collapse

* Recent posts

Author Topic: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent  (Read 14255 times)

Offline stieven1234

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 355
  • Karma: +8/-10
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #150 on: December 19, 2010, 04:03:24 PM »
was da nu voor zever, eerst superdure oordoppen kopen en dan derna terug overschakelen naar bucht vn 15€ (in vgl met die variphones dan) omda ze te veel dempen  :neutral: moet weten wa daje wilt e  :doh:

Offline rushroom

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 549
  • Karma: +11/-24
  • Administrator
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #151 on: December 19, 2010, 04:04:23 PM »
mja voor de sound int steegske , glijk vrijdag die nie super luid sta kan ik da wel geloven hoor ..
die dempen vrij veel , en alst dan nie zo heel luid staat heb je idd te weinig genot vnt geluid ..
Psykotixx Tea party II W/ Charly Linch, Droon,...
18th May , Frontline Gent.

http://www.psykotixx.be

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #152 on: December 19, 2010, 04:06:19 PM »
Steegske is met momenten gewoon te stil met die oordoppen in om nog deftig op te feesten.. Met die goedkope gaat ge dan ook praktisch geen schade hebben ma wel nog genoeg volume (wel vervormd geluid idd)

Offline Villian

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 524
  • Karma: +3/-3
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #153 on: December 19, 2010, 04:11:09 PM »
aangekome tijdens bad monkey,
zalige muziek maar compleet verpest door het te hoge aantal mensen.
ni zo lang gebleven, paar klapkes gedaan en terug weg gegaan (vond het jammer want had graag de artieste willen zien, ma twas echt gewoon te druk) met het plan om rond 5u terug te komen maar uiteindelijk nimeer uit men bed geraakt

<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/arkyde/themas-jeugdcriminologie-vs" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/arkyde/themas-jeugdcriminologie-vs</a>

Offline Ovilation

  • =Psykotixx Crew=
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 455
  • Karma: +2/-2
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #154 on: December 19, 2010, 05:32:58 PM »
Heb dezelfde :) Maar dan met 15db filter erin :)
Kunt uw filter in de winkel waar ge u dopkes hebt laten maken de filter gewoon gratis laten vervangen hé! (hier toch..)

Bedoelde dat ge uwe nieuwe filter gratis krijgt? Ma ge moogt dan nie veranderen van filtersoort zeker?
Want die filterkers doe ik er regelmatig es uit om ze te wassen, ma ik denk dat het plastiek zelf niemeer goe past! Mijn oren zijn waarschijnlijk ondertussen nog wat gegroeid  :biggrin:
PSYKOTIXX CREW

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #155 on: December 19, 2010, 05:49:01 PM »
Als uw oordoppen niet meer goed aansluiten, kunnen ze daar net zoals met oorstukjes voor hoorapparaten nog een laklaagje op leggen. Als ze ergens teveel spannen, kunnen ze der ook een stukje afdoen normaal. Natuurlijk is dat al moeilijker als ze van zachte silicone gemaakt zijn, maar het lukt.

Ik heb in 't steegske altijd mijn oordoppen in van in 't begin en op den duur merk je dat niet meer. Ga gewoon wat meer naar voor staan als je het luider wil. Het is echt wel dikke zever dat je geen gehoorschade zal hebben in 't steegske. Het gemiddelde is sowieso al te luid om er een ganse avond in te staan feesten. De piekgeluiden die erin zitten, zijn dan nog eens extra beschadigend.

En wat het feest betreft: Jammer dat ik er niet meer geraakt ben, maar in Gent rondrijden zag ik niet meer zitten met die sneeuw en dankzij mijn val met de fiets 2 weken geleden had ik ook niet veel zin om met de fiets te komen.

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11034
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #156 on: December 19, 2010, 06:26:10 PM »
twas demax
alleen goei muziek gehoord
kvond ideaal kwa geluid, luider moest zeker nie voor mij
op naar de volgende :yeah:

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #157 on: December 19, 2010, 07:53:21 PM »
idd

vette muziek zolang ik daar stond, vond alleen the teknoist wa minder (ging die geen raggacore set geven?  :think: ) zeker ook de junglesets waren vet!
alleen echt teveel volk voor mij, kvind da echt kut als ik maar ne halve vierkante meter heb om te dansen
na mr orange zijne set waren mn voeten het echt aan 't begeven dus dan maar na het samson nummer van audiotist (lol trouwes) voortgegaan

LFO demon set van de avond voor mij  :slayer:

big up RTF fucking vet feest! (zoals altijd e)
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Mr Bad Monkey

  • just a monkey
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1313
  • Karma: +58/-45
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #158 on: December 19, 2010, 08:49:12 PM »
Dik Feest!  Echt alle sets waren goed, alleen teknoist stak wat tegen  :think:
wat de sound betreft, daar konden we zelf niets aan veranderen. Het klonk wel zuiver maar het had idd wat luider gemogen.
In de toekomst zullen we ook meer rekening houden met de hoeveelheid volk. We hadden niet verwacht dat er zoveel mensen zouden komen...maar soit, dat kunnen we alleen maar toejuichen  :yeah:

merci aan iedereen die gespeeld heeft, iedereen die ervoor zorgde dat het dik feest was en alle mensen die geholpen hebben!
Next Monkey Live:

08.11.13 Bankizz @ Brussel
15.11.13 Subconnections @ Nijmegen (NL)
06.12.13 TBA @ Beverlo

http://soundcloud.com/mr-bad-monkey

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11034
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #159 on: December 19, 2010, 08:54:28 PM »
tbeste vond ik wel junglefeever (zalige plaaten zeg) en lfo demon :yeah:

Offline S3kToR2

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 303
  • Karma: +12/-21
  • what's goood nikkaH!
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #160 on: December 19, 2010, 09:14:51 PM »
ik moest met de brommer komen, omdat de bus nie afkwam...kwas nog maar juist vertrokken of kwerd voorbijgestoken door... de bus...fuck!
daardoor 10 min voor dak moest beginnen pas int steegske geraakt, audiotist had zijn merchandise al uitgestald (ik heb je cinch kabel nog btw) waardoor ik toch een uurtje respijt had om efkes tot me zinnen te komen na die helse rit met die brommer, paar jointjes vinden (was thuis alles vergeten op de koop toe  :doh:)

tijdens mijn set een van de monintors uitgevallen, blijkbaar kabel losgetrokken ofzoiets...der stonden 3 gasten te kijken en uiteindelijk wast e meiske die het gefixt heeft...schaam jullie :p en nog keer merci damy, da humpen is je bij deze meer dan vergeven  :hippy:

van de artiesten nie veel gezien, audiotist geestige mix tussen hard en breakcore, ma was toen nie echt in staat om der ten volle van te genieten,

skepsis zijn platenkeuze was iets bizars voor mij, de kicks vond ik (in grote meerderheid) geweldig, maar de nummers/het subgenre op zich was niet mijn cup of tea (les gouts et les couleurs e gastn)...het technische aspect zat dan weer verbluffend goed in mekaar, het was superstrak gemixt, ik kan me geen enkel foutje voor de geest halen...echt waar skepsis... :clap: :clap: :clap: blijven doorgaan gast

rakuza en maarten hun setje dan...mss niet zo strak als die van skepsis, maar rakuza zijn platenkeuze was dan wel mijn ding (sorry maarten, maar die gabber en zo... :cheersad: ). De sfeer zat er tijdens hun setje dik in...en dat is uiteindelijk het belangrijkste op een feestje  :cheer:




Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #161 on: December 19, 2010, 10:28:11 PM »
Bedoelde dat ge uwe nieuwe filter gratis krijgt? Ma ge moogt dan nie veranderen van filtersoort zeker?
Ze kunnen er ne zwakkere of zwaardere filter gratis insteken, en ze nemen die die erin zat dan terug. Als ge zelf wilt kunnen kiezen en ze thuis liggen hebben kost het 45€ voor de 3 soorten

Offline Ovilation

  • =Psykotixx Crew=
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 455
  • Karma: +2/-2
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #162 on: December 19, 2010, 11:13:44 PM »
Bedoelde dat ge uwe nieuwe filter gratis krijgt? Ma ge moogt dan nie veranderen van filtersoort zeker?
Ze kunnen er ne zwakkere of zwaardere filter gratis insteken, en ze nemen die die erin zat dan terug. Als ge zelf wilt kunnen kiezen en ze thuis liggen hebben kost het 45€ voor de 3 soorten
Kga het dan toch bij die 25 houden, ma misschien is't wel handig om es ne lichtere filter bij te kopen  :biggrin:
PSYKOTIXX CREW

Offline Mr Bad Monkey

  • just a monkey
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1313
  • Karma: +58/-45
Next Monkey Live:

08.11.13 Bankizz @ Brussel
15.11.13 Subconnections @ Nijmegen (NL)
06.12.13 TBA @ Beverlo

http://soundcloud.com/mr-bad-monkey

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 17/12/10 1 Year Ragga Terror Front @ Frontline, Gent
« Reply #164 on: December 20, 2010, 12:09:32 PM »
jawadde  :love:
mij zalig geamuseerd  :slayer:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal