collapse

* Recent posts

Author Topic: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent  (Read 14256 times)

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #165 on: December 20, 2010, 03:34:33 PM »
twas tof, merci allemaal van te komen!!
aangezien ik voor 3h niet in de zaal zelf ben geweest ni eens gemerkt dat het zo vol was, nekeer na 3h viel mij da alleszins best mee.
muzikaal goed van de eerste setjes kunnen genieten (nihaya tree = lovely :love: en daarna vette junglesetjes gehoord). dan niks meer gehoord wegens kassa enzo tot lfo demon die weer eens fameus ass kickte, echt een van men lievelingscoreproducers, zalige flow in zen set ook. bushi ook weer der goed op, mr orange idem. grootste deel audiotist en begin s3ktor2 gemist ma twas alletwee precies wel dik in orde, zeker nog is merci aan s3ktor2 van te komen vervangen!!
skepsis zen set was voor mij dé bom van de avond, hij heeft het nog den halve zaterdag mogen horen maar ik was der echt wild van!!! das de style :slayer::slayer::slayer:
vant setje van mij en rakuza best content, veel soorten aangesneden en al en mij vooral nog goed geamuseerd. khad precies wel nog een uurke ofzo willen doorgaan ma ja twaren wa kindjes die moe werden en hun lastig begonnen te gedragen dus zijn we het feestje maar gestopt  :rolleyes: (en kheb het daarbij niet op de rest van de organisatie  :lol:)

op naar de volgende (26/02/11)  :cheer: :cheernutz: :cheer:


rakuza en maarten hun setje dan...mss niet zo strak als die van skepsis, maar rakuza zijn platenkeuze was dan wel mijn ding (sorry maarten, maar die gabber en zo... :cheersad: ). De sfeer zat er tijdens hun setje dik in...en dat is uiteindelijk het belangrijkste op een feestje  :cheer:




tijdens mijn set een van de monintors uitgevallen, blijkbaar kabel losgetrokken ofzoiets...der stonden 3 gasten te kijken en uiteindelijk wast e meiske die het gefixt heeft...schaam jullie :p en nog keer merci damy, da humpen is je bij deze meer dan vergeven

tiens nu was ik redelijk zeker dat dat tijdens onze set gebeurd was, tzou toch al moeten lukken dat bij alletwee zo gebeurd is. ma idd damy, merci van da daar wa te fixen  :lol:
« Last Edit: December 20, 2010, 05:12:51 PM by Bashir »
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #166 on: December 20, 2010, 05:55:17 PM »
tiens nu was ik redelijk zeker dat dat tijdens onze set gebeurd was, tzou toch al moeten lukken dat bij alletwee zo gebeurd is. ma idd damy, merci van da daar wa te fixen  :lol:


no prob  :respect:
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #167 on: December 20, 2010, 07:59:20 PM »
monkey was junglistic hardd

lfo demon goohoooo  :hungry:

en bushi weer puur genieten  :love:

audiotist vond ik echt  :slayer: party hardy


ook zeer aangenaam verrast door sektor2  :cheer:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Hendrok

  • Guest
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #168 on: December 20, 2010, 08:45:53 PM »
khad precies wel nog een uurke ofzo willen doorgaan ma ja twaren wa kindjes die moe werden en hun lastig begonnen te gedragen dus zijn we het feestje maar gestopt  :rolleyes: (en kheb het daarbij niet op de rest van de organisatie  :lol:)
gebbet toch nie over mij...? :oops:

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #169 on: December 20, 2010, 08:58:06 PM »
khad precies wel nog een uurke ofzo willen doorgaan ma ja twaren wa kindjes die moe werden en hun lastig begonnen te gedragen dus zijn we het feestje maar gestopt  :rolleyes: (en kheb het daarbij niet op de rest van de organisatie  :lol:)
gebbet toch nie over mij...? :oops:

nee ze, dan was ik het wel geweest da wou stoppen  :P
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Hendrok

  • Guest
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #170 on: December 20, 2010, 09:01:36 PM »
dacht efkes van wel vanwege de gaten in m'n hoofd, m'n alcoholgehalte die avond en da ge al es had gezegd da'k ambetant had lopen doen tijdens uw setje (bij deze nog es sorry daarvoor  :oops:)

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #171 on: December 20, 2010, 09:03:35 PM »
da ge al es had gezegd da'k ambetant had lopen doen tijdens uw setje (bij deze nog es sorry daarvoor  :oops:)
gij zij altij ambetant op feesjes dus da is m ondertss wel al gewoon :P

Hendrok

  • Guest
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #172 on: December 20, 2010, 09:22:23 PM »
bij u doe'k daar wel altijd nog es extra moeite voor... ma blij da ge't hebt opgemerkt  :love:

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #173 on: December 21, 2010, 10:51:20 AM »
vond et nog wel vet, zeker int begin!

Junglefever was toppie, vette plaatjes!!! Lady Lite ook, ma soms bikke teveel vant zelfde. Die hadden eiglik best mogen wisselen op de line-up. Monkey was goed, hoewel ik het nog beter gehoord heb. De intro of het gebrek eraan vond ik iets te bruusk na LadyLite. Teknoist begon vet, ma zwakte toch ma af naar het einde van zijn set toe. LFO Demon was retestrak  :yeah: , Wan Bushi ook

Vanaf dan vond ik et minder worden, jammer dat ieder vet feest de laatste tijd toch vervalt in de laaste uren raggen. Sektor2 vond ik dan weer beter, en daarna dan gaan maffen

Big up RTF!

Offline LSDMARNO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 189
  • Karma: +2/-2
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #174 on: December 21, 2010, 11:13:34 AM »
Goei fiesje wel. Zoals hiervoor iemand vermeld had, vond ik de laatste uren na mr Orange ook niet echt goed. Voor de rest vondek alles wel éél graaf met uitzondering Mr. Bad Monkey, Wan Bushi en LFO. Mr. Orange speitig genoeg niet gezien wegens lange toch naar de bank aan de voorhuid. Daarna suckte het wel een betje vonnek. Nu wask is ni moe in't laat en is de muziek ni men ding. Speitig dak Rakuza vs Bashir nimeer heb gezien want een bekke lache gabber kan der altijd wel in natuurlijk.

Nog meer raggacore olgende keer plz!!!!!!!!

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #175 on: December 21, 2010, 06:05:18 PM »
vond ik de laatste uren na mr Orange ook niet echt goed. Voor de rest vondek alles wel éél graaf met uitzondering Mr. Bad Monkey, Wan Bushi en LFO. Mr. Orange speitig genoeg niet gezien
euh wie vonde dan zo graaf want veel blijven dr dan nt meer over he  :lol:

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #176 on: December 21, 2010, 06:11:01 PM »
 :lol:
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline moetens

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
  • Karma: +0/-2
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #177 on: December 21, 2010, 06:20:58 PM »
Goei fiesje wel. Zoals hiervoor iemand vermeld had, vond ik de laatste uren na mr Orange ook niet echt goed. Voor de rest vondek alles wel éél graaf met uitzondering Mr. Bad Monkey, Wan Bushi en LFO. Mr. Orange speitig genoeg niet gezien wegens lange toch naar de bank aan de voorhuid. Daarna suckte het wel een betje vonnek. Nu wask is ni moe in't laat en is de muziek ni men ding. Speitig dak Rakuza vs Bashir nimeer heb gezien want een bekke lache gabber kan der altijd wel in natuurlijk.

Nog meer raggacore olgende keer plz!!!!!!!!
:think: Goe bezig manneke  :ass:

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #178 on: December 22, 2010, 08:58:51 AM »
Goei fiesje wel. Zoals hiervoor iemand vermeld had, vond ik de laatste uren na mr Orange ook niet echt goed. Voor de rest vondek alles wel éél graaf met uitzondering Mr. Bad Monkey, Wan Bushi en LFO. Mr. Orange speitig genoeg niet gezien wegens lange toch naar de bank aan de voorhuid. Daarna suckte het wel een betje vonnek. Nu wask is ni moe in't laat en is de muziek ni men ding. Speitig dak Rakuza vs Bashir nimeer heb gezien want een bekke lache gabber kan der altijd wel in natuurlijk.

Nog meer raggacore olgende keer plz!!!!!!!!

Hands up for onbeschaamde vrijemeningsuiting!  :cheer:

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #179 on: December 22, 2010, 11:25:55 AM »
dacht efkes van wel vanwege de gaten in m'n hoofd, m'n alcoholgehalte die avond en da ge al es had gezegd da'k ambetant had lopen doen tijdens uw setje (bij deze nog es sorry daarvoor  :oops:)

Ge hebt teniminste toch paar babysitters rondlopen als ge zo ver zit :p
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal