collapse

* Recent posts

Author Topic: 04/07/09 Ground Zero festival @ Recreatieplas Bussloo (NL)  (Read 4113 times)

vexer

  • Guest
Re: 04/07/09 Ground Zero festival @ Recreatieplas Bussloo (NL)
« Reply #30 on: July 05, 2009, 08:20:16 PM »
Mark N
Mark N
en
Mark N!
:)

Industrial hardcore, terror en early waren voor mij de plekken.
Mark N, Smurf en Vinyl Junk vond ik ernstig dik.

Een filmpje van de held van de avond


En wat foto's kan je hier vinden:
http://www.rave-o-lution.nl

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 04/07/09 Ground Zero festival @ Recreatieplas Bussloo (NL)
« Reply #31 on: July 05, 2009, 08:46:33 PM »
Twas dik de moeite om 3u in de trein te zitten, schoon locatie.
T geluid in de terror was ook nie alles, ma wel dikke set van Mark N
Den industrial von ik dan wir t gezelligst fijne inkleding en veel goei sets gehoord Simon underground, stormtrooper, Kill em all, Kali DTS...
In den Hardcore Enzyme X, grote tent en tmeeste sfeer daar
Goed weer en ensmorgens da zonneke op de kop ideaal... alleen meer verwacht van partyraiser als afsluiter.
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Offline Nickk..

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 491
  • Karma: +0/-0
Re: 04/07/09 Ground Zero festival @ Recreatieplas Bussloo (NL)
« Reply #32 on: July 05, 2009, 08:52:55 PM »
M'n eerste keer Ground Zero en het was un puik feessie  :mrgreen:

Helden voor mij waren Komprex vs Frazzbass, Italian Speedcore  :eek:  Verder vond ik Gabba Front Berlin en Igoa ook TE vet. Noisekick, crazy-2nd en stukje van tekno-bitchfuker was ook zalig  :eek: :slayer: In op de Djax stage heb ik et laatste kwartier van Sandy Warez gaan checken en da was toch wel goeie stevigen hardtechno  :twisted:

Heb nog veel andere dingen/dj's gezien maar die plaats ik onder de categorie "onbewust meegemaakt". Voor de rest hebben we ng veel miseri gehad met onszelf eigenlijk, zijn dan op een immens vlot terechtgekomen waar de classic stage zich bevond. Was echt wel een zalig moment voor mij, kwerd er zelfs "héél even" stil van als je dan zo van op 50 meter ofzo al dat geweld opt festival bezig zag  :wow: De muziek vond ik ook wel ng te doen, kvoelde mij terug 12 jaar met m'n hoop Thunderdome cd's  :mrgreen: Bonzai hitjes enzo, geinig  :P

Dan om 7 uur wast gedaan en wanneer de zon opkwam.. jeetje, FIGUREN  :mrgreen: Vond ik eigenlijk echt grappig, only in Holland man  :mrgreen: Kzag ik de autoparking toch wel opmerkelijk veel getrashte voorruiten van auto's, het zal je auto maar wezen..

Volgens sommigen was het vorig jaar beter gedaan. Ik vond persoonlijk de muziek niet overal even hard staan, ik mis zelfs een tuut in m'n oren.. Maar voor de rest me goed vermaakt, ondanks het bijna 8 uur reizen int doorgaan en 8 uur int terugkeren voor mij om er uiteindelijk te geraken  :)

Om af te sluiten:
BELGIE, DREAM ON  :mrgreen:
« Last Edit: July 05, 2009, 08:56:01 PM by Nickk.. »

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 04/07/09 Ground Zero festival @ Recreatieplas Bussloo (NL)
« Reply #33 on: July 05, 2009, 09:04:14 PM »
M'n eerste keer Ground Zero en het was un puik feessie  :mrgreen:

Helden voor mij waren Komprex vs Frazzbass, Italian Speedcore  :eek:  Verder vond ik Gabba Front Berlin en Igoa ook TE vet. Noisekick, crazy-2nd en stukje van tekno-bitchfuker was ook zalig  :eek: :slayer: In op de Djax stage heb ik et laatste kwartier van Sandy Warez gaan checken en da was toch wel goeie stevigen hardtechno  :twisted:

Heb nog veel andere dingen/dj's gezien maar die plaats ik onder de categorie "onbewust meegemaakt". Voor de rest hebben we ng veel miseri gehad met onszelf eigenlijk, zijn dan op een immens vlot terechtgekomen waar de classic stage zich bevond. Was echt wel een zalig moment voor mij, kwerd er zelfs "héél even" stil van als je dan zo van op 50 meter ofzo al dat geweld opt festival bezig zag  :wow: De muziek vond ik ook wel ng te doen, kvoelde mij terug 12 jaar met m'n hoop Thunderdome cd's  :mrgreen: Bonzai hitjes enzo, geinig  :P

Dan om 7 uur wast gedaan en wanneer de zon opkwam.. jeetje, FIGUREN  :mrgreen: Vond ik eigenlijk echt grappig, only in Holland man  :mrgreen: Kzag ik de autoparking toch wel opmerkelijk veel getrashte voorruiten van auto's, het zal je auto maar wezen..

Volgens sommigen was het vorig jaar beter gedaan. Ik vond persoonlijk de muziek niet overal even hard staan, ik mis zelfs een tuut in m'n oren.. Maar voor de rest me goed vermaakt, ondanks het bijna 8 uur reizen int doorgaan en 8 uur int terugkeren voor mij om er uiteindelijk te geraken  :)

Om af te sluiten:
BELGIE, DREAM ON  :mrgreen:

Haha  :surprised: die getrashte ruite ware gewoon stickers in de vorm van een kapotte ruit, ik heb ook mense hun oge zien opetrekke.. die kopkes  :wow:
En echt België kan hier nog veel uit lere
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Offline Nickk..

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 491
  • Karma: +0/-0
Re: 04/07/09 Ground Zero festival @ Recreatieplas Bussloo (NL)
« Reply #34 on: July 05, 2009, 09:25:49 PM »
Haha  :surprised: die getrashte ruite ware gewoon stickers in de vorm van een kapotte ruit, ik heb ook mense hun oge zien opetrekke.. die kopkes  :wow:
En echt België kan hier nog veel uit lere

No shit haha kzit er ook weer bij  :rofl: Ma nu da ge et zegt, twas eigenlijk maar zo den helft van de voorruit die echt volledig in 1000 stukken was, lijkt dus vrij onlogisch  :mrgreen: 

Mot je nou eerlijk zijn Juup, wat was er daar nog normaal dan na zonsopgang  :rofl:

Post Merge: July 05, 2009, 09:39:30 PM
http://www.youtube.com/watch_popup?v=SMuUmAGyId0#
« Last Edit: July 05, 2009, 09:39:30 PM by Nickk.. »

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal