Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Heb je al tetten gezien?
joene = right imho
Quote from: IskaRiot on April 11, 2009, 05:27:07 PMQuote from: teknoviking on April 11, 2009, 11:23:07 AMjamaja suprise act ga wel gewoon wa virtual dj plaatjes oplegge ma soit, dattem ma virtual dj't, kben da ook van plan opt eind van den aaf. geen tijd vo nen live te maken en te arm om een collectie platen te kopen Blijft dan van de decks weg, is my humble opinion, iedereen ken mp3jes afspeeln. Aj gin tijd et om iets deftigs in elkaar te steken, of je bent te gierig om de artiesten te steunen waarvan je de muziek wilt gebruiken, blijft dan op de dansvloer en blijf van et podium
Quote from: teknoviking on April 11, 2009, 11:23:07 AMjamaja suprise act ga wel gewoon wa virtual dj plaatjes oplegge ma soit, dattem ma virtual dj't, kben da ook van plan opt eind van den aaf. geen tijd vo nen live te maken en te arm om een collectie platen te kopen
jamaja suprise act ga wel gewoon wa virtual dj plaatjes oplegge
ma ik vin virtual dj enal diene shit wijs om mee te prutse ma ni voor op podium.kejt ge kunt gelijk ne perfecte mix make zonder headset of iets gewoon op spatie duwe en alles is gebeatmatched... ge kunt gewoon op het zicht mixen en zelf ni opt geluid lette en tog ga't nog meestal cava klinke, kweeni is gelijk nogal fake..
heb mijn eerste setjes ook met virtual dj gedaan bij breakmess en mnja ik voelde mij daar totaal nie goe bij ook eigelijk, als ge daar zo tussen de live's en dj's staat met u laptop en herculeske..