collapse

* Recent posts

Author Topic: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges  (Read 13254 times)

Offline nica

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 929
  • Karma: +34/-34
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #165 on: September 26, 2010, 03:26:02 PM »
Komt er dan ooit iets zinnigs uit de mond van een MC?  :rolleyes:

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #166 on: September 26, 2010, 03:42:28 PM »
Echt schone eerste editie!

Zeer veel afwisseling in de muziek, echt plezant darkstep/dubstep/hardcore/dnb/breakcore, leuk!
Mss net iets teveel dnb naar mijn goesting maar bon, les gouts et les couleurs...
Door file ook tripped gemist maar wel zn set in den auto opgelegd  :mrgreen: 
Toegekomen tijdens laatste kwartier van point.blank, retevet e ja. In't zonneke (toen nog) da was echt fantastisch toekomen :)
Igneon en homeboy vond ik ook wel goe dansbaar alvast. Stagga vond ik iets minder, Counterstrike dan weer pokkevet! Dosis hardcore perfect verzorgd door Radium, zeer leuk setje! En Broken Note ook quality dubberz.
Black Sun Empire nog wel leuk maar 'k was al wat te wazig om het ten volle te apprecieren. Panacea zoals altijd garant voor feest, da einde van dien zijn set  :clap:
En Borgore ja, het eind van zn set was alvast beter dan 't begin. Zeker nie even goed als op Dour. Maar toch, da laatste kwartier van zijn set  :wow:  :slayer:
blijft toch wel 1 van de beste dubstep artiesten imho.

Daarna nr huis vertrokken, te kou en 'k was echt doorweekt, nood aan warmte. Mn kleren zijn nog aan t drogen  :neutral: Mn schoenen zijn overdekt met een laagje crusty modder en ik kon mijn kousen uitwringen  :mrgreen: MUDFEST!

De regen was wel duidelijk den boosdoener gisteren... met wa meer zon was dit echt fantastiusch geweest. Meeste volk over heel den dag aan de Musick stage, en telkens het begon te regenen iedereen naar die 'tent' daarachter... dus idd volgend jaar mss best gewoon enkel dien stage in een gigantische tent  :mrgreen:
Ahja en laat idd dien mc maar thuis, da verneukte het soms echt voor mij (en veel andere mensen ook).

Verder leuke cell meetings gehad! En 't is maar best da oele met de fiets was  :lol:

@ Bungholio: alsof jij geen slet bent.
:mrgreen:

borgore wou crowdsurfen, maar iemand is op hem beginnen bokken, en jah, dan was em vies...
ah da heb ik zelfs nie gezien, alleen zijn gezever derna gehoord... en da voor ne metaldrummer  ;)

volgend jaar opnieuw graag!
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #167 on: September 26, 2010, 04:03:49 PM »
Komt er dan ooit iets zinnigs uit de mond van een MC?  :rolleyes:

wicked choon man badboy bass make some noise this is ma boi (artiest) right here putcha hands up fo dis!

En Borgore is wa ongelooflijk gezakt in mijn aanzien, hoe fucking slecht kunde tracks mixen? En dan nog ne keer een 20 minuten extra spelen, da i:Gor moest bekostigen (die trouwens duidelijk den topper was voor mij, maar wel kort...)

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #168 on: September 26, 2010, 04:38:31 PM »
Komt er dan ooit iets zinnigs uit de mond van een MC?  :rolleyes:

wicked choon man badboy bass make some noise this is ma boi (artiest) right here putcha hands up fo dis!

En Borgore is wa ongelooflijk gezakt in mijn aanzien, hoe fucking slecht kunde tracks mixen?
lol @ mc daar kwam et ongeveer op neer ja  :mrgreen:
en just was k al vergeten borgore was em heel tijd aan t excuseren voor zijn slechte mixen lol
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Tripped

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2891
  • Karma: +38/-32
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #169 on: September 26, 2010, 06:50:11 PM »
amai, ik e dus praktisch niemand gezien door een vre enthosiaste wodkabui, met resultaat datwe om 6u al wegwaren ofzo? :lol:
mss 3keer door het plein gelopen, ff evenwicht zoeken in de HT
en tijdje met mike warez in den auto vast gezeten door regenbeu, men auto was anders ook direct gezegend in modder en wodka lol

jammer, want achteraf gezien hadk broken note en what so ever willen zien

whoesh!!!!!!!!!


Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #170 on: September 26, 2010, 07:38:56 PM »
jammer van het weer, maar dat viel best mee, kon erger!
Zag er mij eerder een van de ergste regenbuien in de laatste jaren uit! Onderweg bijna de hele autostrade onder water, kon bijna niks meer zien..
Echt jammer van het weer, met wat zon derbij had het veel nicer geweest, maja!
Hele dag vette muziek gehoord, schone afwisseling ook. Jammer genoeg tripped & pointblank niet gezien (file). Dikke sets van radium, panacea & borgore (alhoewel massas fouten gehoord)
Jammer genoeg spor & igor niet meer gezien, maar de onderkoeling begon te extreem te worden, dan maar aangezet!
Hopelijk volgend jaar opnieuw, maar alle stages overdekt?

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #171 on: September 26, 2010, 08:11:45 PM »
ja dien mc , inventief dat'm was. LISTEN TO THE BLACK GUY ON THE MIC AND PUT YA HANDS UP FOR COUNTERSTRIKE  :rofl: van waar dat'm het bleef halen .... anyway samen me scumbag toegekomen tijdens stagga en al kletsnat maar int begin me ni aangetrokken,dubstep was wel ni vuil genoeg naar mn zin... word ik daar besprongen door de eerste celler van de dag , ah ier se , ons hysteria  :mrgreen: dan geleidelijk aan nog wa bekend volk beginnen tegenkomen... en dan de moment supreme, kzie kik daar enen mee lang haar lopen , kzeg da is'm e, en jaja, twas hem , THE ONE AND ONLY BRAMBO  :wow: twas een aangename kennismaking, hij had alleen wa moeite me te verstaan soms precies,zijde me de fiets? me wa? de fiets ? wadde?!? MEE DE VELO , aaah oke :lol: ne west vlaming da mij ni verstaat :doh:  :lol: ja dan begon counterstrike na de zoveelste regenbui en begon al aardig koud te krijgen in mn dun veste dak aanhad (dacht dat da regenstof was, niet dus)... counterstrike (1 van de 3 waar ik voor kwam) begon vet maar dan achter my friends begon ie gelijk nen tijd dubstep te spelen  :rolleyes: ik hoor graag dubstep maar ik wil da dus ni horen van counterstrike  :rolleyes: heeft het wel nog goegemaakt me die slater, was toch een muzikaal hoogtepunt  :slayer: dan wast broken note denk ik ? zie ik daar nen blonde rastafari lopen, zijde gij dar k ikkeuh? gerry? yep , was dus ook aangenaam is te leren kennen  :cool: dan junglist nog gezien , paar keer naar geknikt omda ze voor mij stond, maar ofwel herkende ze me ni ofwel moet ze me echt ne vozen vinden  :lol: zo kwaad lijken naar mij junglistje :mrgreen: da was nu is echt dubstep naar mijne smaak se  :wow: maar hadden ondertussen al 15x naar de tent voor 15min door regen, efkes terug , tent , terug. en dan besloot de scumbag tijdens black sun empire dat'm nr huis ging rijden omda het te kou was en dusja kben ik maar meegegaan , wel dikke bummer want ik wou echt panacea en spor ook is voor mn eerste keer bezig zien maar het weer was echt nen boosdoener... dan daar nog een frietje gaan steken in frituur FREETY, man zo goei stoofvleessaus :drool:  en dan nog uiteindelikj bij khaozz engine thuis beland en om 11u in de middag extreeeeeem dronken me den trein naar huis vertrokken, twas echt zot!

anyway , thumbs up voor het festival , kwalitatief heel goe voor maar 20eurotjes, meer als ik verwacht had zelfs maar dien open air was nu toch echt ni nodig imo, zeker die tijd vant jaar had er aan gedacht mogen zijn van tenten te nemen... al die hardtechno dj's denken da ze de zaal volkregen maar twas iedereen da er ging schuilen  :lol:
het waren dus een leuke 4uur maar wou echt ni ziek zijn voor mn werk ook ni...

volgend jaar zeker terug allesinds me hopelijk wa beter weer of een overdekte tent.
en gene neger als mc  :cheersad:
« Last Edit: September 26, 2010, 08:32:01 PM by G.H.B »
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11033
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #172 on: September 26, 2010, 08:27:18 PM »
tip: pak volgend jaar al een regenponcho mee
die dingen heersen dus :mrgreen: juist nog catchoe bottn tekort en kware heel droog

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #173 on: September 26, 2010, 09:18:46 PM »
tip: pak volgend jaar al een regenponcho mee
die dingen heersen dus :mrgreen: juist nog catchoe bottn tekort en kware heel droog
Had een regenvest maar al het water liep dan van die vest recht op mn broek, met gevolg: 20kg wegende jeansbroek met water in de zakken xD
En schoenen met massas gaten in waren ook niet geschikt.. Voelde de modder zo langs mn tenen stromen!
Lekker ziek nu

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #174 on: September 26, 2010, 09:28:13 PM »
vroeger deed ik ni liever dan een goe nat festival maar da heb ik toch gehad allesinds ...
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #175 on: September 26, 2010, 09:38:42 PM »
Mijne gilet was al van 3u doorweekt ofzo dus hebbek gans de middag in mijnen tshirt gelopen. EN KOU DATTA WAS! Vooral omdak tot heel tlaatste gebleven ben (kmoest gewoon igor zien) ma nog een klein beetje en kkreeg onderkoelingsverschijnselen denkek... Vooral omdak vaak te koppig was om te schuilen, hehe.  :respect:

Offline 7eknocrat

  • King Fokking Bling
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 616
  • Karma: +23/-23
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #176 on: September 26, 2010, 11:16:02 PM »
kwas blij dak e paraplu mee ad, radium was tof meer ek der nie echt over te zeggen behalve dat lik het gehele brugse politiecorps aanwezig was? wtf wi  :nuts:

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #177 on: September 27, 2010, 05:18:23 AM »
Ja et weer viel wel wa tegen eh  :lol:
Kheb eigenlijk weinig slechts gehoord, Tripped al direct volle gas aant gaan  :slayer:
Counterstrike was goe, Radium was ook nice als altijd. Tlaatste halfuur van Broken Note gezien en da vonnek echt goe! BSE was ook ferm en The Panacea was ook goe ma khad ook wa meer verwacht. Borgore enkel laatste 15min gezien door da kutweer ma die waren wel vet! Derna vertrokken, twas echt nie meer te doen van de kou en nattigheid. Sjanse dak voor een keer waterdichte schoenen aanhad! Twas ook et enige da nog droog was ma soit.
En dien mc, serieus :hand: Muil houwe!
Ma sowieso wel een fijn feesje gehad  :cheer:
Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41518
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #178 on: September 27, 2010, 08:15:04 AM »
@ oele en brambo: alletwee veilig thuis geraakt?  :angel:
ja hoor :lol:

shit zeg

nog beetje kapot nu

mij goe geamuseerd :up: veel gaten wel :think:

Post Merge: September 27, 2010, 08:16:59 AM
twas een aangename kennismaking, hij had alleen wa moeite me te verstaan soms precies,zijde me de fiets? me wa? de fiets ? wadde?!? MEE DE VELO , aaah oke :lol: ne west vlaming da mij ni verstaat :doh:  :lol:
hahahaha :rofl:

ja sorry 'k was al beetje "door de neus" dan :rofl:
« Last Edit: September 27, 2010, 08:16:59 AM by brambo »
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Robeir

  • STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1203
  • Karma: +28/-20
  • INSIDE OUT?
Re: 25/09/10 Elements Festival @ Stal Tillegem, Bruges
« Reply #179 on: September 27, 2010, 09:02:12 AM »
't schijnt dat er wel tickets aan de deur waren... tof van de org om te zeggen van niet  :think:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal