collapse

* Recent posts

Author Topic: 24/06/10 Bunny To The Core V invites Destroyed Records @ 't Steegske, Gent  (Read 7942 times)

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Mij zot zwaar geamuseerd tijdens mijn set, kwas in mijn springen zelfs ondanks de warmte  :lol: :mrgreen:
Toch wel nen handdoek versleten... ZO WARM  :whistle: :nuts:
Blijkbaar was'k heeltijd in mono bezig waardoor da den ene monitor nie ging. Zelf nie zo veel last van had tot den andere plots uitviel  :doh: da was ffkes slikken maar heb't zeker nie aan mijn hart laten komen...  :)

't stuk dak hoort heb van Omyigacore was ook very nice :slayer: FIETSEN ES FIETSEN!
Active-O ook lekker setje, ffkes staan feesten maar was echt uitgeput achter mijn uur...
Dan tijdens Audiotist vertrokken. Twas echt een hell om door da volk in overpuurt te lopen mee mijn setup  :hand:

Merci aan de LAW voor den invite, nen dikken big up   :up:

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
damn had ier ook nog vergeten postje zetten  ;)

Best wel gezellige party, iedereen die binnen kwam had sowieso al wa sfeer mee  :lol:

Shit man echt nog nooit zoveel volk in overpoort gezien, kliep daar ook schoon tussen da volk mee mijne giant koffer  :whistle:

Van mijn set semi tevreden ma mnja had da wel verw8, afmixen liep wa minder omdak geen kaoss had en paar ke wrong button gedrukt ma swat ke mij wel geamuzeerd.
Twas idd echt focking warm daar binnen  :nuts:

Nie echt lang gebleven omdak slecht aant komen was van de warmte en heb het liever iets minder druk.

Alvast bedankt aan BTTC voor de uitnodiging  :slayer:

NEXT  :hungry:
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline superpsilo

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 429
  • Karma: +12/-8

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal