collapse

* Recent posts

Author Topic: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)  (Read 11271 times)

Mango

  • Guest
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #120 on: May 23, 2010, 08:39:57 PM »
Heel goede dingen gehoord ook wat mindere  :hippy:

Enige echte minpunt is dat zo vroeg gedaan was  :mrgreen:
daar gaan we nog lang over  kunne discussieren denk ik :mrgreen:!
De meerderheid had daar nog 3 dage gecampeerd als ze konden :rolleyes:
Het moest daar ma zo schoon nie zijn  :slayer:

Offline tankorr

  • 013 soundsystem
  • Newbie
  • *
  • Posts: 24
  • Karma: +1/-0
    • Interrupted
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #121 on: May 23, 2010, 10:01:46 PM »
spijtig dak dees moete misse heb...zag er alleszins vet uit op foto!!! miljaar!

Offline Blotter

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 52
  • Karma: +2/-2
  • Veger
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #122 on: May 23, 2010, 10:40:55 PM »
SUPER VET! Khad nooit gedacht da we ook mo ooit 5u zoude hale. 9u was een schoon, misschien veel te vroeg, ma schoon uurke om te stoppe leek ons. Heel de nacht zonder probleme kunne feeste, dan moete we het natuurlijk ook ni gaan uitlokke.

Blijkbaar had ook een redelijk groot stuk van de huize in de buurt muziek gehoort tot 8u maar omdat er nog een festival in de buurt was is de link met een verborge feest, vele dichterbij, dan blijkbaar nooit gelegt.

Helen dikke merci aan EXIT23 & AITW voor de sound en de support, aan alle dj's & live acts die op hun beurt ook wreed hun best hebbe gedaan! En nauurlijk aan alle dansers en danseresse die het gras 5 centimerer dieper gefeest hebbe en er voor gezorgt hebbe dat een feest geworde is.

DANK! :respect:

nu slaap...  :banana:

Offline scarfcore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 180
  • Karma: +0/-1
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #123 on: May 24, 2010, 07:10:53 AM »
it was delicious
d-toxx zijn acidset vondk echt ontzettend verrassend,schitterend hoeveel verschillende muziekstijle hem aangaat! eindelijk gasmask zijne live nog eens gehoord. ze hadde mij ter al helemaal voor warm gekrege na veel lovende woorden van zijne set in the machine tijdje terug. volledig naar mijn goesting,ni te stevig,ma toch iets rauw,heerlijk dansbaar, na een half uur wa saaier stukskes ma da kon het echt ni bederve. van het zonnetje kunne geniete. meer dan e geslaagd feesje. veel te vroeg gedaan,hier komt het gezaag(: ma alle begrip voor organisatie,tis mooi geweest en het lot maar niet tarten dan..
op naar de volgende zou ik zegge,liefst met opnieuw het zonnetje s morgens bove onze kop en evenveel sfeer!

Offline paddestoel

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 326
  • Karma: +3/-14
    • http://soundcloud.com/amitola-future-energy/schuld-van-de-geeste
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #124 on: May 24, 2010, 11:37:46 AM »
Het was een superbon feest!
Kheb iedereen zich zien amuseren en kheb het zelf ook gedaan :mrgreen:!
Der was ne goeie sfeer, hoewel der opt einde wel wat ruzietjes zijn geweest :rolleyes:...

Merci aan alle dj's en hulpvaardigen dat er voor gezorgd hebbe dat alles is gelukt :slayer:!
Kwas blij da we de muziek hebbe afgezet om 9, ookal kon niet iedereen hiermee lachen, kvind het spijtig da der mense echt nog geen genoegen kunne nemen mee een nacht goei feest.
Wij hadden al bereikt wat we nooit hadden verwacht, en dat was dat zoveel volk stond te geven in open hemel zonder da er nog geen enkele flik een bezoekje was komen brengen...

Too bad da er weer ne mongool mee een spuitbus BX op ne BOOM moest spuiten :nono:! Als we door dieje aap onze waarborg niet terugkrijgen zou da wel een beetje spijtig zijn.
Leer uwe tag zetten en zet em op een zichtbare plaats, ni in de natuur want vogels en koeien hebben daar niks aan :up:!

Merci aan iedereen om te komen :respect:!

KANEKORE

sunnymuffins

  • Guest
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #125 on: May 24, 2010, 11:43:31 AM »
t was echt een vet feesje!
rond 8 uur s avonds vertrokken met zonneke, kwartierke later al arriveren daar en dan echt een geschift geflashte avond tegemoet gegaan  :slayer:

hopelijk komen er nog meer van de dees  :yeah:

Mango

  • Guest
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #126 on: May 24, 2010, 11:44:05 AM »
Too bad da er weer ne mongool mee een spuitbus BX op ne BOOM moest spuiten :nono:! Als we door dieje aap onze waarborg niet terugkrijgen zou da wel een beetje spijtig zijn.
Leer uwe tag zetten en zet em op een zichtbare plaats, ni in de natuur want vogels en koeien hebben daar niks aan :up:!

Tags zijn voor mongolen daar heeft zowiezo niemand iets aan  :whistle:

Offline Tess

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 224
  • Karma: +1/-3
    • fb
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #127 on: May 24, 2010, 12:08:30 PM »
 Tss sommige mensen.. :snooty:

Excuse me, while i kiss the sky

Offline ekzit

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 181
  • Karma: +0/-0
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #128 on: May 24, 2010, 03:11:24 PM »
ben heeel content dat het gelukt is, nogal me ne smile rond gelopen  :biggrin:
dikke merci aan iedereen da afgekomen is en aan de manne van de sound en dj's
kheb genoten van ons feest  :cheer:

big up



k a n e k o r e


Offline Blowhill

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +2/-2
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #130 on: May 26, 2010, 09:32:14 PM »

sunnymuffins

  • Guest
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #131 on: May 27, 2010, 03:25:56 AM »
damn precies jammer dak samoth zn setje heb gemist, klonk lekker  :hungry:

tegen dat licht is geworden was k toch wel spijs jammer genoeg.

Offline D-Toxx

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 58
  • Karma: +0/-0
  • Re-load , Distortion Cunts ,KnW ss, U-235, Relatek
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #132 on: May 27, 2010, 11:30:09 PM »
zeer late reply wel...

Euhm fja.. da was dus een bom van een dik feestje... hahaha wa ne lekkere RAVE was mig das seg ... lol.
Ferm gedaan manne... BIG UP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
serieus goew geamuseerd.. vette dingen gehoord... Emma.. Omega.. Mr Gas...  Detuned cru aka Bonny en konnekt... twieq.. mooi mooi ! .. rest hemk ni echt gehoord of veel van beseft  :doh: 
@ Steffi... thx !!  vond het zeeeeer aangenaam om ne keer mijne acid Shizzle boven te moge halen  :respect:


Tot de volgende .. AAaaaight  :mrgreen:

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #133 on: May 28, 2010, 03:50:18 PM »
Dj's zalige tracklists, al uit de echo's op weg er naar toe stond ik al bijna te shaken.
Livesets, vet! Gasmask en Samoth deels gezien. 't Hoeft duidelijk niet snel te zijn om vet te zijn.

't Was een beetje te druk en veel onbekend volk. En dat 't niet zo gezellig was in mijn ogen lag meer aan mezelf dan de rest (m'n klop krijgen vlak na aankomst).

Wel was 't veel te vroeg gedaan. Er stonden nog vrij veel mensen en er kwamen zelfs nog mensen toe van een goa in de buurt toen 't ineens gedaan was.
Ik dacht eerst dat de generator leeg was, maar blijkbaar hadden ze er geen zin meer in.
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline ekzit

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 181
  • Karma: +0/-0
Re: 22/05/10, KANEKORE @ ???? (open air)
« Reply #134 on: May 29, 2010, 09:04:48 AM »
Dj's zalige tracklists, al uit de echo's op weg er naar toe stond ik al bijna te shaken.
Livesets, vet! Gasmask en Samoth deels gezien. 't Hoeft duidelijk niet snel te zijn om vet te zijn.

't Was een beetje te druk en veel onbekend volk. En dat 't niet zo gezellig was in mijn ogen lag meer aan mezelf dan de rest (m'n klop krijgen vlak na aankomst).

Wel was 't veel te vroeg gedaan. Er stonden nog vrij veel mensen en er kwamen zelfs nog mensen toe van een goa in de buurt toen 't ineens gedaan was.
Ik dacht eerst dat de generator leeg was, maar blijkbaar hadden ze er geen zin meer in.

kunde u nu echt ni tevreden stellen me ne ganse avond/nacht/en bijna morgend feesten tot 9u ??? ik vind da soms echt erg, ze toch blij da we ne free organiseren en dat het al zo lang heeft geduurd.
k a n e k o r e

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal