collapse

* Recent posts

Author Topic: 26/06/2010 PEER PRESSURE SUMMER KICK OFF @ De oude zoo van Doornzele (Gent)  (Read 25905 times)

Offline Diin

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 57
  • Karma: +0/-1
Nudistenkamp, I get the picture  :lol:

ahahahaha :D  :clap:

Post Merge: June 28, 2010, 10:06:20 AM
ma 2euro voor water
Is da serieus?
Damn, da is wel overdreven, toch zeker voor water!  :eh:
uh 2euro en uw bekerke trug as ge ter geen kon geven moest ge 3 bonnekes geven,3euro dus voor WATER! voor al den andere rest tot daar aan toe ma water man... en ge moet daar ni all sunshine and joy achter den toog staan ma zo fucking boertig! voor de rest waanzinnig leuk feest, ontzettend goede sfeer,s morgens e heerlijk zonnetje, stefan vonk wel echt vet,zo verschillende platen ma da voelde totaal ni misplaatst,de mix met da aphextwinplaatje vondk echt wel vet gedaan. was echt benieuwd na stoornis vs gasmask ma men verwachtinge ware te hoog,goei stukken ma werd ni over de hele lijn doorgetrokke,geef mij ze toch ma apart. heb me echt kostelijk geamuseerd,kijk al uit na de volgende!

Post Merge: June 28, 2010, 03:02:38 AM
Twas idd de max!

Ook heel goeie setjes gehoord de hele dag.

Iemand nog de 'crazy naked guy' gezien smorgens? wtf ....  :eek:  :rofl:
overduidelijk e vrouwtje



uh? moest je betalen voor t water? nogtans hebben vrienden van mij en ik ons fles water binnen mee genomen. ..
« Last Edit: June 28, 2010, 08:09:49 AM by Diin »

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Best sideshows ever!
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
yEP, vet feestje, echt wel, respect om dat daar in elkaar te boksen  :clap:

Van de middag daar al wa zitten chillen, nog vette dinges gezien bij de producer contest
Den dub was juust voor da gij toekwam op de mainstage, swaf, ma twas nie zo speciaal vond ik, vandaar vooral aan de producercontest gezeten. Idd, veel dubstep gehoord, beetje wachten tot de terror, wat draait die dan: Dubstep  :cheersad: mss beetje vuilere en hardere dan tgeen ervoor, ma toch  :cheersad: Vanaf francis black goe op gang gekomen en theeft zo blijven gaan totdak voortging rond de zondagnoene

Den drank was kostelijk voor wat je ervoor kreeg, 2 euro voor een zeer slecht getapte pint, en toen het bier er paar keer niet was, 4 euro vo nen vedett  :wow:, kvond dat 3 euro ook goed was geweest, ma kom, das dan ook et enige minpuntje van den avond

BIG UP!!!

Offline phobiak

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 389
  • Karma: +10/-10
  • HOW RUDE!
    • narcosis
alle commentaar wordt sowiso bekeken naar volgend jaar toe. kdenk dat we van een geslaagde eerste keer mogen spreken

de tap was kaput, met veel stress tot gevolg.

volgend jaar zeker gratis water aan de deur. prijs mocht idd 1 euro + beker.

kdenk dat vedett 3 + beker was.

@swaf, live ska bands stonden niet geprogrameerd. en idd de dub en reggae was op de main de eerste paar uren. vond ik niet slecht. maar tmocht idd wel beter verdeeld zijn.

merci om der een goeike van te maken mensen,  khoop dat het wa gesmaakt heeft =)

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41519
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
yEP, vet feestje, echt wel, respect om dat daar in elkaar te boksen  :clap:
nog goed thuis gekomen met de vélo? :lol:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
jaak jaak, thanks for asking  :P Tging nog relatief vlot, ma echt wel zatjes, kwou geen vedett drinken vo die prijs, en dan maar La Chouffe gedronken vo dezelfde prijs, da kwam wel aan  :mrgreen: Toch maar 1 ki bijna op men bek gewist  :P

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41519
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
lol goe bezig joene :mrgreen:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

dustrickx

  • Guest
what a way to start summer...
kwas al in the zone vanaf donderdag kavka, dan in gent aanbeland zaterdagmiddag me een bekke vertraging gezien de boeregatstatus van doornzele en gebrek aan gps
producercontest was al zwaar de moeite, allemaal dikke sets eigenlijk nogmaals congrats aan akwalek! die had heel de jury mee

dan zelf gespeeld in de tent... paar mensen doen rechtstaan wa ni evident was bij de hoeveelheid licht en warmte...de geen die zaten te headwobblen bleve ook zitte dus al bij al mission completed
veel pos. feedback gehad en zelf zat ik er goe in dus da was fun, dan loss beginnen gaan op alle muziek en sfeer, allemaal dik de bom! eetstandjes waarge voor 2.5e kunt eten en gratis kraanwater btw! dage voor getapte 33ers 2e betaald vind ik geen ramp... 4e voor warme karmeliet in't fleske was miss wa overdreven :)
uiteindelijk rond 12u smiddags half ingekakt en onder invloed van dilemma's en mensen dan maar op gemak richting anvers gegaan me een tussenstop in gent voor frittenboef en belwaarde-inslag
eindelijk thuis rond 15u volledig KO gegaan na een kleine 100 uur partyflow...
nu bijna 20u geslapen en redelijk woozzy... seffens zwemmeke doen om wakker te worden =)


Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Toch maar 1 ki bijna op men bek gewist  :P
euh zijde gij in de tent nt ne keer neergegaan?  :whistle: :mrgreen:

Offline Foxn

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1578
  • Karma: +35/-32
man wa een vette locatie was me da zeg  :clap:
goeie organisatie. vriendelijke security man en flikken ook zelfs.
Set van knex ipv red eyes was super! echt serieus verschoten.
voor de rest ek eigenlijk ni veel op de line up gelet. enkel voor capitol K te zien.
Jammer dak ni meer nuchter was, of khad zeker wel gereden naar menen. doch blij da jullie nog een nuchtere chauffeur gevonden hebben  :banana:
Na Skip is het voe mij beginnen teveel te flashen. Ne "gewonen" pint gekregen van e maat die lik al veel te scheef was. Allemaal goed en wel tot dak et grondje uitdronk  :doh: Tot daar de gewone pint. me klootn zeg.  :wow: :wow: :wow:
Toch wel daarvoor wa kwaad geweest aangezien dak daar totaal ni op voorbereid was en hij effectief zei dat er nix inzat. theeft min eigen sfeer toch wa verkloot naar et einde toe.
In ieder geval respect en big up voor de org. 25hrs non stop. zonder de opzetting en opkuising etc er bij te rekenen  :clap: :clap:

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Toch maar 1 ki bijna op men bek gewist  :P
euh zijde gij in de tent nt ne keer neergegaan?  :whistle: :mrgreen:

niet dak wete. Ja?  :P

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Goe gedaan PP!!
de eerste zes uur aan de ingang gezeten in de vlakke zon heeft echter ervoor gezorgd dak er de hele avond niet meer ben doorgekomen.. Was ook al de derde dag (na BTTC en Bierfeesten in Oudenaarde), dus lag al vrij vroeg in mijn bed (+- 2u..) Had het eigenlijk ook niet zo op de muziek..
Tenige dak gezien heb is dubstep, acid en hiphop.. Vond de hip hop dan nog tinteressantst van al.
Trouwens, wa wieties, ne mens ligt daar op zijn gemak te maffen in zijn camionette, zijn daar drie auto's die alledrie ACID draaien, terwijl dat binnen (allez buiten :)) ook ACID is??? Gelukkig begonst er dan voor t zekerste een kalf ook GOA te spelen en nog een ander kalf op zo ne vuvuzela te blazen... Kstond precies goe me mijn camionette onder de bomen  :neutral: :rolleyes:... Tegen een uur of 12 dan toch opgestaan en richting nl gereden om mijn lief te vehuizen... Twas een fucking ZWAAR weekendje...

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
niet dak wete. Ja?  :P
kzag daar ineens in de verte ene achteroverslagen die bij het rechtkrabbelen toch verdacht veel op u leek langs achter. Kan ook wel iemand anders geweest zijn natuurlijk  :whistle:

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
 :think:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41519
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal