collapse

* Recent posts

Author Topic: 26/06/2010 PEER PRESSURE SUMMER KICK OFF @ De oude zoo van Doornzele (Gent)  (Read 25881 times)

Offline Ovilation

  • =Psykotixx Crew=
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 455
  • Karma: +2/-2
Iemand da klein aapje opgemerkt? Zo rechts voordaje binnenging in een kooitje, echt zalig beestje  :rofl:

ik was er ni ma heb wel gehoord (van iemand die er wel was dus) da da beestje in e veel te klein kooitje zat en da die zoo in 2001 wegens erbarmelijke omstandigheden is moeten sluiten en dus geen dieren meer mag houden...
Ik ken geen apen persoonlijk, maar hij zag eruit gelijk dat hij het wel naar zijn zin had  :lol:
Maja, is wel beetje grof voor die beestjes, ze horen nie thuis in België en al zeker nie in kooien  :rolleyes:
PSYKOTIXX CREW

Offline smaug

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4204
  • Karma: +124/-124
Iemand da klein aapje opgemerkt? Zo rechts voordaje binnenging in een kooitje, echt zalig beestje  :rofl:

ik was er ni ma heb wel gehoord (van iemand die er wel was dus) da da beestje in e veel te klein kooitje zat en da die zoo in 2001 wegens erbarmelijke omstandigheden is moeten sluiten en dus geen dieren meer mag houden...
Ik ken geen apen persoonlijk

 :rofl:

Offline Ovilation

  • =Psykotixx Crew=
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 455
  • Karma: +2/-2
Zou nog es wijs zijn, een aap leren kennen  :cheer:
PSYKOTIXX CREW

Offline Miauw

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2163
  • Karma: +53/-54
    • smoelboek
bwoa ik ken er toch e paar wi :whistle:
\^-^/               ROESBAAN               \^-^/

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Idd, veel dubstep gehoord, beetje wachten tot de terror, wat draait die dan: Dubstep  :cheersad: mss beetje vuilere en hardere dan tgeen ervoor, ma toch  :cheersad:
Ey, ik heb wel 2 eurotrance platen & zeker 5 neo-rave hits gesmeten hé  :whistle:
Volgende keer wa meer trance dan.  :P

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
CRTM (ps: denk er eens over u baard te late groeie :p)
:lol:

Offline swaf

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +3/-3
al dat gezaag over te weinig core of te veel dubstep of acid :razz:
er zijn al genoeg corefeesten!
iedere organisatie kiest toch wel zelf welke genres er worden aangeboden zeker?

Tuurlijk, enkel vind ik dan dat de communicatie derrond duidelijker kan.

En voor alle duidelijkheid, ik vraag niet meer core he, wel meer variatie. En dat hoeft geen core te zijn, liefst niet zelfs.

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41519
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Volgende keer wa meer trance dan.  :P
:cheer:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
trance ok, alst moet dan toch, om toch wat meer variatie te brengen en den gedoodverfde dubstep-hype wa te doorbreken
Echt ja, in de producercontest smiddags veel meer variatie gehoord dan van de meeste gevestigde waarden in de vooravond, en neen, genen core, daarvan was er genoeg en twas es zalig om 's ochtends op die vette kicks te staan shaken  :cheer:

Offline basswar

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 265
  • Karma: +2/-2
  • Coming to C.E.L.L. is loading up batteries
    • http://www.youtube.com/user/b77w4r

't was een heerlijk chill & nice 'homies' event, twas al lang geleden da ik me op een echt 'Gents' feesje waande, en het deed mij dan ook ongelooflijk veel deugd!! Merci aan de happy people, good luck to the GHB tripper (& don't ever do this again) & dank aan org en medewerkers voor de happy vibes!!  :yeah:

Coolste music was Capitol K ... .deffo !! BIG thanks voor de introductie ... er zit wel wa übervette muziek in die stijl precies!

Vetstje setje was van Zeck&Mank maar vooral Zeck dus ... zalige dancefloor acid en sommige mixen waren echt om op te geilen ! 't was ferm!

BIG up aan de organisatie !
vette locatie , chille sfeer , leuk gedaan dat strand met de zeteltjes en hangmat
alles lekker relaxed , savonds en snachts en smorges dikke muziek ,
al heb ik wel een aantal dj's gezien/gehoord die hun draaikunsten dus letterlijk op nix trokken ..
ma da waren er een paar maar hoor . voor de rest dikke acidcore en tegen de ochtend 8-12u nog

Echt dikke KUT dat de elektriek uitviel tijdens stoornis' setje, ze waren supergoe bezig !!

Daarna kwam dien dj vuvuzela op het eind (veigle) ... mixt three'oh'three erin ... (ik denk oh my god,noooo) .. ik loop al naar de bar en hoor dan een oud onbenullig technotrackje, compleet not beatmatched (ik denk, oh no , die stomme tune van op Ilovetechno compilaties, en veel te rap) ... een minuut later mixt 'm opnieuw three 'oh three erin ("rewind ftw!") ... waarna ie het sublieme idee krijgt om opnieuw da zelfde onbenullig technodeuntje erin te mixen .... 'm was zo gelukkig dat de mix deze keer wel goed zat dat 'm spontaan begon te juichen :D   

soit , de andere dj's en Mr Gasmask vondek allemaal dik OK maar dien veigle heeft mij toch weggejaagd (speedtechno??).

Nog 'n paar pictures (i hate camera's at parties)













PP , THANK YOU !
:respect:

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
prachtig feestje amai. spijtig dak bij aanvang zo moe was, ma ene keer dak me daar wa over gezet had er vollembak van genoten. vooral goeien acid en skip gehoord, theeft mijn plannen om da ander podium wa te checken wel enigzins gefnuikt ma bon ja storend was da ook ni. nekeer dat terror stopte me dubstep vonk zen set direct ook beter.
minpuntje voor de organisatie: communicatie met medewerkers. eerst zeggen ze aan den toog da ge voor fleskes niks terugkrijgt en nadien opeens wel. khad toen wel al lijk 10€ laten staan  :(

hopelijk volgend jaar opnieuw!!!
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline basswar

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 265
  • Karma: +2/-2
  • Coming to C.E.L.L. is loading up batteries
    • http://www.youtube.com/user/b77w4r
mja die fleskes vedett kreeg je in't begin aan 2 euro toen da vat kapotging maar dan zonder 'statiegeld' ... wa in feite toch een mooie deal was   :clap:

daarna bleek het vat meer kapot dan eerst gedacht ;) tjah ... shit happens :D

Offline mank

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 464
  • Karma: +17/-17
Vetstje setje was van Zeck&Mank maar vooral Zeck dus ... zalige dancefloor acid en sommige mixen waren echt om op te geilen ! 't was ferm!

T'was zeck en preben...
Ik zat gans het wknd in la douce France


maar khad er wel gerust willen zijn en spelen...
zag er bijzonder interessant uit..en vind dat al niet te gauw..
Viny denkt na...

Offline mank

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 464
  • Karma: +17/-17
Vetstje setje was van Zeck&Mank maar vooral Zeck dus ... zalige dancefloor acid en sommige mixen waren echt om op te geilen ! 't was ferm!

T'was zeck en preben...
maakt nie uit
vooral zeck!

waarom peins je dat ik deze nonsens rechttrek  , krewlia ?  :'(
Viny denkt na...

Offline basswar

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 265
  • Karma: +2/-2
  • Coming to C.E.L.L. is loading up batteries
    • http://www.youtube.com/user/b77w4r
SORRY @ mank tjah , twas donker enal :(

kheb preben overal gezien maar nie daar toen zeck bezig was, en pas na't feesje de lineup echt bekeken

staat nog foutje in m'n post, twas nie stoornis' setje maar narcosis sound (mcbang & kevin)

ziezo ..   :angel:


 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal