collapse

* Recent posts

Author Topic: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte  (Read 5947 times)

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #15 on: April 13, 2009, 10:34:45 AM »
Haha das wel een heel eerlijke mening  :slayer: ... benieuwd naar de reacties hierop
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #16 on: April 13, 2009, 11:16:52 AM »
joene = right imho
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #18 on: April 13, 2009, 12:25:15 PM »
heb mijn eerste setjes ook met virtual dj gedaan bij breakmess en mnja ik voelde mij daar totaal nie goe bij ook eigelijk, als ge daar zo tussen de live's en dj's staat met u laptop en herculeske..
Niets tegen da programma en hercules en andere dj consoles want das echt tof speelgoed waar ge eeeel veel uurkes plezier kunt aan hebben ma nie bedoeld voor op party podia vink..
heb dan gezegd oftwel mixte met platen of ge maakt live of ge stopt, keuze was rap gemaakt daar ik spijtig genoeg nie echt zo goe ben in lp's mixen, ma kblijf oefenen..

Feestje in jh impuls, ben es benieuwd... mss dak wel eens binnenwip
Ma is er daar geen rookverbod , en is sluitingsuur altijd 6u?


My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline Pan Syndrome

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 334
  • Karma: +1/-1
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #19 on: April 13, 2009, 01:16:21 PM »
jamaja suprise act ga wel gewoon wa virtual dj plaatjes oplegge  :shhh:

ma soit, dattem ma virtual dj't, kben da ook van plan opt eind van den aaf. geen tijd vo nen live te maken en te arm om een collectie platen te kopen  :think:

Blijft dan van de decks weg, is my humble opinion, iedereen ken mp3jes afspeeln. Aj gin tijd et om iets deftigs in elkaar te steken, of je bent te gierig om de artiesten te steunen waarvan je de muziek wilt gebruiken, blijft dan op de dansvloer en blijf van et podium  :respect:

geefk u toch ook wel gelijk in op vlak van virtual dj, maar ge hebt programmas zoals traktor en serato die dezelfde engine hebben als virtual dj, maar gewoon veel professioneler, veel meer mogelijkheden en waar ge dan ook veel meer dingen kunt mee creeren.
en het gierig zijn dat ligt aan de persoon zelf, men kan nog altijd cd's kopen en ze op de pc zetten, en men kan nog altijd mp3's kopen, zelfs vinyls kunnen met gemak overgezet worden naar mp3
allezja das mijn mening, maar bij virtual dj volg ik de uwe compleet

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #20 on: April 13, 2009, 02:27:03 PM »
ma ik vin virtual dj enal diene shit wijs om mee te prutse ma ni voor op podium.
kejt ge kunt gelijk ne perfecte mix make zonder headset of iets gewoon op spatie duwe en alles is gebeatmatched... ge kunt gewoon op het zicht mixen en zelf ni opt geluid lette en tog ga't nog meestal cava klinke, kweeni is gelijk nogal fake..

Offline Pan Syndrome

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 334
  • Karma: +1/-1
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #21 on: April 13, 2009, 07:54:29 PM »
ma ik vin virtual dj enal diene shit wijs om mee te prutse ma ni voor op podium.
kejt ge kunt gelijk ne perfecte mix make zonder headset of iets gewoon op spatie duwe en alles is gebeatmatched... ge kunt gewoon op het zicht mixen en zelf ni opt geluid lette en tog ga't nog meestal cava klinke, kweeni is gelijk nogal fake..

ma steekt twee geluidskaarten in u pc en ge zet u beatmatch af
dan kunde geluid door u koptelefoon hebben en door u boxen
alijh in traktor isda toch zo, geen idee oe dat bij virtual dj zit

Davy

  • Guest
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #22 on: April 13, 2009, 10:20:38 PM »
heb mijn eerste setjes ook met virtual dj gedaan bij breakmess en mnja ik voelde mij daar totaal nie goe bij ook eigelijk, als ge daar zo tussen de live's en dj's staat met u laptop en herculeske..
kvind da toch wel een verschil of ge uw eige trax me virtual draait tegenover die van iemand anders...
da eerste zou'k me zeker ni aan storen, of lame vinde fzo zu.

Offline IskaRiot

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
  • Karma: +0/-0
  • I betrayed Jezus!
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #23 on: April 13, 2009, 11:31:20 PM »
tis simpel he mannen, ik volg ulder wel, ma we zitten me een gat van een kleine 20min voor sluitingstijd, dan ga ik mijn eigen nr'kes aan elkaar plakken me virtual dj, of tracktor, we zien wel. Tis omdak nog nie echt de moeite heb gedaan uit te vissen hoe ge gelmakkelijkm e reason nen live geeft, en kheb er de tijd ook nie echt voor atm. en ja ik ga daar wss is iets anders doordraaien.
tis om te voorkomen da net zoals bij de vorige editie iedereen daar staat te drommen me zijn mp3spelerke "eh magk iets opleggen"...

ma wete, als er vrijwilligers zijn die willen komen spinnen vanaf een uur of half 6 tot wanneer we sluiten, laat het ke weten.
en ivm da rookverbod, officieel moogde in geen enkel jh meer roken, ma we kijken daar nie naar
« Last Edit: April 14, 2009, 09:12:18 PM by IskaRiot »

Offline Mr Bad Monkey

  • just a monkey
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1313
  • Karma: +58/-45
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #24 on: April 14, 2009, 12:33:26 AM »
mm wa ik ervan vind...wanneer ge uw eigen tracks speelt, maakt het mij nie uit of ge da met cd's, ableton, vdj of wat dan nog speelt...als ge anderen hun tracks speelt, op zn minst dan mp3's/cd/platen kopen...draaien met platen is sowiso geiler :lol:...
en livesets met reason? nog nooit gehoord...maar ken dan ook de balle van reason.
dus iska, gelijk ik het zie, eigen tracks spelen met wat ge maar wilt. maar als het toch maar voor 20 minuten is, mss gewoon vragen of er niet een paar mensen 5 minuten langer willen spelen? 20 minuten lijkt mij allesinds danig kort...
Next Monkey Live:

08.11.13 Bankizz @ Brussel
15.11.13 Subconnections @ Nijmegen (NL)
06.12.13 TBA @ Beverlo

http://soundcloud.com/mr-bad-monkey

Offline IskaRiot

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
  • Karma: +0/-0
  • I betrayed Jezus!
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #25 on: April 14, 2009, 03:34:31 AM »
pfff, ik ga gewoon opleggen waar ik zin in heb, en kzal alleen dingen pakken van netlabels en van mensen van wie ik denk dat het wel zal mogen... tot iedereen den hof af is...
en als er ene komt neuten leg ik solid sounds 15 op

moet het allemaal nie zo serieus oppakken, tis poepsimpel ze, we mogen officieel maar tot 6u doorgaan. den eerste bus naar gent is een beetje voor 7 dachtek. we kunnen iedereen die daar op wacht aan de deur zetten, of we kunnen de muziek wa zachter zetten, nog wa uitbollen, ontbijten, en dan wordt de muziek voorzien door diegene die het jh openhoudt, ik oa.

« Last Edit: April 14, 2009, 03:54:38 AM by IskaRiot »

Offline IskaRiot

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
  • Karma: +0/-0
  • I betrayed Jezus!
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #26 on: May 05, 2009, 12:50:28 AM »
nu zaterdag
hopelijk wa cell-volk aanwezig, of da forum hier doe z'n jobke nie  :nono:

dus kom ma af en support wa jong talent  :hippy:

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #27 on: May 05, 2009, 01:07:03 AM »
Als ik mag, spring ik even binnen  :ugeek:

Offline IskaRiot

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
  • Karma: +0/-0
  • I betrayed Jezus!
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #28 on: May 05, 2009, 01:18:00 AM »
hehe, tuurlijk moogde gij da, tis letterlijk FREE for all he
tis deze keer ook volledig feest, en nie echt nen "luisteravond" gelijk de vorige keer

dus hopelijk meer volk, meer ambiance, en meer amuzeleute

en pak wa posters mee voor refest ;)
« Last Edit: May 05, 2009, 01:22:41 AM by IskaRiot »

Offline sam

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 761
  • Karma: +34/-34
  • 26/06/09 TOYFABRIC 7 playyyyyyyytime :-)
Re: 09/05/09 Plantenavond 2, Free party @ jh impuls, de pinte
« Reply #29 on: May 05, 2009, 01:50:39 AM »
joene = right imho

idd,
alhoewel dat die gast da wss nie slecht bedoeld en hij nu e hele reeke over ze kappe ga krijgn, heefd joene wel 200% gelijk imo  :)
TOYFABRIC 7 is fun to play alone, or team up with a buddy to prolong the adventure !

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal