collapse

* Recent posts

Author Topic: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen  (Read 5035 times)

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #45 on: July 20, 2010, 01:12:03 PM »
uw "fout", brambo, is dat ge te goed zijt

Als ge op een groot festival de kans ziet om ook maar iets gratis te krijgen, en ge doet et niet, dan zijt ge imo een grote dommekloot, ge wordt van alle kanten geript, 2.5 euro vo een getapte pint dat nog geen 40cent kost, 15 euro vo een camping met geen voorzieningen, (soms) een veel te hoge inkomprijs ...

Als et dan nog es een festival es waar ge anders nooit naartoe zou gaan, dat je puur gaat om je te amuseren, dan moet je daar zeker proberen niet voor te betalen, want anders zout ge toch niet gaan. Ge kunt et tenminnste proberen
Int vb van acid mind; had ie niet binnengesneakt, had ie nooit geweest, en had ie ook niet de 20 euro drankbons gekocht, waar de organisatie ook aan verdiend heeft

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #46 on: July 20, 2010, 01:14:27 PM »
uw "fout", brambo, is dat ge te goed zijt
das ook geen waar :P ben internet piraat pur sang :P
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline sjill!

  • burps
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1523
  • Karma: +89/-89
    • http://soundcloud.com/ignite303
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #47 on: July 20, 2010, 03:11:27 PM »
ben internet piraat pur sang :P

stoer
-never underestimate the power of stupid people in large groups-

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #48 on: July 20, 2010, 03:23:25 PM »
:respect:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Davy

  • Guest
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #49 on: July 20, 2010, 03:25:26 PM »
ben internet piraat pur sang :P

stoer
:mrgreen:
we noemen hem niet voor niks brambo natuurlijk  :cool:

Offline Hard-Music

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 457
  • Karma: +5/-20
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #50 on: July 21, 2010, 12:37:16 AM »
17,50 € voor een festival noem ik geen geldklopperij hoor

dat je een festival als werchter van geldklopperij beschuldigt kan ik nog inkomen maar dit festival toch niet imho...

daarbij ik vind stelen nooit goed . uit


hehe, maar da's op zich mr de helft van het verhaal hé. Als je er niet snel genoeg bij was voor zo'n gelimiteerde 17.5 euro-ticketjes te kopen, kon je het dubbele (regular) van 30 euro afdokken, da valt idd nog mee tegenover de uberdure festivals, maar er zijn genoeg festivals of andere evenementen die een ogenschijnlijk lage inkomprijs hebben maar wel zeer hoge drank en voedselprijzen vragen, wat op 't zelfde neerkomt.
Kijk ook naar sommige vd artiesten, en je zou 'ns moeten weten wa ze vragen voor te komen optreden, terwijl ze al lang binnen zijn.
Kdenk echt niet dat ze opeens wel verlies gaan lijden door 'n paar hippies die gratis binnen probeerden te raken hoor. Kvind 't wel grappig om te lezen, zeker wanneer je dan leest wat droon schreef.

Btw: Er waren 3500 VIP tickets verkocht, en op de VIp-stand hebben er zich 5800 mensen aangemeld met een VIP ticket  ;)

dus waarde toch nie den éénige "hippie" die der zowe over dacht blijkbaar...

tis daar al een bekke int 100 gelope hebk zo den indruk  :mrgreen:

xtorre

  • Guest
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #51 on: July 21, 2010, 12:43:43 AM »
ben internet piraat pur sang :P

stoer
:mrgreen:
we noemen hem niet voor niks brambo natuurlijk  :cool:

brambi is ook goed schijnt  :P

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #52 on: July 21, 2010, 12:55:20 AM »
17,50 € voor een festival noem ik geen geldklopperij hoor

dat je een festival als werchter van geldklopperij beschuldigt kan ik nog inkomen maar dit festival toch niet imho...

daarbij ik vind stelen nooit goed . uit


hehe, maar da's op zich mr de helft van het verhaal hé. Als je er niet snel genoeg bij was voor zo'n gelimiteerde 17.5 euro-ticketjes te kopen, kon je het dubbele (regular) van 30 euro afdokken, da valt idd nog mee tegenover de uberdure festivals, maar er zijn genoeg festivals of andere evenementen die een ogenschijnlijk lage inkomprijs hebben maar wel zeer hoge drank en voedselprijzen vragen, wat op 't zelfde neerkomt.
Kijk ook naar sommige vd artiesten, en je zou 'ns moeten weten wa ze vragen voor te komen optreden, terwijl ze al lang binnen zijn.
Kdenk echt niet dat ze opeens wel verlies gaan lijden door 'n paar hippies die gratis binnen probeerden te raken hoor. Kvind 't wel grappig om te lezen, zeker wanneer je dan leest wat droon schreef.

Btw: Er waren 3500 VIP tickets verkocht, en op de VIp-stand hebben er zich 5800 mensen aangemeld met een VIP ticket  ;)

dus waarde toch nie den éénige "hippie" die der zowe over dacht blijkbaar...

tis daar al een bekke int 100 gelope hebk zo den indruk  :mrgreen:
ni da ik u ni geloof maar waar is da bevestigd of is da zo van iemand gehoord dat da gehoord heeft van enen die daar werkt...  :lol:
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline oMega

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 607
  • Karma: +18/-18
    • OMEGAHARDKORE
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #53 on: July 21, 2010, 02:59:56 AM »
kaffert is ni zo op brambo astemblief :p
he good guy  :hippy:  :slayer:  :groupwave:  :banana:

Offline acid_mind

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 237
  • Karma: +1/-1
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #54 on: July 21, 2010, 10:50:19 AM »
haha maja tware gewoon zilverbandjes van papier
als ge gewoon een wit stuk papier rond u arm deed wa ge op de grond vond geraakte ge binne hoor
in de vip toch :lol: hebk wel niet gedaan ben gewoon door het water gewandeld :mrgreen:
haha grappig wel :slayer:

Post Merge: July 21, 2010, 10:50:46 AM
kaffert is ni zo op brambo astemblief :p
he good guy  :hippy:  :slayer:  :groupwave:  :banana:

ja das waar
brambo the man :slayer:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #55 on: July 21, 2010, 11:42:21 AM »
you guys make me blush :gay:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline kayzer

  • master of fuck all
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1370
  • Karma: +9/-9
    • Kayzer's Last.Fm page
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #56 on: July 26, 2010, 02:46:48 PM »
Quote
Week na Neverland is strand Hengelhoef nog steeds vervuild

Het strand van vakantiepark Hengelhoef ligt er een week na dancefestival Neverland nog steeds als een stortplaats bij. Lege flessen, glas, blikjes en ander vuil vergallen de strandpret en hebben al gezorgd voor kleine snijwonden bij de spelende kinderen. Volgens de parkbeheerder van Hengelhoef kwam de organisatie van Neverland de gemaakte afspraken niet na.

Het gezin Bryssinck uit Mechelen - sinds vorige week op vakantie in Hengelhoef - is niet te spreken over het strand. De kinderen Kaat en Jonas liepen enkele wondjes op aan hun benen, veroorzaakt door bekerresten. Vader Jan Bryssinck is vooral boos over de manier waarop het probleem wordt aangepakt.

“We zijn daags na het Neverland- festival toegekomen op de camping”, zegt Bryssinck. “We wisten op dat moment helemaal niet dat er een festival was geweest en dat we in een berg vuil zouden belanden. Aanvankelijk hadden we er niet zo’n probleem mee, omdat we beseffen dat in één dag niet alles opgeruimd kan zijn. Maar dat na vier dagen het strand nog steeds volligt met afval gaat er bij mij niet in.”


Receptie

Bryssinck: “Ik ben al herhaaldelijk naar de receptie van het vakantiepark gegaan om mijn nood te klagen. Maar er werd geen gehoor aan gegeven.”

De Mechelse vakantieganger nam dan samen met zijn ‘buurman’ het heft zelf in handen en ruimde een deel van het strand op. “We hebben twee zakken gevuld. We kunnen toch moeilijk het hele strand doen.”

Afspraak

Bryssinck is vooral boos dat de kinderen zich niet kunnen uitleven op het strand. “Tweeduizend euro heb ik betaald voor 14 dagen vakantie. De helft van die vakantie zit er al op en nog steeds zitten we met die afvalhoop opgescheept. En het is niet alleen het afval dat stoort. Het met drank doordrongen strand trekt duizenden vliegen aan. En ook dat is echt niet leuk. Voor ons is dit onaanvaardbaar.”

Pierre Alberts, parkbeheerder van Hengelhoef, deelt de mening van Bryssinck. “Het kan inderdaad niet dat er afval op het strand achterblijft. We hadden de afspraak met de organisatoren van Neverland dat ze alles zouden opruimen en herstellen in de oorspronkelijke staat. En dat is niet gebeurd.

We hebben hen gewezen op het vuil dat ze hebben achtergelaten, maar tot nu hebben ze dat niet opgeruimd. Er rest ons dan alleen nog de mogelijkheid om het afval dat er nog ligt zelf op te ruimen. Ik heb enkele medewerkers daartoe aangezet. Hun werkuren gaan we verhalen op de organisatie van Neverland”, besluit Alberts.

http://www.hbvl.be/limburg/houthalen-helchteren/2-000-euro-betaald-voor-vakantie-op-stortplaats.aspx

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #57 on: July 26, 2010, 02:48:28 PM »
dat wordt precies neveragainland :P
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Leftchest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 314
  • Karma: +1/-3
  • cave in
    • www.peerpressure.be
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #58 on: July 26, 2010, 03:09:13 PM »
toch keer proberen ze  :shifty:

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 18/07/10 Neverland Festival @ Hengelhoef, Houthalen
« Reply #59 on: July 26, 2010, 03:16:16 PM »
Quote
Week na Neverland is strand Hengelhoef nog steeds vervuild

Het strand van vakantiepark Hengelhoef ligt er een week na dancefestival Neverland nog steeds als een stortplaats bij. Lege flessen, glas, blikjes en ander vuil vergallen de strandpret en hebben al gezorgd voor kleine snijwonden bij de spelende kinderen. Volgens de parkbeheerder van Hengelhoef kwam de organisatie van Neverland de gemaakte afspraken niet na.

Het gezin Bryssinck uit Mechelen - sinds vorige week op vakantie in Hengelhoef - is niet te spreken over het strand. De kinderen Kaat en Jonas liepen enkele wondjes op aan hun benen, veroorzaakt door bekerresten. Vader Jan Bryssinck is vooral boos over de manier waarop het probleem wordt aangepakt.

“We zijn daags na het Neverland- festival toegekomen op de camping”, zegt Bryssinck. “We wisten op dat moment helemaal niet dat er een festival was geweest en dat we in een berg vuil zouden belanden. Aanvankelijk hadden we er niet zo’n probleem mee, omdat we beseffen dat in één dag niet alles opgeruimd kan zijn. Maar dat na vier dagen het strand nog steeds volligt met afval gaat er bij mij niet in.”


Receptie

Bryssinck: “Ik ben al herhaaldelijk naar de receptie van het vakantiepark gegaan om mijn nood te klagen. Maar er werd geen gehoor aan gegeven.”

De Mechelse vakantieganger nam dan samen met zijn ‘buurman’ het heft zelf in handen en ruimde een deel van het strand op. “We hebben twee zakken gevuld. We kunnen toch moeilijk het hele strand doen.”

Afspraak

Bryssinck is vooral boos dat de kinderen zich niet kunnen uitleven op het strand. “Tweeduizend euro heb ik betaald voor 14 dagen vakantie. De helft van die vakantie zit er al op en nog steeds zitten we met die afvalhoop opgescheept. En het is niet alleen het afval dat stoort. Het met drank doordrongen strand trekt duizenden vliegen aan. En ook dat is echt niet leuk. Voor ons is dit onaanvaardbaar.”

Pierre Alberts, parkbeheerder van Hengelhoef, deelt de mening van Bryssinck. “Het kan inderdaad niet dat er afval op het strand achterblijft. We hadden de afspraak met de organisatoren van Neverland dat ze alles zouden opruimen en herstellen in de oorspronkelijke staat. En dat is niet gebeurd.

We hebben hen gewezen op het vuil dat ze hebben achtergelaten, maar tot nu hebben ze dat niet opgeruimd. Er rest ons dan alleen nog de mogelijkheid om het afval dat er nog ligt zelf op te ruimen. Ik heb enkele medewerkers daartoe aangezet. Hun werkuren gaan we verhalen op de organisatie van Neverland”, besluit Alberts.

http://www.hbvl.be/limburg/houthalen-helchteren/2-000-euro-betaald-voor-vakantie-op-stortplaats.aspx

fucking schandalig!!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal