Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Heb je al tetten gezien?
Ik zet meestal mij AVI bestanden om naar Mp3 of Wav, smijt dan heel da bestand in ableton en zo haal'k die samples er uit. 't enigste probleem is dat er soms achtergrond muziek opsta, meestal valt da wel mee, maar soms ook niet...Weten jullie soms hoe ik da achtegrond geluid weg kan krijgen?
Quote from: View the mind on June 11, 2010, 09:39:42 AMIk zet meestal mij AVI bestanden om naar Mp3 of Wav, smijt dan heel da bestand in ableton en zo haal'k die samples er uit. 't enigste probleem is dat er soms achtergrond muziek opsta, meestal valt da wel mee, maar soms ook niet...Weten jullie soms hoe ik da achtegrond geluid weg kan krijgen? ela tis ier mijnen topic e nee kweet da ne maat van mij da doe me wavelab maar ge hoort wel aan die tekst da er iets raar aan klinkt dan ... en thx for the tips, strax is proberen...
Weten jullie soms hoe ik da achtegrond geluid weg kan krijgen?
kheb keiveel onafgewerkte dingen omdak gwn geen tekstjes heb
heuink zo omslachtig :p duurt dat omzetten dan ni mega lang? Ik "rip" die audio gwn met Audio Hijack, daarmee kunt ge alle audio rippen die binnenkomt van gelijk welk programma (dus ook internet->youtube enz) (tis wel een mac programma)
mja theeft ook z'n voordelen nu dak er nog eens over nadenkma kwou t programmaka maar keer sharen ;-)http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/16382