collapse

* Recent posts

Author Topic: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere  (Read 27092 times)

Offline pxl

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 857
  • Karma: +9/-8
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #225 on: August 18, 2009, 03:33:11 PM »
Het was inderdaad een heel geslaagd feestje!
Tijdens het opzetten liep ik redelijk zenuwachtig rond...
De ijsman kwam niet opdagen op het bestelde ijs, ganse nacht warm bier zag ik echt nie zitten.
Dan de problemen met de generator (geen verwijt é gasten, kan altijd gebeuren). Gelukkig hadden we een tweede generator mee.
Uiteindelijk was er dan toch ijs, licht en muziek. Een kwartier later krijgen we wel bezoek van de politie zeker.
Kzou echt slecht komen moesten ze het feest stil gelegd hebben. Dan zou al da werk voor niets geweest zijn.
Toen de politie er aan kwam, ging er een heel gezellige rustige sfeer met dubstep. De flikken gingen terug naar de bureau om het even te bespreken. Kwartiertje later belden ze terug naar Riot!. We mochten blijven doorgaan mits enkele voorwaarden: geen vuur (da's logisch), 't moest volledig opgeruimd zijn (is ook gebeurd), 1 telefoontje van overlast en 't zou gedaan zijn (daarom stond de sound ook niet volledig open, liever zo dan geen feest)...

Daarna viel alle stress van me af en wast vollebak feest!
Echt goeie sets gehoord van iedereen, heel gevarieerd! Het was voor ons zelf ook een suprise dat Passenger of shit mee was met Sickboy. Mooie naam op de line-up, hoewel er ik er persoonlijk ook nie echt fan van ben.
Heel de avond ook veel ambiance, veel gekend volk, 't was met veel geprutst maar de pintjes waren koud genoeg (imho), super goe weer, geen vandalisme of wat dan ook van negatieve zaken.

Bedankt aan iedereen, gewoon al om af te komen en de goeie sfeer te maken! Bedankt aan alle artiesten!! Bedankt aan de andere LAW-leden om dit waar te maken! Had nooit durven dromen dat het zo goed zou aflopen.
Op het einde hebben enkele mensen ons toch wel ferm geholpen door lege bakken te vullen met flesjes van op de grond en vuilnis te rapen. Waarvoor echt nen dikke MERCI! Da maakte de opkuis toch wat makkelijker voor ons.

Misschien dat we nog es een open air geven (zou ik héél graag doen), maar het brengt toch nog wat meer stress mee dan een gewoon feestje.
Misschien zijn er nu ook andere orgs die het zouden zien zitten es een openair organiseren zonder dat weer goa of tek is... (hint hint ;) )
« Last Edit: August 18, 2009, 04:37:41 PM by pxl »

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #226 on: August 18, 2009, 11:09:15 PM »
Misschien dat we nog es een open air geven (zou ik héél graag doen), maar het brengt toch nog wat meer stress mee dan een gewoon feestje.
maar de (financiele) stress achteraf was wel wa minder dan bij enkele andere v ulle feesjes zeker? ;P ;)

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #227 on: August 18, 2009, 11:37:00 PM »
Misschien dat we nog es een open air geven (zou ik héél graag doen), maar het brengt toch nog wat meer stress mee dan een gewoon feestje.
maar de (financiele) stress achteraf was wel wa minder dan bij enkele andere v ulle feesjes zeker? ;P ;)
gwn doen  :mrgreen: kwil da bos ook wel is zien...
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline sophie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
  • Karma: +0/-0
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #228 on: August 18, 2009, 11:37:39 PM »
hey toevallig geen sleutel gevonden met witteusb stick eraan, verbonden dmv zwart ijzeren draadje?


Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #229 on: August 19, 2009, 12:14:47 AM »
precies wel veel (bekend) volk da er was da ik nt gezien heb. Had mss wat meer moeten rondlopen. Alhoewel der waren der volgens mij die wel voor 10 wat hebben zitten ronddolen in da bos :wow:  :whistle: :mrgreen:

Offline Farachaton

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 393
  • Karma: +8/-8
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #230 on: August 19, 2009, 12:38:24 AM »
vraagske: wie was da (blond-jong-kortgerokt) juffie da om half negen sochtends tussen de stront aant slapen was, achteraant tboske van de dansvloer?

 :rolleyes: kreeg ze maar ni wakker...
heeft de LAW bende ze  daar uiteindelijk weg gekregen?

Offline pxl

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 857
  • Karma: +9/-8
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #231 on: August 19, 2009, 01:10:35 AM »
:rolleyes: kreeg ze maar ni wakker...
heeft de LAW bende ze  daar uiteindelijk weg gekregen?

mss jammer, ma heb da meiske  nie meer gezien...

gwn doen  :mrgreen: kwil da bos ook wel is zien...

volgende keer mss toch beter andere locatie. aangezien de flikken er nu al heel snel stonden

hey toevallig geen sleutel gevonden met witteusb stick eraan, verbonden dmv zwart ijzeren draadje?

wel autosleutels gevonden, maar eigenaar heeft die ook telkens komen halen
geen sleutels gevonden volgens jou beschrijving gezien

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #232 on: August 19, 2009, 11:00:11 AM »
Twas zeer plezant, super locatie en hele avond goede sets (behalve passenger of shit). Heel veel oude bekende tegen gekomen en mij goed geamuseerd :)

Offline mank

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 464
  • Karma: +17/-17
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #233 on: August 19, 2009, 11:19:17 AM »
alé wijs dat het zo een succes geweest is...
zal wel deugd doen na refest. t'is jullie absoluut gegund.

Was het daar in dat bos in Vinderhoute aan de vaart misschien ?  edit: aja, duidelijk wel
« Last Edit: August 19, 2009, 11:42:21 AM by mank »
Viny denkt na...

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #234 on: August 19, 2009, 11:22:51 AM »
check:
http://losersalwayswin.be/

wel grappig dat ze zeggen "wees voorzichtig met de info" en het dan op hun site zetten :mrgreen:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Kevn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 489
  • Karma: +0/-0
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #235 on: August 19, 2009, 11:25:46 AM »
check:
http://losersalwayswin.be/

wel grappig dat ze zeggen "wees voorzichtig met de info" en het dan op hun site zetten :mrgreen:
had ik ook al opgemerkt :D 

Offline Mash

  • Exo-T
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +2/-2
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #236 on: August 19, 2009, 12:13:47 PM »
vet feestje!
Mooie locatie, ver weg van huizen en ander gespuis (wat ideaal is)
Er was een mooie drankvoorziening En bedankt voor het gratis water! :hungry:
in het begin gelijk wa probleme met generator enzo maar uiteindelijk ist goe op gang gekomen!
Twas meer dan geslaagd! :clap:


Offline dskjt

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 456
  • Karma: +10/-10
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #237 on: August 19, 2009, 05:52:28 PM »
check:
http://losersalwayswin.be/

wel grappig dat ze zeggen "wees voorzichtig met de info" en het dan op hun site zetten :mrgreen:

stond er maar de dag zelf op :)
en nu nog, omdak lui ben :)

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #238 on: August 19, 2009, 11:48:57 PM »
Het was inderdaad een heel geslaagd feestje!
Tijdens het opzetten liep ik redelijk zenuwachtig rond...
De ijsman kwam niet opdagen op het bestelde ijs, ganse nacht warm bier zag ik echt nie zitten.
Dan de problemen met de generator (geen verwijt é gasten, kan altijd gebeuren). Gelukkig hadden we een tweede generator mee.
Uiteindelijk was er dan toch ijs, licht en muziek. Een kwartier later krijgen we wel bezoek van de politie zeker.
Kzou echt slecht komen moesten ze het feest stil gelegd hebben. Dan zou al da werk voor niets geweest zijn.
Toen de politie er aan kwam, ging er een heel gezellige rustige sfeer met dubstep. De flikken gingen terug naar de bureau om het even te bespreken. Kwartiertje later belden ze terug naar Riot!. We mochten blijven doorgaan mits enkele voorwaarden: geen vuur (da's logisch), 't moest volledig opgeruimd zijn (is ook gebeurd), 1 telefoontje van overlast en 't zou gedaan zijn (daarom stond de sound ook niet volledig open, liever zo dan geen feest)...

Daarna viel alle stress van me af en wast vollebak feest!
Echt goeie sets gehoord van iedereen, heel gevarieerd! Het was voor ons zelf ook een suprise dat Passenger of shit mee was met Sickboy. Mooie naam op de line-up, hoewel er ik er persoonlijk ook nie echt fan van ben.
Heel de avond ook veel ambiance, veel gekend volk, 't was met veel geprutst maar de pintjes waren koud genoeg (imho), super goe weer, geen vandalisme of wat dan ook van negatieve zaken.

Bedankt aan iedereen, gewoon al om af te komen en de goeie sfeer te maken! Bedankt aan alle artiesten!! Bedankt aan de andere LAW-leden om dit waar te maken! Had nooit durven dromen dat het zo goed zou aflopen.
Op het einde hebben enkele mensen ons toch wel ferm geholpen door lege bakken te vullen met flesjes van op de grond en vuilnis te rapen. Waarvoor echt nen dikke MERCI! Da maakte de opkuis toch wat makkelijker voor ons.

Misschien dat we nog es een open air geven (zou ik héél graag doen), maar het brengt toch nog wat meer stress mee dan een gewoon feestje.
Misschien zijn er nu ook andere orgs die het zouden zien zitten es een openair organiseren zonder dat weer goa of tek is... (hint hint ;) )

Een dikke vette 2!!!
jongens toch, nog NOOIT zo een goed gevoel gehad toen ik op kamp moest vertrekken.
Alles was gewoon perfect!

DIKKE  :respect:

Groetjes uit Bérismenil

Post Merge: August 20, 2009, 02:21:02 AM
Trouwens, wat een genoegdoening achteraf. Meer dan eender welk feestje dat we ooit hebben gegeven.
Die stress deed me echt gaan. Denk dat ik het gevoel heb dat de tekmannen achteraf hebben na zo een feestje. Een gevoel dat ik zeker nog eens wil (en zal  :twisted:) ervaren...

 :cheer: :cheer:
« Last Edit: August 20, 2009, 02:21:02 AM by Riot! »

Offline pxl

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 857
  • Karma: +9/-8
Re: 15/08/09 Openair LAW party @ Secret Location, somewhere
« Reply #239 on: August 20, 2009, 12:00:41 PM »
hebben we nog gevonden: een SIS-kaart van ene Inez Claeys
Zit die op het forum? of iemand die die persoon kent? pm me

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal