collapse

* Recent posts

Author Topic: 26/06/2010 PEER PRESSURE SUMMER KICK OFF @ De oude zoo van Doornzele (Gent)  (Read 25946 times)

Offline Ovilation

  • =Psykotixx Crew=
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 455
  • Karma: +2/-2
Stomme flikken  :wall:
Was gelukkig maar enkel de Brain Stage, anders was er niets meer van geluid overgebleven  :doh:
Nudistenkamp, I get the picture  :lol:
PSYKOTIXX CREW

Offline Slash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1489
  • Karma: +88/-76
  • Bleh!
    • Foggy
en niemand ne gsm me ne camera in ofzo ? :doh: :snooty: :lol:
dien naakte kerel is alvast uitgebreid gefilmd geweest

die was echt wel weg, GHB denk ik
Bleh!

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
en niemand ne gsm me ne camera in ofzo ? :doh: :snooty: :lol:
dien naakte kerel is alvast uitgebreid gefilmd geweest

die was echt wel weg, GHB denk ik
ikke??? :hand: :snooty: ik heb getuigen da ik in antwerpen was  :snooty:
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline Bomba

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 99
  • Karma: +0/-0
Stomme flikken  :wall:
Was gelukkig maar enkel de Brain Stage, anders was er niets meer van geluid overgebleven  :doh:

Om 11-12 uur stopte de Brain stage ermee. Toen ging nog enkel de Main stage tot normaal gezien 14 uur.
Maar om 13 kwam de flikken ook de Main afsluiten.

Vree nuttige zen.

Offline Slash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1489
  • Karma: +88/-76
  • Bleh!
    • Foggy
en niemand ne gsm me ne camera in ofzo ? :doh: :snooty: :lol:
dien naakte kerel is alvast uitgebreid gefilmd geweest

die was echt wel weg, GHB denk ik
ikke??? :hand: :snooty: ik heb getuigen da ik in antwerpen was  :snooty:
ja, maar de chemische variant van uw nickname duidelijk nie :)

wie die kerel was weet ik niet
Bleh!

Offline scarfcore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 180
  • Karma: +0/-1
ma 2euro voor water
Is da serieus?
Damn, da is wel overdreven, toch zeker voor water!  :eh:
uh 2euro en uw bekerke trug as ge ter geen kon geven moest ge 3 bonnekes geven,3euro dus voor WATER! voor al den andere rest tot daar aan toe ma water man... en ge moet daar ni all sunshine and joy achter den toog staan ma zo fucking boertig! voor de rest waanzinnig leuk feest, ontzettend goede sfeer,s morgens e heerlijk zonnetje, stefan vonk wel echt vet,zo verschillende platen ma da voelde totaal ni misplaatst,de mix met da aphextwinplaatje vondk echt wel vet gedaan. was echt benieuwd na stoornis vs gasmask ma men verwachtinge ware te hoog,goei stukken ma werd ni over de hele lijn doorgetrokke,geef mij ze toch ma apart. heb me echt kostelijk geamuseerd,kijk al uit na de volgende!

Post Merge: June 28, 2010, 01:02:38 AM
Twas idd de max!

Ook heel goeie setjes gehoord de hele dag.

Iemand nog de 'crazy naked guy' gezien smorgens? wtf ....  :eek:  :rofl:
overduidelijk e vrouwtje
« Last Edit: June 28, 2010, 01:02:38 AM by scarfcore »

Offline stieven1234

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 355
  • Karma: +8/-10
de bediening achter den toog kon idd heel wa beter..
de mensen die uw bestelling opnamen gingen eerst opt gemak erom, dan nog ff een babbeltje slaan met andere mensen achter de toog en dan kreegde uw drinken na 5minuten ofzo (terwijl der niemand voor u stond)
en anderhalf uur geen gewone pinten meer plots..?

soit, voor de rest wast precies wel allemaal goe geregeld :respect:

Offline swaf

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +3/-3
Kvond het qua organisatie echt fantastisch. Ok ja je had die tap problemen enzo, waardoor ik vedette moeten kopen heb ipv bier en het wat duurder uitviel. Ma al bij al waren die pinten toch slecht getapt en was ik content dat ik eens een lekker koud pilsje mét gas op (vedette dus) kon drinken.

Vree goed geluid en al (! - wow) en alles organisatorisch verder in orde. Proficiat, want geluid is meestal het probleem. Kvond het wel jammer dat er ook promo werd gevoerd met SKA/REGGAE/BALKAN terwijl dat helemaal het geval niet was. Cheap shot.

Aan de andere kan vond ik, ofschoon ik me wél heb geamuseerd, de muziek echt niet goed.

Kwestie van smaken, ik besef. Er werd veel geschermd met al de zogezegde variatie die er zou zijn. Behalve de variatie tussen acid en dubstep (toch boring na een tijdje) heb ik niet veel anders gehoord. (ook maar gebleven tot 01h - salut aan de mensen dak niet meer gezien heb). Qua muziek wask echt beter naar tsteegske gegaan (jungle-idm), qua sfeer niet. Soit. Kunt niet iedereen tevreden stellen e. Succes met de volgende.
« Last Edit: June 28, 2010, 01:22:49 AM by swaf »

Offline scarfcore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 180
  • Karma: +0/-1
ma 2euro voor water
Is da serieus?
Damn, da is wel overdreven, toch zeker voor water!  :eh:
Je kreeg gratis water als je er vroeg...
tis et eigenlijk ni waard om over te muggezifte want twas echt e supervetfeest ma e,als er minpuntjes zijn,moet da gezegd worde zoda daar volgende keer kan aan gewerkt worde en dan kunne ze niks negatiefs meer zeggen e :biggrin: ge kreeg wel echt ni zoma water,kheb effe moeite gedaan om op ze minst 2 waters te krijge voor 3 bonnekes waarop ik werd doodgebliksemd met de ogen en ma drek et opgaf, de moeite ni waard op die moment,ni voor zoiets,en ge kunt u eige water meebrenge ja,ma kpeis ni da iedereen me ne 6pak water in zijne auto zit.. kwam nogal geldbelust over voor mij,al de ander prijze zult ge mij ni over horen,das normaal zelfs voor e kleiner festivalleke vindk da nog acceptabel. me gal is gespuwd want kon er ni van slapen :rofl: :rofl:  en ja, ik weet ook da daar ontzettend veel voorbereidingswerk inkruipt en startkapitaal en da de organisatie veel respect verdiend ,daar gaat et ni over voor mij.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Kvond het wel jammer dat er ook promo werd gevoerd met SKA/REGGAE/BALKAN terwijl dat helemaal het geval niet was. Cheap shot.
...
Behalve de variatie tussen acid en dubstep (toch boring na een tijdje) heb ik niet veel anders gehoord. (ook maar gebleven tot 01h - salut aan de mensen dak niet meer gezien heb).
dus ge hebt de helft v # uren/acts gemist (12 uren) en dan zeggen da bepaalde soorten muziek er nt waren, op basis v max de helft da ge wel gezien hebt?  :think:

Offline swaf

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +3/-3
Daarom dak het erbij zeg e.

Maar goed, op die 10h dak er wel was heb ik enkel acid en dubstep gehoord.


Sorry.



Aan de andere kant: ik kende de line up toen ik ging... en ben toch gegaan.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Daarom dak het erbij zeg e.
mja dan zijn woorden als cheap shot wel beetje straf he ;)

Offline swaf

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +3/-3
Zagen is essentieel! Geen gezaag, geen verbetering.

Maar aangezien er nergens een podium was ging ik er ook van uit dat er geen reggae/balkan/ska ging komen in de volgende 12h ook, aangezien die meestal instrumenten meehebben en bijgevolg ook plaats nodig hebben om te spelen... Ik kan mis zijn.
« Last Edit: June 28, 2010, 01:58:39 AM by swaf »

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Zagen is essentieel! Geen gezaag, geen verbetering.
IK, doek zelf ook genoeg hier :mrgreen:, maar gezaag moet enigszins gerechtvaardigd zijn, anders werkt het contraproductief.

Offline swaf

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +3/-3
True true.

Maar kvind nog altijd dat het gerechtvaardigd was hoor. Van de flyer/promo had ik zo het idee dat er live bandjes kwamen. Kan aan mij liggen natuurlijk.

Ma laten we ook de positieve punten die ik heb opgesomd niet vergeten! :hippy:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal