collapse

* Recent posts

Author Topic: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel  (Read 10027 times)

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #90 on: February 16, 2010, 05:33:31 PM »
oké, wie van julie hier kent er geen mensen die compleet gek worden (ambetant, agressief,depri, misselijk zelfs) als ze hun toepke ni kunnen paffen (ook al ist na uw werk...)??? kbedoel de meeste kunnen er al ni tegen a ge iets slecht zegt over weed, krijg hier de reactie alsof ik makkak tegen ne marokaan zou zeggen (nee kbedoel ni dak racist ben), jullie voelen u gwn te veel aangevallen... mo we kunnen mss terug on topic gaan of da hier splitsen naar een discussie want uiteindelijk hebbe we hier nog ni veel over de mars zelf gepraat e  :lol: en nogmaals sorry als er mensen hun beledigd voelen , of geviseerd, is helemaal ni de bedoeling, er word gwn precies schande over mij gesproken omda ik geen voorstander ben...
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline BAMBAMBAM!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 783
  • Karma: +31/-31
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #91 on: February 16, 2010, 05:36:06 PM »
oké, wie van julie hier kent er geen mensen die compleet gek worden (ambetant, agressief,depri, misselijk zelfs) als ze hun toepke ni kunnen paffen (ook al ist na uw werk...)??? kbedoel de meeste kunnen er al ni tegen a ge iets slecht zegt over weed, krijg hier de reactie alsof ik makkak tegen ne marokaan zou zeggen (nee kbedoel ni dak racist ben), jullie voelen u gwn te veel aangevallen... mo we kunnen mss terug on topic gaan of da hier splitsen naar een discussie want uiteindelijk hebbe we hier nog ni veel over de mars zelf gepraat e  :lol: en nogmaals sorry als er mensen hun beledigd voelen , of geviseerd, is helemaal ni de bedoeling, er word gwn precies schande over mij gesproken omda ik geen voorstander ben...

 :pray:


i know people getting mad from having to stop at a red light & they don't smoke , not  even cigarettes  ... u got morrons everywhere hun ...

& the fact i think u're blind doesn't make me feel under attack nope :p
what's really reaaally good niakkaaaaaah?

Davy

  • Guest
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #92 on: February 19, 2010, 11:59:35 AM »
Ik heb 19 jaar "drugsvrij" geleefd, nu zeg ik ER IS GEEN ENKEL ZINNIG ARGUMENT OM TEGEN DE LEGALISATIE VAN DRUGS TE PLEITEN.

Het is niet dat marihuana door sommmige mensen teveel goed wordt gepraat, de realiteit is dat op grotere schaal, op wereldvlak, marihuana teveel slecht wordt gepraat.
Het is zoals de Amerikaanse stand up comedian en activist Bill Hicks het ooit formuleerde, op het nieuws hoor je altijd hetzelfde LSD verhaal "jongeman dacht dat hij kon vliegen en sprong uit het raam". Maar hoe zit het met de positieve drugservaringen, dat zou pas sensationeel nieuws zijn!
Hier spreekt een man die zijn leven aan drugs heeft gewijd. Dat wil niet zeggen dat ik continu drugs neem of dat ik continu stoned ben, maar wel dat ik bijna al m'n vrije tijd bezig ben met informatie over drugs op te doen, te lezen en te verzamelen en op te schrijven omdat ik vind dat mensen recht hebben op correcte informatie, in plaats van een soort scare-tactics om mensen weg te jagen van illegale middelen en ze in handen te drijven van de miljardenbusiness van legale psychotropica.
Voordat je gaat schelden met termen als "junkie" of whatever, ik heb 19 jaar "drugsvrij" geleefd. Ik geloofde altijd dat "drugs" gevaarlijk waren, verslavend en dodelijk, en dat "medicijnen" getest waren en dus veilig. Iedereen die mij al lange tijd kent, weet dat ik vroeger een van de weinige mensen op feesten was die compleet nuchter, zelfs zonder alcohol of sigaretten ging feesten. Ik ga er prat op dat ik zelfs tot op de dag van vandaag nog nooit een sigaret heb aangeraakt.
Toch ben ik nu op bijna 22 jarige leeftijd een activist voor de legalisering van alle drugs.
Dit heeft verschillende redenen 1) mijn persoonlijke ervaring met drugs, zowel legale als illegale 2) de gezondheidsrisico's van illegale drugs ten opzichte van legale drugs
3) de economische impact van de al dan niet legale status van bepaalde drugs
en tenslotte 4) de geschiedenis van de invloed die drugs hebben gehad op de menselijke evolutie en de toekomst van de planeet.
En dat laatste puntje is iets wat te vaak over het hoofd wordt gezien, en waar ik het grootste deel van mijn teksten, gedichten en gesprekken aan wijdt.
Ik was de eerste op dit forum die begin 2009 een post maakte over cannabisolie, en ik heb dit ook vermeld in een topic begin december 2009.
In dit topic zie ik dat dit z'n vruchten heeft afgeworpen, want nu zijn er andere mensen die aanhalen wat ik toen al verkondigde, wat ik dus alleen maar als een positieve evolutie kan zien.
De gezondheidsrisico's van illegale drugs tov legale drugs zijn hier dus al besproken geweest dus daar ga ik niet te diep meer op in.

Laten we het dan hebben over de geschiedenis van marihuana.
Het archeologisch bewijs voor zowel het religieuze als industriële gebruik van marihuana gaat terug tot minstens 10.000 jaar geleden. In de turkse stad Catal Huyuk, wat wordt beschouwd als een van de eerste, misschien de eerste stad ter wereld, zijn sporen gevonden van kledij, linnen en touwen die gefrabiceerd zijn uit de hennepplant. Archeologisch bewijs voor het rituele gebruik van marihuana bij het vieren van de overgang van leven naar de dood, wat dus op een grote significante positie in desbetreffende cultuur wijst, vinden we terug in neolithische graven in Iran, Duitsland, Frankrijk, Scandinavië, China en Egypte.
Er zijn mummies gevonden met sporen van hashish in het haar, en over de hele wereld vind men sporen van marihuana, opium en ephedra terug in het graf van toenmalige koningen en priesters.
Marihuana, of beter gezegd de hennepplant was de oorspronkelijke bron van papier, touw, kledij en zeilen. In zuid-oost azie zijn nu nog volksstammen die al hun kledij en touwen maken van de vezels van de hennepplant. Dit is steviger en milieuvriendelijker dan katoen te gebruiken.
Zonder de mogelijkheid om scheepszeilen te vervaardigen uit marihuana zou de verspreiding van de mens en de handel in verschillende goederen naar overzeese gebieden veel moeilijker zin verlopen en kunnen we dus zeggen dat de evolutie van de mens veel trager zou hebben gegaan.
We kunnen zelfs stellen dat de landbouw niet is uitgevonden door iemand die toevallig een graantje liet vallen en een jaar later weer voorbij die plek kwam en zag dat er graanhalmen stonden te groeien, maar dat de landbouw is ontstaan uit de behoefte om een constante voorraad psychoactieve planten te hebben voor sjamanistisch gebruik.
Laat ik eraan herinneren dat het archeologisch bewijs voor het gebruik van psychedelische planten zoals cannabis, planten uit de nachtschadefamilie, opium en psychedelische paddestoelen, verder teruggaat in de tijd dan eender welke cultuur of beschavingsvorm.
De theorie dat de landbouw ontstond door psychedelische planten wordt gesteund door antropologische verslagen van bijvoorbeeld de australische aboriginals. Zij kenden geen landbouw, er was één plant waarvan ze nauwkeurig de groeiplaats bijhielden: pituri, een psychedelicum. OOk in afrika zien we een soortgelijk scenario: de bosmensen en de zulu stammen kenden geen landbouw, op één plant na: cannabis sativa. In noord-amerika, net hetzelfde scenario: de rondtrekkende indianen kenden geen landbouw, er was één plant waarvan ze wel de groei bijhielden nicotiana rustica, oftewel de tabaksplant die 16 keer meer alkaloiden bevat dan de tabaksplant die wij kennen en psychedelisch van effect is.
De oudste gebouen uit de menselijke geschiedenis zijn de megalithische monumenten zoals stonehenge. tempels uit de prehistorie die we ook vinden over heel europa, bijvoorbeeld in frankrijk, ierland, schotland, maar ook in afrika en amerika zijn voorbeelden van dit soort monumenten. Interessant is om te vermelden dat deze bouwwerken dus dateren uit de tijd voor de opkomst van steden en dat in het zogeheten "hypogeum" te malta, sporen zijn gevonden van ergot, de schimmel waaruit vandaag de dag nog steeds LSD wordt gesynthethiseerd.
Laten we iedereen die zegt "wiet is voor negers" eraan herinneren dat de Oostenrijkse site Hallstatt algemeen wordt beschouwd als het beginpunt van de keltische beschaving, en dat daar sporen van cannabis zijn gevonden. Net als op de franse neolithische site te Gavr Inis.
Mischien zijn de spiraalvormige versieringen die we op dit soort monumenten zien, zoals bijvoorbeeld te zien is op de tempels in het Ierse newgrange, een zichtbaar bewijs van de endogene visioenen na gebruik van psychedelische planten.
Het oudste bewijs van het gebruik van psychedelische planten ter wereld, vinden we in het Algerijnse Tassili-rotsplateau. Waar de rotstekeningen ons laten zien hoe mensen dansen en transformeren in dieren, terwijl ze paddestoelen in hun handen houden. Het is noemenswaardig dat deze grottekeningen zich bevinden in een regio die door historici wordt erkend als een cruciale plats en tijdperk in de ontwikkeling van landbouw en technologie.
In Amerika zien we hetzelfde patroon: de grotschilderingen op dat continent gaan terug tot minstens 10.000 jaar geleden en vaak vind men sporen van de mescalboon of de peyote cactus terug in deze grotten. Een van de oudste archeologische vondsten uit midden-amerika, waar ooit de technisch bouwkundige en religieus hoogstaande culturen van de maya's en azteken floreerden, zijn niet minder dan 400 beelden uit mexico, el salvador, guatemala en honduras, met voorstellingen van olmeekse en mayaanse goden, in de vorm van psilocybine paddestoelen.
 Ik stel dat de wereld er nooit hetzelfde zou hebben uitgezien als nu, zonder marihuana en andere psychedelica.marihuana was de oudste bron van kleding, voedsel (omega 3 en andere nutritionele vetzuren), touw, zeilen, linnen en tenten. het is al vermeld geweest dat marihuana voor veel zaken een milieuvriendelijker alternatief kan zijn.
marihuana is veel meer dan een drug.
de eerste jeansbroek werd vervaardigt uit hennep, en de eerste auto van de industrieel Henry Ford, werd vervaardigd uit plastic van de hennepplant, en was ontwikkeld om te rijden op cannabisolie. De reden waarom de middeleeuwse schilderijen 500 jaar later nog steeds te bezichtigen zijn, is omdat ze op henneppapier zijn geschilderd, in plaats van gewoon papier. Kijk maar naar boeken uit de laatste eeuw, na enkele decennia wordt het papier al geel.

en dan komen we tot de conclusie waarom hennep illegaal is.
Hennep is illegaal omdat anders bepaalde mensen heel veel centjes zouden verliezen.
Wanneer je je verdiept in de geschiedenis van deze plant, zie je juist dat de "founding fathers" zoals george washington en thomas jefferson zelfs hennep verbouwden en marihuana rookten, en dat het zelfs in die tijd strafbaar was om te weigeren hennep te groeien, en dat je je belastingen kon betalen met deze plant. Het is pas toen de chemische industrie van plastic en gesynthethiseerde geneesmiddelen opkwam, net als de aardolieindustrie, de papierindustrie en de katoenindsutrie, die in hennep een gedachte tegenstander zagen.
En de politiek werd hun instrument om deze tegenstander uit te schakelen door het verspreiden van verhalen dat de arbeiders en de zwarten door het roken van marihuana veranderden in meedogenloze psychopaten en verkrachters.

wel misschien moet ik hier wijzen op wat Bill Hicks noemt "how about a positieve drugs story". Bill Hicks zei het al "weed is een betere drug dan alcohol, zal ik het bewijzen? Je bent op een concert en iemand gedraagt zich agressief en irritant. Is die persoon dronken of stoned? Dronken is het enige juiste antwoord, ik heb nog nooit 2 stonede mensen zien vechten omdat het gewoon onmogelijk is!!"

Dus: A Positive Drug Story.
Zoals gezegd, ik had nooit illegale drugs gebruikt, ik gebruikte zelfs geen alcohol of sigaretten, ik at veganistisch, en zoals vandaag nog steeds, gebruik ik zelfs geen dierlijke melk en let ik erop dat ik niet teveel gesuikerde voeding gebruik (want suiker is immers ook een drug). Desondanks, door problemen op school en met m'n familie, kwam ik in aanraking met politie en werd ik in een instelling geplaatst. Daar had ik men voor mij eerste drugervaring, met legale drugs, medicijnen. Om een lang verhaal kort te maken, na 5 maanden kwam ik weer vrij, en door die "medicijnen" had ik een depressie, voelde ik me een zombie, had ik geen emoties meer en leek zelfmoord me de enige uitweg. Ik vertrouwde niemand meer, noch men familie, noh men vrienden, zelfs m'n allerbeste vrienden leken voor mij potentiele tegenstanders. Ik had daarvoor nooit zelfmoordgedachtes of depressieve gevoelens.
Ze zeggen dat je geen wiet, lsd of psilocybine aan depressieve of suicidale mensen mag geven.
Wel, dankzij wiet, leerde ik weer de dingen relativeren. De medicjnen hadden mijn lichaam gevoelloos gemaakt, geen libido meer etc, dankzij wiet kwamen zowel lichamelijke als geestelijke gevoelens terug naar boven en voelde ik me terug herleven. Toen begon ik lsd en psilocybine te nemen en door die ervaringen leerde ik weer om mensen te vertrouwen en om lessen te trekken uit men negatieve ervaringen en men leven weer op te nemen. En wanneer je effe googlet, ben ik niet de enige persoon die zegt "cannabis redde mijn leven". Sinds men eerste lsd trip, vroeg ik me af, wie heeft dit nog allemaal meegemaakt, deze ingrijpende ervaring, en ik ging tijdens de trip in m'n hoofd heel m'n vriendenrijtje af "hoe zou hij en hij die ervaring hebben beleefd" en toen veranderde ik naar "wie in de geschiedenis zou deze ervaring hebben gehad en hoe ging hij of zij daarmee om". en dit leidde dan tot het schrijven van teksten zoals "waren de goden psychonauten" of "de heksen waren ook trippers". kortom, deze ervaringen gaven me een doel in het leven, het in kaart brengen van de rol die psychedelica gespeeld hebben in de menselijke evolutie, van de grotschilderingen tot 2012.
Als je meer wilt lezen, check netlog.com/deejvie myspace.com/hardcoretechnozealot of magic-mushroom-mandala.blogspot.com ik heb honderden teksten geschreven, zowel op papier als op de pc. en er is more to come.

Tot slot wil ik eraan herinneren, ik zat overlaatst informatie op te zoeken over welke goden en mythes in verband staan met psychedelica en dus wijzen op het gebruik van psychedelische planten in de oudheid, en toen viel me op dat vaak de god die word gezien als ontdekker van de geneeskunde, bijna altijd ook in verband staat met bepaalde psychedelische planten, zoals planten uit de nachtschade familie, psilocbyine bevattende paddestoelen, de vliegenzwam, mede of de peyote cactus. Wat er volgens eens te meer op wijst, in overeenstemming met het archeologisch bewijs, dat de oudst gebruikte medicijnen ter wereld, geen planten waren met puur fysieke effecten, maar psychedelische planten. Kunnen we dan besluiten dat de primitieve mens de geneeskunde niet zou ontwikkeld hebben zonder de psychedelica?

Er is geen enkel zinnig rationeel argument om tegen de legalisering van illegale drugs te pleiten.
Kijken we naar 2 landen met een liberaal drugsbeleid, zoals Nederland en portugal, waar marihuana niet legaal maar wel respectievelijk gedoogd en ge-de-criminalizeerd is, zien we dat deze landen de laagste gebruikscijfers van marihuanagebruik kennen. dit is een unicum in de wereld. Landen met een repressiever drugsbeleid, zoals de USA, De Uk, frankrijk en denemarken, kennen de hoogste cijfers van illegaal middelengebruik.
Een laatste argument: wil je een veilige wereld met minder terrorisme, wel waar denk je dat al die terroristen hun wapenhandel mee financieren? dat komt niet uit de lucht gevallen, illegale drugshandel is altijd een goede inkomstenbron geweest voor terroristische organisaties.
Kijk naar die foto die bram heeft gepost, het verbod op alcohol creëerde in de jaren 20 van de vorige eeuw, topgangsters zoals AL capone. Wil je de criminaliteit terugdringen: legaliseer drugs, want iedere drug die de overheid illegaal maakt, is een cadeau voor de onderwereld, terwijl van de legale verkoop veel belastingen geint zouden kunnen worden, wat een goede overheid zou kunnen gebruiken om dingen als de financiele crisis te bestrijden.
En zeg niet dat door de overheid gecontroleerde verkoop jonge kinderen aan de drugs zou helpen. Gebeurt dit in Nederland? de waarheid is, dat een apotheker of coffeeshop 1) camera's kunnen plaatsen en 2) identiteitscontrole kunnen uitvoeren en dat zijn dingen die drugsdealers niet doen.
Tot slot: mensen die verslaafd zijn aan cannabis bestaan NIET. Wie het gevoel heeft dat hij verslaafd is aan jointjes, moet een koe een koe noemen, je bent niet verslaafd aan de wiet, je bent verslaafd aan de nicotine in de tabak. Rook wiet puur en je zal niets van verslaving ontwikkelen en het effect is veel minder "suf" of "moe" makend, maar des te meer actiever en inspirerender. dus nadelen bij het gebruik van cannabis heb je aan jezelf te danken, want cannabis verdient het om puur gerookt te worden. Als je cannabis wil linken aan psychoses, hou dan wel in het achterhoofd dat studies die cannabis linken aan psychoses steevast worden uitgevoerd in opdracht van farmaceutische bedrijven, en dat ze gebruik maken van pure gesynthethiseerde THC, terwijl cannabis nog honderden andere alkaloiden bevat. De realiteit is, dat er nog steeds geen consensus bestaat over wat psychoses veroorzaakt en dat in feite het bestandsdeel CBD cannabidiol, een uitstekend antipsychoticum is. Toen ik in instelling zat heb ik veel mensen met psychoses gezien, die inderdaad cannabis gebruikten, maar geen enkele van hun gebruikte cannabis puur, dus altijd tesamen met tabak, en ze gebruikten ook allemaal cocaine en speed. Dus volgens mij is er niets wat er onbetwistbaar op wijst dat cannabis verantwoordelijk is!
En voor die persoon die het over MDMA had, MDMA is het ENIGE middel ter wereld dat helpt bij tinnitus.

Tot slot: wat lyrics van mijn favoriete groep, de Hardste Nederhopgroep Aller tijden!

Tegen drugslegalisatie heersen vele vooroordelen,
maar noem mij nu maar één nadeel dan noem ik tien voordelen!
EEN! Je zet de criminaliteit buitenspel
want als er niets meer te verdienen valt dan stoppen ze wel
TWEE! Al het geld wordt dan legaal binnen gehaald
zodat er over die miljarden ook belasting wordt betaald
DRIE! Zij die al junk zijn en het niet kunnen betalen
kunnen voortaan gratis halen. Fietsendiefstal zal dalen!
VIER! De overheid kan kwaliteit garanderen
waardoor de volksgezondheid weer een stap vooruit zal marcheren
VIJF! Harddrugverkoop kan via apotheken gaan
waardoor de hardere gebruikers meteen geregistreerd staan
ZES! We kunnen zo meteen ook mooi controleren
dat één geregistreerde niet meer dope komt halen dan hij kan verteren
ZEVEN! Geen woekerprijzen maar een eerlijke handelsnatie
gepaard met begeleidingsservice en produktsinformatie
ACHT! De koffieshops kunnen nu vrijuit bestaan
zodat volwassen mensen vrij hun eigen gang kunnen gaan
NEGEN! Mensen zullen voortaan drugs bewust kopen
en legaal is ook niet stoer meer, dus het sust het meelopen
TIEN! Het wordt het einde van een hypocriet beleid
want alcohol en tabak zijn net zo slecht als illegale schijt!
Dus snap je nog waarom de de top tegen legalisatie is?
Ze hebben vast een aandeel in deze illegale biz!

BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En kies voor verstand, tolerantie en vrijheid!
BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En maak een einde aan misbruik en criminaliteit!
BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En geef ons veiligheid, kwaliteit en zekerheid!
BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En streef naar legalisatie voor een betere tijd!








THINK FOR YOURSELF, QUESTION AUTHORITY
Lees! Schrijf! en Denk!

Waarschijnlijk wel aanwezig hier, voor het derde jaar op rij, het eerste jaar dat ik er kwam, had ik zelfs nog nooit een joint gerookt, dus niet iedereen handelt uit eigenbelang, dit is het minste wat je terug kan doen voor de planten die ons zoveel gegeven hebben!
« Last Edit: February 19, 2010, 12:07:22 PM by Davy »

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11033
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #93 on: February 19, 2010, 01:13:50 PM »
 :clap: :clap: :clap:

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #94 on: February 19, 2010, 05:23:29 PM »
davy for president! :mrgreen:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #95 on: February 19, 2010, 06:02:07 PM »
kvind da gwn hilarisch wa ge allemaal schrijft man  ;) heb al gezegd da ik mijn mening heb en daarmee uit... eerlijk , gij zou junks het nog gratis geven gij ipv ze te helpen eraf te blijven en met "ONZE BELASTINGSCENTEN" dan wel te verstaan...
Davy for president  :rolleyes:
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #96 on: February 19, 2010, 07:39:08 PM »
das zever é, nu gaan "ONZE BELASTINGSCENTEN" naar de criminele vervolging van druggebruik, terwijl dat geld goe gebruikt zou kunnen worden ter preventie en hulpverlening.
Ze gaan er toch aan geraken ze, de junks, ge kunt het ze dan beter gecontroleerd verschaffen, zodat er minder ongelukken gebeuren en ze een veel beter zicht hebben op de situatie. Besides, het decriminaliseren kan ook nog een aardige cent opleveren ook in plaats dat er alleen maar geld in gestoken wordt

Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #97 on: February 19, 2010, 08:30:13 PM »
bedankt davy, kan u enkel gelijk geven  :clap:
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #98 on: February 19, 2010, 08:50:41 PM »
Ze gaan er toch aan geraken ze, de junks, ge kunt het ze dan beter gecontroleerd verschaffen, zodat er minder ongelukken gebeuren en ze een veel beter zicht hebben op de situatie.
bwa daar benk nog nt zeker v. Controles = altijd mensen die ze omzeilen al ist maar omdat dan 5 cent goeikoper is of zo.

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #99 on: February 19, 2010, 08:51:21 PM »
alé vooruit, dus jullie vinden dus da ze ineens ALLE HARDDRUGS ook moeten legaliseren??? e sorry ze mo den dag da u klein zuske op 1 of andere manier aan den bruine terecht komt wil ik uwe kop wel is zien da ze zegt "ja maar ik sta geregistreerd ze, ik mag da gaan halen in den apotheker  :clap:"
fuck man stelletje d"#çà^$ùµ´!!!... split ineens dienen topic hier is want het ga hier echt wel zwaar offtopic btw...
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #100 on: February 19, 2010, 08:56:43 PM »
 zij dan verstandig genoeg om eraf te blijven, u zuster kan ook aan den bruine hangen als't illegaal is hé, kdenk ook nie da als da legaal is da ze da zomaar aan iedereen gaan verkopen :lol:

't is nie omda't legaal is da ze plots zeggen da't allemaal positief is, zeker nie bij zulke drugs, ook nie bij wiet... In NL zijn't ook nie allemaal junks of paffers en daar is't legaal, paddos kon ge daar ook kopen maar toch liep nederland nie vol me psychotische mensen hé?

wel veel johns  :eh: :mrgreen:
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #101 on: February 19, 2010, 09:07:29 PM »
zij dan verstandig genoeg om eraf te blijven, u zuster kan ook aan den bruine hangen als't illegaal is hé, kdenk ook nie da als da legaal is da ze da zomaar aan iedereen gaan verkopen :lol:

't is nie omda't legaal is da ze plots zeggen da't allemaal positief is, zeker nie bij zulke drugs, ook nie bij wiet... In NL zijn't ook nie allemaal junks of paffers en daar is't legaal, paddos kon ge daar ook kopen maar toch liep nederland nie vol me psychotische mensen hé?

wel veel johns  :eh: :mrgreen:
illegale verkoop ga sowieso blijven ze,, in holland zijn ook nog genoeg thuis adressen ze die dan goedkoper verkopen dan de shops... en slim genoeg zijn eraf te blijve, ja als u zuske ni zo slim is? ik neem nu zus als voorbeeld e, ik probeer een onschuldig niet beter wetend persoon weer te geven , of nog beter , UW BLOEDEIGEN KIND, ik heb ier echt mn bedenkingen bij , weed oké, daar ga ge ni van sterven en ben er ni zot van mo kan ik me leven... en ik denk da qua illegale handel dan alles goedkoper ga worden om toch maar klanten te lokken, net zoals ge goedkoper illegaal sigaretten en alcohol en weed kan kopen dan in de voorziene winkels/shops... En als ge in Amsterdam rondloopt hebt ge inderdaad wel het goevoel da iedereen daar dood normaal is  :eek: :nuts:
« Last Edit: February 19, 2010, 09:09:21 PM by G.H.B »
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #102 on: February 19, 2010, 09:15:01 PM »
maar ik begrijp't precies nie goe, iemand die aan de drugs zit is toch het bloedeigenkind van een moeder ergens in de wereld, een zus of broer van iemand, zij waren even 'onschuldig' als mijn zus of kind onschuldig zou zijn.

Het legaal maken zou er enkel voor zorgen dat mensen die ouder dan 18 of misschien voor zulke dingen de leeftijdsgrens optrekken op z'n minst proper gerief krijgen, voor zover het kan en zonder bucht tussengesmeten om het te verzwaren of eender wat.

Tuurlijk zal er nog steeds illegaal gehandeld worden maar eens die mensen oud genoeg zijn om het legaal aan te kopen kunnen ze da teminste doen. Denkt ge ook nie da jongeren dan eerder zouden wachten tot ze 18 zijn om te beginnen blowen? 'K zeg nie da ze allemaal gaan wachten maar toch een grotere meerderheid..

Achja sowieso zijn er voor en tegenstanders en kdenk dan dat legaliseren het best zou werken voor beide, mensen die anti zijn kopen het gewoon niet en mensen die pro zijn kunnen proper gerief kopen
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #103 on: February 20, 2010, 06:24:37 AM »
en slim genoeg zijn eraf te blijve, ja als u zuske ni zo slim is? ik neem nu zus als voorbeeld e, ik probeer een onschuldig niet beter wetend persoon weer te geven , of nog beter , UW BLOEDEIGEN KIND, ik heb ier echt mn bedenkingen bij
zalig :lol:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Hendrok

  • Guest
Re: 08/05/2010 World Wide Marihuana March! @ St. Katharinaplein Brussel
« Reply #104 on: February 20, 2010, 07:36:55 AM »
eeft idd wel het nodige gevoel voor drama, onzen GHB  :mrgreen:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal