de grond. Wel ik kijk uit naar den dag da gij ne freeparty geeft! DA GA WA GEVEN  :whistle:

en BTW ben er zeker van da zegmaar de volgende keer da em u zie het wel is recht in u gezicht zal zeggen.

Hoe dan ook me Dixies, PISBAKKEN en nen tap vind ik niet da ge moogt klagen over de faciliteiten op dit feest als ge weet dat het meestal maar wa blikjes bier, fris en water te verkrijgen valt.
Ge moet het dus nie gaan vergelijken me een feest in een jeugdhuis want hier komt zoveel meer bij kijken....
2 volgeladen camionetten (enkel de soundsystem van 013) + een bakkersautoke en nen remorque en nog wa gewone auto's die klein gerief meesleuren. da is wel wa anders als in nen zaal aankomen, pickups aansluiten versterkers opendraaien en beginnen spelen

Just my 2 cents



1. ik moest er spele normaal gezien , maar je hebt gelijk ik had echt moette thuis blijven
 hier is er toch meer feest dan daar ze  :rofl:
2. ik zou nooit een free party geven ,   :nono:
3. ik sta erop tewachte op Zeg Maar te zien  ......ze mer zeker  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Catch me at !

15/08/2012 STRICTLY CORE @ the zoo hasselt
27/08/2012 MGS B DAY BASH @ Minus One Ghent
12/10/2012 DEATHRAVE BENEFIT @ Steegske Ghent
19/10/2012 PHONYRIK 03 LIVE IS LIFE @ Steegske Ghent
20/10/2012 CLUB GOVIO HARDCORE @ Kalmthout
31/10/2012 STRICTLY CORE @ the zoo hasselt
[TBA] ????? UNDER DESTRUCTION 2
31/12/2012 HORIZON & HARD AS FUCK@ Birkenhead UK
05/01/2013 MR ORANGE B DAY @ Kavka Antwerp
28/02/2013  SHOCKWAVES - GHENT STEEGSKE
30/03/2013   A-BOMB:UNDERGROUND - KALMTHOUT JH GOVIO
28/04/2013   P.O.R.N - NL - DEN HAAG - Paard van Troje
10/05/2013   DEATHRAVEvsSCHOKWAVE - GENT - STEEGSKE


http://www.facebook.com/pages/Khaoz-Engine/173606272657351
www.Soundcloud.com/Khaoz-Engine

Mango

  • Guest
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #32 on: August 29, 2010, 08:04:43 PM »
ze hadde gwn Stage-tenten moeste opstelle ofzo , kzou nooit een open air geve rond deze tijd  :geek:

Gij nie nee, misschien hadde beter ook gewoon thuis gebleven ipv te zagen over wat gij allemaal zou doen. Als ge weet hoe lang we aan het foefelen hebben geweest om een ietwat deftige waterdichte constructie te maken me het materiaal da voor handen was...

Maar ik zou zo zeggen probeer het zelf maar eens, dan zal ik wel eens me u komen lachen.

Trouwens werchter is toch ook niet overdekt (ja oké de marquee wel) en voor de prijs van die tickets zou da best haalbaar zijn om da te overdekken (en zelfs als het regent zagen ze der nie op).
Maar zoals meestal staan de beste stuurlui aan wal klaar om alle moeite van nen hoop van +10 man af te breken me de grond. Wel ik kijk uit naar den dag da gij ne freeparty geeft! DA GA WA GEVEN  :whistle:

en BTW ben er zeker van da zegmaar de volgende keer da em u zie het wel is recht in u gezicht zal zeggen.

Hoe dan ook me Dixies, PISBAKKEN en nen tap vind ik niet da ge moogt klagen over de faciliteiten op dit feest als ge weet dat het meestal maar wa blikjes bier, fris en water te verkrijgen valt.
Ge moet het dus nie gaan vergelijken me een feest in een jeugdhuis want hier komt zoveel meer bij kijken....
2 volgeladen camionetten (enkel de soundsystem van 013) + een bakkersautoke en nen remorque en nog wa gewone auto's die klein gerief meesleuren. da is wel wa anders als in nen zaal aankomen, pickups aansluiten versterkers opendraaien en beginnen spelen

Just my 2 cents



1. ik moest er spele normaal gezien , maar je hebt gelijk ik had echt moette thuis blijven
 hier is er toch meer feest dan daar ze  :rofl:
2. ik zou nooit een free party geven ,   :nono:
3. ik sta erop tewachte op Zeg Maar te zien  ......ze mer zeker  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
You can talk the talk, but can you walk the walk?

Goe bezig jongske! Grote uitspraken doen das gemakkelijk, maar zelf ne keer iets proberen in die richting dat is direct boven zen petje gegrepen. Wette kraakt af wa ge wilt hé maar doe da dan op een onderbouwde manier. Want volgens mij beseft gij echt nie hoe complex het regelen van zo'n feest is. Ik ben er ook van overtuigd da niemand het voor mensen zoals gij doet (mensen die dus niet snappen waar een free party om draait).

Gelukkig zijn er wel nog mensen die de inspanningen van een hoop volk weet te appreciëren en die ondanks de "gebreken" op een free party niet meer nodig hebben dan goede muziek, goed afgeregeld geluid en nog wat vrienden om er een onvergetelijke nacht van te maken ondanks de weersomstandigheden.

Mja als da niet volstaat kunt ge natuurlijk voor de legale optie van overal herras hekken, nen inkom van +20 euro een tentje boven uw kop en nen hoop strakke ronny's da voor security speelt gaan.

Ieder zijn ding, maar gij hebt weer ne keer bewezen hoe weinig respect mensen hebben voor de inspanningen van anderen.

Bij deze: Muffy, Dream, Lauwers, Bram, Nick, Steffi, Bert, Sam, ..... merci voor de geweldige zaterdagmiddag! En respect voor het niets aantrekken van de politie en toch te besluiten van een paar uur na het gezever met hun alles terug op te zetten en zo er toch nog het beste van gemaakt hebben!  :respect:

Offline dekloned.be

  • Dekloned.nl / STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1402
  • Karma: +91/-73
  • Iteratie
    • dekloned.be # rekordstore
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #33 on: August 29, 2010, 08:49:05 PM »
You can talk the talk, but can you walk the walk?

Goe bezig jongske! Grote uitspraken doen das gemakkelijk, maar zelf ne keer iets proberen in die richting dat is direct boven zen petje gegrepen. Wette kraakt af wa ge wilt hé maar doe da dan op een onderbouwde manier. Want volgens mij beseft gij echt nie hoe complex het regelen van zo'n feest is. Ik ben er ook van overtuigd da niemand het voor mensen zoals gij doet (mensen die dus niet snappen waar een free party om draait).

Gelukkig zijn er wel nog mensen die de inspanningen van een hoop volk weet te appreciëren en die ondanks de "gebreken" op een free party niet meer nodig hebben dan goede muziek, goed afgeregeld geluid en nog wat vrienden om er een onvergetelijke nacht van te maken ondanks de weersomstandigheden.

Mja als da niet volstaat kunt ge natuurlijk voor de legale optie van overal herras hekken, nen inkom van +20 euro een tentje boven uw kop en nen hoop strakke ronny's da voor security speelt gaan.

Ieder zijn ding, maar gij hebt weer ne keer bewezen hoe weinig respect mensen hebben voor de inspanningen van anderen.

Bij deze: Muffy, Dream, Lauwers, Bram, Nick, Steffi, Bert, Sam, ..... merci voor de geweldige zaterdagmiddag! En respect voor het niets aantrekken van de politie en toch te besluiten van een paar uur na het gezever met hun alles terug op te zetten en zo er toch nog het beste van gemaakt hebben!  :respect:


Offline d4_damager

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 8463
  • Karma: +321/-383
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #34 on: August 29, 2010, 08:50:13 PM »
Echo aant spelen????
Legendarische F1RST!-koning
Officiële F1RST!-koning 2020
Officiële F1RST!-koning 2021
Officiële F1RST!-koning 2022


Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #35 on: August 29, 2010, 09:56:17 PM »
kvroeg mij al af waar ge bleef

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #36 on: August 29, 2010, 10:07:37 PM »
Kvon het echt een HELL  :cheersad:
vanaf 2 uur in de auto zitte omdan te hore als ge aankomt dat er al teveel miserie is ...plus mijn tenen hadden het  ZO KOUD  :wow: :wow: :wow:

dit verminderd mijn flow voor nog is naar een free party tegaan ...bijna altijd gebeurd zoon kutshit :razz:
da de org dan gwn een ALLES van vergunningen inorde brenge /// FOOOCCCCKKKKK :ass:

:eek:
 :lol:
 :rofl:

Echt haha wtf man... 

« Last Edit: August 29, 2010, 10:12:51 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #37 on: August 30, 2010, 12:16:16 AM »
Hey, laat ons zondag even naar da feestje in Recht gaan. Gezellig in den dag, chill muziekske, wa socializen, ...
Uhu, goei plan  :lol:

Na een dik uur rijden, ietske voorbij Luik, al te horen gekregen wa er allemaal aan de hand was. Ma foert, terugdraaien zat er ni in!
Eens ginder de auto netjes op de parking vanvoor aant straat gezet en wat vrienden uit de nood gaan helpen  ;) Daarna in ware stealth-mode de politiecontrole omzeilt. Wat zich uitte in een leuke wandeling door de weien, ware het niet dat er blijkbaar nog moerassen bestaan in de Ardennen. Damn!

Na die toch wel iets te lange moerastocht aant feestje aangekomen... Dooie boel.
Fijn om wa mensen te spreken die ik al een tijdje niet meer gezien had, maar daar bleef het dan ook bij qua positieve ervaringen  :neutral:

Omdat ik daar nuchter rondliep even afgewacht of men hulp nodig was. Maar na een tijdje toch te horen gekregen dat ik maar moest vertrekken. Vond het wel klote, dus ik hoop da iedereen goed en veilig is thuisgeraakt  ;)

Dan maar vertrokken en bij iemand thuis gaan zitten, waardoor het uiteindelijk nog wel een gezellig dagske is geworden  :)

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline dekloned.be

  • Dekloned.nl / STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1402
  • Karma: +91/-73
  • Iteratie
    • dekloned.be # rekordstore
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #38 on: August 30, 2010, 08:42:34 AM »
Echo aant spelen????

Mowah, 'nuff said dacht ik zo. Had er weinig aan toe te voegen.

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #39 on: August 30, 2010, 09:01:20 AM »
@ koaz-engine: JAENETJE  :lol: :lol: Boehoe het koud gehad, had u eigen ewa voorzien e (like DIY)! Even our females are more hardcore than you (and A LOT more), CRYBABY  :rofl:

Ik vond het wel heel fijn, onze sound klonk OPPERVET en ondanks alles toch weer de flikke goe ligge gehad  :twisted:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 28/08/10 - 30/08/10 Bankizz & Borderline soundsystem @ ???, Recht (BE)
« Reply #40 on: August 30, 2010, 09:11:25 AM »
sjeez leg het nu toch keer al lam met het kind af te geven

kleine kinders shit zeg
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal