collapse

* Recent posts

Author Topic: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium  (Read 12262 times)

Offline Robeir

  • STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1203
  • Karma: +28/-20
  • INSIDE OUT?
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #135 on: April 25, 2010, 02:12:16 PM »
't was inderdaad super vet zolang dat duurde.. echt spijtige zaak

 :bigsmurf: :vomit:

Offline Iluvatar

  • noob
  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
  • Karma: +1/-1
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #136 on: April 25, 2010, 02:45:31 PM »
jammer hoor :( ik kwam pas rond 6.00 aan op de plek waar het zou zijn, maar er was helemaal niemand meer, geen auto's, niks, maar er was wel te zien dat er iets geweest was

maja, helaas, volgende keer beter, ik had ook eerder moeten komen :P

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #137 on: April 25, 2010, 03:53:07 PM »
Zonde da het stilgelegd is. Heb uiteindelijk toch men schoolwerk op de eerste plaats gezet ipv feesten, dus ben er zelf ni geraakt.
Mijn 75% kansberekening op politie klopte toch nog wel redelijk precies  :lol:

Alhoewel da ergens anders ongetwijfeld zal verder gefeest zijn/worden  :mrgreen:

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline Trash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1258
  • Karma: +3/-3
  • MeowW ^^
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #138 on: April 25, 2010, 04:18:59 PM »
klootzakn....
jammer voor jelle...

Offline Blowhill

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +2/-2
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #139 on: April 25, 2010, 04:21:57 PM »
Zonde da het stilgelegd is. Heb uiteindelijk toch men schoolwerk op de eerste plaats gezet ipv feesten, dus ben er zelf ni geraakt.
Mijn 75% kansberekening op politie klopte toch nog wel redelijk precies  :lol:

Alhoewel da ergens anders ongetwijfeld zal verder gefeest zijn/worden  :mrgreen:

Uiteindelijk ook niet geraakt.. en idd, echt zonde! Tzag er allemaal dik in orde uit op de foto's

Offline Robeir

  • STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1203
  • Karma: +28/-20
  • INSIDE OUT?
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #140 on: April 25, 2010, 04:29:52 PM »
staan er al foto's ergens?

Offline wallaaah

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 125
  • Karma: +3/-9
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #141 on: April 25, 2010, 07:09:13 PM »
ik snap niet goed waarom het feest eigenlijk is stilgelegd.  Als je een privéfeest geeft mag je toch muziek draaien?  Of mag men dan ook je sound in beslag nemen?

Mango

  • Guest
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #142 on: April 25, 2010, 07:21:47 PM »
Vette locatie! Om 21h op het terrein aangekomen en direct beginnen shaken terwijl het zonneke neerging.
Tot een uur of 2-3 als ze langskwamen om het stil te leggen.
Iets later stonden we op de backuplocatie waar ze alles net aan het aansluiten waren.
Een tijd dat ik het binnen wat te druk vond maar me toch kunnen uitleven (voor zover er nog leven in zat)
Mufson met een zeer goe klinkende liveset!
Me shell live was ook wel een verrassing 1e keer dat ik je live hoorde en er zaten echt vette stukken in je live!
Samoth zen dj-set ook de eerste keer denk dak u weet draaien me platenspelers maar echte vette acid platen al was de fut er toen wel beetje aan het uitgaan.

Ondanks de flikkenfoor die het feest op die prachtige outdoorlocatie gestopt heeft en het gedoe met naar de 2e locatie te graken vond ik het echt een geslaagde avond!

KNW vs 013 = Vet!
Merci mannen

PS:
En serieus als ge niemeer op u benen kunt staan ramt dan geen kas omver waar de versterkers(kost een pak geld)+ processor+compressor achter staan. Diegene da het gedaan heeft zal wel weten dat over hem gaat. Ge hebt sjans gehad da het bier da op die kast stond net over al da gerief is gevlogen( ma wel achter op de contacten) en da Dimi er net optijd bij was om te zorgen dat die ganse stapel niet omviel. Tzal nie express zijn geweest ma da is geen excuus leert u grenzen een beetje kennen en beseft dat daar veel materiaal sta da belachelijk veel geld kost.
« Last Edit: April 25, 2010, 07:38:06 PM by Mango »

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186

Offline Iluvatar

  • noob
  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
  • Karma: +1/-1
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #144 on: April 25, 2010, 08:00:15 PM »
ik snap niet goed waarom het feest eigenlijk is stilgelegd.  Als je een privéfeest geeft mag je toch muziek draaien?  Of mag men dan ook je sound in beslag nemen?
Enige reden die ik me kan bedenken is dat er misschien geluidsoverlast was of klachten van de bewoners daar in de buurt? Toen wij er heen reden (toen alles dus al weg was) vond ik het ook best wel dichtbij het dorpje en de huizen daar, misschien dat die mensen geklaagd hebben, of dat de politie het stilgelegd heeft om overlast te voorkomen...

Klote voor de organisatie, foto zag er inderdaad goed uit, tent erbij enzo, en de plek zag er ook wel chill uit toen ik het vanmorgen zag. En ik las hier dat het van een afstandje amper te horen was dus dat vind ik ook niet echt een goede reden...

Maja, ik hoop dat iedereen het nog naar zn zin geheeft had op de backuplocatie   :slayer: Thx voor de organisatie iig voor de moeite (Y) Volgende keer beter, ik zal zeker nog eens naar jullie domme ( ;)) benedenburen komen rijden voor een feestje, ik heb het in belgie altijd prima naar mijn zin  :biggrin:

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #145 on: April 25, 2010, 08:29:19 PM »
Twas te denken dat da ging gebeuren eh.. Erg goe weggestoken was die locatie ook niet, zo vlak langs de baan..
Jammer, had er wel zin in!

Mango

  • Guest
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #146 on: April 25, 2010, 08:53:38 PM »
Volgens hetgeen ik verstaan heb zouden er klachten zijn geweest vanuit de camping van de Blaarmeersen (die is aan de overkant van het water)

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #147 on: April 26, 2010, 12:42:19 AM »
ik snap niet goed waarom het feest eigenlijk is stilgelegd.  Als je een privéfeest geeft mag je toch muziek draaien?  Of mag men dan ook je sound in beslag nemen?
Enige reden die ik me kan bedenken is dat er misschien geluidsoverlast was of klachten van de bewoners daar in de buurt? Toen wij er heen reden (toen alles dus al weg was) vond ik het ook best wel dichtbij het dorpje en de huizen daar, misschien dat die mensen geklaagd hebben, of dat de politie het stilgelegd heeft om overlast te voorkomen...

Klote voor de organisatie, foto zag er inderdaad goed uit, tent erbij enzo, en de plek zag er ook wel chill uit toen ik het vanmorgen zag. En ik las hier dat het van een afstandje amper te horen was dus dat vind ik ook niet echt een goede reden...

Maja, ik hoop dat iedereen het nog naar zn zin geheeft had op de backuplocatie   :slayer: Thx voor de organisatie iig voor de moeite (Y) Volgende keer beter, ik zal zeker nog eens naar jullie domme ( ;)) benedenburen komen rijden voor een feestje, ik heb het in belgie altijd prima naar mijn zin  :biggrin:
de  eerste  leer  dat  ze  kwamen was  voor  geluidsoverlast aan  de  camping  blaarmeersen  +- 3km  verder  op ,  het  dorp  had  geen  last  door de rug  van de  boxen  + de  iet  verder gelegen  huizen hadden geen last + waren  ook  verwittigd ,waar  geen  problemen  waren  dus. bij  deze eerste contact werd  gevraagd of  we  een vergunning  hadden , en  wij  es  beantwoorden  met  een  lachende neen doch  vriendelijk  mocht  van  hun  het  feest  doorgaan . na +-1u a 1.5u is er een  politie interventie  geweest van 10 combi's met de boodschap  stilleggen met bevel van hoger hand,en  reden  niet de nodige vergunningen...
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline R-Kore

  • P-A-R-T-Y.....because i gotta!!!!
  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: +0/-0
  • K.N.W. RESIDENT/U-235 RESIDENT
    • DJ R-Kore
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #148 on: April 26, 2010, 09:02:13 AM »
Twas echt vree schoon, tot.........

Dan maar verder in interbeton...hopla  :)

------he never knows when to quit----------
KWEETNIEWATT RESIDENT
U-235 RESIDENT

http://soundcloud.com/dj-r-kore

Offline Aapjan

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 155
  • Karma: +14/-14
    • Monkey John Productions
Re: 24/04/10 knwsound6tem and 013@ somewhere in belgium
« Reply #149 on: April 26, 2010, 01:26:50 PM »
fucking tering hell!! wat een lijp feestje bij de back-up locatie!!!
ik kwam aan toen de muziek op locatie A net uit was >_> en toen moesten we nog naar locatie B, dat was best lijp!!! heb me goed vermaakt, jammer dat de ruimte eigenlijk te klein was... of dat er teveel mensen waren ;).

en welke belg van KNW/013 herkende mij nou van feestje in Eindhoven afgelopen januari? (was bij het inpakken op locatie A).

ben benieuwd naar de foto's!! ik heb wel een paar filmpjes gemaakt met telefoon, maar eerst even geluid checken ;)

KNW&013 bedankt!

Post Merge: April 26, 2010, 02:20:20 PM
hier een 3-tal filmpjes die ik heb gemaakt... hoewel ik het niet helemaal zeker meer wist of het zo was xD.



« Last Edit: April 26, 2010, 02:20:21 PM by Aapjan »
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/monkeyjohn/micron8-mix" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/monkeyjohn/micron8-mix</a>

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal